Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: Żółwik Tuptuś
13 Kwi 2009, 21:37
Regulacja wysokości zawieszenia gwintowanego? co i jak?
Autor Wiadomość
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 13 Kwi 2009, 14:47   

awilk, - przestajemy dyskutować o rozwiązaniach technicznych , a zaczynamy o polskiej mentalności .
Wyraziliśmy obaj swoje zdanei ( obaj poparte doświadczeniem ) i jeden drugiego nie przekona . Zostawmy temat tak jak jest , a zadający pytanie sam sobie odpowie na nie po przeczytaniu naszych wypocin .

Jaka to będzie odpowiedź ? - ano dla mnie , ani dla Ciebie to raczej nie ma znaczenia :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 13 Kwi 2009, 15:26   

dodam od siebie ze szpera to genialny wynalazek, to jak FWD sie wkreca w zakret czy start na mokrym, mialem przyjemnosc jechac autem ktore bylo bez szpery i pozniej szpera wjechala, przepasc :) takze bedzie pan zadowolony:D, tylko fajny efekt jest jak parkujesz i skrecasz to dzwiek jakby CI przegub wylatał ;D
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
awilk 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 245
Skąd: Gać
Wysłany: 13 Kwi 2009, 15:41   

Żółwik Tuptuś, generalnie to ja się zgadzam z tobą że to nie jest rozwiązanie jak należy ale wszystko się kręci wokół kasy i w niektórych sytuacjach półśrodki zdają egzamin. Pozdro.
zefir, a tobie się tematy nie pomyliły że ze szperą wylatujesz??
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 13 Kwi 2009, 17:01   

faktycznie ;D sorki za OT
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Black_Raphael
[Usunięty]

Wysłany: 13 Kwi 2009, 19:48   

A propo utwardzania... W starym aucie jak kupowałem, to był zrobiony ten patent ze spiętymi sprężynami. Jeździło to troche i się nie urwało, a auto było nawet nieźle usztywnione (ciekawe też na ile to była zasługa właśnie tego spięcia). Ew. zostaje sprawdzone cięcie zwojów, ale wiadomo co za tym idzie (zresztą tak jak w przypadku spiątej sprężyny).
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 13 Kwi 2009, 21:37   

dość
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - regulacja instalacji gazowej
Lokmen LPG 0 15 Cze 2008, 22:32
Lokmen
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: Gaźniki - dane techniczne i regulacja
Laskosz Mechanika silnika 2 13 Paź 2011, 18:50
diodalodz
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.