Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] Fiesta by Dymek
Autor Wiadomość
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 26 Gru 2012, 20:58   

ze 2k
 
 
krzys:) 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 160
Skąd: Goleniów
Wysłany: 26 Gru 2012, 22:17   

daras wolal chyba 1600zl:P
 
 
Dymek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 33
Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 34
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26 Gru 2012, 22:27   

uffff tak czy siak aktualnie poza moim zasięgiem :P może rozłożyć to na etapy? wpierw wsadzić samo 1.6 a później kminić nad turbo po jakimś czasie? ;)
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 26 Gru 2012, 23:00   

Wiesz co sam silnik RST jest inny podobno inny niż zwykłe cvh, z tego co mi się zdaje, ale można zrobić i tak jak mówisz :)
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
Dymek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 33
Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 34
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29 Gru 2012, 01:34   

Święta, święta i po świętach... toche kasy wpadło i jako że nie lubie zaczynać od dupy strony postanowiłem przed silnikiem popracować nad poprawą prowadzenia. Musze skompletować sobie stabilizator i zakupić rozpórke wachaczy :) aktualnie przy takim obniżeniu mojej fiesty wachacze strasznie dostają w dupę i praktycznie skończyły się po 5 miesiącach eksploatowania auta hahaha :D poczytałem troche i nie jest to arcy trudna operacja a daje sporo frajdy z prowadzenia :) niestety przeszukałem tablica, forum i allegro i nie moge dorwać rozpórki może któryś z kolegów posiada taką na sprzedaż? :D
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 29 Gru 2012, 06:56   

Zawieszenie przełóż od xr2i. Możesz też dac białe kierunki na przód, jakieś lampy odymione na tył. Podciągnij mieszek pod gałkę zmiany biegów, lepiej będzie wyglądać. Tak jak ktoś pisał kierownice od jakiej sportowej wersji..
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
krzys:) 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 160
Skąd: Goleniów
Wysłany: 29 Gru 2012, 10:14   

ja mam:P
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 29 Gru 2012, 10:36   

Tylko jeśli chcesz w przyszłości zakładać wspomaganie czy masz teraz, to stab pod wspomę jest inny :)
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
Dymek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 33
Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 34
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29 Gru 2012, 10:53   

Marcinowaty, wszystko ok poza białymi kierunkami i dymionymi lampami :) dużo roboty przy zawieszeniu z xr2i? to prawda że wachacze są innego rozmiaru przez co musiałbym też sanki wymieniać? Krzysiu z nieba mi spadłeś :P wiadomość na priv poleciała :) a i wspomaganie jest dla cieniasów hahahaha :D bez urazy oczywiście :P
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 29 Gru 2012, 11:02   

Niee, pasuje p&p wszystko :) Jak byś dopadł jeszcze belkę ze stabem, to byś miał fajnie :)
A co do wspomy, o wiele szybszy skręt wg mnie, bo masz mniej obrotów od pełnego do pełnego :)
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
Dymek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 33
Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 34
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29 Gru 2012, 11:32   

o to świetna wiadomość, musze się po szrotach przejechać a nóż widelec coś się trafi :D a belke ze stabem to też bym chciał jak 90% osób tutaj :)
 
 
 
gacznik 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 164
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29 Gru 2012, 12:19   

W szczecinie na szrotach z mk3 raczej bieda. Dobrze kojarzę, że gdzieś na Drzetowie parkujesz?? Na żywo prezentuje się fajnie.
Jakby co mam staba bez wspomy, szukam za to pręta do wersji ze wspomaganiem.

Pozdro
_________________
MK3 1,4i '94 3D
MK4 1,25i Ghia '98 5D
MK1 XR2 '83
Mondeo kombi Ghia MK2 2,0
 
 
Dymek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 33
Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 34
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29 Gru 2012, 14:08   

to kicha że słabo :( bardzo dobrze kojarzysz :) staba masz komplet czy sam pręt?
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 30 Gru 2012, 00:51   

Gumy i łączniki najlepiej sobie nowe daj, a łączniki możesz z e36 podpasować, są grubsze.
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
Dymek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 33
Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 34
Skąd: Szczecin
Wysłany: 8 Sty 2013, 17:28   

Fiesta była dzisiaj na mierzeniu ciśnienia na garach i 2 i 3 ciśnienia praktycznie nie ma ;D 1.4 pożyje dopóki pożyje a jak zdechnie to wpadnie 1.6, bo to mimo wszystko tansza opcja :rotfl: wykresu niestety nie mam a szkoda ;-(

@edit
Drodzy Panowie, czy na cisnienie na garach w cvh ma wpływ regulacja zaworów w głowicy i stan uszczelniaczy? bo moja fiesta nie straciła na mocy a jedynie rzyga zewsząd i strasznie głośno pracuje, noi brak jej cisnienia na 2 i 3 garze. Czy regulacja zaworów, remont głowicy i wymiana uszczelek w silniku by załatwiła sprawę?
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 15 Sty 2013, 20:54   

Drodzy Panowie, czy na cisnienie na garach w cvh ma wpływ regulacja zaworów w głowicy i stan uszczelniaczy?
Jak i stan pierścieni
:ok:
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 15 Sty 2013, 20:57   

luzu zaworowego sie nie reguluje bo tam są popychacze hydrauliczne
za to pierścienie mają wpływ i to ogromny. problemem mogą też być wypalone gniazda zaworowe

zrób tak. przed zmierzeniem kompresji nalej do cylindra troche oleju ze strzykawki. uszczelni to tłok w cylindrze. jeśli kompresja wzrośnie to do wymiany pierścienie
jak nic sie nie zmieni to głowica do roboty

i co to znaczy "praktycznie nie ma ciśnienia" ? w jednostkach poprosze
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 15 Sty 2013, 21:01   

Stunt_Man napisał/a:
luzu zaworowego sie nie reguluje bo tam są popychacze hydrauliczne

o ile jeszcze działają prawidłowo.
Po odpaleniu silnik nie klapie?
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Dymek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 33
Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 34
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15 Sty 2013, 21:15   

Stunt_Man zabij mnie a Ci nie powiem, nie zapisałem i nie pamiętam :(

Marcinowaty wiem że stan pierścieni to pierwsza sprawa, ale natknołem się w którymś temacie właśnie na takie cuś jak wzrost kompresji przez regulacje zaworów, ale to był silnik 1.3. w temacie luk-90 bodajże, ale nie wiem może coś źle zrozumiałem :P A silnik po odpaleniu strasznie klepie, po chwili "cichnie" :)

wybaczcie mi ale wykształcenia mechanicznego nie posiadam, jestem samoukiem :D co wyczytam to chłone ;D
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 15 Sty 2013, 21:35   

CVH ma to do siebie że klepie :P (wiem, wiem są takie co nawet i nie klepią, ale większość zmęczonych życiem klepie :P ), ma hydro więc nie ustawisz sobie luzu zaworowego, zmieniać hydro nie ma sensu bo wałek jest już na pewno w mocno średnim stanie. Skoro już ledwo jeździ to musi być mocno wyeksploatowany, bo wg mnie są to bardzo trwałe silniki.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.