Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Walek rozrządu od 15.01.1994
Autor Wiadomość
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40
Dołączył: 13 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 13 Sty 2006, 20:15   [MK3] Walek rozrządu od 15.01.1994

Czym różni się wałek robiony przed 15.01.1994 od tego robionego po tej dacie.
I czy w silnikach 1.4i CVH EFI wałki maja jakiekolwiek czujniki? Jeśli tak to jakie?
2ga sprawa - krzywki na wałku wyrobione max. ok. 1mm to dużo czy nie?
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 11 Lut 2009, 19:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 13 Sty 2006, 22:31   

osobiście myśle że nie różnią sie niczym. jedynie datą produkcji ale moge sie mylić.
co do czujnika to na wałku chyba nie wystepije żaden. jesli coś by było to musiało by być widoczne w okolicach kolektora wydechowego. ale nie sądze żeby wprowadzili.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40
Dołączył: 13 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 14 Sty 2006, 01:52   

OK, super. A jak z krzywkami? Powinno byc 37,2 a jest momentami 36, niektore tylko 37, a srednio 36,5 - oplaca sie wkladac taki walek od XR? Tak czy siak musze wymienic bo ten co byl nie ma juz w ogole krzywek...
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 14 Sty 2006, 09:13   

zrób post w tuningu to bedziesz miał odpowiedź ;) a tak poważnie to tak ale nie tylko sam wałek. jesli wykożystasz jeszcze głowicer z xr2i, niewiem jak wygląda kolektor w 1,4 ale jesli gorzej niż w 1,6 to też użyjesz wtrysków zr2i, przepustnicy to bedzie fajnie, choć potrzebne może być mapowanie, lub zmiana koma na ten od xr2i.
jak masz aparat to zrób fotki listwy wtryskowej i pokarz.

Możesz zrobić mały Tunn który powinien pozwolić ci wyciągnąć około 90KM z tego 1,4 ale to troche bedzie kosztować.
zresztą jest już takie auto w FKP ale niestety jeszcze nie zmapowane wiec nie ma żadnych konkretów.
jesli masz na to i chcesz włożyć troche PLN w silnik to możesz uzyskać całkiem niezły wynik z 1,4. Takie xr1,4i :D
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.