Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 23:53 |
przekładka głowicy 1.1 z mk3->mk1 |
Autor |
Wiadomość |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Sty 2006, 03:40 przekładka głowicy 1.1 z mk3->mk1
|
|
|
Witam ma ktoś doświadczenia co do głowic z mk1 i mk3 ?? sa jakieś różnice poza usytułowaniem gniazd świec ?? Ma ktoś na tyle dokładne dane katalogowe zeby powiedzieć jakie sa skoki zaworów i wielkości zaworów itp . W ksiażce do mk2 jest tylko opisany max luz na prowadnicach zaworowych . U mnie pojawił sie własnie ten problem ze luzy na prowadnicach sa za duze . A koszty frezowania i wbicia prowadnic zaworowych sprawiaja wielka nieopłacalność tego zabiegu . |
|
|
|
 |
Bazyli [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sty 2006, 11:12
|
|
|
Swiece sa inaczej. Wiem tez ze uklad otoworow kolektora dolotowego jest inny.Wiem to po sobie bo okazalo sie ze ford cos tam pozmienial z kanalem wodnym i musialem inna uszczelke kupic pod ten kolektor. |
|
|
|
 |
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sty 2006, 11:20
|
|
|
diodalodz jeżeli myślisz o przekładce głowicy z mk3 do Twojej mk1 to niestety będzie duuuuzy problem!!! Już przerabiałem ten temat. Tak jak pisał Bazyli... podstawowym problemem jest inny rozstaw kanałów dolotowych!!! |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 29 Sty 2006, 11:34
|
|
|
adi08 napisał/a: | diodalodz jeżeli myślisz o przekładce głowicy z mk3 do Twojej mk1 to niestety będzie duuuuzy problem!!! Już przerabiałem ten temat. Tak jak pisał Bazyli... podstawowym problemem jest inny rozstaw kanałów dolotowych!!! |
a jaki problem jest przełożyć głwice z kolektorami - jeśli kanały wodno-olejowe sa takie same |
_________________
 |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Sty 2006, 13:04
|
|
|
ano jest bo nie chce mono wtrysku . tylko chce gaźnik webera 1v . Hm szkoda . A nie wiecie czy mk2 też ma takie różnice . Moze macie gdzieś głowiczke która nie ma luzów na prowadnicach ?? |
|
|
|
 |
borka11 [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sty 2006, 13:55 Re: przekładka głowicy 1.1 z mk3->mk1
|
|
|
diodalodz napisał/a: | Witam ma ktoś doświadczenia co do głowic z mk1 i mk3 ?? . |
niemam doświadczenia w przekładkach ale mam cały silnik 1.1 z MK1 na sprzedaż.niedawno kupiłem ze szrotu cała MK1 właśnie z tym silnikiem,jak zdjąlem z niego głowice to okazało sie ze zawory w głowicy sa niemal idealne,a na cylindrach niema praktycznie zużycia.po stanie tego silnika widać ze wiecej stał niż jeżdzil(moge sie założyc ze ma mniej niż 100tys przebiegu!wiec jeślin jestes zainteresowany to pisz! |
|
|
|
 |
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sty 2006, 14:39
|
|
|
Łokmen napisał/a: | adi08 napisał/a: | diodalodz jeżeli myślisz o przekładce głowicy z mk3 do Twojej mk1 to niestety będzie duuuuzy problem!!! Już przerabiałem ten temat. Tak jak pisał Bazyli... podstawowym problemem jest inny rozstaw kanałów dolotowych!!! |
a jaki problem jest przełożyć głwice z kolektorami - jeśli kanały wodno-olejowe sa takie same |
w sposobie zasilania silnika |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Sty 2006, 15:53
|
|
|
hm a ile taka głowiczka drogi kawalerze ?? Bo zaczynam sie zastanawiać na rozwierceniem prowadnic i wbiciem prowadnic z VW polo . |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 29 Sty 2006, 16:15
|
|
|
adi08 napisał/a: | Łokmen napisał/a: | adi08 napisał/a: | diodalodz jeżeli myślisz o przekładce głowicy z mk3 do Twojej mk1 to niestety będzie duuuuzy problem!!! Już przerabiałem ten temat. Tak jak pisał Bazyli... podstawowym problemem jest inny rozstaw kanałów dolotowych!!! |
a jaki problem jest przełożyć głwice z kolektorami - jeśli kanały wodno-olejowe sa takie same |
w sposobie zasilania silnika |
kolektor ssący jest taki sam i na gażnik i na wtrysk.... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 29 Sty 2006, 17:40
|
|
|
diodalodz napisał/a: | hm a ile taka głowiczka drogi kawalerze ?? Bo zaczynam sie zastanawiać na rozwierceniem prowadnic i wbiciem prowadnic z VW polo . |
to robota dla dobrego warsztatu robiącego głowicę .
Jużtaniej pomyśleć o założeniu zaworów od BMW ( wtedy tylko rozwiercasz rozkalibrowane prowadnice ) ale to także robota dla warsztatu od głowic - czyli w przypadku 1.1 gra nie warta świeczki |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sty 2006, 17:47
|
|
|
Łokmen napisał/a: | adi08 napisał/a: | Łokmen napisał/a: | adi08 napisał/a: | diodalodz jeżeli myślisz o przekładce głowicy z mk3 do Twojej mk1 to niestety będzie duuuuzy problem!!! Już przerabiałem ten temat. Tak jak pisał Bazyli... podstawowym problemem jest inny rozstaw kanałów dolotowych!!! |
a jaki problem jest przełożyć głwice z kolektorami - jeśli kanały wodno-olejowe sa takie same |
w sposobie zasilania silnika |
kolektor ssący jest taki sam i na gażnik i na wtrysk.... |
możliwe... ale jezeli tak będzie traktować sprawe to wymienimy pół silnika i połowe osprzętu... bo samo wykręcenie gaźnika i przykręcenie monowtrysku to nic ale za monowtryskiem idzie ten niby komp, elektryczna pompa paliwa zamiast mechanicznej itp. ... więc nie jest to takie "chop siup". pozdro |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Sty 2006, 17:59
|
|
|
hm zostaje weber 1 v i to wiem napewno . musze pomyśleć nad jakaś inna głowica moze z mk2 . Jeszcze lookne co w escortach siedziało .
[ Dodano: Wto Sty 31, 2006 11:32 pm ]
hm dzisiaj dokonałem doświadczenia i juz wiem na 100% padła uszczelka pod głowica . Ma przedmuch do kanałów wodnych :( narazie nie jest strasznie troszke na mocy straciła ale musi sie przez sesje przeturlać . Po sesji zrobie fotki jak wstawić prowadnice od VW w głowice od mk1 . |
|
|
|
 |
borka11 [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Mar 2006, 01:01 gowica mk1 1.1
|
|
|
co do tej gowicy 1.1 to puszcze ja za 80zl :lol: .mysle ze to dobra cena,bo ta glowica naprawde jest cud malina |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 8 Mar 2006, 17:29
|
|
|
narazie prace zawiesiłem bo znalazłem przyczyne klekotania . Obecnie jest cisza . auto pali i jeździ . przedmuchy też sie narazie uspokoiły . Bedziesz w zielonej górze ?? jeśli tak to weź ta głowice to na miejscu sie dogadamy. Zastanawiam sie nad kupieniem całego silnika z rozbitej mk2 bo moge mieć silnik za śmieszne 100 zł . Hm nie wiem jaka decyzje podejme jeszcze . Mam nadzieje ze po maju dopiero bede myślał nad tym problemem . |
|
|
|
 |
borka11 [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Mar 2006, 11:14
|
|
|
jesli skącze swoją fieste na czas to bede w zielonej górze,ale jak narazie to prace idą mozolnie,bo staram sie zlikwidować każde ognisko rdzy,no i wprowadzić pare modyfikacji :lol: . |
|
|
|
 |
|