[MK3] Kolejne seryjne mk3 |
Autor |
Wiadomość |
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19 Cze 2015, 10:34
|
|
|
blood_brother napisał/a: | Teoretycznie powinieneś jeszcze zgłosić jeśli moc się zmienia. |
Takie rzeczy tylko w niemcowniach
Pojemność powinieneś ale jak się diagnosta nie sklei to ciesz się z niższego ubezpieczenia, póki oczywiście nic się (tffu) nie stanie i Policja czy Ubezpieczalnia nie zajrzy pod maskę. |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
 |
x6itru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 78 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 19 Cze 2015, 21:51
|
|
|
zrobiłem dziś szybszą rundkę po okolicznym lesie z fajnymi szutrowymi zakrętami i powiem jedno mimo że jeszcze troche przerywa to jestem w 100% przekonany, że opłacało się zrobić ten swap |
|
|
|
 |
x6itru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 78 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 20 Cze 2015, 20:24
|
|
|
dobra rozrząd zmieniony, był przestawiony o pół ząbka około, ustawiłem tak jak instrukcja podaje i dziwnym zbiegiem okoliczności akurat padł mi rozrusznik a raczej jeden z przewodów, przez co straciłem dobre kilka godzin na próby ustawienia rozrządu xD najlepsze jest to, że rano normalnie odpalił i wyjechałem z garażu. Wydaje mi się że troche lepiej pracuje jednak to nadal nie jest to, btw odkryłem, że zaślepiając regulator ciśnienia paliwa jest jeszcze lepiej nie wiem o co tu chodzi, w każdym razie gdy się rozgrzeje jest całkiem ok. Jak narazie mam większy problem bo nie wiem jak przeskoczyć przez przegląd |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 20 Cze 2015, 23:07
|
|
|
zdaje mi się ciągle że to jednak będzie wina pompy... jak zaślepiasz regulator to masz nieco większe ciśnienie na listwie, więc jeśli w takim przypadku jedzie lepiej, znaczy że normalnie brakuje mu paliwka. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 20 Cze 2015, 23:12
|
|
|
ale jak zaslepiasz, co zaslepiasz? Podcisnienie do regulatora czy jakaś inna sztuka? |
|
|
|
 |
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20 Cze 2015, 23:50
|
|
|
x6itru, dalej jeździsz na pompie z 1.3 ? Tam może być 1 bar, pod 1.6 jeszcze ale do 1.8 będzie brakować. |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 20 Cze 2015, 23:52
|
|
|
w mk3.5 juz byly normalne pompy. Chyba, że ktoś wmontował co było pod ręką |
|
|
|
 |
x6itru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 78 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 21 Cze 2015, 09:21
|
|
|
tak pompa z 1.3, zaślepiam podciśnienie w kolektorze, regulator może być zupełnie odpięty i nie robi to totalnie żadnej różnicy w pracy silnika. W sumie przydałoby się jakoś sprawdzić ciśnienie na listwie i wymienić filtr paliwa :p A przekaźniki pompy paliwa są takie same fiesta/escort? btw czym się różni pompa od mk3 od tej z mk3.5? chodzi mi o wygląd bo to że ta z mk3.5 jest wydajniejsza to wiem, może bym tam jutro zajrzał |
Ostatnio zmieniony przez x6itru 21 Cze 2015, 10:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jay

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 76 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 21 Cze 2015, 09:45
|
|
|
też latałem na pompie z 1.3 i nie narzekałem na brak paliwa
a przegląd,jak się pyta co to za silnik to mówię że 1.25 z nowszej fiesty |
|
|
|
 |
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21 Cze 2015, 10:47
|
|
|
Pompy w MK3 i MK3.5 są takie same, różnią się osprzętem i zbiornik paliwa jest inny. |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 21 Cze 2015, 11:40
|
|
|
x6itru napisał/a: | regulator może być zupełnie odpięty i nie robi to totalnie żadnej różnicy w pracy silnika. |
i tak powinno być, bo po odpięciu regulatora jedyna zmiana, to wyższe ciśnienie paliwa na biegu jałowym - kolejna rzecz ciężka do zauważenia na słuch. |
|
|
|
 |
x6itru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 78 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 25 Cze 2015, 12:33
|
|
|
dobra to teraz cos smiesznego na zlomie nie mieli weza z escorta posiadajacego miejsce na wlacznik wentylatora
ale jest szczelnie i dziala btw w ktorym miejscu ten wlacznik powinien byc? bo u mnie jest na gornym wezu ktory laczy sie z termostatem, oraz do czego powinno byc podpiete dolne wyjscie z obudowy termostatu dokladnie te:
komora silnika aktualnie wyglada tak
musze jeszcze jakos ogarnac ten filtr, zrobic obudowe i przeniesc go gdzies bo teraz jest chyba w slabym miejscu i bedzie cieple powietrze ciagnac |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Cze 2015, 12:45
|
|
|
Dolot to jakaś porażka, to kolanko 90 i filtr wcisnięty w najgorsze możliwe miejsce, on tam pewnie ze 60stopni celsjusza ma, ogrzewany przez skrzynię, silnik i nawiewem z wentylatora chłodnicy. Wywal to w cholere i kup ori puszkę do zeteca we fieście, będzie zdecydowanie lepiej
Ten figofago element z włącznikiem wentylatora jest źle wpięty, jeżeli masz ori chłodnicę to z obudowy termostatu ten wąż powinien iść w lewy narożnik chłodnicy do góry patrząc z kabiny. Ten dolny króciec z obudowy termostatu powinien być połączony z "pajączkiem" czyli wężem który jest pomiędzy pompą wody i chłodnicą |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
x6itru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 78 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 25 Cze 2015, 13:34
|
|
|
luk-90, dolot hoojowy zgadza sie ale nie mialem fiestowej puszki, a zeby escortowa zmiescic to trzeba by bylo aku wywalic gdzie go mozna lepiej wrzucic? bo zanim ori puszke znajde to troche czasu zleci a fundusze tez narazie ograniczone. Co do chlodnicy niestety nie mam oryginalnej tylko jakas plastikowa harta z 1.3. |
|
|
|
 |
jay

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 76 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25 Cze 2015, 17:22
|
|
|
ja miałem aku w bagażniku,kabel zasilający z bmw e36 kombi za 50zł kupiony,starczy akurat do rozrusznika i bagażnika przy kielichu po stronie kierowcy |
|
|
|
 |
x6itru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 78 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 18 Lip 2015, 13:31 [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
dobra panowie problem z autkiem sie rozwiazal calkowicie xD do fofi wleciala wczoraj sekwencja (mam nadzieje ze mnie za to z forum nie wywalicie ) i wszystkie problemy zniknely - na gazie nie szarpie i wkreca sie normalnie podsumowujac fiesta jezdzi o wiele lepiej na gazie niz na benzynie. W takim razie obstawiam ze pompa paliwa nie wyrabia ewentualnie wtryskiwacze sie wysraly. Nastepny mod to przeglad, nastepnie akumulator do bagaznika i nareszcie poprawny dolot. |
|
|
|
 |
x6itru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 78 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 25 Sie 2015, 08:02 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
dobra przy okazji tego ze padla mi pompy paliwa znalazlem na zlomie plastikowy kolektor od essa. Zabralem sie wiec za rozbieranie i wlasnie o to co zobaczylem po wyciagnieciu wtryskiwaczy, listwa cala zasrana jakims piachem/rdza prawdopodobnie wlasnie to jest przyczyna tego przerywania
listwe mam druga czysciutka od 1.6 ciekawe tylko czy wtryskiwacze sa jeszcze sprawne musze chyba poszukac innych. Teraz powinno chodzic caly dolot jest uszczelniony i autko prawie juz poskladane musze tylko polutowac kilka wtyczek bo dostalem druga wiazke wtryskiwaczy, lzejsza i w lepszym stanie ale brakowalo tam wtyczek na IAT, czujnik walka rozrzadu. Mam nadzieje ze nareszcie bedzie ok, przepustnice mam narazie z 1.8 (chyba) w kazdym razie jest widocznie wieksza od tej z kolektora SO. |
|
|
|
 |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 25 Sie 2015, 10:49 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
To zajrzyj jeszcze do przewodów paliwowych, czy nie ma tego syfu i na wszelki wypadek wymień filtr paliwa. |
|
|
|
 |
x6itru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 78 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 26 Sie 2015, 08:21 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
no i niestety bez zmian, na wtryskach z 1.6 autko praktycznie nie odpala i strzela, na wtryskach 1.8 jakos odpala ale nie chodzi na wszystkie cylindry i jest tak jak bylo, na gazie czuc ze lepiej jedzie, chodzi rowno i jest ok, musze szybko ogarnac sprawne wtryskiwacze bo zima idzie i na gazie nie odpale |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26 Sie 2015, 12:34 Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3
|
|
|
ejejej, ja swoje 2.0 odpalałem na wtryskach 1.6. Nie wiem czy miało moc, ale paliło bez problemów. Także może tutaj problem leży zupełnie gdzie indziej? |
|
|
|
 |
|