Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:14 |
Kontrolka oleju zapala się przy zakręcaniu w prawo |
Autor |
Wiadomość |
damian_n [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Paź 2005, 13:44 Kontrolka oleju zapala się przy zakręcaniu w prawo
|
|
|
Mam problem. Szukałem na forum ale nie zalazłem. W mojej fiestce zapala się kontrolka oleju przy zakręcaniu w prawo, szybkość powyżej 30/h. Po wyjściu z zakrętu przez kilka sekund pali się lampka. Poziom oleju w górnej strefie na bagnecie, olej shell helix. Proszę o radę ponieważ te kilka sekund pracy bez ciśnienia może mnnie drogo kosztować. Zaznaczam że przy zapalaniu nie ma problemów, kontrolka gaśnie jak trzeba.
Dmian |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 20 Paź 2005, 14:07
|
|
|
musisz mieć przetarty kabel od czujnika oleju i podczs skrętu w lewo styka sie z masą i ci sie świeci.. |
_________________
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 20 Paź 2005, 16:39
|
|
|
Smok jest z prawejstrony i przy skręcie w prawo olej ucieka w lewo i poma ciągnie powietrze... trzeab by podpiąc wsakźniczek i sprawdzić jak to faktycznie jest z tym ciśnieniem... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Paź 2005, 16:51
|
|
|
po pierwsze to sprawdz czy masz właściwy bagnet a nie od innego auta . Hm jeśli bedzie ok to trzeba by zdjąć miske olejowa i zobaczyć czy ktoś krzywdy smokowi nie zrobił . W misce jest jedna przegroda która ma niby uchronić silnik przed przelewaniem sie oleju ale działa słabo . U mnie przy ok 60 stopniowym zakręcie jak na liczniku jest ok 50-60 KM/h na niskich obrotach tez potrafi sie zapalić . Ale trzeba to zbadać profesjonalnie i własnie pomierzyć ciśnienia . |
|
|
|
 |
damian_n [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Paź 2005, 12:23 Dzięki za sugestie
|
|
|
Dzięki na razie za sugestie, przewód najłatwiej będzie sprawdzić, choć sądzę że może być bardziej to drugie. Przy okazji pozostaje wjazd na kanał i do roboty, a do tego czsu wolniej w na zakrętach w prawo |
|
|
|
 |
Rycho
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 50 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 24 Paź 2005, 12:27
|
|
|
No i dobrze by było gdyby ktoś mający taki silnik jak Twój zmierzył odległości od uszczelnienia bagnetu do kresek min i max.
Rycho |
_________________ JetCar XR2
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę |
|
|
|
 |
damian_n [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Paź 2005, 12:59
|
|
|
Pojechałem tego roku do mechanika na wymianę oleju, zalał tyle ile w ksiązce (patrzyłem na ręce) i na bagnecie był górny stan dlatego sądzę że bagnet jest OK
Rycho napisał/a: | No i dobrze by było gdyby ktoś mający taki silnik jak Twój zmierzył odległości od uszczelnienia bagnetu do kresek min i max.
Rycho |
|
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.