Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Wyczuwalne hamowanie silnika
Autor Wiadomość
szyss 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 22
Wysłany: 9 Maj 2006, 16:25   [MK4] Wyczuwalne hamowanie silnika

Mam taki problem, po przeczyszczeniu przepływomierza w fiestce 1.25 zetec, zdjemujac noge z gazu na biegu zauwazam slabe zwalnianie silnika, na luzie i przegazowaniu jest ok. Tak jakby nie oddcinalo sie paliwo do konca. Moze potrzebny jest reset komputera??
Proszę o jakies uwagi i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Lut 2010, 00:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Maj 2006, 19:20   

tak powinno być . Nie wiem w jakim stopniu ale komp pobiera z prądniczki tachograficznej sygnał że auto sie toczy i robi tak aby ci przypadkiem silnik nie zgasł . Cieżko powiedzieć w jakim stopniu jest źle . Sprawdź jaki stan jest na sondzie lambda może poprostu masz kres zaworów wydechowych co niestety w zetecach jest częste i ma objawy podobne do silniczka krokowego . Sprawdź kompresje a bedziesz wszystko wiedział . zazwyczaj wypala gniazda albo zawory na wydechach trwałość 100-200 tyś w zależności od paliwa i sposobu użytkowania silnika .
 
 
 
szyss 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 22
Wysłany: 9 Maj 2006, 21:33   

witam, dodam do tego jeszcze ze przed czyszczeniem przeplywomierza, autko zachowywalo sie normalnie i zwalnialo poprawie, wiec mechanika musi byc sprawna. Jak idzie w domowym zaciszu sprawdzic sonde lambda?? dzis zresetowalem kompa i auto przygasa, nie trzymie obrotów, co przed resetem robilo bardzo dobrze i nigdy nie gaslo. jutro zresetuje na cieplym silniku
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Maj 2006, 23:01   

to jak wszystko było dobrze to poco rozbierałeś krokowca . musisz sprawdzić napięcie na sondzie lamba a nie sama sonde . wtedy bedziesz wiedział jaka jest mieszanka uboga czy bogata .
 
 
 
szyss 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 22
Wysłany: 9 Maj 2006, 23:26   

hejka, nie rozbieralem krokowca, tylko czyścilem przepływke, i od tego sie zaczlo ze silnik zaczoł slobo zwalniac po zdejmnieciu nogi. Sonda to takie ustrojstwo co jest za silnikiem i wystaje?? dobrze mysle jutro to zobacze
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Maj 2006, 00:37   

hm
nie wiem na jakiej zasadzie działa przepływomierz . Musze to sprawdzić . jak powiększe swoja wiedze to dam ci znać . Mogło mu sie coś stać po takim czyszczeniu i źle liczy dawke powietrza .
 
 
 
osimek1 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Maj 2006, 11:09   

szyss napisał/a:
dzis zresetowalem kompa i auto przygasa, nie trzymie obrotów, co przed resetem robilo bardzo dobrze i nigdy nie gaslo. jutro zresetuje na cieplym silniku


jest to w miare normalne - komputer teraz musi ustalic swoje mapy i po ok 100km (nie jest powiedziane ze nienastapi to szybciej lub nie bedzie to trwalo dluzej) wszystko wroci do normy, tak nie przejmuj sie:)
_________________
Model: Escort MK7'95 Silnik: 1.6i16V 90PS (3d) sprzedany ;(
Model: Opel Vectra B'97 Silnik: 1.6i16V 100PS (4d) +LPG Wersja:CD
Projektowanie stron internetowych
 
 
 
szyss 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 22
Wysłany: 10 Maj 2006, 12:26   

dzieki za rade narazie nie tykam sie autka i zobacze jak sie bedzie zachowywalo;)

[ Dodano: Sro Maj 10, 2006 14:09 ]
no wiec obroty juz sie ustabilizowaly nie ma z nimi problemu, nadal jednak zdaje mi sie ze ponizej 2 tys.obr autko na biegu minimalnie tylko zwalnia!!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] Hamowanie silnikiem, nie odcina paliwa.
Gość Elektryka 16 23 Kwi 2009, 20:57
JoeMix
Brak nowych postów Aktywne hamowanie.
nowy1 Mechanika ogólna 14 9 Wrz 2019, 22:28
msky


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.