Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:50
[MK1] Kolejny dzień mija
Autor Wiadomość
Magda M. 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 1353
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21 Lis 2011, 23:17   

kuba87 napisał/a:
u mnie trzymały dolot :P
i kółeczko od kluzy trzymało dzwignię przepustnicy żeby z ośki nie spadała :V:


A potem to samo kółeczko od kluczy za guzik robiło :-P
_________________
Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw. :)

K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816

My car, my choice, my pride - Siekierap! :)
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 21 Lis 2011, 23:18   

najpierw było guzikiem potem "trzymajką" :P
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 22 Lis 2011, 23:09   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Tyrtytki przy zbiorniku wyrównawczym wymienię na czarne , żeby nie było , że wiocha :)
W biedronce mają kolorowe - kup se czerwone - będą szybsze :)
Z oryginalnych miejsc na trytki znam jeszcze osłonę przegubu. Też się sprawdza.



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Lis 2011, 19:29   

Dla wynalazcy tyrtytek Nobel :) - zdecydowanie .

Dzisiaj pojechałem znowu trochę podłubać .
Najpierw ze szczotki do zamiatania podłogi , rurki z mufką i przenośki zrobiłem sobie lampę ( prace na zewnątrz deko nie w serek po ciemku )

Później zalałem olej , ale po zdjeciu dekla , tak aby rozprowadzić go po całej głowicy .
Po zalaniu oleju na głowicy wylądował FordMotorsport

Zalewanie magistrali olejowej na akumulatorze ostatni raz używanym po letnim YTP , do holowania auta zakończone sukcesem .

Zalałem płyn chłodniczy i wahę .

I gdy już chciałem iśćdo domu stwierdziłem , że może warto by ...

Poskładałem na cienki patyk układ zapłonowy i wyregulowałem po swojemu .

Szybka kawa podczas analizy gdzie mogłem dać dupy i próba odpalenia .

Zakończona sukcesem !

Silnik pracuje równo , a tyle na ile może pracować , dół nie stuka , a mechaniczne kasowacze pracują z głośnością cichutkiego HCS-a - czyli jak na pierwsze ustawienie pełen sukces ( Arturo - zmień mechanika to się składa na pojedynczych dystansach )

Teraz dogłaskać wszystko ( bo silnik gasi się przy pomocy spryskiwacza ) i docieramy .

Qzyn - dobra robota !! Dzięki jeszcze raz .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 24 Lis 2011, 19:38   

No w koncu!!! :)
Nawet nie wiesz jak mi smakuje to piwo ktore wlasnie sobie sacze na to odpalenie ;)
Ogarniaj, docieraj i czekam na wrazenia z jazdy na ostro :jupi:
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 24 Lis 2011, 19:42   

:jupi:
Ogarniaj elektryke i do boju zeby docierac to na sezon...
_________________

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Lis 2011, 19:49   

Jak go dotrzeć , bo mój pomysł , żeby pochodził na wolnych jeszcze z 30 minut i później jazda po mieście z obrotami do 6 tyś przez 500 km to jedyne co mi narazie przychodzi do głowy .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 24 Lis 2011, 19:55   

No i pasi. Nawet nie wiem czy trzeba 500km bo dol przejechal juz i tak barborke cieszynska :D Jedynie walek do panewek i popychaczy musi sie dostosowac. Ja bym zrobil te 500km powoli zwiekszajac obroty i obciazenie. Powiedzmy zaczynajac od granicy 3500obr a potem corz wyzej.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 24 Lis 2011, 19:56   

sposobow docierania jest tyle co ludzi. Ja np teraz docieram tak, ze po pierwsyzm odpale pochodzil az sie wiatrak z 2 razy wlaczyl. Zalalem nowy olej i jazda. Pierwsze 100km przyspieszalemi hamowalem silnikiem do 4000 rpm, Po 100km do 4.5, kolejne 100 do 5, pozniej 5.5 i tak dalej. Po 500km zlalem olej i zalalem swierzy. Teraz 2000km palowania do oporu na minerlanym i zalewam syntetyk. Jak narazie oleju nic nie lyknal wiec chyba ok :)
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 24 Lis 2011, 20:38   

kenczorf, nastepnym razem może najpierw zalej olej, a potem włacz zapłon i niech pochodzi aż się wiatrak włączy :)
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 24 Lis 2011, 21:05   

Ponoć miałeś czekać na wypłatę do grudnia z olejem i wachą....kurde jadę do Zgierza tam wypłata jest dwa razy w miesiącu :rotfl:

Co do reszty - :ok:

Nie mogę się doczekać kiedy mnie przewieziesz :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 24 Lis 2011, 21:05   

szynszyl, zle ci bylo u mnie ze tak szukasz dziury w calym? Nastepnym razem wodki nie dostaniesz :D
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Lis 2011, 21:39   

Roman - pogibałem deko i się conieco znalazło .

Miałem kupić mydło i papier toaletowy , ale dupę można wycierać palcem a pachnieć nie muszę :)

Co do sposobów docierania - to wszystkie są praktycznie identyczne ( poza paroma naprawdę hardkorowymi :) ) czyli - coraz szybciej i mocniej , zmieniając często olej .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 24 Lis 2011, 22:15   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
czyli - coraz szybciej i mocniej , zmieniając często olej .
to jest dokladnie to co opisalem. Obecnie jest w fazie tych 2000km i to juz 3ci olej
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Lis 2011, 22:25   

kenczorf, - dokładnie tak :)

Do tego wymiana filtrów ( choć to na pewno robimy obaj , ale warto wspomnieć ) i minimalizacja suchych rozruchów .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 25 Lis 2011, 07:46   

kenczorf napisał/a:
Obecnie jest w fazie tych 2000km i to juz 3ci olej

Kenczof wybacz drobna ironie ale jak skonczysz 5 czy 7 tysiac docierania daj znac - pobijesz swoisty rekord ;)
Zolw, moiwlem ci kiedys jak sie dociera sportowe silniki w formulach - odpalenie i minuta na 7000 od razu, wymiana oleju, odpalenie i minuta czy dwie (juz nie pamietam) na 8000 i silnik dotarty :)
Walisz stary 500km z dwoma wymianami i masz silnik jak malina!!!
Tym bardziej ze dolu nie musisz docierac wogole.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 25 Lis 2011, 16:35   

ja nie mam zamiaru docierac przez 7000km. Najwazniejsze wedlug tego co szukalem informacji jest te 500 km. I ja robie jeszcze 2000km na mineralnym dajac do oporu caly czas i potem juz syntetyk. Nie jestem wszechwiedzacy wiec docieram poniekad tak jak pisal Motoman...gdzie gosc stwierdzil ze przez pierwsze 500 km dociera sie silnik w 80-90 %, a te pozostale 10-20% przez kolejne 2000, dlatego dalej mam mineral.
Wedlug niego powinno sie dac w dupsko od samego poczatku jak silnik sie zagrzeje...ale ja sie balem od razu krecic pod odcinke zwazywszy na kase ktora wsadzilem w remont, a zolw niech robi jak uwaza :)
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Lis 2011, 20:40   

Dzisiaj znowu odrobinę do przodu , poskładany układ zapłonowy na gotowo i porządek z pierółkami w elektryce .

Co ciekawe ciśnienie oleju na zimnym przy 1000 obrotach było w okolicach 6 a po przegazowaniu dochodziło do 8 ( na granicy otwarcia zaworu bocznikowego w filtrze ) czyli dół naprawdę zdrowy :) .
Z drugiej strony może to być także sprawa mechanicznych kasowaczy ? - nie wiem .

niedługo pierwsze jazdy - i zobaczymy :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 25 Lis 2011, 21:08   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Z drugiej strony może to być także sprawa mechanicznych kasowaczy ? - nie wiem .


eee....chyba to nie ma znaczenia.

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Co ciekawe ciśnienie oleju na zimnym przy 1000 obrotach było w okolicach 6 a po przegazowaniu dochodziło do 8 ( na granicy otwarcia zaworu bocznikowego w filtrze


Myślałem, że zawór się przy ok 4bar otwiera??
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 25 Lis 2011, 21:28   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Co ciekawe ciśnienie oleju na zimnym przy 1000 obrotach było w okolicach 6 a po przegazowaniu dochodziło do 8 ( na granicy otwarcia zaworu bocznikowego w filtrze ) czyli dół naprawdę zdrowy

To jest normalne. Sprawdź na gorącym ok. 110 stopni ile daje. Jak będzie powyżej 5 to regulator do sprawdzenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
van Mechanika ogólna 1 25 Cze 2013, 12:00
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
Laskosz Mechanika ogólna 2 7 Kwi 2010, 20:54
markos2101
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.