Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: centralny zamek, elektryczne otwieranie bagaznika, faq, mk3

Zamknięty przez: Fordon
2 Gru 2011, 22:14
[MK3] Elektrycznie otwierany bagażnik
Autor Wiadomość
Toooommmmi 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 41
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 91
Wysłany: 13 Paź 2006, 00:04   

Nie no, a zmianie kabelków raczej nie może byc mowy, bo po pierwsze trzy razy sprawdzałem, zanim połączyłem, a po drugie dwa razy udało mi sie otworzyć bagaznik, ale po kilkunastu próbach naciśnięcia guziczka :) A siłowniczek mam niemalże w idealnej lini zamontowany. Co do zamka, to fakt, ciężko troche chodzi z kluczyka. Może to tez być problem. Jutro może wyciągne ten zamek i go "przesmaruje" jakimś płynnym smarem :) Ale jestem tak wkurzony, bo już wszystko gotowe a tu kicha, nie działa :( No nic, dzięki za porady :)

[ Dodano: Pią Paź 13, 2006 10:58 ]
hehe :) To trza sie kretynem urodzić :D Mieliście racje, miałem na odwrót podłączone kabelki i zamist ciągnąć, to mi pchał siłowniczek :D A to wszystko przez głupi zasilacz, na którym sprawdzałem :/ Ale teraz hula jak ta lala :) Otwiera sie za jednym naciśnięciem guziczka, jak za dotknięciem czarodziejskiej różczki :D Dzięki wszystkim za pomoc :) I do nastepnej przeróbki :)
 
 
 
eCo^ 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 169
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 14 Lut 2007, 23:30   

Gdzie podpiąć kabelek do guziora na konsoli??? :-(
Plizzz help :he: co i jak
super by było z fotkami ;-)
_________________


Było 1.6 104 KM
Było 1.8 16v 130 KM
Było 2.0 16v 136 KM

>>Grupa Wrocław<<
 
 
 
goofy
[Usunięty]

Wysłany: 14 Kwi 2007, 01:59   

cium cium napisał/a:
3. siłownik elektromagnetyczny blokady tyłu nadwozia :brawo: :brawo:
Pierwszy bolec od prawe (tam gdzie lampka) dedykowany pod ten siłownik! owszem - MK3


Wszystko ladnie pieknie, ale jest jeden maly szczegol. Przedstawie na swoim przykladzie. Pod 4 styk (pierwszy od prawej) mam podlaczona lampke bagaznika. Kazdy wie jak dziala ten styk , co powoduje, ze po otwarciu maski lampka swieci, czyli obwod jest zamkniety. Jesli zamkne klape to lampka gasnie-obwod zostaje przerwany-to tez jest oczywiste. Wobec tego jakim cudem przelacznik, ktory jest w stanie ROZLACZONYM przy zamknietej klapie przeniesie mi prad na nia?
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 14 Kwi 2007, 02:32   

troszke cie nie rozumiem ale to szczegol...
prad w klapie nie jest potrzebny gdy ona jest podniesiona.... to raz
dwa - przelacznik ten jakbys ogladal niema tylko 4 pinow od wewnatrz...
otoz kazdy wystajacy bolec przekazuje prad, ale jeszcze jest tam wlacznik w jednym w bolcow, ktory reaguje na to czy jest klapa zamknieta czy otwarta.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 14 Kwi 2007, 07:49   

goofy napisał/a:
cium cium napisał/a:
3. siłownik elektromagnetyczny blokady tyłu nadwozia :brawo: :brawo:
Pierwszy bolec od prawe (tam gdzie lampka) dedykowany pod ten siłownik! owszem - MK3


Wszystko ladnie pieknie, ale jest jeden maly szczegol. Przedstawie na swoim przykladzie. Pod 4 styk (pierwszy od prawej) mam podlaczona lampke bagaznika. Kazdy wie jak dziala ten styk , co powoduje, ze po otwarciu maski lampka swieci, czyli obwod jest zamkniety. Jesli zamkne klape to lampka gasnie-obwod zostaje przerwany-to tez jest oczywiste. Wobec tego jakim cudem przelacznik, ktory jest w stanie ROZLACZONYM przy zamknietej klapie przeniesie mi prad na nia?
Ziomek - nie czytasz dokładnie! Parę postów wyżej masz to:
I jak widać ten czwarty styk jest dwufunkcyjny. Jak jest wciśnięty, to przekazuje tylko prąd na bolec, a jak podniesiony to działa jako włącznik i włącza podświetlenie bagażnika.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
goofy
[Usunięty]

Wysłany: 14 Kwi 2007, 10:28   

odyniec napisał/a:
prad w klapie nie jest potrzebny gdy ona jest podniesiona.... to raz


To oczywiste, ale zastanawia mnie nadal fakt JAK to moze dzialag wg polaczenia, ktore podal garys w swoim pierwszym poscie:
garys napisał/a:
- plusik (u mnie wykorzystałem ten z lampki bagażnika) podpiąłem pod wolny styk w tej sprytnej kostce

skoro obwod lampki, kiedy klapa jest zamknieta jest OTWARTY, wiec pradu ni ma-chyba, ze lampka jest sterowana masa...

jackrzec napisał/a:
Ziomek - nie czytasz dokładnie! Parę postów wyżej masz to:
I jak widać ten czwarty styk jest dwufunkcyjny. Jak jest wciśnięty, to przekazuje tylko prąd na bolec, a jak podniesiony to działa jako włącznik i włącza podświetlenie bagażnika.


Dzieki bardzo za wyjasnienie-u mnie takowego przeniesienia nie bylo z prostej przyczyny-walniety styk.

Wybaczcie pytania dla Was nieco prozaiczne, ale dla mnie to czasami szczyt mozliwosci :) Jeszcze raz THX.
 
 
tomek23 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 40
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 87
Skąd: Białystok
Wysłany: 5 Cze 2007, 10:57   

Witam Panowie:) Wlasnie sie przybieram do zrobienia elektrycznego bagaznika..tylko mam jeden malenki problem...co mam zrobic jesli blaszke mam a bolca nie mam na klapie...jakas srube wkrecic czy jak bo nie bardzo rozumiem... jakby tak mozna bylo lopatologicznie...z gory dziekuje...a...nie mam 3 bolca w klapie zeby byla jasnosc :yyy:
_________________


byla

była http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/4565

jest niebieska ktora mam zamiar doprowadzic do normalnosci
+
TOYOTA CAMRY V6 3.0
 
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 5 Cze 2007, 15:30   

puścić kabel górą np. przez słonik co idzie w nim wężyk do spryskiwacza
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
tomek23 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 40
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 87
Skąd: Białystok
Wysłany: 5 Cze 2007, 16:52   

a do czego mam ten kabel przymocowac skoro nie ma bolca??
wyglada to tak:

:-( :-(
_________________


byla

była http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/4565

jest niebieska ktora mam zamiar doprowadzic do normalnosci
+
TOYOTA CAMRY V6 3.0
 
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 5 Cze 2007, 17:04   

a widzisz ten "słonik" czarny koło lewego zawiasu??? tam idzie wężyk do spryskiwacza... jakoś przepchniesz kabelek... mase mozesz przyczepić koło wycieraczki a + przeciagasz przez ten słonik a dalej juz wedle uznania
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
Parch 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 234
Skąd: Wrocław
Wysłany: 5 Cze 2007, 18:42   

tomek23 napisał/a:
a do czego mam ten kabel przymocowac skoro nie ma bolca??
wyglada to tak:


Robi się to tak:
1. wsiadasz do auta;
2. odpalasz;
3. jedziesz na najbliższy szrot;
4. gasisz auto;
5. wysiadasz;
6. na szrocie szukasz wzrokiem byle jakiej fiesty posiadającej jeszcze klapę tylną;
7. podchodzisz ze śrubokrętem (krzyżak) w ręce;
8. za pomocą śrubokręta wymontowujesz z szrotwagena stycznik z bolcami (nieważne, że ma trzy);
9. idziesz do kasy;
10. płacisz;
11. wsiadasz do auta;
12. odpalasz;
13. wracasz do domu (jesteś podekscytowany więc uważaj na drodze);
14. gasisz auto;
15. wysiadasz;
16. ze śrubokrętem (krzyżak) w ręce podchodzisz od tylca do swojej Fiesty;
17. wymontowujesz stycznik z bolcami;
18. udajesz się do warsztatu;
19. rozmontowujesz z zakupionego stycznika bolec ze sprężynką i zawleczką;
20. montujesz w odwrotnej kolejności (sprężynka, bolec, zawleczka) do swojego stycznika;
21. wychodzisz z warsztatu;
22. podchodzisz do auta ze stycznikiem i śrubokrętem (krzyżak);
23. montujesz stycznik w klapę;
24. uśmiechasz się ( pod nosem :he: albo szeroko :-) );

I wszystko. Proste jak konstrukcja cepa.
:-P

Pzdr,
Parch'u.
 
 
tomek23 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 40
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 87
Skąd: Białystok
Wysłany: 5 Cze 2007, 20:05   

hehehehe:) no nie az tak lopatologicznie:) super;) Parch dziekowka:) juz wiem jak to wszystko zrobic:) ARKADIUS dziekuje:)
_________________


byla

była http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/4565

jest niebieska ktora mam zamiar doprowadzic do normalnosci
+
TOYOTA CAMRY V6 3.0
 
 
 
osiolki13 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Bravo
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 4
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Sty 2008, 17:55   

hej
jestem od niedawna na waszym forum i mam duze zaleglosci w tematach postach wiec czeka mnie dluga lektura ale potrzebuje informacji dotyczacej fabrycznego centralnego otwierania bagaznika w MK4 VAN a dokladniej czy mozna otworzyc bagaznik gdy jest wlaczony silnik??
gdy jetem na postoju silnik zgaszony magicznym dzwiekiem otwiera sie za pomoca wduszenia klawisza a gdy mam szybko cos wyjac z bagaznika to d... musze gasic silnik i albo kluczem otwierac lub tym przyciskiem. nie ukrywam ze sprawia mi to duzy problem taki charakter pracy
pozdrawiam
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 29 Sty 2008, 18:00   

Fabryczny właśnie tak sie zachowuje, trzeba zmienic zasilanie na przycisku, albo odwrocić jakies kable, szukaj bo gdzies juz to ktos pisał.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
osiolki13 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Bravo
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 4
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Sty 2008, 18:15   

dziekowac problem w tym ze elektryka to u mnie konczy sie na wyminaie zarowek :)
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 25 Sty 2009, 14:19   

A ja w ten sposób zamocowałem siłownik
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
mateo_c1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 32
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Łańcut
Wysłany: 24 Mar 2011, 15:46   

Witam wszystkich! Sorki za odgrzewanie tematu, lecz od kilku dni zmagam się ze zrobieniem elektrycznie otwieranej klapy bagażnika. Kupiłem siłownik w sklepie elektronicznym, który miał uciąg 3kg, po zmontowaniu wszystkiego siłownik nie ma siły otworzyć zamka - zaznaczam ze kabelki są odpowiednio podłączone. Po tym, zamówiłem na allegro siłownik o uciagu 6kg, zamontowałem i dalej lipa, jak badałem siłę uciągu to miał minimalnie większą niż ten 3 kg, jednak to ciągle za mało do mojego zamka... zaznaczam, że zamek się w miarę lekko otwiera. Proszę o wskazówki jak to ostatecznie zamontowac?;>
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Mar 2011, 16:05   

Ręką pociągnij za ten element który ciągnie siłownik - jak bez problemu otworzysz to i siłownik powinien dać radę,,, jak nie to coś nei tak z zamkiem, albo w złe miejsce podłączasz
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mateo_c1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 32
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Łańcut
Wysłany: 24 Mar 2011, 17:05   

no to ręką bezproblemu otworzę, a podpinam narazie pod zasilacz stabilizowany 12V, wiec nie ma tu co pomylic... hm siłownik jest rownolegle praktycznie przykręcony...
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Mar 2011, 18:05   

Zasilaczem to sobie możesz,,, podłącz pod akumulator,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.