[MK3] Kolejne seryjne mk3 |
Autor |
Wiadomość |
x6itru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 78 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 26 Sie 2015, 14:22 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
cholera za pozno kupilem wlasnie listwe od 1.8 rda na zlomie czerwone wtryskiwacze cale szczescie moge ja jeszcze zwrocic tak wiec zaraz ide ja zmienic i bedzie juz wiadomo czego to wina ale szczerze to juz nie mam wiecej pomyslow zmienialem chyba wszystkie mozliwe czujniki nawet kolektor specjalnie zmienilem zeby wykluczyc ze lewe powietrze gdzies leci, moze w elektryce cos nasrane? trzeba bedzie zdjac cala wiazke i sprawdzac..
@Edit
no i bez zmian ogolnie to chodzi tak samo czyli muli, dlawi i strzela nie wiem juz co to moze byc.. jakies pomysly? pamietam tylko ze na poczatku dobrze ten silnik chodzil na edisie ktory dostalem razem z silnikiem, pozniej cos sie wysralo nawet nie wiem kiedy i jak i przestal na nim dzialac (troche poburczy i tyle nie odpala) aktualnie siedzi edis od 1.3 czy to jest jakas roznica? :/ czy jest jakakolwiek mozliwosc ze komputer jest uwalony? |
|
|
|
 |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 26 Sie 2015, 22:01 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
Miałem jeden ECU najprawdopodobniej uwalony, tzn działał w miarę normalnie, aż przy trzepaniu elektryki odmówił współpracy. Objawy były (dawno to było, więc mogę coś pomylić) brak mocy, problemy z odpalaniem, wariowanie na zimnym, gaśnięcie po wysprzęgleniu i takie tam. Generalnie mógł zostać zabity przez grzebanie w elektryce, ale też była sprawdzana, bo zaczął się dziwacznie zachowywać, więc nie wiadomo do końca co było przyczyną. Wiązka była łatana i sprawdzana od zera, może gdzieś dostał jakiś sygnał gdzie nie powinien. Po wymianie ECU hasa, a na tamtym już nigdy nie pracował normalnie.
W skrócie, jak sam stwierdziłeś, czeka cię, to co tygrysy lubią najbardziej, czyli przegląd generalny wiązki silnikowej. |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 27 Sie 2015, 01:30 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
a weź z 5 z razy włącz zapłon przed odpaleniem, żeby pompa dobiła ciśnienie. Może ta kolejna również jest padnięta? |
|
|
|
 |
x6itru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 78 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 27 Sie 2015, 07:15 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
w sumie robilem tak i bez zadnych zmian, odpinalem tez regulator cisnienia i wtedy jest zauwazalnie wieksze cisnienie na listwie ale nadal to samo moze zalatwie jakis cisnieniomierz to dokladnie sprawdze. Podmienialem juz przewody wn, swiece, cewka, chyba wszystkie czujniki z wyjatkiem CPS, pompe paliwa, listwe wtryskowa, regulatory cisnienia. Z rzeczy ktorych nie podmienialem to zostala chyba tylko sonda (wydaje sie sprawna), edis(niby podmienialem na jednym chodzi na drugim nie, przydalby sie trzeci edis do sprawdzenia) i ecu. No nic ide zaraz wyciagac cala wiazke i chyba kupie ecu na podmianke.
@edit
zmierzylem wlasnie cisnienie na listwie i jest okolo 3 bar zabieram sie za wiazke :/
@edit2 nagralem filmik, na poczatku przez chwile jest ok chodzi rowno a pozniej sie srutututu i zaczyna chodzic jak traktor :/ na filmiku slychac o co mi chodzi
https://www.youtube.com/watch?v=kjkjMQkjHBM] |
|
|
|
 |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 27 Sie 2015, 15:40 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
A pali na wszystkich cylindrach?
Jak już będziesz grzebał wiązkę to sprawdź też, czy wszystkie czujniki wychodzą do ECU tam gdzie powinny. |
|
|
|
 |
x6itru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 78 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 27 Sie 2015, 19:03 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
wiazki jeszcze nie sprawdzalem ale udalo mi sie przywrocic wolne obroty poprzez zaslepienie odpowietrznika skrzyni korbowej, przejechalem sie kawalek tez no i autko ledwo jedzie bardzo ciezko mu sie wkrecic na obroty co w sumie widac na filmie, jak przytrzymam chwile gaz i sie jakos wkreci to przyspiesza. Mam nadzieje ze w wiazce znajde rozwiazanie, jutro ja zdejme i sprawdze wszystkie piny. |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 27 Sie 2015, 22:21 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
jak zaślepiłeś ten odpowietrznik w bloku, to spodziewaj się wyrzucania oleju przez odme zaworową
A może przy grzebaniu poprostu jakieś podciśnienie się odpieło i auto ma lewizne? |
|
|
|
 |
x6itru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 78 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 28 Sie 2015, 07:52 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
w bloku nie jest zaslepiony tylko w kolektorze, no wlasnie wszystkie otwory na podcisnienia pozaslepiane mam tylko jedno biore na regulator cisnienia. |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 28 Sie 2015, 10:11 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
a próbowałeś wymigać błędy? Czy z tego ecu sie nie da? |
|
|
|
 |
x6itru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 78 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 29 Sie 2015, 09:54 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
dobra wymigalem wlasnie bledy przy odpalonym silniku powtarzaja sie
998 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej/powietrza w kolektorze wlotowym/przepływomierz powietrza/czujnik położenia przepustnicy lub ich obwód
157 Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie
przy tescie na zgaszonym pojawia sie jeszcze blad od CPP - poza skala oraz Cewka zaplonowa 1
ide wlasnie rozpierdzielac wiazke bo wczoraj nie mialem czasu. |
|
|
|
 |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 29 Sie 2015, 11:19 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
Czyli standardowo, błędy mówią "zepsuło się, ale nie powiem co" |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 29 Sie 2015, 12:57 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
mam kompa i wtryski od RDA sprawne moge Ci podesłać, sprawdz sondę jeszcze czy się grzechotka nie zrobiła |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
x6itru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 78 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 29 Sie 2015, 13:09 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
rozwalilem wiazke i sprawdzam kabelek po kabelku jak narazie znalazlem tylko zamieniony przewodzik od przeplywomierza ale nie licze ze zlikwiduje to wszystkie problemy, chociaz jezli ecu dostawalo od "przeplywomierza" ze powietrza jest w czukiereczek duzo i mu podlewalo na maksa ciagle to moze? sprawdzimy jak poskladam |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 29 Sie 2015, 13:11 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
sonda raczej bez roznicy przy tych objawach Wierze w przepływomierz! Dziwne tylko, że wcześniej działało |
|
|
|
 |
x6itru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 78 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 29 Sie 2015, 20:20 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
nie rozumiem tego auta :ford: podpialem wiazke na szybko, zresetowalem komp i odpalilem - bez zmian, podlaczylem wiec diagnostyczna diode i jazde ze spisywaniem bledow a tu sru zaczyna dobrze chodzic (wolne obroty trzyma, wkreca sie dobrze i nie strzela) i chodzil zajebiscie tak przez 2 minuty~ pozniej zgasl i znow chodzi tak jak chodzil xD a juz sie tak ucieszylem ze nawet zdazylem nagrac filmik... https://www.youtube.com/w... ... e=youtu.be aa wlasnie przy tym jak dobrze chodzil spaliny cholernie smierdzialy to chyba katalizator
@Edit
no i dzis w zaden sposob nie chce chodzic tak jak wczoraj :/ znow jest to samo tylko teraz odpalam i jak zgasnie to juz jej nie odpale moze krecic ile wlezie i nic nie lapie musze wylaczyc zaplon i poczekac chwilke az jakis przekaznik pstryknie i dioda diagnostyczna znow sie zapali dopiero wtedy silnik odpala nie ma chyba innej mozliwosci jak uszkodzone ecu
ehh
 |
|
|
|
 |
|