Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 15:53
[MK3] Ford fiesta 2.1 turbo 8v ZVH. Pionierski projekt
Autor Wiadomość
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Cze 2009, 07:01   

wrasta w ziemie :) nie nadaza za pieskowymi pomyslami
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
mamuten 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 314
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 12 Cze 2009, 19:35   

a tak można wiedzieć ile tak szacunkowo poszło na to kasy tak z grubsza :V:
_________________
rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem

Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 12 Cze 2009, 21:21   

Chłopaki - kopiecie leżącego :fox:

Przybastujcie do kolejnych info od Pieska , bo znowu trzeba będzie przymknąć .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22 Lip 2009, 09:35   

każdy ma swoje chwile zwątpienia i takie też przechodziłem przez okres zimowo-wiosenny... na szczęście wybrnełęm z niego i projekt dalej ruszył pełną parą i od 3 miesięcy walczymy. Narazie płacę wszystkie swoje błędy młodego tuningu, czyli auto znowu przechodzi pełną blacharkę, tym razem przemyślaną, z pewnymi postanowieniami co do użytku auta. I na stan dzisiejszy mogę jasno powiedzieć nie będzie to napewno auto na codzień, nie będzie też autem tylko na 1/4 mili, będzie to auto typowo zabawowe, traktowane jako track car, u nas w sezonie co tydzień są naprawde profesjonalne pojeżdzawki na lotnisku w Borsku i głównie na to się nastawiam, choć gdy auto będzie definitywnie skończone rozważe opcję zakupu mi lawety i wtedy wypady równierzo całej Polsce.
Co do blacharki to, drzwi teraz pojawiły się z klamkami, niemają rdzy, ale mają wgnioty i jedne widać że ktoś kopnął, więc że tak powiem są do zrobienia. Chcę też zostawić zamki i szyby elektryczne. O ile w późniejszym czasie fundusze pozwolą to będę chciał elementy typu drzwi, maske, klape zastąpić kompozytami i wszystkie szyby łącznie z bocznymi przednimi poliwęglanem. Pas tylni został wycięty i wstawiony nowy, belka przednia łącząca podłużnice równierz w najbliższym czasie będzie wstawiona nowa. Aktualnie zajmujemy się teraz znacznym poszerzeniem karoseri, puki co zdjęc niedaje, bo większości może się niespodobać, wolę pochwalić się efektem końcowym. Tak jak już wcześniej pisałem pojawiła się klatka bezpieczeństwa, z krzyżami w drzwiach, za plecami i w dachu, cała skręcana, jednakże punkty mocowania, czyli stopki są wspawane w karoserie, elementy typu dywan, boczki, czy podsufitka poszły do lamusa. Generalnie ze stanu podłużnic jak i podłogi jestem miło zaskoczony, naprawdę niema tragedi. Temat blacharki chciałbym zakończyć jakoś za 2-3tygodnie. O ile wyrobię się czasowo jak i z kasą. Wszedłem teraz w taki próg tuningu, który już niemogę nazwać niskobudżetowym projektem i każde wydane pieniądze muszą być przemyślane, niechcę iść na półśrodkach, ale zarazem niechcę stanąć z projektem znowu na pół roku. Wiadomo po pełnej blacharce, nastąpi też pełna lakierka, całościowa auta... fiesta będzie lakierowana w profesjonalnej lakierni, przez osobę która ma ukończonę masę kursów i ma praktykę w wydziwianych autach ;) Po dwukrotnym lakierowaniu auta, raz w garaży, raz w warsztacie znajomego mam dosyć patrzenia na niedociągnięcia typu farfocle, pyłki, czy cienie...
Co do silnika bo o to większości chodzi to, ZVH będzie... wystrojone na około 230km, tak aby szło tym jeździć na codzień, bezawaryjnie, w miare oszczędnie i dynamicznie... ale nie w tym aucie. O więcej się nie pytajcie... bo z praktyki już wiem że to tylko spowolni działania w tym kierunku...

Mamuten o pieniądzach już przy takim projekcie się nie rozmawia, ale... porsche boxter można by już za tu kupić...
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 22 Lip 2009, 10:02   

Piesek, nie znam Cię osobiście ale powiedz co Cię skłoniło do takich rozważań i dojrzalszych wyborów? ;/

swoją drogą gratuluję determinacji i chęci robienia auta dalej. :brawo:
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
osimek1 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Lip 2009, 10:07   

Piesek napisał/a:
Co do silnika bo o to większości chodzi to, ZVH będzie... wystrojone na około 230km, tak aby szło tym jeździć na codzień, bezawaryjnie, w miare oszczędnie i dynamicznie... ale nie w tym aucie.
kolejna zmiana planow? :| kiedy ostatni raz to auto jezdzilo normalnie ? ja ostatni raz je widzialem 3 lata temu w ZG....gratuluje wytrwalosci i czestotliwosci zmiany zdan ktorej nawet kobieta w ciazy by sie nie wstydzila :D
_________________
Model: Escort MK7'95 Silnik: 1.6i16V 90PS (3d) sprzedany ;(
Model: Opel Vectra B'97 Silnik: 1.6i16V 100PS (4d) +LPG Wersja:CD
Projektowanie stron internetowych
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 44
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 22 Lip 2009, 12:56   

Powodzenia. Zobaczymy co z tego wyjdzie. :V:
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
mareno 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 456
Skąd: Wierzejewice
Wysłany: 23 Lip 2009, 12:06   

A ja jakos juz tez wszystkie informacje traktuje lajtowo. Ilez to juz razy slyszelismy, ze auto bedzie jezdzic, bedzie na zlocie etc etc. Moim zdaniem projekt Cie nieco przerosl i chyba nie jestes w stanie go ogarnac, ale chcialbym sie mylic. Zazdroszcze Ci tylko determinacji i uporu. Ja juz dawno pewnie dalbym sobie spokoj. W kazdym razie zycze powodzenia i mam nadzieje, ze sie myle, co to calego projektu (czyt. mam nadzieje, ze go ukonczysz i zaprezentujesz w koncu jezdzace auto).
_________________
Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło.
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23 Lip 2009, 20:12   

auto nie jest tylko na 1/4, auto jak widać jest budowane etapami, generalnie od podstaw i niema już to za wiele wspólnego z seryjną fiestą... początkowo bez przemyśleń pochopnie to robiłem co zrobiłem, pozatym mam częstę załamania już z tym autem i poprostu czasem muszę rzucić to w ciumek i odetchnąć... ale ogólnie cel już sobie wyznaczyłem i będę dążyć do niego a ile to potrwa to już sam niewiem, bo 3 głównymi problemami jest: oczywiście kasa, ludzie którzy często walą w to co faceci mają pomiędzy nogami i trzeci że jest to ford i jest mega ciężki dostęp do części tuningowych, które potrzebuje. No i czwarte że naprawdę mam już załamanie nerwowe z tym autem i mam takie okresy jak już wyżej pisałem...
Ale tak jak pisałeś, wszystko co piszę trzeba wziąść na poprawkę. Ale niestety to jest tuning, a tuning to choroba, jak w to wejdziesz to ciężko już wyjść. Nie chcę nic obiecywać czy będę na zlocie czy nie, bo np. osoba która przygotowywała mi teraz błotniki nieodbiera telefonów i niewiem o co chodzi... i na to wyjdzie że będę musiał się sam za to wziąść. Kolega miał mi przywieźć zderzaki i wychodzi na to że kolejna osoba zrobiła mnie w wała i tak do usrania... I czuję że znowu to jest ten okres w którym rzucę to w ciumek bo znowu mam doła psychicznego, lato, plaża, wypady, imprezki, last minet, plaża itd... a niestety mnie to nie dotyczy... bo jest ciągły brak kasy i brak czasu, przeważnie od 10-18 siedze na warsztacie i grzebie przy padle... i naprawdę nie widzę końca... nie wiem już o co chodzi... ehhh :(
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Lip 2009, 20:36   

jest rozwiazanie :
1) podpadl to bo i tak nic dobrego z tego nie wyjdzie ;-)
2) znajdz kobiete ktora Cie wkoncu ustawi i dzieki ktorej rozum ci wroci
i ostatnie: odstaw ariela do koloru
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 1 Sie 2009, 23:13   

Mafios napisał/a:
jest rozwiazanie :
1) podpadl to bo i tak nic dobrego z tego nie wyjdzie ;-)
2) znajdz kobiete ktora Cie wkoncu ustawi i

... zrobi to co w punkcie 1 :rotfl:

Dobra tam, znamy się nie od dziś, ja tam trzymam kciuki.
Walnięty jesteś koleś ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu i wierze że ten etap:
Cytat:
wolę pochwalić się efektem końcowym.

w końcu nadejdzie.
<8>
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 2 Sie 2009, 12:36   

Piter napisał/a:
w końcu nadejdzie. <8>

Tak jak koniec świata
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 2 Sie 2009, 17:09   

moze warto bylo by pomyslec nad sprawdzonym rozwiazaniem
zamiast turbo zeswapuj rs2000, dobrze popracuj nad glowica wyremontuj go i moze uda ci sie na sportowym walku i innych dupsach osiagnac cos okolo 190ps
jak na fun car wystarczy przy golej budzi i ostatecznie bedzie jezdzilo

ja osobiscie nigdy bym sie nie porwal na zvh bo wiem ze poprostu bym tego nie ogarnol....
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 5 Sie 2009, 20:21   

jak prace z jedynym ZVH w polsce ?
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 5 Sie 2009, 22:34   

nie jest to jedyny ZVH w Polsce... drugi ma mój kolega w escorcie MK4 i generalnie już jest strojony :D Z tym że jest na mechanicznym wtrysku i ogółnie drut na drucie. W piątek wyrzucamy z niego różnego rodzaju patenty jakie mój kolega chciał tam mieć i drutujemy go po swojemu.
Co do mojego ZVH to pisałem pare postów wyżej że ja swoją przygodę z ZVH zakonczyłem, tzn. silnik idzie na sprzedarz łącznie ze skrzynią, kompem, IC, turbiną wydechem, kolektorem, orurowaniem IC dosłownie ze wszystkim. I wlatuje do innej fury. Nie to że jest coś nie tak z tym silnikiem czy cokolwiek złego. Jednakże równierz pisałem o tym wyżej, robie teraz definitywny, ostateczny projekt swojego auta i dosłownie nic z mojego starego tuningu nie zostaje....
Nie wrzucam żadnych fotek bo tak jak pisałem chcę pokazać efekt końcowy pracy a nie codzienne wypociny.
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Terrorist 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Rafał
Wiek: 35
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 87
Skąd: Poznań
Wysłany: 5 Sie 2009, 22:41   

no coz w sumie Piesek, szkoda ze tego tam nie bedzie pierwsza fiesta w polsce z takim pomyslem

ale coz zdradz rabek tajemnicy co to w koncu bedzie bo ja chyba 3 wersje silnika wyczytalem :-P
_________________
Fiesta 1.1 -> BMW E36 Coupe 1.6/1.8
-> Fiesta Come Back
Xr2i - projekt wstrzymany...
BMW - trzecie E36 318is
Kawasaki ZX7R - bylo skradzione
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 44
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 5 Sie 2009, 23:19   

Ech i 3 lata poszły w ciumek.
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 6 Sie 2009, 07:42   

"Pionierski projekt" to rozumiem, że chodzi o polską scenę forda...?
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 6 Sie 2009, 09:14   

stafcio napisał/a:
"Pionierski projekt" to rozumiem, że chodzi o polską scenę forda...?
chodzi o to, że to jest jedyny projekt który tak długo trwał i nie dotrwał do końca :rotfl:
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 6 Sie 2009, 10:51   

żeby nie było każda z wersji silnikowych zrobiła pare km... najwięcej 1.8D :D RST zrobiłem około 1000km, zvh 100km... napewno będzie to silnik forda.
Elemelek... czy 3 lata poszły w ciumek, ciężko powiedzieć, ja to traktuje jako hobby, zabawe. Co roku coraz więcej się uczę i zdobywam nowych umiejętności.
Stafcio tak co do zvh to chodziło o Polska scenę fordową... ale teraz mogę powiedzieć że będzie/już się robi projekt na skalę ogólnoświatową i bardzo indywidualnie.
Odyniec widać że jesteś strasznym lamerem w tej dziedzinie, jakbyś się naprawdę tym interesował to są projekty które trwają latami i tak jak mówisz niektórzy nie dają rady i poprostu rezygnują, myślę że każdy takie coś przechodzi i to już zależy od samozaparcia.
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.