Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Prąd na pompce paliwa
Autor Wiadomość
kubaxzdw 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Kuba
Wiek: 34
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 12
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 30 Lip 2010, 08:25   [MK3] Prąd na pompce paliwa

Witam
CHcialbym sie dowiedziec jakie powinno byc napiecie na kostce przy pompce paliwa. Sprawdzalem u siebie i jest 8,7 V nie za malo?? A i gdzie znajduja sie jakies przekazniki od pompy?? Bo pompka w ogole nie podaje paliwa chyba ze sie juz skonczyla;]
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 30 Lip 2010, 09:40   

Przekaźnik od pompki jest tam grze reszta przekaźników,,, napięcie powinno być takie jak na instalacji samochody czyli ponad 12V, jak je zmierzyłeś na zaciskach przy podłączonej pompce, a ta jest padnięta to robiąc zwarcie/obciążenie obwodu będzie zaniżać wynik,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kubaxzdw 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Kuba
Wiek: 34
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 12
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 30 Lip 2010, 15:37   

nie sprawdzalem na podlaczonej tylko wyciagnalem wtyczke i zmierzylem na zaplonie ile jest Volt. To chyba raczej pompka do wymiany tak??
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 30 Lip 2010, 15:55   

Jak na odłaczonej wtyczce było 8 z hakiem to mnie się wydaje trochę mało,,, spróbuj pompkę na krótko podpiąć i zobacz czy nie zacznie podawać paliwa,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 30 Lip 2010, 18:57   

Samo włączenie zapłonu nic nie da, bo komp podaje napięcie na pompę tylko przez sekundę od włączenia zapłonu. Ciągłe napięcie jest dopiero podczas pracy silnika. Musisz podłączyć mierni, patrzeć na niego i włączyć zapłon - wtedy przez chcwilę będzie napięcie takie jak trzeba. Chyba że nie ma, to przekaźnik.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
diablo189 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 142
Skąd: Poland
Wysłany: 31 Lip 2010, 11:26   

mialem ten sam przypadek co kolega. caly dzien glowkowalem i znalazlem ze masa jakby gdzies uciekala. wystarczy wyciagnac cala ta skrzynke zeby byl dostep do przewodow przekaznika i wystarczy od innego podlaczyc mu drogi masowy i wszysatko bedzie ok :ok:
_________________

 
 
kubaxzdw 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Kuba
Wiek: 34
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 12
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 31 Lip 2010, 21:58   

no ja ciagle walcze z ta pompa;/ a ktory przekaznik jest od pompy??
_________________

 
 
 
diablo189 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 142
Skąd: Poland
Wysłany: 1 Sie 2010, 11:43   

jesli dobrze pamietam to ten maly brazowy. i zobacz na stykach glownych jakie jest napiecie. jesli jest mniej niz 12 to cewka niema sily wciagnac zwory i pompka sie nie wlaczy. a jesli jest dobrze 12 i wszystko jest ok to zobacz przy kostce ktora idzie do pompki czy jest masa dobrze i plus :ok:
_________________

 
 
kubaxzdw 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Kuba
Wiek: 34
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 12
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2 Sie 2010, 17:45   

pompka zrobiona kabelek od plusa sie przepalil;)
_________________

 
 
 
diablo189 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 142
Skąd: Poland
Wysłany: 2 Sie 2010, 18:01   

a jednak plus :-)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.