[MK1] "Czesio" |
Autor |
Wiadomość |
Sachar
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 47 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 58 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Maj 2011, 22:55
|
|
|
Dzięki za dobre słowa. Co do gaźników to chyba jednak muszę gdzieś zaprowadzić, bo dziś mnie pokonały znowu. Wszystkie świece zalane, zero reakcji na regulacje i na koniec dnia trup! milczy jak grób... jutro od nowa zabawa się zaczyna. Jedyny sukces jest taki, że nie leje się z nich paliwo, bo wcześniej lało się jak z kranu. Pomogło wyczyszczenie iglicy. Ale jest trup i tyle.
Walnąłem dwie foty na zakończenie - Czesław z brodą
 |
|
|
|
 |
DziDzia
vel DziaDzia


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 39 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 31 Maj 2011, 21:34
|
|
|
a co to za poszerzka z tyłu? |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31 Maj 2011, 21:44
|
|
|
ooo update słyszałem że coś od wiosny się ruszyło, miałem nadzieję że już na 1 rundzie CA będzie no ale bądź dobrej myśli i w końcu się uda.
dziwny ten pług z przodu, trzeba by to na żywo zobaczyć, co nie Dzidzia ? |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
Sachar
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 47 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 58 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31 Maj 2011, 22:29
|
|
|
Ja już do brody się przyzwyczaiłem tak, że dziś po jej zdjęciu (żeby było za co złapać przy jutrzejszym holowaniu do szpeca od gaźników) wygląda dla mnie jakoś dziwnie.
Laskosz o jaką poszerzkę chodzi? |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31 Maj 2011, 22:48
|
|
|
Laskosz, za dużo pije i mu się cienie zlewają |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
DziDzia
vel DziaDzia


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 39 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
 |
Sachar
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 47 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 58 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Cze 2011, 11:39
|
|
|
To zapraszam codziennie po południu - tak od 18:00 do warsztatu w Opaczy przy Ryżowej 88. |
|
|
|
 |
Sachar
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 47 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 58 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 3 Lip 2011, 20:11
|
|
|
Po uruchomieniu okazało się, że do wymiany jest pompa wody i alternator. Przydałoby sie także wymienić chłodnicę, bo nie wyrabia. A więc poszła nowa pompa, altek, chłodnica razem z wiatrakiem wylądowała na śmietniku, a na ich miejsce wleciała nówka chłodnica i wiatrak z mondeo II. No i wykonałem customową obudowę typu "Frankenstein"
Fotki z dzisiejszej walki:
 |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 4 Lip 2011, 00:22
|
|
|
no faktycznie wesoło wyszlo ale chlodniczka ładna i widać że do mk1 pasuje |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 4 Lip 2011, 12:19
|
|
|
Eee no bajer... HCS na gaznikach nagraj jak to to chodzi |
_________________
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 4 Lip 2011, 12:51
|
|
|
Fordon, z tym HCSem to chyba trochę przywaliłeś,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Lip 2011, 13:48
|
|
|
to to kent jest 1300
trochę rdza tam szamie całą komorę silnika, nie spadnie on ?
ten zbiorniczek wyrównawczy strasznie brzydki i szpeci takie fajne gaźniki |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 4 Lip 2011, 16:04
|
|
|
Fordon, Inny układ przewietrzania, inny układ zapłonowy, i chyba Kent jest podparty w 5 miejscach na wale a HCS chyba w 3 (ale pewny tego nie jestem, bo mam chwilowy mętlik we łbie, coś tylko tak mi świta) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Sachar
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 47 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 58 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Lip 2011, 19:10
|
|
|
Zgadza się, kent jest na 5 podporach i jest sporo dłuższy. Ogólnie to nic z bebechów się między nimi nie wymienia. Co do estetyki pod maską, to narazie ma latać i się dociertać, więc mi ten zbiorniczek w niczym nie przeszkadza. Tak samo jak powierzchowny nalot rudego w komorze silnika Są ważniejsze i bardziej newralgiczne miejsca wymagające reanimacji. Na chwilę obecną zostało mi dobrać węże do chłodnicy, podłączyć wiatrak i ogarnąć heble, bo stoją dębowo po 1,5 rocznym postoju pod chmurką. |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 4 Lip 2011, 19:27
|
|
|
Heh - super , że to dalej ogarniasz
Jak go odpalisz i będzie jeździł , dogłaskaj to stylistycznie i będzie lala . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 4 Lip 2011, 19:53
|
|
|
1.1 ma 3 podpory 1.3 juz ma 5... EOT. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Sachar
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 47 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 58 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Lip 2011, 20:18
|
|
|
Nie do końca, widzę, że posiłkowałeś się wikipedią, ale wracając do Burtona, który jest lepszą wykładnią:
burton hcs
Zresztą możesz zapytać Vana, który ma w swojej fieście Valencię 1.3 z Czesia jaką dł ma jego silnik. I niestety jest o jakieś 5cm krótszy od tego co mam .
Tera to dopiero EOT |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Lip 2011, 21:24
|
|
|
Sachar napisał/a: | możesz zapytać Vana, który ma w swojej fieście Valencię 1.3 | musisz mi przypominać |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
|