Wyciek oleju z półosi |
Autor |
Wiadomość |
bartboro [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Cze 2006, 21:49 Wyciek oleju z półosi
|
|
|
Witam,
W piatek mech. wymienil mi simeringa na półosi od strony skrzyni bo ciekł mi olej i dzisiaj znowu to samo, osłona skrzyni biegów cała w oleju. Co może być przyczyną? Czy mógł znowu paść ten uszczelniacz? |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 17 Lut 2010, 21:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 11 Cze 2006, 22:05
|
|
|
jeśli ten uszczelniacz był dobrej firmy oraz dobrze założony to winna w takim przypadku jest półoś - ma za duże wrobienie (zrobił sie rowek) na styku z uszczelniaczem. Wymiana nie da - pozostaje albo wymiana na dobrą półoś albo kombinowanie z simmeringiem o mniejszej średnicy wewnętrznej... |
_________________
 |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Cze 2006, 01:05
|
|
|
Wrzuć bieg np 2 . stań nad silnikiem i bujaj autep przód tył przód tył i patrz na półosie . Jeśli beda sie rusza lewo prawo to niestety ale łożyska mechanizmu różnicowego powiedziały dowidzenia i jakiego być simeringu nie wsadził to i tak go rozwali . Chodzi o ruszanie sie przegubów od lewego koła w strone prawego i od prawego do lewego . Zebyś sobie nie pomyślał ze nie moga sie ruszac zgodnie z ruchem kół . |
|
|
|
 |
Rycho
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 50 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 09:39
|
|
|
Dioda mógłbyś sprecyzowac ?? O jakie ruchy chodzi ?? masz na myśli, że półoś się przemieszcza lewo prawo ??
Czy uszkodzenie tych łożysk może powodowac drgania przy przyspieszaniu ??
Rycho |
_________________ JetCar XR2
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 14:56
|
|
|
tak ponadto auto przy mniej wiecej 110 wpada w rezonans i zaczyna trzepać kierownica . Jak stoisz przed silnikiem i obserwujesz półosie to przy bujaniu autem z wrzuconym biegiem oba przeguby wewnętrzne zaczynaja sie ruszać od lewej do prawej i przy okazji troszke sie obracaja co jest normalne. Dodatkowy objaw to pukanie przy zmianie biegów . Albo po jeździe do tyłu na wstecznym zatrzymaniu sie wyrzuceniu na luz i puszczeniu sprzęgła słychać takie stuknięcie . |
|
|
|
 |
Rycho
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 50 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 14 Cze 2006, 09:18
|
|
|
Dzięki, czyli szykuje mi się rozbieranie skrzyni :(, a może to jednak przegub :D:D
Rycho |
_________________ JetCar XR2
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Cze 2006, 13:42
|
|
|
z tym rozebraniem to był bym ostrożny . Bo nie wykluczone ze beda calowe łożyska i tzw dupa Trzeba by jedna poświęcić i rozebrać i pomierzyć . |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.