[MK3] Fiesta by Dymek |
Autor |
Wiadomość |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 26 Gru 2012, 20:58
|
|
|
ze 2k |
|
|
|
 |
krzys:)
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 160 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 26 Gru 2012, 22:17
|
|
|
daras wolal chyba 1600zl:P |
|
|
|
 |
Dymek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2012 Posty: 34 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26 Gru 2012, 22:27
|
|
|
uffff tak czy siak aktualnie poza moim zasięgiem może rozłożyć to na etapy? wpierw wsadzić samo 1.6 a później kminić nad turbo po jakimś czasie? |
|
|
|
 |
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 26 Gru 2012, 23:00
|
|
|
Wiesz co sam silnik RST jest inny podobno inny niż zwykłe cvh, z tego co mi się zdaje, ale można zrobić i tak jak mówisz |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
 |
Dymek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2012 Posty: 34 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29 Gru 2012, 01:34
|
|
|
Święta, święta i po świętach... toche kasy wpadło i jako że nie lubie zaczynać od dupy strony postanowiłem przed silnikiem popracować nad poprawą prowadzenia. Musze skompletować sobie stabilizator i zakupić rozpórke wachaczy aktualnie przy takim obniżeniu mojej fiesty wachacze strasznie dostają w dupę i praktycznie skończyły się po 5 miesiącach eksploatowania auta hahaha poczytałem troche i nie jest to arcy trudna operacja a daje sporo frajdy z prowadzenia niestety przeszukałem tablica, forum i allegro i nie moge dorwać rozpórki może któryś z kolegów posiada taką na sprzedaż? |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 29 Gru 2012, 06:56
|
|
|
Zawieszenie przełóż od xr2i. Możesz też dac białe kierunki na przód, jakieś lampy odymione na tył. Podciągnij mieszek pod gałkę zmiany biegów, lepiej będzie wyglądać. Tak jak ktoś pisał kierownice od jakiej sportowej wersji.. |
_________________ Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167 |
|
|
|
 |
krzys:)
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 160 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 29 Gru 2012, 10:14
|
|
|
ja mam:P |
|
|
|
 |
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 29 Gru 2012, 10:36
|
|
|
Tylko jeśli chcesz w przyszłości zakładać wspomaganie czy masz teraz, to stab pod wspomę jest inny |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
 |
Dymek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2012 Posty: 34 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29 Gru 2012, 10:53
|
|
|
Marcinowaty, wszystko ok poza białymi kierunkami i dymionymi lampami dużo roboty przy zawieszeniu z xr2i? to prawda że wachacze są innego rozmiaru przez co musiałbym też sanki wymieniać? Krzysiu z nieba mi spadłeś wiadomość na priv poleciała a i wspomaganie jest dla cieniasów hahahaha bez urazy oczywiście |
|
|
|
 |
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 29 Gru 2012, 11:02
|
|
|
Niee, pasuje p&p wszystko Jak byś dopadł jeszcze belkę ze stabem, to byś miał fajnie
A co do wspomy, o wiele szybszy skręt wg mnie, bo masz mniej obrotów od pełnego do pełnego |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
 |
Dymek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2012 Posty: 34 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29 Gru 2012, 11:32
|
|
|
o to świetna wiadomość, musze się po szrotach przejechać a nóż widelec coś się trafi a belke ze stabem to też bym chciał jak 90% osób tutaj |
|
|
|
 |
gacznik
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 42 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 164 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29 Gru 2012, 12:19
|
|
|
W szczecinie na szrotach z mk3 raczej bieda. Dobrze kojarzę, że gdzieś na Drzetowie parkujesz?? Na żywo prezentuje się fajnie.
Jakby co mam staba bez wspomy, szukam za to pręta do wersji ze wspomaganiem.
Pozdro |
_________________ MK3 1,4i '94 3D
MK4 1,25i Ghia '98 5D
MK1 XR2 '83
Mondeo kombi Ghia MK2 2,0 |
|
|
|
 |
Dymek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2012 Posty: 34 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29 Gru 2012, 14:08
|
|
|
to kicha że słabo :( bardzo dobrze kojarzysz staba masz komplet czy sam pręt? |
|
|
|
 |
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 30 Gru 2012, 00:51
|
|
|
Gumy i łączniki najlepiej sobie nowe daj, a łączniki możesz z e36 podpasować, są grubsze. |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
 |
Dymek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2012 Posty: 34 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 8 Sty 2013, 17:28
|
|
|
Fiesta była dzisiaj na mierzeniu ciśnienia na garach i 2 i 3 ciśnienia praktycznie nie ma ;D 1.4 pożyje dopóki pożyje a jak zdechnie to wpadnie 1.6, bo to mimo wszystko tansza opcja wykresu niestety nie mam a szkoda
@edit
Drodzy Panowie, czy na cisnienie na garach w cvh ma wpływ regulacja zaworów w głowicy i stan uszczelniaczy? bo moja fiesta nie straciła na mocy a jedynie rzyga zewsząd i strasznie głośno pracuje, noi brak jej cisnienia na 2 i 3 garze. Czy regulacja zaworów, remont głowicy i wymiana uszczelek w silniku by załatwiła sprawę? |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 15 Sty 2013, 20:57
|
|
|
luzu zaworowego sie nie reguluje bo tam są popychacze hydrauliczne
za to pierścienie mają wpływ i to ogromny. problemem mogą też być wypalone gniazda zaworowe
zrób tak. przed zmierzeniem kompresji nalej do cylindra troche oleju ze strzykawki. uszczelni to tłok w cylindrze. jeśli kompresja wzrośnie to do wymiany pierścienie
jak nic sie nie zmieni to głowica do roboty
i co to znaczy "praktycznie nie ma ciśnienia" ? w jednostkach poprosze |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
 |
Dymek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2012 Posty: 34 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15 Sty 2013, 21:15
|
|
|
Stunt_Man zabij mnie a Ci nie powiem, nie zapisałem i nie pamiętam :(
Marcinowaty wiem że stan pierścieni to pierwsza sprawa, ale natknołem się w którymś temacie właśnie na takie cuś jak wzrost kompresji przez regulacje zaworów, ale to był silnik 1.3. w temacie luk-90 bodajże, ale nie wiem może coś źle zrozumiałem A silnik po odpaleniu strasznie klepie, po chwili "cichnie"
wybaczcie mi ale wykształcenia mechanicznego nie posiadam, jestem samoukiem co wyczytam to chłone ;D |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 15 Sty 2013, 21:35
|
|
|
CVH ma to do siebie że klepie (wiem, wiem są takie co nawet i nie klepią, ale większość zmęczonych życiem klepie ), ma hydro więc nie ustawisz sobie luzu zaworowego, zmieniać hydro nie ma sensu bo wałek jest już na pewno w mocno średnim stanie. Skoro już ledwo jeździ to musi być mocno wyeksploatowany, bo wg mnie są to bardzo trwałe silniki. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
|