Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Z czego przeszczepić tylne hamulce do XR2i ?
Autor Wiadomość
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 16 Sty 2013, 09:05   

ja będę robił na wiosnę to się podziele wrażeniami
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 16 Sty 2013, 09:50   

luk-90, Do mojej poprzedniej założyłem bębny (203mm) z Escorta i nie miałem problemów z blokowaniem się kół. Cylinderek 22mm jest do wersji z ABS a 19mm do normalnej. Fakt, że moje nie były już nowe, ale tył blokował się tylko przy hamowaniu lewą nogą. Druga sprawa to to, że miałem zamontowaną pompę hamulcową z 1,1.
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 36
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 804
Skąd: Złotów
Wysłany: 17 Sty 2013, 16:29   

Montował już ktoś może do seryjnych hebli (bębny tył) XR regulator z Escorta?
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
Ostatnio zmieniony przez bobson 17 Sty 2013, 20:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Sty 2013, 19:16   

Też planuję przeszczep bębnów z essa, leżą w piwnicy i czekają na ciepłe dni.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
zeber 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 11
Skąd: Bystrzyca Kł.
Wysłany: 19 Sty 2013, 06:41   

Wtrącę temat o poszerzaniu rozstawu tylnej osi.
Czy to jest dobry pomysł jeśli zamiast dystansu na bęben założyć dystans między belkę a piastę?
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 19 Sty 2013, 09:02   

Przewody hamulcowe prawdopodobnie byś musiał dać dłuższe. Pomysł fajny jak bym miał wybierać między dystansami na będen a pod to wybrał bym dokładnie pod tarcze kotwiczną wtedy miałbym jeszcze większą możliwość regulacji et kółek
_________________
Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej.....
Profil Facebook
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Sty 2013, 12:18   

zalezy co planujesz, przy dużej rotacji kół oraz nie poszerzonej karoserii dystanse przed bębnem są nietrafione, bo tak łatwo ich nie ściągniesz. ja wolę dystans normalny między bębnem a kołem, mozna w każdej chwili przy zmianie kół ściągnąć
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 19 Sty 2013, 18:30   

luk-90 napisał/a:
Akurat forumowa fiestka mojego kumpla ma hample tylne z escorta rs2000, niedoświadczony kierowca się zabije przy pierwszym zakręcie. Stanowczo odradzam taką modyfikację, chyba, ze montujesz to na regulowanym korektorze siły hamowania.


Wiekszej bzdury nie czytalem, ja mam tarczobebny z tylu i nie blokuje przy hamowaniu, nawet nie probuje sie slizgac. A korektora zadnego poza seryjnym nie mam.

A do tylu jeszcze siadaja po malej modyfikacji tarcze z focusa mk1 :)
_________________
 
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 19 Sty 2013, 21:08   

Marek zebym to wiedzial wczesniej..... to bym nie pakowal 800zl w tylne hamulce:((
_________________
Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej.....
Profil Facebook
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Sty 2013, 22:30   

Marek, Ostatnio same bzdury wszyscy piszą, tylko ty masz rację, co nie?

Piszę o moich doświadczeniach nie wyssanych z palca. Dla Mnie hebel rs2000 z tyłu to GÓWNO i nikomu go nie będę polecał
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
vicior 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Maciej
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 18
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:06   

Też uważam że tarczobęben to porażka w fieście , osobiście mam np problem z hamowaniem na mokrym czy śniegu dupa mnie chce wyprzedzić i nie są to teorię wyssane z palca.
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:11   

luk-90 napisał/a:
Marek, Ostatnio same bzdury wszyscy piszą, tylko ty masz rację, co nie?

Piszę o moich doświadczeniach nie wyssanych z palca. Dla Mnie hebel rs2000 z tyłu to GÓWNO i nikomu go nie będę polecał


Bo to bzdura, jezdze rok czasu na odbudowanych od zera tarczobebnach i jakos nie mam zadnych problemow. Nawet przy awaryjnym hamowaniu na zakrecie.
Pozostaje jeszcze kwestia tego co macie z przodu zamontowane, bo jesli jakies smieszne 240stki z xrki to nie ma sie co dziwic ze tyl blokuje pierwszy.
_________________
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:25   

ja mam 260 z rs, kumpel hamulce z fiety fazy( brombo oro+ ferrodo ds2500), jeżeli już szukasz dziury
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:29   

To jeszcze powiedzcie, co w bagażniku wozicie. W mk2 dodatkowa opona z felgą w bagu sporo zmienia sposób poślizgu.
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:29   

Nie szukam dziury tylko szukam rozwiazania, bo u mnie dziala tak jak powinno.

W bagaju tylko aku, ale bez aku tez nie bylo zadnych problemow :)
_________________
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:31   

obaj tez mamy aku w bagaju. w Jego fieście są te korektory pod podłągą bagaja, może to ich wina
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
vicior 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Maciej
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 18
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:31   

nie mam 240stek tylko byłe hample Fazy i mimo wszystko dupa wyprzedza.
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:39   

Ja mam pompe z mk3.5, z korektorami czy tam dlawikami sily hamowania wkrecanymi w pompe, moze tutaj jest problem. Te korektory pod bagajem sa regulowane obciazeniem, wiec na pustej dupie i obnizonym aucie bedzie blokowac :)
_________________
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:42   

można jes zawsze oszukać, ale pogoda czukiereczek na grzebanie
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
vicior 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Maciej
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 18
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Sty 2013, 23:44   

może masz racje i problem tkwi w korektorach na pewno sie temu przyjrzę bo tak być nie może :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.