Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] [mk3] 1.1i-->1.3i ---> 1.6 cvh --> Dżolero
Autor Wiadomość
dżolero 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: Żary FzA
Wysłany: 20 Gru 2011, 19:16   

tocze fele;p troche klopotów bylo z elektryka dłubałem przy czujnikach. przełozyłem lpg.Bezimienny, fotele zamontowane. jak ogarne auto wewnatrz to dodam kilka fotek bo aktualnie jezdze bez deski rozdzielczej ;p pojawial sie problem odkrecajacej sie nakrętki dzwigienki zaworowe- zmieniałem na kleje dupereli dzikie weze az wkoncu ustawilem zaspawalem wiec teraz odkreci sie z cała szpilka.(jak bedzie potrzeba)
pozatym róznica w mocy kolosalna nie jeden sie juz zdziwił jednak czaje sie na 2.0 ;)
_________________
była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps ;)
 
 
 
dżolero 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: Żary FzA
Wysłany: 29 Gru 2011, 22:19   

tak to przyspiesza na skrzyni z 1.1i

_________________
była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps ;)
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 29 Gru 2011, 22:50   

czyli tylko mi się wydaje że moje 2.0 nie jedzie :-P Zajedwabiście krótka ta skrzynka z 1,1.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 29 Gru 2011, 22:56   

E słabo :-P

P.S obrotek martwy, i co to za kontrolka dwukolorowa ;-| ??

Fotki, fotki, fotki :ok:

pomysł 2.0 fajny :twisted:
 
 
dżolero 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: Żary FzA
Wysłany: 29 Gru 2011, 23:03   

kontrolka to reakcja koloru swiatła drogowego w telefonie nokia c3-00 ;p
_________________
była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps ;)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 29 Gru 2011, 23:49   

:ok: podoba mi sie to :jupi:
_________________

 
 
 
dżolero 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: Żary FzA
Wysłany: 30 Gru 2011, 17:21   

tzn co ci sie poodoba??;D
_________________
była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps ;)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 30 Gru 2011, 18:20   

To jak sie nakreca...
_________________

 
 
 
dżolero 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: Żary FzA
Wysłany: 30 Gru 2011, 21:52   

ile powinno palic 1.6?? mi pali dosyc sporo.. tzn w trasie na 122 km spaliłem 8.5 litr. zas po miescie wjechałem z równa seta na cpn po odbicie 12.57 litra benzy.. co moze byc nie tak?? gazu po miescie na zwykłej instalacji pali mi to 16 trasa 12 13 lpg...
_________________
była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps ;)
 
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 30 Gru 2011, 21:59   

Gazu to stanowczo za dużo, mi mój pali do 13 w miescie ( wieksze, cięższe, większy silnik i koniów więcej), oczywiście przy w miare oszczędnej jeździe. Może pali tyle beny bo skrzynia krótka?
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 30 Gru 2011, 22:10   

jak go kręcisz do odcinki ( a tak pewnie jest bo fajnie jedzie :D ) to tak może palić :P
a kopa ma wystarczającego
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
dżolero 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: Żary FzA
Wysłany: 30 Gru 2011, 22:23   

nie no powiem ze w miesice jezdze delikatnie.. bo na 155 szerokosci laczka na dzisiejszych warunkach to trakcje traci. temu jezdze spokojnie to mnie przeraza... skrzynia skrzynia.. ale az taka róznica??
_________________
była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps ;)
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 30 Gru 2011, 22:27   

bo 1.1 ma krótsze biegi 1-3 od 1.6 a do tego dochodzi jeszcze przełożenie głowne
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
dżolero 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: Żary FzA
Wysłany: 30 Gru 2011, 22:31   

czyli na orginalnej skrzyni spalanie zmaleje dosyc znacznie?? dajmy na to np te 2.5 litra w miescie? bo taki wynik to juz by cos wygladał...
_________________
była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps ;)
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 30 Gru 2011, 22:41   

nie chcę mówić że napewno ale tak mi się wydaje patrząc na moje cvh
na skrzyni z 1.4 pali ok 10l wachy na 100km a już mam wszystko zrobione z wiązką i błędów brak...
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
dżolero 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: Żary FzA
Wysłany: 30 Gru 2011, 22:46   

u mnie wywala sonda lambda. 35 i 28 z tego co pamietam. jednak chodzi bo jak podlączylem pod sonde silniczek do krokowca od gazu to chodzi. czujnik temp do kompa wymianiłem z 1,3i bo caly czas wył na ssaniu. teraz chodzi ok lecz pali duzo...

10wachy misato- liczac lpg jakies 12 13 było by fajnie.

ale 16 lpg 12.5b benzyny to duzo....
_________________
była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps ;)
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 30 Gru 2011, 22:49   

czyli mówiąć krótko sonda pokazuje głupoty
zobacz przewody od sondy i czy wydech przed sondą i tuż za nią jest szczelny
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
dżolero 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: Żary FzA
Wysłany: 30 Gru 2011, 22:53   

przewody sondy? tzn miedzy sonda a kompem? sprawdzic przejscie czy jak? jedyna nieszczelnosc wydechu to srodkowy tłumik
_________________
była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps ;)
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 30 Gru 2011, 22:59   

tak przewody od sondy te co idą od kompa
i na odpalonym silniku odłącz sondę i zobacz czy sonda wytwarza napięcie w zakresie 0- 1 V na przewodzie sygnałowym
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 30 Gru 2011, 23:26   

A moze poprosru silnik zmeczony? U mnie w hcsie przed remontem palil ok 10 liter wachy w miescie. A silnik to 1.1 :O A zadnych znakow szczegolnych nie dawal...tzn nie kopcil chociaz oliwy ubywalo, jak wcisnales to jechal jak na 1.1, odpalal bez problemu. Po remoncie przy bardzo spokojnej jedzie palil 6.8 w miescie. Kolejny przyklad zetec 1.8. Wciagal olej, kopcil ostro ale po miescie spalanie wychodzilo 10. Po remoncie dalej spala 10 ale oleju nie bierze
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.