Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Zawory uderzają o tłoki
Autor Wiadomość
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 10 Maj 2006, 11:47   [MK3] Zawory uderzają o tłoki

mam pytanie bo dzwoniłem do firmy regenerującej głowice i powiedzieli ze jak zawory biją o tłoki, to jest to napewno rozrząd. Tylko ze rozrząd był ustawiany cacy przez mojego mechanika, i tutaj jest pies pogrzebany.
niewiem co moze być innego nie tak...

pomocy...
Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Lut 2010, 00:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Maj 2006, 12:15   

ale jak zawory moga bić o tłoki . Hm normalnie ci bija jak ruszasz wał kluczem ?? Hm jeśli koła sa na odpowiednich znakach to raczej jest to praktycznie nie możliwe chyba że masz zamiast paska rozrządu gume Turbo i zmienia kształty . Chyba że staja ci zawory w prowadnicach co jest tak żadkie że praktycznie nie spotykane . Chyba że masz wałek nie z tej bajki :)
 
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 10 Maj 2006, 12:17   

tzn sa zawory odbite na 4 tlokach od gory...
myśle ze przy probie rozruchu biły o tłoki...
paser rozrządu jest nowy...
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 10 Maj 2006, 13:11   

o ile sie nie myle to tłoki w 1,6 mają podcięcia na zawory - ale skoro sie upierasz że rozrząd masz dobrze złożony i że te odciśniecia na tłokach są od zaworów to oznacza jedno - za mocno splanowana głowica+za cienka uszczelka pod głowicę...
 
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 10 Maj 2006, 14:01   

głowica nigdy nie była planowana, a uszczelka była dobra bo przez wypadkiem wszystko działało jak najlepiej...
chyba ze odciśniecia sa od czegoś innego ??

moze zmienie mechanika...
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 10 Maj 2006, 14:12   

Musisz miec rozrzad zle. Kurde nei widze innej mozliwosci. Ja mam splanowana glowice mocno i walek z wzniosem zaworow o 1,5mm wyzszym niz seria i przy "nominalnym" ustawieniu rozrzadu nic nie bije. Łokmen tloki w cvh maja z jednej strony takie jakby wybrzuszenie a w srodku chyba sa nizsze - nie jest to moze typowe podciecie pod zawory ale nie sa tez proste.
Moja rada jest jedna - trzeba sprawdzic cechy na kolach rozrzadu i nie gdybac na zapas.
Pozdro
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 10 Maj 2006, 15:17   

a mogly sie one zrobić gdy za wysoko wykręciłem silnik ??
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 10 Maj 2006, 16:26   

[quote="diodalodz"]Chyba że staja ci zawory w prowadnicach co jest tak żadkie że praktycznie nie spotykane . Chyba że masz wałek nie z tej bajki [quote]

Niespotykane?? to moze dlatego nikt mi nie potrafił pomóc?? silnik juz działa niestety nie obyło sie bez mechanika, ktory po znajomosci nie wział odemnie kasy wogole.
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Maj 2006, 18:35   

zawory staneły w prowadnicach ?? OO
przecież to można sprawdzić praktycznie odrazu , bo kompresja spada a potem rośnie
Walnij miksolu w dolot i troche do paliwa i zapomnisz o sprawie za chwile .
Hehe takie akcej to w polonezie sie zdarzaja jak go na 2 lata postawisz ale żeby w zachodnich autach gdzie ty ja trzymałeś w rzece ??
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 10 Maj 2006, 23:57   

Gebal napisał/a:
głowica nigdy nie była planowana, a uszczelka była dobra bo przez wypadkiem wszystko działało jak najlepiej...
chyba ze odciśniecia sa od czegoś innego ??

moze zmienie mechanika...


M<am takie małe pytanie:
czy ty zmieniłeś uszczelne na nową po zdjeciu głowicy??
czy głowica była splanowana, w sensie wyrównana?? Nie dopreżona??

Z tej wypowiedzi wynika że nie :brawo:

a to jest tłok od 1,6 cvh:

A jesli chodzi o twoje pytanie, to ja bym stawiał na rozrząd.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Bonus 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 64
Skąd: Lublin
Wysłany: 11 Maj 2006, 00:15   

moze to popychaze hydrauliczne w TDi potrafia sie pablokować (od ciśnienia jak sie bardzo katuje TDi) i nie powrócić na swoją górną pozycje ale to nie TDi
_________________
nr gadu 5593077
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 11 Maj 2006, 17:12   

PUMA napisał/a:



czy ty zmieniłeś uszczelne na nową po zdjeciu głowicy??

chyba chodzi o uszczelke, wiec powiem ze nie zmieniałem, bo auto nie bylo odpalane po wypadku. poprostu zdjeta głowica. mozliwe ze to uszczelka...
hmm o tym nie pomyślałem...
ale to niemozliwe zeby kompresji nie łapał przez uszczelke, pozatym wydawała sie dobra...


PUMA napisał/a:

czy głowica była splanowana, w sensie wyrównana?? Nie dopreżona??

nigdy nie byla planowana... wyrownana byla puki nie doszlo do wypadku, tyle wiem...


PUMA napisał/a:

A jesli chodzi o twoje pytanie, to ja bym stawiał na rozrząd.


rozrząd tez napewno nie bo był ustawiany dokladnie przez 2 rozne osoby...

odstawiam jutro glowice do fachowca (podobno najlepszy w krakowie) i moze coś poradzi.
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 11 Maj 2006, 21:07   

Ale jeżeli odbicie jest na wszystkich tłokach to może coś z hydraulika? ( może zawór odcinający pompy nie odbija i na kasowacze poszło duże ciśnienie oleju przy pałowaniu )

a nie masz czasem mocnow wyrobionych otworów na kasowacze ( jak będą sprawdzac głowicę niech sprawdzą owalizację tulei kasowaczy ) jakby byłyu megaluźne to kasowacz móhłby się przyblokować ( jeden ale nie wszystkie :? )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Maj 2006, 01:02   

Teoria za wysokiego ciśnienia oleju dobra . Może być i tak . ile auto stało ??
 
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 12 Maj 2006, 23:35   

auto nie stało.
jeździło caly czas.
nastąpiło wkrecenie auta na wysokie obroty. i proba odpalenia tuz po wypadku...
tyle z mechaniki.
potem silnik został rozebrany i zobaczylem te tloki.
 
 
Intruder
[Usunięty]

Wysłany: 12 Maj 2006, 23:51   

Gebal a sprawdzales wał korbowy i panewki ?? moze gdzies Ci sie pokrzywil wał i od tego te odbicia bo za wysoko ida tloki. Ja mialem u Siebie taki numer ze skrzywil mi sie wal korbowy i tloki napieprzaly w glowice... co prawda bylo to niewielkie skrzywienie i nie uszkodzilo glowicy ale odcisk na tlokach byl.
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 13 Maj 2006, 11:16   

cały blok sprawdzony, korbowody, wał również...
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 13 Maj 2006, 18:17   

Gebal napisał/a:
cały blok sprawdzony, korbowody, wał również...


a pompa i zawór odcinający ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.