Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK6] SWAP ST170
Autor Wiadomość
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 9 Lut 2009, 22:57   

plasma555 napisał/a:
PumaRST, jak mam być szczery to najbardziej interesuje mnie FC 20vt lub Ibi Cupra R ....


FC strasznie ciężkie i musi mieć bardzo duzó KM żebu jakoś jechało, Ibiza już lepsza łatwy set up na 225KM no i silnik dobrze rozpracowany w PL.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
plasma555 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 37
Skąd: Zakopane
Wysłany: 9 Lut 2009, 23:01   

PumaRST napisał/a:
FC strasznie ciężkie i musi mieć bardzo duzó KM żebu jakoś jechało


no coś Ty. 220KM w serii + wydech + chip wychodzi jakieś 260KM odpycha się jakoś poniżej 6sek schodzi dużo. Ew. olać chipy i odrazu na bogato GT28RS i 300+ a to już robi wrażenie :)

Ibi jest też super opcją...ale wolałbym Cupre R niż zwykłą i w tym sobie grzebać bo fakt że VAGI w PL jest na wszystkie strony oblatany.
_________________
Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl

ST ridddin ...
http://www.polskajazda.pl...pel,Tigra/32213
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 9 Lut 2009, 23:12   

plasma555 napisał/a:
no coś Ty. 220KM w serii + wydech + chip wychodzi jakieś 260KM odpycha się jakoś poniżej 6sek schodzi dużo. Ew. olać chipy i odrazu na bogato GT28RS i 300+ a to już robi wrażenie :) .


łoje przez ostatnie 2 lata takiego co ma 300KM i uwierz mi że to auto jest przyjemne ale nie specjalnie szybkie.

Ibiza lepsze rozwiązanie
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
plasma555 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 37
Skąd: Zakopane
Wysłany: 9 Lut 2009, 23:24   

Cytat:
łoje przez ostatnie 2 lata takiego co ma 300KM i uwierz mi że to auto jest przyjemne ale nie specjalnie szybkie.


a co w Twoim mniemaniu znaczy słowo "szybkie":) ? Rzuć jakimiś liczbami bo jestem ciekaw o jakich wartościach mowa :)

Myślisz że Cupra zrobiona na ~230KM złoi ~300KM FC ?
_________________
Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl

ST ridddin ...
http://www.polskajazda.pl...pel,Tigra/32213
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 9 Lut 2009, 23:35   

[quote="plasma555"]
Cytat:


a co w Twoim mniemaniu znaczy słowo "szybkie":) ? Rzuć jakimiś liczbami bo jestem ciekaw o jakich wartościach mowa :)

Myślisz że Cupra zrobiona na ~230KM złoi ~300KM FC ?


znajomy robi jakieś tam niskie 14s na 1/4 mili.

Tak Ibiza z dobrym kierowca przy tej mocy robi średnio wysokie 13.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
plasma555 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 37
Skąd: Zakopane
Wysłany: 10 Lut 2009, 00:03   

PumaRST napisał/a:
Cytat:


a co w Twoim mniemaniu znaczy słowo "szybkie":) ? Rzuć jakimiś liczbami bo jestem ciekaw o jakich wartościach mowa :)

Myślisz że Cupra zrobiona na ~230KM złoi ~300KM FC ?


znajomy robi jakieś tam niskie 14s na 1/4 mili.

Tak Ibiza z dobrym kierowca przy tej mocy robi średnio wysokie 13.


Z tego co wyczytałem to :
Ibiza Cupra R waży - 1119kg
Fiat Coupe waży - 1250-1320kg

Biorąc pod uwagę że porównujemy serie to 40KM na rzecz FC chyba zdecydowanie przebija CupraR.
No chyba że modzimy to tutaj już nie ma opcji bo wszystko zależy jak są pomodzone.

Szkoda że Ibi CupraR wyszło tak niewiele i ciężko je trafić. Myślę że już prędzej FC 20vt da się znaleźć.
_________________
Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl

ST ridddin ...
http://www.polskajazda.pl...pel,Tigra/32213
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 10 Lut 2009, 06:47   

plasma555 napisał/a:
Biorąc pod uwagę że porównujemy serie to 40KM na rzecz FC chyba zdecydowanie przebija CupraR.


niestety nie masz racji, bo jeszcze dochodzi kwestja przełożeń i niestety ta róznica wagi jest bardzo istotna. Inna sprawa że nie ma co przepłacać za Coupre tylko wystarczy zwykłe 1,8T 156KM bo róznia sie tylko mapa, K04 jest dopiero w wresji 225KM w Audi.

a moze Focus 2,0??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
plasma555 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 37
Skąd: Zakopane
Wysłany: 10 Lut 2009, 07:38   

PumaRST napisał/a:
niestety nie masz racji, bo jeszcze dochodzi kwestja przełożeń i niestety ta róznica wagi jest bardzo istotna.


ale przyjmując to co piszą katologi i to jak czytałem czas 6.5sek jest dla FC prawdziwy.

A tutaj takie małeporównanie:

http://www.zeperfs.com/duel158-351.htm

Troche nie mogę uwierzyć że taka Cupra bije na głowę FC(ale TY miałeś więcej z nim doczynienia:))

Cytat:
Inna sprawa że nie ma co przepłacać za Coupre tylko wystarczy zwykłe 1,8T 156KM bo róznia sie tylko mapa, K04 jest dopiero w wresji 225KM w Audi.


CupraR ma dobry pakiet z Brembo, utwradzony zawias. Dodatki jakieś tam w środku ale to mniejsza z tym. Właśnie dlatego bardziej myślałem o CupraR niż o zwykłej.
Chociaż wiem że aby to mialo powyżej 200KM i bezawaryjnie to i tak turbo cza zamienić.

PumaRST napisał/a:
a moze Focus 2,0??


o którym mówisz ? Bo na RS t budżet chyba mi nie starczy :P
_________________
Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl

ST ridddin ...
http://www.polskajazda.pl...pel,Tigra/32213
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 10 Lut 2009, 08:54   

Temat porównań FC a Ibizy juz nie bedziem rozwijał.

plasma555 napisał/a:
o którym mówisz ? Bo na RS t budżet chyba mi nie starczy :P


mam na myśli zwykłego 2,0 16v i uturbienie go, tak jak to ma Rasta

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=27944

BTW: prawda jest taka że w sumie tobie wszystko jedno co to za auto bedzie byle było szybki i w miare młody rocznik.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
plasma555 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 37
Skąd: Zakopane
Wysłany: 10 Lut 2009, 10:50   

PumaRST napisał/a:
mam na myśli zwykłego 2,0 16v i uturbienie go, tak jak to ma Rasta


obawiam się o mój budżet. Raczej żeby zrobic tak jak Rasta to potrzebuje więcej $$$.

Cytat:
BTW: prawda jest taka że w sumie tobie wszystko jedno co to za auto bedzie byle było szybki i w miare młody rocznik.


dokładnie :) załóżmy okolice 2000+ :)
_________________
Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl

ST ridddin ...
http://www.polskajazda.pl...pel,Tigra/32213
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 10 Lut 2009, 11:02   

turbo burbo :rotfl:

plasma555 napisał/a:
obawiam się o mój budżet.



Trochę mnie dziwisz jak to wszystko czytam. Ja przed zakupem fiesty ogladałem wiele cupr ale trafić w miarę dobrą to cud a do tego cena będzie też zaporowa.

Kup sobie to co RST pisał, czyli focusa 2.0 i uturb jak chcesz być mistrzem prostej. Wyjdzie Cie niewiele drożej aniżeli kupno cupry r i zmiana turbo i inne srutututu.
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
Pan_Żabka 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: ST
Silnik: Inny
Imię: Bartosz
Wiek: 48
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 42
Skąd: Bognor Regis
Wysłany: 16 Lut 2009, 11:46   

A wracając do tematu Fiesty, to na Pumaspeed właśnie się pojawiły uturbienia w trzech stage'ach. Ale przy obecnym kursie funta to faktycznie makabryczne ceny, niemniej jednak pojawiły się, i są.
_________________
"If You in doubt - floor it!"
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 16 Lut 2009, 12:01   

3000 + 400 przesyłka
wychodzi 19000 za stage 1 załamka...
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
Pan_Żabka 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: ST
Silnik: Inny
Imię: Bartosz
Wiek: 48
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 42
Skąd: Bognor Regis
Wysłany: 17 Lut 2009, 16:33   

A ja dzisiaj odebrałem zestaw z Pumaspeed podnoszący moc... jedynie pierwszy zestaw, mający zrobić z mojej "truskawki" ST160... Do tego sprężynki Eibach i dystansery na tylną belkę... :yes:

Narazie założyłem tylko filtr, bo z tą "flexi pipe" to jest makabra... dostęp do tego to horror... Próbowałem na najazdy wjechać, to tylko porysowałem zderzak :głowąwmur:
Wrzucę do warsztatu, nie będę nerwów sobie psuł...
Ale powiem wam, że po wrzuceniu K&N nareszcie godny dźwięk spod maski sie dobywa :)
Z flexi pipe ponoć ma być wyczuwalna różnica w mocy i momencie... kurka wodna... nie mogę się doczekać... :devil:
_________________
"If You in doubt - floor it!"
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 17 Lut 2009, 16:54   

powiem tak - zadroszczę, jednak dla mnie cena za droga.

owszem w miejscu gdzie idzie flexipipe fiesta jest zatkana najbardziej i wymiana tego elementu daje odczuwalną różnicę,

jeżeli chodzi o dolot to faktycznie dźwięk. ja nie wiem czym się tak wszyscy podniecają w tym 57i - ten kit to największy szit :głowąwmur: nie wiem kto go projektował!! aby stożek pracował odpowiednio doprowadź do niego zimne powietrze albo będziesz miał spadek mocy i momentu old taka dobra rada wujka zdziśka..
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
Pan_Żabka 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: ST
Silnik: Inny
Imię: Bartosz
Wiek: 48
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 42
Skąd: Bognor Regis
Wysłany: 17 Lut 2009, 17:11   

Wiem, wiem, w zestawie są dwa "dukty" zimnego powietrza, pozatym po wymontowaniu czoła oryginalnego dolotu, prosto na filtr wali teraz powietrze z grilla, także nie jest źle. Pozatym na szczęście w Fieście kolektor wydechowy jest z tyłu bloku, i dość dobrze odizolowany, więc w sumie ten stożek siedzi w najchłodniejszym miejscu. Inna sprawa, że cieplejszego powietrza niż z oryginalnego airboxu nie będzie brał, bo przecież ten siedzi na silniku, w miejscu gdzie ciepłe powietrze się pięknie zbiera, i "podgrzewa atmosferę". Także myślę, ze gorzej nie będzie. A co do K&N, to dla mnie stara, sprawdzona firma, miałem w SC, mam w motocyklu, więc i w "truskawce" też wpakowałem.

[ Dodano: Wto Lut 17, 2009 17:24 ]
Ten 57i nie jest chyba taki zły, skoro pakują go w pumaspeed do każdego kitu, oprócz najmocniejszego, i skoro zakładają też w rajdowych "n-kach" w pucharze. Dla mnie osobiście rajdowe mody są wykładnią, zarówno te N-kowe jak i A grupowe. Takie małe zboczenie na temat rajdów ;-)
_________________
"If You in doubt - floor it!"
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 18 Lut 2009, 11:23   

Pan_Żabka napisał/a:
Z flexi pipe ponoć ma być wyczuwalna różnica w mocy i momencie


założone??
mierzyłeś przed i po??
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
Pan_Żabka 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: ST
Silnik: Inny
Imię: Bartosz
Wiek: 48
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 42
Skąd: Bognor Regis
Wysłany: 18 Lut 2009, 11:45   

Nie założone, ustawiam termin w warsztacie.
Mierzył nie będę, bo uważam za bezsensowne wydawanie 40 funtów na hamownie, tylko po to, żeby się potem wykresami na necie chwalić ;-) Wystarczy mi, jak będzie wyczuwalna róznica w momencie obrotowym, i większa chęć dokręcania się do wyższych obrotów.
A za te 4 dychy wolę sobie kupić klocki "N" grupowe :)
_________________
"If You in doubt - floor it!"
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 18 Lut 2009, 12:50   

faktycznie koszt wysoki..w polsce można za niemalże tyle pln sie zhamowac po znajomości,
na oko to koleś w szpitalu umarł :rotfl:
ja bym tam wolał zobaczyć czy te funty coś dały czy tylko pic na wodę..
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 18 Lut 2009, 12:52   

Pan_Żabka napisał/a:
Nie założone, ustawiam termin w warsztacie.
Mierzył nie będę, bo uważam za bezsensowne wydawanie 40 funtów na hamownie, tylko po to, żeby się potem wykresami na necie chwalić ;-) Wystarczy mi, jak będzie wyczuwalna róznica w momencie obrotowym, i :)


przyrostu mocy 10 KM czyli ok 5,5 % żadną miara nie poczujesz ..wiec wydatek 200 pln na hamownie zeby sprawdzic markowy tjuning a przy okazji i stan aktualnego stadka kucy jakie dysza ci jeszcze w silniku -jak dla mnie smieszna suma . Wiesz dupo-hamownia jest mało obiektywna byli juz tutaj tacy którzy twierdzili ze zamontowanie koncówki zwiekszyło im moc ,predkosc maksymalną i szanse u atrakcyjnych kobiet ;/ . A wykresik robisz dla siebie i nie musisz go nigdzie i nikomu pokazywac ..hamownia jest jak test na inteligencje -obnaza wszelkie słabosci ..ale niektórzy czasem wola nie znac prawdy :) ...ale kazdy ma swoją pokręcona filozofię
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ Wymiary kolektora wydechowego z Focusa ST170
luk-90 Tuning mechaniczny 0 9 Kwi 2013, 21:23
luk-90
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 12:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 15:24
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.