Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
17 Kwi 2006, 11:42
Silnik : pasek czy łańcuszek rozrządu
Autor Wiadomość
woyteq
[Usunięty]

Wysłany: 28 Wrz 2005, 22:04   Silnik : pasek czy łańcuszek rozrządu

Mam pytania dla niektórych pewnie śmieszne. Mam Fieste z 94 roku z silnikiem 1.1i z wtryskiem jednopunktowym i pytanie jest takie: co ja tam mam w tym moim rozrządzie,pasek czy łańcuszek. Mi się wydaje, że łańcuszek ale chce się upewnić. Z góry dziekuję i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 4 Kwi 2009, 21:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Wrz 2005, 22:06   

Łańcuszek . jest na tej samej stronie co pasek klinowy pod aluminiowa pokrywka . Wymiana niby co 200 tys ale nie spotkałem sie jeszcze z pękniętym ale czasami sie wyciągaja i robia duzo hałasu .
 
 
 
topo 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 36
Wysłany: 29 Wrz 2005, 15:44   ile za wymiane ??

A kto wie ile za wymiane takiego łańcuszka biorą w warsztacie samochodowym i ile trwa taka wymiana??
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Wrz 2005, 17:52   

Wymiana łańcużka pedzie droższa i dłużasz niż w przypadku paska rozrządu bo pasek jest przystosowany do wymiany a łancuszek nie... i teoretycznie nie trzeba go wyminiać powinien wytrzymać do naprawy głównej silnika - jeśli łancuszek wymaga wyminay to pomyśl w jakim stanie jest reszta silnika...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
topo 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 36
Wysłany: 29 Wrz 2005, 18:28   :(((

to w takim razie na czym polega naprawa główna?? I jakie to są koszta orientacyjnie?? I co się stanie jeśli tego nie zrobię??
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 29 Wrz 2005, 19:21   

naprawa główna to inaczej mówiąc remont kapitalny silnika - czyli wymienia wszystko co sie da i szlifuje sie wszytko co sie da...
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Brak nowych postów Pasek czy łańcuszek?
deamon Mechanika silnika 9 21 Lip 2014, 16:54
p1nky
Brak nowych postów [Mk6] Czy fiesta 1.3 44kw/60km ma łańcuch czy pasek rozrządu
Gość Mechanika 4 1 Wrz 2009, 20:21
Kadzax


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.