Przesunięty przez: szynszyl 13 Lut 2009, 19:50 |
Mały problem z gazem. |
Autor |
Wiadomość |
stacho35
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 70 Skąd: Osiek
|
Wysłany: 11 Mar 2006, 08:26 Mały problem z gazem.
|
|
|
Instalka Lovato.Monowtrysk.
Więc tak:jak jest zimny - palę auto,przejeżdżam ok.1 km (w tym czasie przełączy się na gaz),gaszę.
Wracam ze sklepu i....problem.Niby zapali,ale po dłuuuugim kręceniu.Koło auta wali gazem,jak cholera.Problemu nie ma ,jeśli go trochę więcej zagrzeję,tzn. przejadę ze 2 km.
Wiem,parownik zimny....ale wcześniej tego nie było:mróz nie mróz i gadał.
Oczywiście,pojadę do gazdebili,ale chciałbym poznać Waszą opinię - czemu tak się dzieje? |
_________________ -------------------------
R 45 1,4 16V |
|
|
|
|
jaco11
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jacek
Wiek: 49 Dołączył: 07 Wrz 2005 Posty: 1256 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 11 Mar 2006, 08:52
|
|
|
Jest coś takiegoo jak filterek wymienić proponuję przynajmiej cos takiego zrobiłem u teścia i problem znikł pozdr.. 8) |
_________________ Córcia JOA11
|
|
|
|
|
stacho35
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 70 Skąd: Osiek
|
Wysłany: 11 Mar 2006, 11:44
|
|
|
OK.To jeszcze gdybyś mi pokazał,gdzie to cacko się znajduje.....bo nie wiem
|
_________________ -------------------------
R 45 1,4 16V |
|
|
|
|
Paweł F
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 48 Dołączył: 27 Paź 2005 Posty: 71 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 11 Mar 2006, 12:22
|
|
|
jak dobrze widzę na zdjęciu taka złotawa puszeczka koło parownika, na dole parownika powinneś mieć śrubkę przez która spuszcza się smołę pogazową zrób to również u mnie pomogło na zapach gazu tylko uważaj bo strasznie śmierdzi i brudzi najlepiej na starą szmatkę [/b] |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11 Mar 2006, 15:35
|
|
|
a moim zdaniem zalewa ci silnik gazem, mam taki sam problem jak ty... to jest chyb akwestja regulacji... |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
GeralTzRusA [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Mar 2006, 17:45
|
|
|
Chlopaki.... ehhh posluchajcie..... reduktor musi byc rozgrzany.... dzieki temu gaz sie rozpreza.... ze tak Ci sie dzialo... ze mogles jakis czas temu odpalac go i gasic i bylo w maire ok to tylko dlatego ze membrany w reduktorze nie byly jeszcze tak wymeczone.... w momencie kiedy przejezdzasz taki maly odcinek i gasisz auto i zapalasz je ponownie auto moze palic do 3 razy wiece jgazu to przedewszystkim.... i smierdzi gazem reduktor jest zimny i tak jak kolega stwierdzil zalewa sie gazem.... unikaj takich sytuacji.... lepiej Ci juz ten odcinek przejechac na benzynie.... wypraszam sobie tych gazdebili fakt sa niektorzy idiotami....i az odechciewa sie do nich jechac..... i wykorzystuja to ze ludzie sie nie znaja na tym.... i dlatego powstala taka opinia pamietajcie wszyscy PODSTAWA dobrze pracujacej instalacji gazowej jest temperatura reduktora ! reduktor musi byc goracy do poprawnej pracy ... wszystko to pozorna oszczednosc... reduktory Lovato sa proste i skuteczne.... ale wiadomo wszystko sie zuzywa a niewlasciwa eksploatacja przyspiesza tylko ich zuzycie.... po co masz przejechac powiedzmy przykladowo 80 tys km na reduktorze jak mozesz przejechac 120... pozdrawiam..... |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.