Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:16 |
Komputer 2.0 |
Autor |
Wiadomość |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Gru 2005, 10:56 Komputer 2.0
|
|
|
Czy podpasuje komputer od mondeo 2.0 do silnika 1.8 fiesty 105 na waklkach od 130 i przepustnicy od 130 ? |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 7 Gru 2005, 00:04
|
|
|
Podpasuje ale nie bedzie to to samo co orginalny od RS1800!! |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 7 Gru 2005, 06:13
|
|
|
ale zetec 2,0 16V od mondka lub scorpio ma 136KM czyli prawie tyle samo co 1,8 16V 130KM... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Gru 2005, 08:38
|
|
|
Puma a myslisz ze bedzie roznica na + czy na - |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 7 Gru 2005, 09:47
|
|
|
z tego co czytałem na angielskich stronach to orginalny komp od RS1800 to jest zwykły od 1,8 16v ale z chipem,
natomiast podejrzewam że taki sam komp jak w 2,0 16v jest przy silniku 1,8 16v 115KM. (to jest tylko moje podejżenie). Zmiana napewno bedzie bo 2,0 ma inne tazy rozrządu a skoro wałki w RS to wałki od 2,0 to musi być lepiej. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Rycho
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 50 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 7 Gru 2005, 12:36
|
|
|
No nie do końca są te same wałki. Jak patrzyłem w microcacie to jest tak, że w jakimś okresie czasu wałek ssący był ten sam ale wydechowy inny, a w innym okresie czasu ssący był inny a wydechowy ten sam. Przynajmniej patrząc na numery finis, bo faktycznie tych wałków w ręce nie miałem i nie mierzylem czy mimo to są identyczne. Z drugirej strony finis kompa montowanego do zetec 130 KM w escorcie i w fieście z zetec 130 KM też mają rózne finis :(, a defacto powinno być to samo w środku przecierz.
Rycho |
_________________ JetCar XR2
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Gru 2005, 12:52
|
|
|
to co kupowac kompa od 2.0 ? |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 7 Gru 2005, 13:33
|
|
|
Rycho napisał/a: | No nie do końca są te same wałki. Jak patrzyłem w microcacie to jest tak, że w jakimś okresie czasu wałek ssący był ten sam ale wydechowy inny, a w innym okresie czasu ssący był inny a wydechowy ten sam. Przynajmniej patrząc na numery finis, bo faktycznie tych wałków w ręce nie miałem i nie mierzylem czy mimo to są identyczne. Z drugirej strony finis kompa montowanego do zetec 130 KM w escorcie i w fieście z zetec 130 KM też mają rózne finis :(, a defacto powinno być to samo w środku przecierz.
Rycho |
Te różnice wynikają z różnego numerowania silników i ze względów na serwisowanie żeby wiecej kasy wyciągnąć od klienta. Anglicy twierdzą ze sa to te same wałki8 i ja im wierze
[ Dodano: Sro Gru 07, 2005 1:38 pm ]
Mafios napisał/a: | to co kupowac kompa od 2.0 ? |
Nie wiem!! Ja bym wzioł go ale sie umówił ze jade na hamownie i sprawdzam czy mi coś daje!!
Zrobił pomiar na obecnym kompie a potem podmienił i zobaczył czy jest róznica!!
Zalety:
1) nie kupisz czegoś na darmo;
2) bedziesz wiedział ile masz koni teraz i potem;
Wady:
1) koszta za hamownie bezwzględu czy weźmiesz tego kompa czy nie!!
2) rozczarowanie ze wzgledu na moc jaką posiada auto.
Pozdrawiam i nie moge ci odpowiedzieć na twoje pytanie bo to twoja kasa!!
PS: jesli shamujesz fieste to daj znac co ci pokazała |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
roofoos [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Gru 2005, 22:57
|
|
|
Cześć!
Jak czytam wasze posty to mi gały wyłażą z orbit, a serce się raduje! :)
Ja mam fieste mk4, 1.25i 16v i to ma 75KM, a chciałbym "podciągnąć" ją do 90KM, max 100. Teraz moje pytanie brzmi, czy to możliwe że mam ten sam komp co 1.4 16v, która ma 90KM i czy jak zmienie chipa (albo przeprogramuje) to moc wzrośnie? Czy potrzebna będzie grutowna wymiana części?
Podrzućcie proszę jakieś info, ciekawe linki (np. te stronki angielskie) bo w wolnych chwilach sobie google-uje ale jak się nie bardzo wie co to i znaleźć trudno coś wartościowego.
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 8 Gru 2005, 23:25
|
|
|
Niestety nie pomoge z MK4, nie siedze w tym i nie wiele wiem na ich temat,
Mnie sie wydaje że jak już coś to wymiana silnika na ten od PUMY 1,7 16v ale ja lubie dyrastyczne zmiany;)
Pozdro |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 9 Gru 2005, 10:16
|
|
|
Mafios napisał/a: | Puma Ty jestes masta fachur poszukaj mi kompa od RS1800 |
jak ja nawet nie znam numeru tego kompa :-( a ten który podajesz to jeszcze nie wszystko. masz na kompie jeszcze oznaczenie 0FAB, 1ADA, 1AEA, 0FAC (to sa oznaczenia od RST i xr2i cvh) jak bedziesz znał od RS1800 to daj.
Ale ja bym sprawdzał ten od 2,0. Przecież macie Hamownie w łodzi a pomiar maksymalnie kosztuje około 80zł jak sądze więc czemu nie?? Może jestm w błedzie i bedzie iecej niz na kompie od Rs1800??
Pozdro |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 9 Gru 2005, 16:13
|
|
|
Rycho napisał/a: | No nie do końca są te same wałki. Jak patrzyłem w microcacie to jest tak, że w jakimś okresie czasu wałek ssący był ten sam ale wydechowy inny, a w innym okresie czasu ssący był inny a wydechowy ten sam. Przynajmniej patrząc na numery finis, bo faktycznie tych wałków w ręce nie miałem i nie mierzylem czy mimo to są identyczne. Z drugirej strony finis kompa montowanego do zetec 130 KM w escorcie i w fieście z zetec 130 KM też mają rózne finis :(, a defacto powinno być to samo w środku przecierz.
Rycho |
z tymi wałkami masz racje... j ajak zminiałem na wałki z rs1800 to sie dziwiłem ze w swoim mam jeden inny od drugiego< ssacy maiał ostrzejsze krzywki>
dzisiaj zauwazyłem dziwna roznice...<wszytsko na gazie> mianowicie jak mierzyłem 0-100 <licznikowo , stoperem, srednia 5 startow> n akompie z rs1800 to bylo gdzies 9.1, teraz mam problem z sonda <dostaje 3V, zamiast max 1>i gazowuik kazał mi wlozyc starego kompa <podjzewał wine sterownika> i jak jej depłem to mi kopara opadła... kilka pomiarow i wyszło 8.6 do setki |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
|