[MK3] Z czego przeszczepić tylne hamulce do XR2i ? |
Autor |
Wiadomość |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 16 Sty 2013, 09:05
|
|
|
ja będę robił na wiosnę to się podziele wrażeniami |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
acti357

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 16 Sty 2013, 09:50
|
|
|
luk-90, Do mojej poprzedniej założyłem bębny (203mm) z Escorta i nie miałem problemów z blokowaniem się kół. Cylinderek 22mm jest do wersji z ABS a 19mm do normalnej. Fakt, że moje nie były już nowe, ale tył blokował się tylko przy hamowaniu lewą nogą. Druga sprawa to to, że miałem zamontowaną pompę hamulcową z 1,1. |
_________________ Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi |
|
|
|
 |
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 36 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 804 Skąd: Złotów
|
|
|
|
 |
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17 Sty 2013, 19:16
|
|
|
Też planuję przeszczep bębnów z essa, leżą w piwnicy i czekają na ciepłe dni. |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
 |
zeber
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Marcin
Wiek: 35 Dołączył: 23 Gru 2012 Posty: 11 Skąd: Bystrzyca Kł.
|
Wysłany: 19 Sty 2013, 06:41
|
|
|
Wtrącę temat o poszerzaniu rozstawu tylnej osi.
Czy to jest dobry pomysł jeśli zamiast dystansu na bęben założyć dystans między belkę a piastę? |
|
|
|
 |
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
Wysłany: 19 Sty 2013, 09:02
|
|
|
Przewody hamulcowe prawdopodobnie byś musiał dać dłuższe. Pomysł fajny jak bym miał wybierać między dystansami na będen a pod to wybrał bym dokładnie pod tarcze kotwiczną wtedy miałbym jeszcze większą możliwość regulacji et kółek |
_________________ Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej..... |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Sty 2013, 12:18
|
|
|
zalezy co planujesz, przy dużej rotacji kół oraz nie poszerzonej karoserii dystanse przed bębnem są nietrafione, bo tak łatwo ich nie ściągniesz. ja wolę dystans normalny między bębnem a kołem, mozna w każdej chwili przy zmianie kół ściągnąć |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
Marek

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 19 Sty 2013, 18:30
|
|
|
luk-90 napisał/a: | Akurat forumowa fiestka mojego kumpla ma hample tylne z escorta rs2000, niedoświadczony kierowca się zabije przy pierwszym zakręcie. Stanowczo odradzam taką modyfikację, chyba, ze montujesz to na regulowanym korektorze siły hamowania. |
Wiekszej bzdury nie czytalem, ja mam tarczobebny z tylu i nie blokuje przy hamowaniu, nawet nie probuje sie slizgac. A korektora zadnego poza seryjnym nie mam.
A do tylu jeszcze siadaja po malej modyfikacji tarcze z focusa mk1 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Sty 2013, 22:30
|
|
|
Marek, Ostatnio same bzdury wszyscy piszą, tylko ty masz rację, co nie?
Piszę o moich doświadczeniach nie wyssanych z palca. Dla Mnie hebel rs2000 z tyłu to GÓWNO i nikomu go nie będę polecał |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
vicior

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Maciej
Wiek: 36 Dołączył: 01 Lip 2012 Posty: 18 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:06
|
|
|
Też uważam że tarczobęben to porażka w fieście , osobiście mam np problem z hamowaniem na mokrym czy śniegu dupa mnie chce wyprzedzić i nie są to teorię wyssane z palca. |
|
|
|
 |
Marek

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:11
|
|
|
luk-90 napisał/a: | Marek, Ostatnio same bzdury wszyscy piszą, tylko ty masz rację, co nie?
Piszę o moich doświadczeniach nie wyssanych z palca. Dla Mnie hebel rs2000 z tyłu to GÓWNO i nikomu go nie będę polecał |
Bo to bzdura, jezdze rok czasu na odbudowanych od zera tarczobebnach i jakos nie mam zadnych problemow. Nawet przy awaryjnym hamowaniu na zakrecie.
Pozostaje jeszcze kwestia tego co macie z przodu zamontowane, bo jesli jakies smieszne 240stki z xrki to nie ma sie co dziwic ze tyl blokuje pierwszy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:25
|
|
|
ja mam 260 z rs, kumpel hamulce z fiety fazy( brombo oro+ ferrodo ds2500), jeżeli już szukasz dziury |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:29
|
|
|
To jeszcze powiedzcie, co w bagażniku wozicie. W mk2 dodatkowa opona z felgą w bagu sporo zmienia sposób poślizgu. |
|
|
|
 |
Marek

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:29
|
|
|
Nie szukam dziury tylko szukam rozwiazania, bo u mnie dziala tak jak powinno.
W bagaju tylko aku, ale bez aku tez nie bylo zadnych problemow |
_________________
 |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:31
|
|
|
obaj tez mamy aku w bagaju. w Jego fieście są te korektory pod podłągą bagaja, może to ich wina |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
vicior

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Maciej
Wiek: 36 Dołączył: 01 Lip 2012 Posty: 18 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:31
|
|
|
nie mam 240stek tylko byłe hample Fazy i mimo wszystko dupa wyprzedza. |
|
|
|
 |
Marek

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:39
|
|
|
Ja mam pompe z mk3.5, z korektorami czy tam dlawikami sily hamowania wkrecanymi w pompe, moze tutaj jest problem. Te korektory pod bagajem sa regulowane obciazeniem, wiec na pustej dupie i obnizonym aucie bedzie blokowac |
_________________
 |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:42
|
|
|
można jes zawsze oszukać, ale pogoda czukiereczek na grzebanie |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
vicior

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Maciej
Wiek: 36 Dołączył: 01 Lip 2012 Posty: 18 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:44
|
|
|
może masz racje i problem tkwi w korektorach na pewno sie temu przyjrzę bo tak być nie może |
|
|
|
 |
|