Przesunięty przez: szynszyl 6 Kwi 2014, 15:41 |
[MK3] Połączenie dwóch wtyczek-swap |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SX
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 29 Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 40 Skąd: Ostrężnica
|
|
|
|
 |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 17 Mar 2014, 21:30
|
|
|
http://i837.photobucket.c...37/100_2100.jpg
Tu masz jak wygląda EDIS, a obok jest 12-pinowa wtyczka do niego. Jeżeli nie masz takiej wtyczki to wiązkę masz od tego kompa.
Mail poszedł.
No i pamiętaj sprawdzić ile pinów masz na wtyczce do ECU |
|
|
|
 |
Łukasz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SX
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 29 Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 40 Skąd: Ostrężnica
|
Wysłany: 17 Mar 2014, 21:34
|
|
|
Miałem to w starej instalacji w tej nie mam, ale te i tak muszę wymienić bo trochę ją okrojono między innymi z sondy. To szukać instalacji z 95 w dół z escorta bez edeisa na instalacji i aby ilość pinów się zgadzała tak? A ja myślałem, że to tylko dodatek do immo jak więcej pinów jest i, ze jak kompa podmienię to na łajcie podłącze.. |
_________________ Planowany swap! |
|
|
|
 |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 17 Mar 2014, 22:26
|
|
|
Generalnie tak, masz znaleźć wiązkę bez edisa z 60 pinami na wtyczce do ECU, ale nie wiem, czy na Twoim miejscu nie prościej byłoby znaleźć wiązkę i ecu z zewnetrznym edisem. Chociaż z drugiej strony chyba nie było 1.6 16V z zewnętrznym edisem, przynajmniej w Fieście. Z tego co się orientuję to wiązka bez edisa, to dość deficytowy towar w przypadku Fiesty. Może z escortem jest inaczej. |
|
|
|
 |
Łukasz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SX
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 29 Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 40 Skąd: Ostrężnica
|
Wysłany: 18 Mar 2014, 17:00
|
|
|
Panowie, nowa wiązka, wszystko podłączone oprócz wtyczki do kabiny oraz jednej wtyczki 2 pinowej, która wychodzi z wiązki razem z wtyczką 1 pin, a ta wtyczka 1 pin jest wpięta z tyłu bloku silnika. A co do wtyczki do kabiny to tak:
Wtyczka Fiesta od kabiny:
1. brązowy
2.zielony
3.brązowy
4.czarny
5.czarno-czerwony
6.czerwony
7.brązowy
8.brązowy
9.---
10.---
11.---
12.brązowy
Wtyczka z Escorta od silnika:
1.Czarny
2.brązowy
3.zielony
4.brązowo-biały
5.czarno-zielony
6.brązowo-zielony
7.czerwony
8.czarno-czerwony
9.brązowo-biały
10.czarno-żółty
11.brązowo-zielony
12.brązowo-biały
Jak to połączyć? |
_________________ Planowany swap! |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.