Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] silnik gaśnie w czasie przyspieszenia
Autor Wiadomość
kaps82 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 42
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 43
Skąd: suwałki
Wysłany: 19 Kwi 2010, 22:32   [MK3] silnik gaśnie w czasie przyspieszenia

dziś zaczeło sie dziać z fiestą coś bardzo dziwnego, a mianowicie:
silnik odpala normalnie ale kiedy daje mu w gaz na pierwszym biegu gdy obroty dochodzą do około 2500/3000 obr. gaśnie wszystko jak by gdziś gubiło cały prąd(na luzie nie ma takich objawów) tak samo jest do trzeciego biegu. jeśli delikatnie obchodzę sie z gazem to wszystko jest dobrze. moze ktoś z was miał podny przypadek. co to może być? masa gdzieś nie łączy? bede wdzięczny za pomoc
 
 
PawelKRA 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 41
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 83
Skąd: Kraków
Wysłany: 21 Kwi 2010, 15:12   

Jak piszesz. Zaczalbym od masy
_________________
Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i
 
 
 
kaps82 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 42
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 43
Skąd: suwałki
Wysłany: 21 Kwi 2010, 17:07   

masa sprawdzona oczyszczona wszystkie wiązki przeglądnięte w komorze silnika, a problem dalej istnieje. po sprawdzeniu błędów wyskoczył kod 38 ale to raczej nie ma nic do rzeczy... co to moze być już nie mam pojęcia
 
 
PawelKRA 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 41
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 83
Skąd: Kraków
Wysłany: 21 Kwi 2010, 20:39   

38 czyli lambda. Ten blad czesto wyskakuje co nie znaczy ze lambda jest uszkodzona
_________________
Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i
 
 
 
kaps82 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 42
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 43
Skąd: suwałki
Wysłany: 21 Kwi 2010, 22:24   

jakieś pomysły co to moze być?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12076
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Kwi 2010, 23:08   

Problem się dzieje zawsze czy tylko na zimnym silniku/?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kaps82 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 42
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 43
Skąd: suwałki
Wysłany: 23 Kwi 2010, 22:15   

problem jest i na zimnym i na ciepłym. tak jak by ktos przy tych obrotach odciol zaplon.jak sie jedzie i cisnie na gaz i negle to odciecie nastapi to malo co poduszek nie pourywa
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12076
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Kwi 2010, 10:45   

może pompa paliwa,,, trzeba by podłączyć manometr i sprawdzić jak się zachowuje ciśnienie paliwa,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kaps82 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 42
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 43
Skąd: suwałki
Wysłany: 25 Kwi 2010, 11:18   

pompa paliwa sprawdzana była i jest oki. moze to coś z czujnikiem położenia wału korbowego? ale wydaje mi sie ze jak on pada to na amen.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12076
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Kwi 2010, 12:00   

Znaczy była sprawdzona pompa czy była jazda z manometrem i jak auto się zadławiło to ciśnienie było ok?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kaps82 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 42
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 43
Skąd: suwałki
Wysłany: 25 Kwi 2010, 12:57   

zgadza sie ciśnienie było oki

[ Dodano: Nie Kwi 25, 2010 21:24 ]
sprawa załatwiona :) dzięki wszystkim za podpowiedzi...
jeśli kiedyś ktoś bedzie miał podobny problem to radzę zacząc od sprawdzenia połączenia czujnika położenia wału korbowego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.