|
Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 14:33 |
Kwiaty FKP |
Autor |
Wiadomość |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 7 Sty 2006, 18:52 Kwiaty FKP
|
|
|
Dobra dawno mnie nie było a Dioda zapodał w jednym z topików podobne hasło więc może wpiszmy sięwszyscy coby można nas łatwo było policzyć i pogrupować
-AAAAAAAA ty ty chłopczyku nie chowaj siętam za kolegą tylko wyjdźładnie na środek i sięze wszystkimi przywitaj .
-Dzieci zachęćie kolegę co taki nieśmiały z boku stoi niech sięukłoni i powie nam cośo sobie
-Bardzo ładnie ale nie wstydź sie i mów głośniej jak masz na imię i kim jesteś ?
- Kamil ? ładne imię
- A kim jesteś ?
- Kim bo dzieci w ostatniej ławce nie dosłyszały ?
( zabawa idiotele o kim była powyższa scenka ?
jeżeli odpowiesz kto był nieśmiałym chłopcem otrzymasz uścisk dłoni admina odciśniety w betonie jeżeli odpowiesz kto był przedszkolanką otrzymasz CZarnąMatową fiestę ( do umycia ) )
Dobra koniec pitolenia to zgłaszajcie sie |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 7 Sty 2006, 19:51
|
|
|
No to będę prawdopodobnie pierwszy na liście. Fiesta mk2 w wersji XR2 rok 1987 tak jak wyjechała z fabryki kolor błękitny metalic, felgi alu 2 komplety RS 6"+ stalowe z zimówkami. Auto od 6 lat użytkuje żona całkowity przebieg 290tkm ( silnik 1,6 padł po 275tkm - już jest po remoncie- pełny szlif ). Minimalny remont blacharki był robiony 4 lata temu i konserwacja. Do poprawienia pozostały przygody parkingowe i przedni błotnik+całe auto lakier. Tłumik z VW Corrado będzie wymieniony na oryginalny sportowy. Co do napraw to wymiana amortyzatorów na Monroe Gas Matic wszystkie 4 szt, manszety przegubów, alternator diody, jeden akumulator, trochę opon, olej, filtry, płyny, przełącznik świateł i to wszystko. Najważniejsze, że auto pali od strzału, nigdy nie było problemu na trasie - uważam je za niezawodne! Na Forda nie powiem złego słowa ( aktualnie eksploatuję 3 a w sumie były jeszcze dwa Transity benzyna ). Najgorsze jest to, że do XR2
ciężko jest kupić tanio części tuningowe. Mnie parę się udało a za największy sukces uważam zakup foteli kubełkowych przód, tylnych z zagłówkami i tapicerek bocznych w stanie praktycznie nowym za 400zł ( wnętrze będzie miało zupełnie inny wygląd ). Praktycznie mam już wszystko aby zakończyć projekt ciekawego auta więc do wiosny się wstrzymam z foto.
Mieszkam na rogatkach Cieszyna.
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Fordów a w szczególności Fiest serii MkI i Mk2 |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 8 Sty 2006, 07:49
|
|
|
Ford Fiesta MK1 rok produkcji 1979.
Tak było gdy zachciało mi się być FIESTOMANIAKIEM :
Fiestę kupiłem w sierpniu 2004r od młodego kolesia który wcześniej kupił ją od strasznego dziadka. Jest w miarę dobrze utrzymana i staram się o nią dbać jak tylko mogę, co jednak nie znaczy ze ją oszczędzam.
Jestem już po kilku naprawach mojego bolidu i prawdę mówiąc to pomimo tego ze części nie są tanie to z autka jestem zadowolony, bo czegoż można więcej oczekiwać od samochodu kupionego za 2000zl. Kupując to autko już miałem plan w głowie co z nim dalej będzie...
A będzie kompletna restauracja Fiestki która odbędzie się jak będą fundusze. Moje autko posiada silnik z młodszego modelu MK2 o pojemności 957ccm i mocy 45KM ...przymierzam się również do centralnego zamka i elektrycznych szyb...
Było to dawno a może nie dawno, na pewno od tego czasu troszkę w moim autku się zmieniło...
Krótki opis zmian:
- autoalarm + centralny zamek
- elektrycznie otwierane i zamykane przednie szyby
- brak zamków zewnętrznych
- zegary z modelu XR
- naprawa blacharska
- nowy lakier na całym nadwoziu
- przyciemnione szyby i lampy tylne + przednie kierunkowskazy
- przelotowy układ wydechowy
- silnik 1.4 CVH
- obniżone zawieszenie, sprężyny z Escorta XR3, skrócone i utwardzone amortyzatory
- przednia maska wyposażona w badlook
- zwrotnice i zaciski hamulcowe od wersji MK2
- porządnie zrobiony hamulec ręczny
- nakładki nadkoli z wersji XR - trzeba założyć
- alufelgi RS z małym ET bądź z Capri - trzeba kupić oponki i zakładać
Plany na przyszłość:
- porządne zabezpieczenie podwozia przed korozją
- oryginalna maska przednia
- chromowane zderzaki
- porządne audio
- ponowne (profesjonalne) malowanie całego nadwozia
- tapicerka i elementy wnętrza z wersji XR
Poprzedni wpis zakończyłem na planach co do elektrycznych szyb, teraz plany a przynajmniej większość z nich stała się rzeczywistością. Do założenia elektrycznych szyb posłużyły mi silniki od szyb z Escorta (rocznik 1991) a reszta osprzętu była już w fieście standardowo, wystarczył dobry pomysł...
Po skradzionym audio została pustka (szkoda) ale niedługo po tym znów w autku zagościła muzyka...
W mojej głowie już rodził się pomysł remontu blach i malowania, więc jak tylko wstępnie zgromadziłem materiały postanowiłem autkiem pojechać do blacharza który dobrze wykonał swoją pracę. Na autku zagościł kolor Purpurowy z palety Nissana, nałożony przez znajomego lakiernika który niestety ale spieprzył sprawę, szkoda...
Jako że autko było już pomalowane to zabrałem się za resztę wyglądu i przyciemniłem szyby, a także lampy tylne i przednie kierunkowskazy, udało mi się także kupić sprężyny progresywne z Escorta XR3 za 100zł komplet, nareszcie autko zaczęło wyglądać...
W autku zamontowałem także centralny zamek na pilota gdyż zleciłem blacharzowi usunięcie zamków aby już nikt Fiesty nie otworzył nożem lub patyczkiem od lodów...
Po tych zmianach było już ładnie jak dla mnie, ale niestety silnik zaczął niedomagać. Namierzyłem Fiestę na części za 200zł i kupiłem ją, teraz na strychu mam pseudo auto-złom. W niedługim czasie podmieniłem silnik a także zawieszenie przednie, silnik okazał się bardzo dobrym zamiennikiem, czego niestety nie mogę powiedzieć o zawieszeniu (szkoda), w między czasie zajechałem też skrzynie biegów z silnika 1.3 i zamontowałem skrzynkę z 1.1. Za poradą kolegów z forum zakupiłem dwie kompletne zwrotnice z Fiesty MK2 które już wyczyściłem i pomalowałem i czekają teraz na nowe łożyska.
Ponieważ miałem krótkie sprężyny a amortyzatory seryjne a nie stać mnie na oryginały więc zdecydowałem się na skrócenie skoku amortyzatora, regeneracje i utwardzenie, teraz autkiem jeździ się wreszcie dobrze.
Pozdrawiam |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
Ostatnio zmieniony przez Laskosz 7 Maj 2006, 21:19, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 8 Sty 2006, 14:36
|
|
|
Hm witam . Ja nazywam sie Krzysiek ale mozesz do mnie mowić doda . Hm mam fieste z 1979 roku . Wersja 1.1 L . Modyfikacje - lista zapene jest długa ale staram sie zachować auto w miare orginalne . Części które sa z innych aut były zazwyczaj bardzo drogie albo nie osiągalne w orginale . Tylko to składania mnie to "Rzeźby" . Auto jest w kondycji dobrej . Choć ostatnio czasami grymasi . Jest po kapitalnym remoncie silnika ,zawieszenia,hamulców,blachy . Auto było ratowane z bardzo złego stanu zarówno blacharskiego jak i mechanicznego . Używam go na codzień i nie sprawia większych problemów . |
|
|
|
|
lehu8
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 329 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 8 Sty 2006, 17:21
|
|
|
Witam!
Mam na imię Leszek, nick to lehu8 na fiestofilię zachorowałem gdy kupiłem moją pierwszą Fiestę MK1
lehofiesta MK1
Później przyszedł czas na następne auto i była to oczywiście Fiesta
lehofiesta MK2
Rok produkcji to 1984, silnik 1.1 50 KM.Autko nabyłem w dobrym stanie i nadal je tak utrzymuję 8) .Ma oryginalne aluski z XR2 ale już szykuję 14-stki z escorta :mad:
Nie zamierzam jej jakoś specjalnie przerabieć, może trochę wnętrze ;-)
Spisuje się doskonale z czego jestem bardzo zadowolony
Kilka nowych zdjęć, trochę się zmieniło w środku nowa tapicerka na drzwiach z głośnikami i basik w bagażniku nie patrzcie na wzmacniacz, już czeka nowy
fiesta |
_________________ -L E H U- ID#49
Fiesta Mk2 1.1-była
http://smg.photobucket.co...ent=Nowy-45.jpg -lehofiesta mk1
http://photobucket.com/albums/v418/lehu8/fiesta2/ -lehofiesta mk2
http://smg.photobucket.co.../lehu8/fiesta3/ -lehofiesta mk3 |
Ostatnio zmieniony przez lehu8 4 Mar 2006, 17:03, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 8 Sty 2006, 17:43
|
|
|
mam na imię radek i mam fiestę mk1 z 81 roku. z oryginału zostało jej niewiele, została przebudowana na rajdówkę. posiada silnik 1.6cvh z escorta xr3i, klatkę bezpieczeństwa, kubły i pasy szelkowe. skrzyna 4 biegowa z 1.1. jest bardzo utwardzona i przez to śwetnie się prowadzi. największą jej zaletą jest niesamowita frajda z jazdy! |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
Presto
Model: Ford Fiesta Mk2`89
Wersja: CL
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Jacek
Wiek: 44 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 203 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 8 Sty 2006, 17:44
|
|
|
Wiatm
Zwią mnie Jacek . Jestem posiadaczem dwóch mk2..obie w dieslu..
Zachorowałem na Fiestę jak mój ojciec zakupił 3 modele fiesty :lol: 2 szt. mk2 i 1 szt. mk1
Moja flagowa Fiesta mk2 jest z roku 1989, sprowadzona z Austri w 2004 roku.
W 2005 roku zrobiłem mały remoncik silnika, dałem nowe amorki, tracze hamulcowe, klocki itp. Po dzwonie w listopadzie zrobiłem blacharke i lakierek ( jeszcze z nią wlacze w garażu - składam i wymieniam pozostałe zużyte części). Zabudowałem dodatkowe wskaźniki takie jak: obrotek, temp. oleju, ciś. oleju no i ładowanie . Posiada także central i alarm Na wiosne założe alusy 13" RS z Escorta...musze je tylko pomalować ( i może progresywne sprężyny ) 8)
W miare możliwości jeszcze bedę zminiał to i owo.
A tutaj z założonymi alusami RS z Escorta po odrestaurowaniu (tylko na jeden dzień ze względu na aurę)
Pozdrawiam wszystkich Fiestomaniaków |
_________________ Model:Ford Mondeo MK2 '98 liftback Silnik: 1.8 16V 115KM + LPG IV gen.
Model:Ford Mondeo MK4 '07 kombi Silnik: 2,5T R5 220KM |
Ostatnio zmieniony przez Presto 8 Mar 2006, 19:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Docent [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Sty 2006, 07:25 Ello
|
|
|
A wiec tak mam na imie Arek nick Docent (to jeszcze z wojska) posiadam mk2 z 89 roku stylizowaną na mk2 XR2 bo niestety silniczek 1.1 ale daje radę jezdze nia na codzien od 3 lat jako kurier POcztexu w POczcie POlskiej kocham to autko nigdy mnie nie zawiodlo a robie do 3000 km miesiecznie jestem z Rudy Śląskiej i sluże zawsze pomocą
Pozdrawiam wszystkich posiadaczych youngtimerów |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Sty 2006, 17:18
|
|
|
Adam (dla znajomych Adaś) melduje się na rozkaz Worze się fiestką mk2 XR2 przygotowaną do amatorskich rajdów... Blachy nigdy nie remontowałem (uchowała się od 1985 roku), niestety silnik (a dokładniej jego hydrauliczne popychacze) po kręceniu go przez cały sezon do ponad 6 tyś obr/min wymaga remontu -> częsci już kupione, czekają do ferii na zamontowanie... Pozdro
kilka fotek
|
|
|
|
|
tevenet [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Sty 2006, 18:46
|
|
|
Witam!
Mam na imię Piotrek i jestem z Krakowa. Moja mk1 została zakupiona jako mk2, w dowodzie jest wbity rok produkcji 85 ale jak się okazało jest to rocznik 1983. Silniczek w oryginale był 0,9 obecnie jest to 1,1 OHV. Fiestka zakupiona jakieś 3 miesiące temu, na wiosnę zaplanowany remont zawieszenia i blacharski oraz zmiana koloru nadwozia (tylko jeszcze nie wiem na jaki ) Poza tym jeździ bardzo przyjemnie i już raczej nigdy się z nią nie rozstanę |
|
|
|
|
McCoy
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 39 Dołączył: 09 Mar 2005 Posty: 7 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Sty 2006, 19:30
|
|
|
I czym sie tu chwalic,panowie?! To najbrzydsze auta produkowane seryjnie Przod nie pasuje do tyłu,a tył do przodu. A ja juz od 3 dni siedze pod domem i auta pilnuje,bo jak zgasze,to nie odpale(mk2 1987 1,6 D ).
Ale z ochota poodpisze liste obecnosci.
Koj z Łodzi. |
_________________ Stare niemieckie przysłowie głosi: Mit Ford fort.Mit Zug heim. ;-) |
|
|
|
|
cebula [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Sty 2006, 22:19
|
|
|
Witam Łukasz z Tarnowa, - Cebula, jestem posiadaczem Fiesty Mk2 z 1987 roku, jets tam serce 1.1 ale to juz drugie bo poprzednie sie paliło - (takj mówił poprzedni właściel), samochód mam od prawie dwóch lat, jets to moje pierwsze auto i nigdy go nie sprzedam mam ogromne plany co do niego - che go oresturować na cacy, mam fele Ats od Capi, które sam poleruje - wygladają poezja, a autko bedzie w Germa stylu - czuli malutkie szerokie koła na maxi glebie, plany szerokie - ale mysle ze sprostam zadaniu, pozdrawiam!:) |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
|
|
|
|
klaudiaxr2 [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Sty 2006, 22:49
|
|
|
No to może i ja się przedtawię.Mam na imię Monika i posiadam fiestke z 79 r. z tym ze silnik jest z roku 92 Co tu duzo gadac to moja pierwsza milość-ten samochodzik mam go juz od 4 lat i musze powiedziedz,ze jestem zadowolona-pomijajac oczywiscie drobne usterki,ale wiadomo auto to skarbonka :-/ Oto zdjęcia:
http://img352.imageshack....dsc014264ob.jpg
[ Dodano: Pią Sty 13, 2006 10:58 pm ]
hehe czuję sie jak na spotkaniu anonimowych alkoholikow ale jest ok. hehhe |
|
|
|
|
Andreoz [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Sty 2006, 17:18
|
|
|
Witam
Moja przygoda z fiesciną zaczełą się w 2000 r wraz z zakupem MK-jedynki ale tamto autko że tak powiem było już na umarciu w chwili zakupu. Jednak wytrzymala 3 lata i potem nastąpiła era MK-dwójeczki ktora sprawuje się nie przesadzając wspaniale (codzienne użytkowanie) od 1,5 roku autko zostało zagazowane i przyjemność z jazy jeszcze bardziej wzrosła (patrz koszty:)))Pozdro dla wszystkich posiadaczy MK1/2. McKoy nie jest tak żle z wyglądem naszych bolidów ) Fiat 127 jest pod tym względem duuuuuuuzo gorszy:))) |
|
|
|
|
RSeba [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Sty 2006, 00:16 Re: Kwiaty FKP
|
|
|
witam
Nazywam sie Sebastian i mam fieste mk1 z 81 roku , nieorginalna i brzydka w swoim rodzaju (Szary mat malowany pedzlem) ..... jedynym pozytecznym gadzetem jest ze posiada skrzynie 5cio biegową i jezdzi do tej pory
http://www.capri.pl/photo/4/6/40d8a90a8c546.l.jpg |
|
|
|
|
Koszmar [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Sty 2006, 17:55
|
|
|
Witam i również się dołąnczam się do poczetu ludzi zibierających "zabytki" czli nasze pociechy Mk1 lub Mk2. A teraz konkrety : jestem Michał i jestem posiadaczem Mk1 (inaczej zwany "flinstonem") rok 81 pierwsza rejestracja wynikająca z całej posiadanej dokumentacji 83r , silnik 1.1 , oprócz 12 części co wymieniłem :-/ posiada orginalne części!!, stan flinstona na chile obecną jeszcze dobry nic się nie psuje ani nie rozlatuje
Pozdrawiam Koszmar |
|
|
|
|
Intel
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Wiek: 39 Dołączył: 05 Cze 2004 Posty: 79 Skąd: Tarnow
|
|
|
|
|
noxx
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciej
Wiek: 36 Dołączył: 06 Paź 2005 Posty: 53 Skąd: Katowice
|
|
|
|
|
mat [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Sty 2006, 16:18 :]
|
|
|
witam
żyje,mam sie dobrze i fiesta też sie ma dobrze,ta sama od 12 lat (1994 w Polsce),to lato szykuje sie poważny remont blachy,bo wreszcie uzbierałem fundusze na migomag,prawdopodobnie będzie też zawias przednie (wahacze i stabilizator) z escorta mk3 xr3 i jakiś silniczek,pewnie 1.6cvh EFI,ale to już chyba nie w tym roku,z pewnością będą też nowe amory i to niedługo :> mam jużnowe tarcze i klocki z xr2,pół instalacji hamulcowej mam nowe,w zaniedługo będzie gaz,podsumowując dalej inwestuje i rozwijam fieste.
P.S. ma ktoś lampy na tył do mk2,bo ktoś mi pod blokiem wybił ?? |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|