[MK3] [mk3] 1.1i-->1.3i ---> 1.6 cvh --> Dżolero |
Autor |
Wiadomość |
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 19:16
|
|
|
tocze fele;p troche klopotów bylo z elektryka dłubałem przy czujnikach. przełozyłem lpg.Bezimienny, fotele zamontowane. jak ogarne auto wewnatrz to dodam kilka fotek bo aktualnie jezdze bez deski rozdzielczej ;p pojawial sie problem odkrecajacej sie nakrętki dzwigienki zaworowe- zmieniałem na kleje dupereli dzikie weze az wkoncu ustawilem zaspawalem wiec teraz odkreci sie z cała szpilka.(jak bedzie potrzeba)
pozatym róznica w mocy kolosalna nie jeden sie juz zdziwił jednak czaje sie na 2.0 |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
 |
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 29 Gru 2011, 22:19
|
|
|
tak to przyspiesza na skrzyni z 1.1i
 |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 29 Gru 2011, 22:50
|
|
|
czyli tylko mi się wydaje że moje 2.0 nie jedzie Zajedwabiście krótka ta skrzynka z 1,1. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 29 Gru 2011, 22:56
|
|
|
E słabo
P.S obrotek martwy, i co to za kontrolka dwukolorowa ??
Fotki, fotki, fotki
pomysł 2.0 fajny |
|
|
|
 |
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 29 Gru 2011, 23:03
|
|
|
kontrolka to reakcja koloru swiatła drogowego w telefonie nokia c3-00 ;p |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 29 Gru 2011, 23:49
|
|
|
podoba mi sie to |
_________________
 |
|
|
|
 |
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 30 Gru 2011, 17:21
|
|
|
tzn co ci sie poodoba??;D |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 30 Gru 2011, 18:20
|
|
|
To jak sie nakreca... |
_________________
 |
|
|
|
 |
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 30 Gru 2011, 21:52
|
|
|
ile powinno palic 1.6?? mi pali dosyc sporo.. tzn w trasie na 122 km spaliłem 8.5 litr. zas po miescie wjechałem z równa seta na cpn po odbicie 12.57 litra benzy.. co moze byc nie tak?? gazu po miescie na zwykłej instalacji pali mi to 16 trasa 12 13 lpg... |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
 |
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 30 Gru 2011, 21:59
|
|
|
Gazu to stanowczo za dużo, mi mój pali do 13 w miescie ( wieksze, cięższe, większy silnik i koniów więcej), oczywiście przy w miare oszczędnej jeździe. Może pali tyle beny bo skrzynia krótka? |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 30 Gru 2011, 22:10
|
|
|
jak go kręcisz do odcinki ( a tak pewnie jest bo fajnie jedzie ) to tak może palić
a kopa ma wystarczającego |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 30 Gru 2011, 22:23
|
|
|
nie no powiem ze w miesice jezdze delikatnie.. bo na 155 szerokosci laczka na dzisiejszych warunkach to trakcje traci. temu jezdze spokojnie to mnie przeraza... skrzynia skrzynia.. ale az taka róznica?? |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 30 Gru 2011, 22:27
|
|
|
bo 1.1 ma krótsze biegi 1-3 od 1.6 a do tego dochodzi jeszcze przełożenie głowne |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 30 Gru 2011, 22:31
|
|
|
czyli na orginalnej skrzyni spalanie zmaleje dosyc znacznie?? dajmy na to np te 2.5 litra w miescie? bo taki wynik to juz by cos wygladał... |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 30 Gru 2011, 22:41
|
|
|
nie chcę mówić że napewno ale tak mi się wydaje patrząc na moje cvh
na skrzyni z 1.4 pali ok 10l wachy na 100km a już mam wszystko zrobione z wiązką i błędów brak... |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 30 Gru 2011, 22:46
|
|
|
u mnie wywala sonda lambda. 35 i 28 z tego co pamietam. jednak chodzi bo jak podlączylem pod sonde silniczek do krokowca od gazu to chodzi. czujnik temp do kompa wymianiłem z 1,3i bo caly czas wył na ssaniu. teraz chodzi ok lecz pali duzo...
10wachy misato- liczac lpg jakies 12 13 było by fajnie.
ale 16 lpg 12.5b benzyny to duzo.... |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 30 Gru 2011, 22:49
|
|
|
czyli mówiąć krótko sonda pokazuje głupoty
zobacz przewody od sondy i czy wydech przed sondą i tuż za nią jest szczelny |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 30 Gru 2011, 22:53
|
|
|
przewody sondy? tzn miedzy sonda a kompem? sprawdzic przejscie czy jak? jedyna nieszczelnosc wydechu to srodkowy tłumik |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 30 Gru 2011, 22:59
|
|
|
tak przewody od sondy te co idą od kompa
i na odpalonym silniku odłącz sondę i zobacz czy sonda wytwarza napięcie w zakresie 0- 1 V na przewodzie sygnałowym |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 30 Gru 2011, 23:26
|
|
|
A moze poprosru silnik zmeczony? U mnie w hcsie przed remontem palil ok 10 liter wachy w miescie. A silnik to 1.1 :O A zadnych znakow szczegolnych nie dawal...tzn nie kopcil chociaz oliwy ubywalo, jak wcisnales to jechal jak na 1.1, odpalal bez problemu. Po remoncie przy bardzo spokojnej jedzie palil 6.8 w miescie. Kolejny przyklad zetec 1.8. Wciagal olej, kopcil ostro ale po miescie spalanie wychodzilo 10. Po remoncie dalej spala 10 ale oleju nie bierze |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
|