Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] Kolejne seryjne mk3
Autor Wiadomość
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 19 Cze 2015, 10:34   

blood_brother napisał/a:
Teoretycznie powinieneś jeszcze zgłosić jeśli moc się zmienia.


Takie rzeczy tylko w niemcowniach ;)

Pojemność powinieneś ale jak się diagnosta nie sklei to ciesz się z niższego ubezpieczenia, póki oczywiście nic się (tffu) nie stanie i Policja czy Ubezpieczalnia nie zajrzy pod maskę.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
x6itru 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 78
Skąd: Bialystok
Wysłany: 19 Cze 2015, 21:51   

zrobiłem dziś szybszą rundkę po okolicznym lesie z fajnymi szutrowymi zakrętami i powiem jedno mimo że jeszcze troche przerywa to jestem w 100% przekonany, że opłacało się zrobić ten swap :devil:
 
 
x6itru 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 78
Skąd: Bialystok
Wysłany: 20 Cze 2015, 20:24   

dobra rozrząd zmieniony, był przestawiony o pół ząbka około, ustawiłem tak jak instrukcja podaje i dziwnym zbiegiem okoliczności akurat padł mi rozrusznik a raczej jeden z przewodów, przez co straciłem dobre kilka godzin na próby ustawienia rozrządu xD najlepsze jest to, że rano normalnie odpalił i wyjechałem z garażu. Wydaje mi się że troche lepiej pracuje jednak to nadal nie jest to, btw odkryłem, że zaślepiając regulator ciśnienia paliwa jest jeszcze lepiej :D nie wiem o co tu chodzi, w każdym razie gdy się rozgrzeje jest całkiem ok. Jak narazie mam większy problem bo nie wiem jak przeskoczyć przez przegląd :D
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 20 Cze 2015, 23:07   

zdaje mi się ciągle że to jednak będzie wina pompy... jak zaślepiasz regulator to masz nieco większe ciśnienie na listwie, więc jeśli w takim przypadku jedzie lepiej, znaczy że normalnie brakuje mu paliwka.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 20 Cze 2015, 23:12   

ale jak zaslepiasz, co zaslepiasz? Podcisnienie do regulatora czy jakaś inna sztuka?
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Cze 2015, 23:50   

x6itru, dalej jeździsz na pompie z 1.3 ? Tam może być 1 bar, pod 1.6 jeszcze ale do 1.8 będzie brakować.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 20 Cze 2015, 23:52   

w mk3.5 juz byly normalne pompy. Chyba, że ktoś wmontował co było pod ręką
 
 
x6itru 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 78
Skąd: Bialystok
Wysłany: 21 Cze 2015, 09:21   

tak pompa z 1.3, zaślepiam podciśnienie w kolektorze, regulator może być zupełnie odpięty i nie robi to totalnie żadnej różnicy w pracy silnika. W sumie przydałoby się jakoś sprawdzić ciśnienie na listwie i wymienić filtr paliwa :p A przekaźniki pompy paliwa są takie same fiesta/escort? btw czym się różni pompa od mk3 od tej z mk3.5? chodzi mi o wygląd bo to że ta z mk3.5 jest wydajniejsza to wiem, może bym tam jutro zajrzał
Ostatnio zmieniony przez x6itru 21 Cze 2015, 10:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jay 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 39
Dołączył: 29 Gru 2013
Posty: 76
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21 Cze 2015, 09:45   

też latałem na pompie z 1.3 i nie narzekałem na brak paliwa ;)
a przegląd,jak się pyta co to za silnik to mówię że 1.25 z nowszej fiesty :hahaha:
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 21 Cze 2015, 10:47   

Pompy w MK3 i MK3.5 są takie same, różnią się osprzętem i zbiornik paliwa jest inny.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 21 Cze 2015, 11:40   

x6itru napisał/a:
regulator może być zupełnie odpięty i nie robi to totalnie żadnej różnicy w pracy silnika.


i tak powinno być, bo po odpięciu regulatora jedyna zmiana, to wyższe ciśnienie paliwa na biegu jałowym - kolejna rzecz ciężka do zauważenia na słuch.
 
 
x6itru 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 78
Skąd: Bialystok
Wysłany: 25 Cze 2015, 12:33   

dobra to teraz cos smiesznego :-) na zlomie nie mieli weza z escorta posiadajacego miejsce na wlacznik wentylatora

ale jest szczelnie i dziala <8> btw w ktorym miejscu ten wlacznik powinien byc? bo u mnie jest na gornym wezu ktory laczy sie z termostatem, oraz do czego powinno byc podpiete dolne wyjscie z obudowy termostatu dokladnie te:

komora silnika aktualnie wyglada tak

musze jeszcze jakos ogarnac ten filtr, zrobic obudowe i przeniesc go gdzies bo teraz jest chyba w slabym miejscu i bedzie cieple powietrze ciagnac :|
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Cze 2015, 12:45   

Dolot to jakaś porażka, to kolanko 90 i filtr wcisnięty w najgorsze możliwe miejsce, on tam pewnie ze 60stopni celsjusza ma, ogrzewany przez skrzynię, silnik i nawiewem z wentylatora chłodnicy. Wywal to w cholere i kup ori puszkę do zeteca we fieście, będzie zdecydowanie lepiej

Ten figofago element z włącznikiem wentylatora jest źle wpięty, jeżeli masz ori chłodnicę to z obudowy termostatu ten wąż powinien iść w lewy narożnik chłodnicy do góry patrząc z kabiny. Ten dolny króciec z obudowy termostatu powinien być połączony z "pajączkiem" czyli wężem który jest pomiędzy pompą wody i chłodnicą
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
x6itru 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 78
Skąd: Bialystok
Wysłany: 25 Cze 2015, 13:34   

luk-90, dolot hoojowy zgadza sie ale nie mialem fiestowej puszki, a zeby escortowa zmiescic to trzeba by bylo aku wywalic :D gdzie go mozna lepiej wrzucic? bo zanim ori puszke znajde to troche czasu zleci a fundusze tez narazie ograniczone. Co do chlodnicy niestety nie mam oryginalnej tylko jakas plastikowa harta z 1.3.
 
 
jay 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 39
Dołączył: 29 Gru 2013
Posty: 76
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 25 Cze 2015, 17:22   

ja miałem aku w bagażniku,kabel zasilający z bmw e36 kombi za 50zł kupiony,starczy akurat do rozrusznika i bagażnika przy kielichu po stronie kierowcy ;)
 
 
x6itru 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 78
Skąd: Bialystok
Wysłany: 18 Lip 2015, 13:31   [MK3] Kolejne seryjne mk3

dobra panowie problem z autkiem sie rozwiazal calkowicie xD do fofi wleciala wczoraj sekwencja (mam nadzieje ze mnie za to z forum nie wywalicie :-) ) i wszystkie problemy zniknely - na gazie nie szarpie i wkreca sie normalnie podsumowujac fiesta jezdzi o wiele lepiej na gazie niz na benzynie. W takim razie obstawiam ze pompa paliwa nie wyrabia ewentualnie wtryskiwacze sie wysraly. Nastepny mod to przeglad, nastepnie akumulator do bagaznika i nareszcie poprawny dolot.
 
 
x6itru 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 78
Skąd: Bialystok
Wysłany: 25 Sie 2015, 08:02   Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3

dobra przy okazji tego ze padla mi pompy paliwa znalazlem na zlomie plastikowy kolektor od essa. Zabralem sie wiec za rozbieranie i wlasnie o to co zobaczylem po wyciagnieciu wtryskiwaczy, listwa cala zasrana jakims piachem/rdza prawdopodobnie wlasnie to jest przyczyna tego przerywania
listwe mam druga czysciutka od 1.6 ciekawe tylko czy wtryskiwacze sa jeszcze sprawne musze chyba poszukac innych. Teraz powinno chodzic caly dolot jest uszczelniony i autko prawie juz poskladane musze tylko polutowac kilka wtyczek bo dostalem druga wiazke wtryskiwaczy, lzejsza i w lepszym stanie ale brakowalo tam wtyczek na IAT, czujnik walka rozrzadu. Mam nadzieje ze nareszcie bedzie ok, przepustnice mam narazie z 1.8 (chyba) w kazdym razie jest widocznie wieksza od tej z kolektora SO.
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 25 Sie 2015, 10:49   Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3

To zajrzyj jeszcze do przewodów paliwowych, czy nie ma tego syfu i na wszelki wypadek wymień filtr paliwa.
 
 
x6itru 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 78
Skąd: Bialystok
Wysłany: 26 Sie 2015, 08:21   Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3

no i niestety bez zmian, na wtryskach z 1.6 autko praktycznie nie odpala i strzela, na wtryskach 1.8 jakos odpala ale nie chodzi na wszystkie cylindry i jest tak jak bylo, na gazie czuc ze lepiej jedzie, chodzi rowno i jest ok, musze szybko ogarnac sprawne wtryskiwacze bo zima idzie i na gazie nie odpale ;-(
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 26 Sie 2015, 12:34   Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3

ejejej, ja swoje 2.0 odpalałem na wtryskach 1.6. Nie wiem czy miało moc, ale paliło bez problemów. Także może tutaj problem leży zupełnie gdzie indziej?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.