Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Pompa wody z 1.3 do 1.1
Autor Wiadomość
szerszen1202 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 37
Wysłany: 8 Maj 2006, 12:38   [MK3] Pompa wody z 1.3 do 1.1

Witam mam male pytanko czy pompa wody z silnika 1.3 bedzie pasowac do 1.1 ????
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Lut 2010, 23:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Maj 2006, 18:34   

tak o ile oba silniki sa OHV i nie zamienisz modelu czyli nie przełożysz pompy z mk1/2 do mk3 albo odwrotnie . Hm ale 1.3 były też CHV nawet 1.1 takie były wiec musisz sie upewnić ze jest to OHV (Kent , valencia) . pompa z mk1/2 pasuje do mk3 tylko trzeba węże przerabiać i jednego przelewu nie ma .
 
 
 
szerszen1202 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 37
Wysłany: 8 Maj 2006, 21:01   

a czym sie rozni CHV od OHV i co sie stanie w razie jakbym to zamienil
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Maj 2006, 00:53   

CVH ma wałek rozrządu w bloku i pompa jest napędzana paskiem rozrządu . W OHV wałek jest w głowicy , głowica jest żeliwana pompa wody umieszczona w bloku silnika napędzana paskiem klinowym albo wieloklinowym razem z alternatorem . Zamienić ich sie nie da bo to sa dwie inne bajki . Hm upewnij sie ze to 1.3 to żeliwne OHV i wtedy sobie mozesz przełozyć do 1.1
 
 
 
szerszen1202 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 37
Wysłany: 9 Maj 2006, 12:49   

A co sie stanie jak przeloze pompe wody z CHV do OHV czy to wogole nie bedzie pasowac a jesli bedzie pasowac to co sie stanie jak to zamienie z CHV na OHV lub na odwrot
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Maj 2006, 19:21   

stary czytać nie umiesz pompa w CHV jest napędzana paskiem rozrządu a wiec jest tryb na końcu a w OHV jest napędzana paskiem klinowym wiec jest rowek . A pompy prócz zasady działania nie maja nic wspólnego .
 
 
 
szerszen1202 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 37
Wysłany: 9 Maj 2006, 21:09   

Sorki nie doczytalem teraz juz kumam o co chodzi DZIEKI ZA RADE
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.