[MK4] budowa przepływomierza |
Autor |
Wiadomość |
misiekbig
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 21 Skąd: grójec
|
Wysłany: 3 Mar 2011, 14:35 [MK4] budowa przepływomierza
|
|
|
Witam szystkich.
Mam mały problem z obrotami w mojej fifi, na zimnym silniku jest ok natomiast po rozgrzaniu gasnie chociaz nie zawsze jak zchodzi z wysokich obrotow. po czyszczeniu przepustnicy, krokowego i przeplywki to samo moje pytanko czy w przepływomierzy te 4 druciki sa ze sobą połaczone 1-2, 3-4 bo na dwoch znajduja sie jeszcze cieńsze druciki z jakimiś kondensatorkami ale nie sa połączone z drutami na przeciwko nich. Bede wdzieczny za podpowiedz albo jakas fotke sprawnego przepływomierza. |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 4 Mar 2011, 07:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 3 Mar 2011, 19:16
|
|
|
nie wiem jak w mk4, ale akurat czyszczę przepływke ze swojego 1.8, więc moge ci pokazać jak wygląda w mk3. Według Mnie to są dwa osobne układy, ale niech ktoś to potwierdzi lub zaneguje:P
|
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
misiekbig
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 21 Skąd: grójec
|
Wysłany: 4 Mar 2011, 06:30
|
|
|
Jednak są połączone te druciki a u mnie niestety nie b tylko ze u ciebie jest jedno połaczenie a u mnie gdyby było wszystko ok to są dwa. wiec mysłe ze do wymiany mam przepływke ewentualnie do naprawy. dzieki za fotki przydały sie. |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 4 Mar 2011, 08:09
|
|
|
Przepływomierza nie naprawisz - szukaj drugiego. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
misiekbig
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 21 Skąd: grójec
|
Wysłany: 19 Mar 2011, 18:47
|
|
|
nie da sie naprawić a mozde ktos wie co dokładnie jest miedzy tymi drucikami(ten niby kondensatorek) i gdzie cos takiego mozna dostac? |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 19 Mar 2011, 20:13
|
|
|
Mówi Ci że nie naprawisz tego, bo nigdzie tego nie dostaniesz. Cały przepływomierz kupisz, ale tej pierdółki nie. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19 Mar 2011, 20:13
|
|
|
gosciu co ty chcesz naprawiac uzywka kosztuje od 40zl |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 20 Mar 2011, 12:58
|
|
|
misiekbig napisał/a: | ktos wie co dokładnie jest miedzy tymi drucikami(ten niby kondensatorek) | Drut oporowy, czyli rezystor |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
misiekbig
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 21 Skąd: grójec
|
Wysłany: 21 Mar 2011, 18:04
|
|
|
A gdzie mozna kupić taki rezystor i jakie parametry ma mieć dla mojego silnika? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 21 Mar 2011, 18:11
|
|
|
Nawet jak bym Ci podał to nie zrobisz, bo zmienisz parametry lutując,,, druga sprawa drut oporowy zazwyczaj jest na metry,,, i tani nie jest |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
misiekbig
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 21 Skąd: grójec
|
Wysłany: 21 Mar 2011, 18:23
|
|
|
Tańszy napewno niż nowa przepływka a mysłe ze i tak bedzie lepiej niż teraz gdy nie mam wogóle tych rezystorków. Tak że był bym bardzo wdzieczny za małą pomoc. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 21 Mar 2011, 18:56
|
|
|
Nie znam tych wartości, nie wiem czy ktokolwiek zna, takich rzeczy się nie naprawia,,, to tak jak byś chciał naprawić przepaloną żarówkę,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
misiekbig
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 21 Skąd: grójec
|
Wysłany: 21 Mar 2011, 19:57
|
|
|
To szkoda sprobuje sam czegos poszukać, a sprawdzić czy coś to da nie zaszkodzi napweno bardziej sie nie popsuje |
|
|
|
|
|