Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 23:53
zatarty silnik
Autor Wiadomość
finster
[Usunięty]

Wysłany: 5 Lut 2007, 17:20   zatarty silnik

Cześć
powiedzcie mi po czym można sprawdzić czy silnik jest zatarty ? jechałem sobie autostrada i nagle mi silnik zaczął tracić obroty a na koniec zgasł :/ patrze pod maskę i płyn cały zniknął mimo że dzień wcześniej go uzupełniałem (temperatura była w środkowej strefie wskaźnika) teraz silnik się dziwnie zachowuje czasem gaśnie i jest słaby :( rozwaliłem go już do reszty ?
Co lepiej kupić inny używany czy ten remontować ?

Z góry dzięki za odpowiedź
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Lut 2007, 19:56   

jak dla mnie poszła uszczelka pod głowica i zjadł płyn .Tylko to nagłe osłabienie mnie nie pokoi .
 
 
 
finster
[Usunięty]

Wysłany: 5 Lut 2007, 20:34   

zestaw uszczelek już mam :) ale najgorsze jest to ze dzień po przegrzaniu zalałem go jeszcze raz płynem i teraz się utrzymuje i nie ucieka :/ ale za to po przejechaniu 30km (prędkość 70-80km/h) nie dałem rady wyjechać na wzniesienie i dopiero po krótkim postoju mu się udało wiec tak jakby raczej coś w środku silniczka już straciło moc :( cóż trzeba dać zarobić mechanikowi

a tak na marginesie jak jest z dostępem części do silnika 1.0 40 konnego? może by wrzucić 1.1 sam nie wiem, proszę o rade :)
Ostatnio zmieniony przez finster 5 Lut 2007, 20:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 5 Lut 2007, 20:38   

finster napisał/a:
cóż trzeba dać zarobić mechanikowi

jak chcesz dać zarobić mechesowi to ja mam do sprzedania silnik 1.1 z mk3 ze wszystkim co będzie Ci potrzebne do przełożenia.
pozdro
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
finster
[Usunięty]

Wysłany: 5 Lut 2007, 20:42   

skrzynia zostaje ? czy jest jakaś inna z mk3 (wymieniłem wszystkie przeguby i dlatego pytam )?
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Lut 2007, 22:52   

skrzynia zostaje przeguby też . Może tylko miska olejowa być do przelożenia .
 
 
 
finster
[Usunięty]

Wysłany: 6 Lut 2007, 21:27   

ok dzięki :) dzisiaj już w miarę ok się jechało do pracy, tylko strasznie muliło + obroty falowały dziwnie, więc tak czy siak silniczek od laskosza wezmę :)

[ Dodano: Sro Lut 07, 2007 07:43 ]
Pasuje tlumik z 1.0 LC do 1.1 ? cholera bo mnie nurtuje to pytanie i nie moge normalnie pracowac :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Zatarty silnik 1.25 zetec
mamfieste Mechanika silnika 11 8 Maj 2016, 20:37
Mizer 59
Brak nowych postów [INNY] Ford Ka 1.3 Endura, zatarty silnik
Pedzacypodwiatr Mechanika 4 5 Mar 2011, 18:05
Pedzacypodwiatr
Brak nowych postów [MK4] Zatarty silnik 1.25 - zmiana na inny
Gość Mechanika 16 3 Sie 2010, 22:13
TSRules
Brak nowych postów silnik 1,2 60 KM
Roszek Mechanika ogólna 2 22 Lip 2019, 10:26
Roszek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.