Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 14:14
Jaki silnik do MK1
Autor Wiadomość
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 28 Mar 2006, 21:08   

tak przy okazji... czy kolektory dolotowe w OHV i CVH są takie same? tzn czy średnice kanałów i rozstawy śruby są identyko?
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 28 Mar 2006, 21:13   

Ale laski popychaczy blokują obroty itd. itp. ADI kolektory są całkiem inne.
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 28 Mar 2006, 21:17   

Mike tylko mało tego Kenta na rynku a do CVH części wbród .
Wiem że to pójście na łatwiznę bo sam bym pewnie wolał Kenta ;-)
ps: na CVH nie dam złego słowa powiedzieć . żeby nie było ;-)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 28 Mar 2006, 21:23   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
do CVH części wbród .
ps: na CVH nie dam złego słowa powiedzieć . żeby nie było ;-)

Już się kurczą w dobrych cenach- chodzi o tuning. A na CVH też złego słowa nie powiem mając 6lat doświadczenia
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 28 Mar 2006, 21:42   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Mike tylko mało tego Kenta na rynku a do CVH części wbród


wbród to jest jedynie w GB.... a tam ceny jak dla nas (albo dla mnie) kosmiczne :cry:
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 28 Mar 2006, 21:43   

xr2fun - czyli niedługo z fordowskich zostanąnam tylko gówniane plastikowe Zeteki ? :|

heh poginasz CVH tyle co ja ( choćz tego co słyszęw modach jestem dalekooooooo za Tobą )

Adi08 - swego czasu nauczyłem sieże pierwszym etapem rasowania CVH powinien byćjego remont ( i to dokładny ) - do tej fazy nie potrzeba części z GB a daje ona zaskakująco dobre efekty . Co prwada jak to mawiają" apetyt rośnie w miarę jedzenia " :yes:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 28 Mar 2006, 22:01   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
swego czasu nauczyłem sieże pierwszym etapem rasowania CVH powinien byćjego remont ( i to dokładny )


tu sie wpełni zgodze z tobą oraz z przedmówcami, dobry remont CVH i można sie zdziwić.
Z własnego doświadczenia, miałem niezła (przez jakiś czas) xr2i 110KM potem jak sie skończyłą wyremontowałem CVH Turbo ale spiołem to na elektronice z wersji N/A i na kolektorze wydechowym od xr2i. I byłem w szoku jak to maleństwo zaczeło sie odpychać, choć układ korbowo-tłokowy był z silnika Turbo - odpreżony, to powiem że jeżdziło to do połowy 3 biegu lepiej niż dobrze dopreżone ale przyrżniete 110KM. Od góry 3 biegu zaczynało brakowac momentu, ale to inna historia.

Tak zdecydowanie uważam że dobrze zrobione CVH to zadżebisty silniczek a jak sie o niego bedzie dbało to pochula długo i bez problemowo.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
herrkam 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 50
Dołączył: 24 Sie 2004
Posty: 76
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 29 Mar 2006, 11:26   

Czyli reasumując CVH był to 1,6 w xr2 xr2i escortach xr3i??

wolę gaźnik czyli szukać starszych motorów??
_________________
FIESTA MY FIRST RALLY CAR.....
impreza?? chętnie zwłaszcza WR BLUE
MK1 rulessss
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 29 Mar 2006, 11:32   

herrkam napisał/a:
Czyli reasumując CVH był to 1,6 w xr2 xr2i escortach xr3i??

wolę gaźnik czyli szukać starszych motorów??

CVH jest jeszcze w wersji 1,4 ( różnica tylko w pojemności i mocy ). 1,6 był też w "cywilnych" Escortach na gaźniku i wtrysku. Ja bym postawił na gaźnik bo odpada kombinowanie z instalacją elektryczną. Przeszukaj angielski Ebay trochę tam tego jest powystawiane ( gaźniki z kolektorami, wałki itd ).
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 29 Mar 2006, 21:18   

jeszcze spotkałem sie z CVH 1,3 w escorcie MK3 (chyba sie nie pomyliłem - tym do 84/85 roku)
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
MikeB4 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 226
Skąd: Katowice
Wysłany: 29 Mar 2006, 21:38   

Cvh napędzał nawet Forda Sierre (1,6 cvh) i występował też w wersji 1.9 w amerykańskim Escorcie. A ja bym szukał sobie kenta :-P
_________________
old Ford never die, they just get harder to find.

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 30 Mar 2006, 09:37   

Herrkam - w takim razie szukasz 1.6 CVH z fiesty mk2 XR2 ( escorty nie miały gaźnikowego 1.6 CVH o mocy 96 KM , wersja XR3i miałą od razu wtrysk )
Zapomnij o tym CVH z amerylańskiego escorta - nie pasuje na skrzynięod CVH i jest na wielopunkcie .

ps : Mike a ja bym wolał dwie osiemnastoletnie żony zamiast jednej 36-cio letniej ;-)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 1 Kwi 2006, 05:55   

PUMA napisał/a:
jeszcze spotkałem sie z CVH 1,3 w escorcie MK3 (chyba sie nie pomyliłem - tym do 84/85 roku)

do '86 byly robione ohv (czy jakos tak) w 1300 a potem byly robione juz cvh.
te 1300 to fajne zabawki byly ;]
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 8 Kwi 2006, 22:55   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Herrkam - w takim razie szukasz 1.6 CVH z fiesty mk2 XR2 ( escorty nie miały gaźnikowego 1.6 CVH o mocy 96 KM , wersja XR3i miałą od razu wtrysk )

mylisz sie, Escorty mk3 w latach 81 - 82 mialy gaznikowe 1.6 CVH, w dodatku w dwoch wersjach: z dwugardzielowym weberem i 96 KM oraz z dwoma weberkami i 110 KM
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 9 Kwi 2006, 09:15   

squadak napisał/a:
Żółwik Tuptuś napisał/a:
Herrkam - w takim razie szukasz 1.6 CVH z fiesty mk2 XR2 ( escorty nie miały gaźnikowego 1.6 CVH o mocy 96 KM , wersja XR3i miałą od razu wtrysk )

mylisz sie, Escorty mk3 w latach 81 - 82 mialy gaznikowe 1.6 CVH, w dodatku w dwoch wersjach: z dwugardzielowym weberem i 96 KM oraz z dwoma weberkami i 110 KM


masz racje . Ale osobiście nigdy takich nie widziałem ( z podwójnymi Weberami to nawet w niektórych katalogach nie występują ) więc uznałem je za niemożliwe do zdobycia w polsce .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Kwi 2006, 15:18   

Żółwik Tuptuś napisał/a:

masz racje . Ale osobiście nigdy takich nie widziałem ( z podwójnymi Weberami to nawet w niektórych katalogach nie występują ) więc uznałem je za niemożliwe do zdobycia w polsce .

zgadza sie, sa ciezko dostepne, chociaz ta slabsza wersje kiedys ogladalem w celu kupna, ale byl w oplakanym stanie a gosc nie chcial zejsc z ceny ;)
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
noxx 

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciej
Wiek: 36
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 53
Skąd: Katowice
Wysłany: 11 Maj 2006, 00:31   

e tam trudny do zdobycia ja mam taki i aqrat na sprzedaz :) taki z escorta w wersji 96 PS :) ma taką wyczesaną naklejke CVH XR3 :D :P
_________________
www.mrcleaner.pl

 
 
 
mpom 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Sport
Silnik: 1.1/53KM
Imię: MICHAŁ
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 29
Skąd: Rzeczyca Długa
Wysłany: 9 Lis 2007, 18:19   

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=27592

prosze o rade czy spasuje do mk1 z 83 r??

[ Dodano: Pią Lis 09, 2007 18:19 ]
jak tak czy duzo tzreba przerabiac??
_________________
Mowcie mi MICHAS :)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Lis 2007, 18:50   

jak bedziesz miał cała mk2 to da się wsadzić w bude do mk1 tylko trzeba mieć spawarkę i troche pomysłów . Laskosz wkładał ten silnik i Żółwik tuptuś .
 
 
 
mpom 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Sport
Silnik: 1.1/53KM
Imię: MICHAŁ
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 29
Skąd: Rzeczyca Długa
Wysłany: 9 Lis 2007, 21:01   

to suuper bede mial cala troche roboty bedzie z silnikiem cos tam cieknie ale to do zrobienia zobaczymy w niedziele sie okaze co to dokladnie jest
a jakies wskazowki co do wygladu?? jak moghe poznac cxzy to napewno jest xr2 mk2 jak silnik mniej wiecej wyglada?? moze znacie kogos z wawy kto mogl by pojechac ze mna i zobaczyc??
_________________
Mowcie mi MICHAS :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
van Mechanika ogólna 1 25 Cze 2013, 12:00
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
Laskosz Mechanika ogólna 2 7 Kwi 2010, 20:54
markos2101
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Dane techniczne silników mk1/2 - benzynowych i diesla
Laskosz Mechanika silnika 1 5 Sty 2007, 11:04
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.