Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: LOY
11 Lip 2006, 09:57
"góralski Esiek"-opis prac & doklejka by FUTRO
Autor Wiadomość
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 10 Maj 2006, 22:26   esiek

Jareczek napisał/a:
PUMA napisał/a:

Ale ja bym dął go trochę niżej :D (wiem co odpiszesz Piotrze ;-) )



Ja tez wiem co odpisze - "Auto ma jeździć, a nie wygladać" :rotfl:


odpisze Obu na raz :-) :

jest wskazane żeby auto "dobrze" jeździło , jeśli przy tym "dobrze" wygląda " to raczej jego szofer nie ma kłopotów egzystencjonalnych przy najmniej na tej płaszczyźnie żywota :ok: hehehe ...esiek ze zrozumiałych względów musi być praktyczny...........jak wreszcie zrobie MK-3 na Zetykaczu ......to średnia będzie na pewno niżej serii ...bo następnymój projekt czyli : po Żabie ,Futrze, Eśku ..też będzie Fordem na bazie MK-3......ale tutaj już będzie tylko ............jaaaazda :lol: doświadczenia z przeróbką 1400i , obecna eksploatacja Zetecka 1800 ..na pewno zaprocentują ......
jako że "kolorem się nie jeździ" :D ..wybiorę pierwszy , lepszy z kraju czyli.............czarny :hahaha: ....bo ..dlaczego nie :?: hehehe.....dobra przyznam się ..czarny akryl dobrze mi kryje :-D

POZDRAWIAM

PS ...Esiek miał być odarty z zetecka - dobrze że tego nie zrobiłem i jako że jest autem na codzień..zabawki z wersii 130 KM spokojnie mu wystarczą :V:
:D

[ Dodano: Sro Maj 10, 2006 23:05 ]
..jako że były zapytania o tył Eśka ...przełożę planowaną "reanimację " oryginalnych alusów z RS2000 i opisze co też na tyłku mojemu czarnuchowi się ostatnio zmieniłlo ..

tak wyglądał po zakupie :



z uwagi na planowaną przekładkę przedniego zderzaka z werii RS2000 który był cały gładki i w kolorze nadwozia



,.... postanowiłem czarny ,szorstki tylny zderzak wygłaskać i zrobić pod kolor nadwozia, jednocześnie dokładkę która już była w serii naprawiłem ( pęknięcie po zimie) odświeżyłem czarnym matem i dokręciłem w taki sam sposób jak to montowała fabryka- całość po lakierze była by zbyt "ciężka" poza tym ewentualne uszkodzenia są bardzo szybkie do naprawy :)
początek roboty z tylnym zderzakiem :




..zdemontowany zderzak przecieramy specjalną chropowatą włókniną - czyści ona dokładnie wszystkie zagłębienia i struktórę tworzywa....
od razu powiem że właściwym rozwiązaniem na usunięcie wszelkich przetłoczeń, rowków jest ich "zaspawanie" tym samym materiałem z którego jest zrobiony cały zderzak :!: to daje 100% pewnośći że po pewnym czasie pod szpachlą i lakierem nie pokażą się pęknięcia czy drobne zapadłośći ......to niestety nietania impreza ..no chyba że ktoś dysponuje takim sprzętem i około pół dnia ma wolnego.......
drugi , tańszy sposób to dwie cienkie warstwy szpachli z włóknem i domieszką jakiegoś metalu - ta mikstura jest twarda i dobrze się mechanicznie obrabia - jeśli czas między nimi jest długi to tym lepiej ,na koniec dajemy drobną szpachlę finisz , jeśli jest sporo nierównośći to papier "80"-ką i jazda .....jeśli tylko troszkę musimy wyczesać , spokojnie "240" wystarczy.......żeby widzieć jakiś efekt swojej pracy nanosimy natryskowo podkład lakierniczy ( koniecznie skład w dobrej proporcji) ..i po odpowiednim wyschnięciu ( czasy przy odp. temp. podaje producent ) obrabiamy go na mokro papierem "800"
jeśli jest wszystko jak trzeba ...odtłuszcamy zmywaczem ( tłuszcze , silikony idą w piiiiii..tlen ) i nanosimy lakier...u mnie było to 4 warstwy ponieważ podkład miałem jasno-szary



efekt końcowy :



montarz zderzaka zbiegł się w czasie z totalnym "klęknięciem " tylnego , oryginalnego tłumika , więc wg wskazań jednego magika który tworzy puszki z nierdzewki ....zrobilem co nie co ( odp. przegrody w środku) .. dodałem końcówkę z REMUSA ( taaaaaa Korton miał kiedyś bardzo dobrej jakośći tłumik hehe ) ...zabezpieczyłem farbą która się ładnie wygrzała i wyszło mniej więcej coś takiego :



..od razu powiem - dobrym rozwiązaniem są te grube gumy stosowane na podwieszenia ...trzymają w obie strony : na wyciąganie i dobijanie.....aha i broń boże nie zabierajcie się do wymiany tłumika o 22-ej kiedy to nie ma szans na dokupienie brakujących ewentualnie rurowych kolanek :yes: ...niestety ja zrobiłem ten błąd i kosztowało mnie to 1,5 godz nadcinania , naginania i spawania prostej rury fi 55..żeby bezpiecznie ominąć belkę tylną ...ale z efektu końcowego jestem zadowolony- tłumik jest miły dla ucha , wcale nie buczy , w trasie totalny luzzzz :ok:

tyłeczek Eśka jeszcze bez dokładki :



a tu przed zmianą spręgoli :





jutro opiszę robotę z alusami i.... :fox: ...
_________________
fajnie było ją mieć
 
 
 
Szopica 
Członek Honorowy FKP

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączyła: 10 Sie 2004
Posty: 282
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 11 Maj 2006, 12:32   

Normalnie doktor Piotr hehehe
Takiego fachu w zmianie oblicza pacjenta może pozazdrościć Ci
nie jeden chirurg plastyczny ;) notw
Jak zwykle dopieszczony każdy szczegół
Podziwiam Cię Piotr za zacięcie, skrupulatność i cierpliwość bo
to co robisz w tym garażu swoim (i co widać też w przypadku Esiego) wymaga niesamowitego samozaparcia
Takiego GÓROLSKIEGO :ok: :brawo:
P.S. Jedyne co bym jeszcze zrobiła przy Essim, to widziałabym tam jednak maskę na silnik
z charakterystycznymi garbami. :D :D :D

Pozdro... :hihihi: :hihihi: :hihihi:
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 11 Maj 2006, 15:00   

Szopica zgodze sie z tobą w pełni ale wiem że Piotr uważa Escorcine za podobną do RS2000 a RS2000. Fakt ze ma 1,8 16v i dość żawawo sie odpycha wedłóg niego nie dokońca pozawal na posiadanie pełnego Body Kitu.

Wiesz coś na zasadzie "Szlachectwo zobowiązuje" ;)
Ale ja osobiście polecam mu tą maseczke oczywiście jesli mu sie trafi w rozsądnych pieniążkach bo z regóły są strasznie drogie, a w tedy to faktycznei bym dał sobie spokój.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 11 Maj 2006, 15:41   

tak, tak maska wybąblona -byłaby przysłowiową "wisienką na torcie" :yes: ...w temacie "skomplementowania" mnie -napiszę krótko -STARY ..PRZESADZASZ :D ...ale i tak miło mi sie zrobiło ...cieszę się zawsze jeżeli moge komus pomóc na terenie designu samochodowego który uwazam sa "swój" -to tyczy się zarówno RKR-a jak i forumo i klubo-wiczów, a ze czasem moje podejscie do "radosnej twórczości tuningowej" jest prześmiewcze czy nieco krzywdzące...wybaczcie profesjonalizm często wymusza krytyczną postawę i "nadszczerosc" ;) -zboczenie zawodowe.
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 11 Maj 2006, 15:53   

fakt Loy dokladnie gites wszystko umie tlumaczyc.piknie mi civa swojego pokazal
jak dobrze pojdzie moze sie przesiade na civica z roku 99- za jakis max roczek
narazie szukam funduszow i sponsora :P

pozdrawiam
 
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 11 Maj 2006, 15:54   

PUMA napisał/a:
Szopica zgodze sie z tobą w pełni ale wiem że Piotr uważa Escorcine za podobną do RS2000 a RS2000. Fakt ze ma 1,8 16v i dość żawawo sie odpycha wedłóg niego nie dokońca pozawal na posiadanie pełnego Body Kitu.

Wiesz coś na zasadzie "Szlachectwo zobowiązuje" ;)
Ale ja osobiście polecam mu tą maseczke oczywiście jesli mu sie trafi w rozsądnych pieniążkach bo z regóły są strasznie drogie, a w tedy to faktycznei bym dał sobie spokój.


hehehe nieźle mnie tu "psychologicie " :D .
...jeśli Esiek zostanie dłubnięty na "dolocie" i "wylocie" z wykorzystaniem dalszych zabaweczek z mocnego Eskorta...to powinien mieć coś ok 140KM więc to już niewiele mniej jak seryjny RS2000...wszystko to powinno być zbiorem doświadczeń w celu upakowania tak podkręconego zetykacza do nadwozia MK-3 :ok:

..więc jak to mawiają ...jeszcze trzeźwi górale: poooooożyjemy....zoooooobaczymy Heeej :!:

a tym czasem ...relacja z drugiej młodości zacnego modelu alusów dedykowanych przez firmę do smaczniejszych Fordziaków :lol:

......było to dawno , dawno temu ....za górami , za lasami ...gdzie tylko przemytnicy ruskiego paliwa dojeżdżają ....i to tylko ..furmankami :hahaha: ...........leżały gdzieś pod ścianą zapuszczone , ze zniszczonym lakierem, poobijane fele RS-y w rozmiarze "15"....to pozostałość po pewnym bolidzie który zapragnął wdrapać się na przydrożne drzewo w powiecie krosno ......otóż jedna z rolek , która torowała pozostałym drogę niejako się zdeformiła nieco mocniej , jej naprawa była nieopłacalna ...i tutaj duży ukłon dla jednego pana z szacownego rocznika 1973 :D , kóry był tak uczynny i podesła sztukę w przyzwoitym stanie - ( podziękowania dla Tomka ...kórego fiestmeni znają z ksywy Herkam )....
...i nastały piękne dni ...śnieg stopniał ...rolki się same "odkopały" .. góral któregoś dnia wychaczył nogą o jedną ...przypomniał sobie że furmankę już przepił , a sanie raczej dostały wakacje ....więc zostało tylko wkleić je do któregoś z fordów ....co to zaśmiecają podwórko.......
( tutaj wczorajsza śliwowica nieco odpuściła :V: , więc zaczyna się właściwa relacja z odbudowy tego kompletu ) ........

.......rolki zostały oddane do człowieka kóry je "uzupełnił" , wyprostował i wytoczył ...ich powierzchnia była na tyle dobra że nie poszły do wypiaskowania ........trochę trudu kosztowało starcie wszystkich pozostałości po fabrycznym bezb.lakierze....ale efekt był ok :




...następnie naniesiono podkład kwasowy :




..szybko odsycha więc w tym samym dniu ..napyliłem 3 wartwy pokładu lakierniczego:




.....po dobrym wyschnięciu ....drobna korekta papierem 340.....zmywacz czyli solidne odtłuszczenie całośći i biała baza........następnie "efekt perła".......na końcu lakier bezbarwny......lakieru nie szczędziłem i konkretnie go wlałem oczywiście było to 3 warstwy zapylone "mokro na mokro" ....w przeciwnym razie każda warstwa lakieru wypylona na już suchą poprzednią ...w pięknym stylul się złuszczy zostawiając niemiłosierne syfy ...i zniesmaczenie bo robota spieprzona :yes: .......





..polecam wykonanie najpierw wszystkich rolek "od wewnątrz" ......a dopiero potem zrobienie powierzchni idących na zewnątrz - przy kolejnych warstwach zawsze co nie co zapyli się na już gotową stronę ...a wiadomo co zazwyczaj się najbardziej ogląda :ok: ....zaklejanie taśmą i przysłanianie już gotowych elementów to czasochłonna i w zasadzie niepotrzebna robota ...

efekt końcowy ......co prawda nie brutalna rajdowa biel ...ale z palety WvW & Audi "biała perła " w zupełnośći mnie satysfakcjonuje :



....a teraz góral idzie wydoić koze ...bo franca okrutnie zgrzyta zębami ....ciekawe czy na rano będzie mleko ...kto ją wię :he:
_________________
fajnie było ją mieć
Ostatnio zmieniony przez RKRman 15 Maj 2006, 12:44, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Maj 2006, 15:58   

Piotr jakie masz sprężynki? -40 czy -60? :devil:
 
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 11 Maj 2006, 16:18   spręgole

maerik napisał/a:
Piotr jakie masz sprężynki? -40 czy -60? :devil:


..eeeeeee no ..ja .........eeeeee ...mam ........pneumatyke ...jak usteruje workiem kartofli tak stoi ... :ok:

......poważnie to ....-40 mm jest OK ;-) ..oczywiśćie do jazdy na codzień

PS ...powiem tylko że spręgole dedykowane do wersi RS przez fabrykę są raczej sztywne :!:
_________________
fajnie było ją mieć
 
 
 
luby- 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 48
Dołączył: 29 Lip 2005
Posty: 25
Skąd: Olkusz
Wysłany: 11 Maj 2006, 16:52   ... z innej beczki

Piotrze tak patrzę , podziwiam i nasuwa mi się pytanie:
- tak naprawdę niewiele osób zdje sobie sprawę jak wiele czasu i pracy trzeba poświęcić żeby tak dopiesić samochód, ty masz aż 3 do zabawy, pozatym zajmujesz się wieloma innymi spawami, skąd Ty masz na to tyle czasu, i jak reagują na to Twoje kobiety :)
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 11 Maj 2006, 17:11   Re: ... z innej beczki

luby- napisał/a:


, ty masz aż 3 do zabawy, pozatym zajmujesz się wieloma innymi spawami, skąd Ty masz na to tyle czasu, i jak reagują na to Twoje kobiety :)


.......to proste ..............najpierw ..."reguluje kobiety " :ok:



...a tak bardziej poważnie ...to sam nie wiem jak mi się to udaje , bo często się czuję jak bym w relacjach z rodziną jechał na "krawędzi uślizgu koła" :D .... to fakt że nie zdażyło się żeby żona zapłaciła za cokolwiek związanego z samochodem ( obsługa , naprawa , wymiana podzespołów), a jeździ na codzień, również nigdy nie dostałem telefonu w stylu : " Piotrek ...przyjedzi po mnie ...stoję na poboczu.....bo nie chiało ....." itd

..faktem jest że Aneta podchodzi do mojego zainteresowania z dużym marginesem .....ale co tu kryć ....dobrze wie że każdy chłop musi mieć jakiś "wentyl bezpieczeństwa " ......inni chleją z kolesiami, wydają ostatni grosz na karty..........a ja grzecznie siedzę za ścianą słuchając jazzu lub bluesa machając kluczami, i innym pomocnym żelaziwem :-)

..myślę że cały układ to dość prosta konstrukcja ...człowiek na prawdę wiele może jeśli tego na prawdę potrzebuje.............................no a poza tym ..jestem aniołem :V: ..więc jak tu mnie nie kochać ;-) hehe

..a co by było na temat ...............to miłe jak żona -niefachowiec zauważy że kolor szybek w aucie się zmienił a kiera jakoś dużo lżej sie kręci :D hehe

POZDRAWIAM

PS ..........jutro szybka relacja z "retuszu" klamotów pod maską ...
_________________
fajnie było ją mieć
 
 
 
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Maj 2006, 17:35   Re: ... z innej beczki

Dane mi było poznać Cię chłopie jakiś czas temu ale wdząc tutaj, w tym temacie, kwintesencję Twoich działań przy samochodzikach doznałem pozytywnego opadu szczeny!
Tak trzymaj, jesteś mega! :ok:
 
 
 
luby- 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 48
Dołączył: 29 Lip 2005
Posty: 25
Skąd: Olkusz
Wysłany: 11 Maj 2006, 20:07   

Cytat:
to miłe jak żona -niefachowiec zauważy że
... :V:

Pozdro !
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Maj 2006, 07:27   

widac ze swoj czlowiek wszystko ze smakiem i to mi sie podoba :-) oby tak dalej ciekawi mnie jeszcze projekt futro
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 13 Maj 2006, 08:18   

Mafios napisał/a:
...
:-) oby tak dalej ciekawi mnie jeszcze projekt futro


Patryczek .....moja miłość do FUTRA jest niekwestionowana :ok: ..doglądam tej pani także w nocy .... :D .hehehehehe

..FUTRO a la DUCH :hahaha:



...oczywiśćie to uczucie platoniczne .....bo do łóżka jej nie zabieram :hahaha: ..jak widać stoi grzecznie w ogródku ....i chlipie że jeszcze nie poskladana po cichutku :lol:.....

.....ostatnio "kompletowałem" wdzianko na to dłubniete 1400i.....efekt to :



..troche cierpliwości , parę warstw i nawet bez polerki by się obyło :ok:



....swoją drogą coś chyba ze mną nieteges :he: .... jestem nie ukrywam troszke zadowolony ze swoich niektórych przeróbek ...a nawet czasu nie mam żeby się nimi nacieszyć ......co zrobię , to sprzedaje :-/ ehhh........ale cały czas się pocieszam ....że gdzieś tam jeszcze przede mną MK-3 która będzie zbiorem moich wszystkich "przygód garażowych " , kto wie , może to ta następna która włąsnie do mnie jedzie ... :fox:

....i tutaj przepis wg górala na dobrą fieste:

....straśnie ma dobrze jechać :lol: , smacznie, na ciemno ma wyglądać :P ......i totalnie ma mieć " w wydechu" ...co inne autka myślą na jej temat ..czyli .....RUBTA LUDZISKA CO WAM PASUJE :!: ..TYLKO WTEDY SIE SERDUCHO RADUJE :ok:

PS ....nie przesadzam z tą gwarą troszeczkę.. :he:
_________________
fajnie było ją mieć
Ostatnio zmieniony przez RKRman 13 Maj 2006, 21:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
DŻEJKU
[Usunięty]

Wysłany: 13 Maj 2006, 10:13   

Piotrek jak wszedłem na ten topic, nie spodziewałem się że tyle narobiłeś przy essim. kurcze taka przebudowa mimo że stylistycznie "ostrożna" to wymaga niesamowitej ilości pracy,czasu i jakby nie było nakładów finansowych. samochodzik wygląda schludnie, bez rażących i kontrowersyjnych gadżetów, poprostu malineczka.
szkoda że w Polsce tak mało osób docenia wkład pracy w samochód a jego wartość niewiele wzrasta a przecież taka transformacja w RSa, plus doprowadzenie reszty furki do super stanu oraz jej doposażenie w najdrobniejszych szczegółach wymaga tyle pracy!
sam bawie się w takie rzeczy, i tej zimy przy zabawie z moją ceerką nie raz przezywałem chwile zwątpienia, bo na zdjeciu to prosto wygląda a w rzeczywistosci każdy najmniejszy elemnet moze spędzać sen z powiek. Znając Cię zostało zrobione napewno wiele pierdółek których na fotkach nie widać i nawet o nich nie wspomniałeś.
Duży szacunek dla twoich dziewczynek że z tobą wytrzymują ;) ale pewnie wedzą że facet bez hobby jest nudny :-P
chciałbym zobaczyć tą furkę na żywo, bo powiem szczerze że nawet wygląd zewnetrzny nie robi na mnie takiego wrażenia jak stopień dopracowania każdego szczegółu i podejscie do elementów których zwykły smiertelnik prawdopodobnie nawet nie zauważy.
PS:
gleba spoxik, wygar w połysku? tego jeszcze nie widziałem! no i duże uznanie za subtelne poprawienie fabryki a nie diametralną zmianę w pseudopotwora (ja tak nie potrafie, zawsze z tym walcze ale wygrywają wiejskie zapędy typu siatex i plastik :D )
pozdro i do zobaczenia!
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 13 Maj 2006, 21:21   heheh

..JQ ..miło cię widzieć po ..sporej przerwie :ok:

...a mówiąc dalej o mojej prawdziwej sympatii..bo Patryczek mnie troche zje...chał :lol: hehe...dzisiaj dorobiłem tunel do reszty osprzętu .
....skoro Futro idzie na sprzedaż to nie wszystkie zabawki z XR 1600 w niej zostaną .......o pln-y nie jest łatwo więc extra prezentów robił raczej nie będę ...zostaje troche klamotów z oryginalnego dolotu i elektryki z 1400i :





.....lekko odświeżyłem nowsze butki do Futra :



..to 14-ki RONAL ..dedykowane RS-y do Forda...ogólnie w przyzwoitym stanie ..

zapewne coś jeszcze bym przyszykował ..ale nie ma to jak dobry sąsiad :lol: ...który przyciągnął starą butlę z hydroforu i uprosił mnie żebym na szybko mu coś sklecił ....tak to jest jak się czasem zaprasza znajomych do...garażu :hahaha: ...potem każdemu nagle potrzebny ..kompresor , podnoścnik , zdrowe kobyłki , statywy itd
..wyszło nieco pociesznie ...ale co można zrobić w 3.5 godziny :he: ...

...."tuning ...hydroforni " .. :hahaha: ...pewno LOY mnie zaraz zjedzie ..ale pzrez tą chwilkę ...będziecie mieli ubaw po pachy :D hihihihihi



...plizzzzz nie patrzcie na wiatraczek nad kompresorem hehehe :D ....koleś przytaskał jakiegoś dziada który się niemiłosiernie grzał ...a że go przyparło na robotę ...trzeba było tymczasowo zrobić jakieś studzenie......więc tak to jest jak się starych farelek nie wyrzuca :ok: hehehe......
co by nie gadać ...podaje to dzaidostwo od 2,5- 4 atmosfer...więc na drobne roboty wystarczy....a jak skończę pracę nad Futrem ..to trzeba będzie to jeszcze jakoś po ludzku ogarnąć .. :-)
_________________
fajnie było ją mieć
 
 
 
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 14 Maj 2006, 11:42   Re: heheh

No po prostu nie ma ch**a na mariole :brawo:
 
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 14 Maj 2006, 12:57   Re: heheh

maerik napisał/a:
No po prostu nie ma ch**a na mariole :brawo:


...... :hahaha: ....tak to jest jak się czasem na zloty jeździ razem :ok: ..przez jakiś czas "chodzą" pewne slogany ...bardziej wtajemniczeni kładą się na glebie i kończą ze śmiechu albo lecą do sypialni po suche bokserki......jak ja teraz :V: ....

PS ..Łukasz ..bez bicia piany - wspólny wypad był SUPER :!:
_________________
fajnie było ją mieć
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 14 Maj 2006, 14:50   

Te Góral :) zrobisz mi taki kompresorek :> :D bo mi potrzeba ( i za ile ;/ )

Pozdro 8)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 14 Maj 2006, 14:57   kompresorek

Laskosz napisał/a:
Te Góral :) zrobisz mi taki kompresorek :> :D bo mi potrzeba ( i za ile ;/ )

Pozdro 8)


...eeeeee Pietruś ..przeca Ty zdolny koleś jesteś ..zakaszesz rękawki i jazda ..dasz Radę ..tylmko najpier poszukaj utrzciwych zabawek co byu to "lego" wyskładać i po tem co 2 dni nie naprawiać :D

..szybko podliczająć ..jeśli wszystko musisz kkupić ...to ja optuje za kwotą 600-800 zł żeby to maiło "ręce i kółka " :ok: ....podaje kwotę za model bez extra TUNINGU :D ...bo czerwony wąż do acetylenu kosztuje troszke więcej ...alusy od gokarda też :hahaha:
_________________
fajnie było ją mieć
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP Race & Rally Team
Informacje, zasady dołączenia, ...
trzeci Sport w FKP 23 2 Sty 2018, 19:45
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 23:23
olo_r
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 02:02
fiestaRS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: "Fiesta Miesiąca" - Regulamin
Czyli kalendarz na 2014 rok w 12 aktach ;)
Puff Kalendarz 2014 0 2 Gru 2012, 19:13
Puff
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Kompleksowy opis wygłuszenia całego auta
poradnik i fotoralacja z wygłuszenia Fiesty mk6
slawomirro Car Audio i CB 0 3 Wrz 2017, 22:23
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.