Zamknięty przez: Żółwik Tuptuś 13 Kwi 2009, 21:37 |
Regulacja wysokości zawieszenia gwintowanego? co i jak? |
Autor |
Wiadomość |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 14:47
|
|
|
awilk, - przestajemy dyskutować o rozwiązaniach technicznych , a zaczynamy o polskiej mentalności .
Wyraziliśmy obaj swoje zdanei ( obaj poparte doświadczeniem ) i jeden drugiego nie przekona . Zostawmy temat tak jak jest , a zadający pytanie sam sobie odpowie na nie po przeczytaniu naszych wypocin .
Jaka to będzie odpowiedź ? - ano dla mnie , ani dla Ciebie to raczej nie ma znaczenia |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
zefir


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 15:26
|
|
|
dodam od siebie ze szpera to genialny wynalazek, to jak FWD sie wkreca w zakret czy start na mokrym, mialem przyjemnosc jechac autem ktore bylo bez szpery i pozniej szpera wjechala, przepasc takze bedzie pan zadowolony:D, tylko fajny efekt jest jak parkujesz i skrecasz to dzwiek jakby CI przegub wylatał ;D |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
 |
awilk
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2007 Posty: 245 Skąd: Gać
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 15:41
|
|
|
Żółwik Tuptuś, generalnie to ja się zgadzam z tobą że to nie jest rozwiązanie jak należy ale wszystko się kręci wokół kasy i w niektórych sytuacjach półśrodki zdają egzamin. Pozdro.
zefir, a tobie się tematy nie pomyliły że ze szperą wylatujesz?? |
|
|
|
 |
zefir


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 17:01
|
|
|
faktycznie ;D sorki za OT |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
 |
Black_Raphael [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 19:48
|
|
|
A propo utwardzania... W starym aucie jak kupowałem, to był zrobiony ten patent ze spiętymi sprężynami. Jeździło to troche i się nie urwało, a auto było nawet nieźle usztywnione (ciekawe też na ile to była zasługa właśnie tego spięcia). Ew. zostaje sprawdzone cięcie zwojów, ale wiadomo co za tym idzie (zresztą tak jak w przypadku spiątej sprężyny). |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 21:37
|
|
|
dość |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.