|
[MK3] Odpowietrzanie baku |
Autor |
Wiadomość |
dominico22 [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Sty 2006, 10:39 [MK3] Odpowietrzanie baku
|
|
|
Mój układ odpowietrzania baku paliwa dochodzi rurką do komory silnika, a nastepnie jest na nim załozona rozłączka i jedna rurka idze do jakiegoś czarnego pudełka umieszczonego pod lampą z prawej strony, czy ktoś mólby mi powiedzieć co to jest oi do czego służy. Natomiast druga rurka dochodzi do jakiegoś chyba zaworku takiego kształetem jak puszka po piwie tylko mniejsze i później idze dalej z niego i kończy cię inną złączką, dodam że z tego zaworku wychodzą dwa kabelki. Moje drugie pytanie: co jest za zaworek i do czego służy oraz czy ta rurka co od niego wychodzi to musi być gdzieś podłączona ? Co do zdjęć to nie mam możliwości, bo nie mam aparatu. |
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 11 Lut 2009, 19:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
RKRman
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50 Dołączył: 06 Cze 2004 Posty: 454 Skąd: z podkarpacia
|
Wysłany: 19 Sty 2006, 11:05 opary paliwa
|
|
|
CZE
..opisałeś układ który wyłapuje opary paliwa........ta skrzynka pod lampą to węglowy pochłaniacz tych oparów ..a ten mały aluminiowy bączek z kabelkami to elektrozawór który tym zawiaduje ..( .powinien być podłączony pod kolektor ssący )
POZDRAWIAM ;-) |
_________________ fajnie było ją mieć
|
|
|
|
|
dominico22 [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Sty 2006, 11:41
|
|
|
Dziekuje Piotrek.
To mam takie pytanie czy ten elektrozawór co napisałeś to jest ten sam co na błędzie kodu 73 - Elektrozawór oczyszczania pojemnika, bo ten bład mi wyskoczyl na podłaczeniu pod komputer. Jeśli tak, to czy ten błąd jest spowodowany tym, że go nie mam podłączonego, a jeśli nie jest ten sam elektrozawór to czy ktoś mógłby mi pomóc zlokalizować co to za elektrozawór i gdzie sie znajduje, chodzi mi o ten elektrozawór z błedu(błąd 73). |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|