Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 14:20 |
Zapłon w mk2 |
Autor |
Wiadomość |
Jerry_20 [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Paź 2005, 21:09 Zapłon w mk2
|
|
|
Mam problem, jestem troche początkujący i mam (pewno) głupie pytanie:
W mojej mk2 1.6 cvh sie coś spsuło...
-nie może złapać niskich obrotów (poniżej 1.5tys gaśnie, trudno złapać regularne obroty, tzn raz są 1.5 tys raz 2 a raz 2.5)
-straciła moc
-chodzi jakby chciała a nie mogła
-dziura w granicach 4tys obrotów i w górę, ciężko go wykręcić
wydaje mi sie że to coś od zapłonu, ale od czego sie zabrać żeby robić to z głową a nie rozebrać wszystko niepotrzebnie? Przewody wymieniłem rok temu, świece pół, nie wydaje mi się (po odgłosie) żeby chodziła na 3 garki, pali nieźle. W co patrzeć? w rozdzielacz zapłonu? w aparat? zapłon ustawiony, na początku jak ustawiłem wszystko git, jakby się zaczął przestawiać?? sam?? przy okazji wałek nowy, popychacze nowe, głowica sprawdzona szczelna...
ma Ktoś pomysł?? |
|
|
|
 |
Bazyli [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Paź 2005, 21:16
|
|
|
Moja sugestia to sprawdzic na poczatek czy aparat zaplonowy sie nie obluzowal, odrazy mowie ze nie wiem jak to jest w CHV ale u mnie raz obejma pekla i mialem kosmos z zaplonem.
Nastepnie sprawdz inne swiece, to ze maja pol roku nic nie znaczy, u mnie 1 dostala przebicia po 2 tyg od wymiany. Kable tez "pozycz".
Cos mi jeszcze podpowiada zeby sprawdzic droznsc odmy....czyli tych gomowych wezy odpowietrzajacych wychodzacych z pokrywy zaworow |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Paź 2005, 22:12
|
|
|
CHV - tam lubi lecieć wałek rożrzadu - ściera się krzywka czy coś - tez by wypadało zerknąc jak się ma... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
przyczyn
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 40 Dołączył: 14 Paź 2005 Posty: 18 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 29 Paź 2005, 10:46 znam to..
|
|
|
jezdze czyms takim... i cwiczylismy u kolegi takie akcje, u niego wyszlo na to ze modul zaplonowy padl i musielis,y wykombinowac drugi, ale oprocz tego u mnie tez yla taka opcja wymienilem rurke podcisnienia idaca do modulu kabelki, palec rozdzielacza kopulke i uszczelki po gazniczkiem ale to z innego powodu i.... jest spokoj. Powodzenia. |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Paź 2005, 16:08
|
|
|
ja bym na wstępie sprawdził czy nie zablokował sie (odłączył ) elektrozaworek w gaźniku bo narazie wszystkie objawy na to wskazuja . |
|
|
|
 |
przyczyn
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 40 Dołączył: 14 Paź 2005 Posty: 18 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 29 Paź 2005, 21:44
|
|
|
tu kolega ma racje sprawdz elektrozaworek. najlepiej go wykrec przytknij do masy i niech ktos ci zalaczy zaplon jak sienie ruszy to lipa a jak tak to spoko tyle ze on dziala dopiero od takiego momentu ze musi byc delikatnie wcisniety. |
|
|
|
 |
Jerry_20 [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Paź 2005, 06:08
|
|
|
dzięki za wszystkie rady będę się dziś ( w niedziele niestety :( ) brał patrzeć na to
od razu moge powiedzieć że elektrozaworek jest wporządku a i wałek cały, przynajmniej w teorii- wałek nie ma nawet 1000 km jest nowy, popychacze też więc go nie wybiły.
Dziś posprawdzam sobie wężyki kable jakieś inne też mam, na świece polookam na luz aparatu....
A taką obudowę aparatu zapłonowego jakiś palec itd idzie dostać w sklepie??
Ostatnio szukałem poduszki pod silnik i ... NIE MA
może gdzieś na necie można takie coś kupić??
mam na myśli raczej nowe części |
|
|
|
 |
przyczyn
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 40 Dołączył: 14 Paź 2005 Posty: 18 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30 Paź 2005, 13:48
|
|
|
swiece kable i kopulke i palec mozna kupic w sklepie. polecam intercars jesli takowy masz w swoim miescie. pale c gdzies w granicach max 15 zl a kopulka ok 50. jkaby co to pisz smialo jabys mial jakis problem. moze potrebujesz ksiazke (poradnik napraw) do mk2 jakby co to mam takowa w pdf wiec moge podeslac na maila. pisz na priv. pozdrawiam |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 30 Paź 2005, 13:52
|
|
|
przyczyn napisał/a: | ...moze potrebujesz ksiazke (poradnik napraw) do mk2 jakby co to mam takowa w pdf wiec moge podeslac na maila. pisz na priv. pozdrawiam |
Narażasz sie! Materiały powinny byc dostępne tylko dla klubowiczów!
http://www.fiestaklubpolska.pl/viewforum.php?f=28 |
|
|
|
 |
przyczyn
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 40 Dołączył: 14 Paź 2005 Posty: 18 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30 Paź 2005, 14:19
|
|
|
ok jelsi tak to przepraszam. a w jaki sposob nienarazajac sie nikomu moge kozystac i udostepniac materialy?? jak zostac prawowitym klubowiczem??
[ Dodano: Nie Paź 30, 2005 13:24 ]
juz wiem wszytsko przepraszam. |
|
|
|
 |
Jerry_20 [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Paź 2005, 20:38
|
|
|
spoko spoko Panowie nie chce żeby Ktoś miał przeze mnie przechlapane
patrzyłem i wypatrzyłem, urwał mi się gwint pod mocowaniem kopułki, więc skręciłem nakrętką ;-) no i myślałem że git (ponadto musiałem porobić z ssaniem i wymienić płyn) ale nie do końca, ustabilizowały mi się niskie obroty ale dziura została :( no cóż nie ma w życiu łatwo, mamy intercars w Bielsku hehehe aż taka wiocha to nie jest więc myśle że wymienie sobie kopułke (nie wygląda w środku zbyt ładnie) przewody (bo są lipne) no i palec, zobaczymy co dalej będzie....
mam prośbę; mógłbyś mi jakoś cyknąć fotke jak wygląda cewka w xr2? bo wydaje mi sie ze odkąd ją kupiłem jest jakaś kombinowana....
propo porad i członkowstwa w Waszym klubie myślę nad tym bardzo intensywnie
mam książke ford fiesta-sam naprawiam ale traktuje ja jako wzór regulacyjny i rozwiązanie typowych problemów lub gdy czegoś (co sie jakoś samo rozkręciło ) nie potrafie skręcić.
dzięki z góry za tą fotkę gdybyś mógł |
|
|
|
 |
Bazyli [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Lis 2005, 02:34
|
|
|
ha !!! czulem ze cos z aparatem zaplonowym
Sorki ale musialem sie podbudowac |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
|
|
|
 |
lehu8

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 48 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 329 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
 |
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Sty 2006, 09:44
|
|
|
Jerry_20 napisał/a: |
Ostatnio szukałem poduszki pod silnik i ... NIE MA
mam na myśli raczej nowe części |
Ja wymieniłem jakieś 6 miesięcy temu wszystkie 3 poduszki i nie było problemu z ich dostaniem !!! Jeżeli lubisz troche poszleć swoją XR-ką to polecam przy okazji wymiany "utwardzić je"!!! Wtedy wytrzymują duuuuzo dłużej i o wiele bardziej można je katować
Jak będzie jakiś problem to pisz ..... pozdro |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 7 Sty 2006, 21:19
|
|
|
adi08 - wy to macie fajnie - w mk2 przesunęli belkę i wystarczy założyć twardsze poduchy .
W mk1 trzeba zmienić główną daćtwardsze pod sankami i dołożyćdwa stabilizatory - inaczej pocisk wychodzi spod maski |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
|