Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
Wysłany: 12 Mar 2013, 19:41
Ad@mus, nie wydziwiaj, fieste kup
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 12 Mar 2013, 20:35
wole robic mechanike niz mechanike blache zawieszenie tapicere elektryke i mase innych
dlatego nie mam fiesty
moze kiedys bedzie jeszcze fiesta ale narazie na 3 auta mnie nie stac, a swapa na sr20 robie tylko dlatego bo qg18 ktore mam nie oplaca mi sie reanimowac i taniej wyjde na kapitalce sr20 niz na odswierzeniu qg18
ford-nissan hmmm...
sr20 z tego co wyczytalem modzi sie do ok 170ps w koszcie 140ps zeteca
ma duzo wiekszy potencjal nissan niz ford pozatym 2000r
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
Wysłany: 12 Mar 2013, 21:32
Peedro,
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
Wysłany: 12 Mar 2013, 22:31
szynszyl, no niestety, ale przed kupnem 626 chciałem właśnie primke, ale wszystko było zgnite. A już w Krakowie jak zobaczyłem P11 z bodaj 96 roku, z zjedzonymi kielichami z przodu i ogólną rudą cholerą to już sobie całkiem nissana odpuściłem... To tak gwoli ścisłości
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
Wysłany: 13 Mar 2013, 15:30
wpadnij na Jasło.. od 2007 ta P11 stoi pod chmurą. czy kielichy, czy nadkola.. no fakt troche maska na styku ze zderzakiem z przodu - krople wody zwisają i zatrzymuja sie w szparze między zderzakiem a kantem maski.
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 13 Mar 2013, 21:42
Pawełku pamietasz zapewne ze miales ograniczony budżet??
pozatym moja primera to p11.144 po lifcie liftu czyli najbardziej poprawiona pejedenastka
kielichy są całe, gnije blotnik z przodu (rdzawka po odprysku)
Tojotke też mam japonca i tez zbytnio nie gnije-kwestia egzemplarza
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
Wysłany: 17 Mar 2013, 17:56
Obróbka głowicy obniża spalanie, poza tym nie jest powiedziane że będzie ciągle sandał w podłodze, więc pewnie więcej palić nie będzie przy spokojnej jeździe rzecz jasna... A dodatkowa moc zawsze się przyda.
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 5 Kwi 2014, 21:50
gniewny, wieksza pojemnosc przy mniejszym bucie jedzie lepiej jak mniejsza pojemnosc probujaca dorownac mocniejszej jednostce
przykladem jest chocby moja ex fofi 1.3 lpg = 13l przy probach szybszej jazdy i 2l zetec lpg ktory nawet nie przekroczyl mi 10l na sete
qg18de to temat zamkniety poniewaz wysypal mi sie 31-03-2014
sr20de ktore powstaje juz od ponad roku jest gruntownie przebudowane tak, aby moglo wypluc ponad 150ps a opinie o spalaniu sa podobne do qg18de ktore i tak po lekkim modach palilo mi ostatecznie 9l na sete
wracajac do sr20de
lista modyfikacji:
blok
-nowe panweki glowne
-nowe panewki korbowodowe
-tloki sunny gti + nowe pierscienie
-siatka wyrownujaca na cylindrach
glowica
-nowe prowadnice zaworowe
-polerowane zawory
-porting kanalow ssacych i wydechowych
-frez gniazd zaworowych
-docieranie zaworow na pastach (wlasnoreczne szydelkowanie)
-planowanie 0,8mm
-walek ssacy z almery gti 248* przyspieszony o 5st
kolektory
-ssacy przefilowany, powiekszone gardziele, gorna czesc po patentowej obrobce+przepustnica po patentowej obrobce
-wydechowy z sunny gti 4-2-1, rowniez portingowany
uklad zaplonowy-przyspieszony o 17st przed gmp
calosc poskladana na nowo, odmalowana i odszykowana:
w tym tygodniu wyciagam qg18de i wkladam sr20de, mechanika do ogarniecia boje sie jedynie ciagniecia drutow;/
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 5 Kwi 2014, 22:25
bede hamowal silnikownie dopiero po dotarciu:)
[ Dodano: Pią Sie 22, 2014 23:32 ]
taki up
auto juz po swapie i dochodzeniu co jest nie tak
troche faktów, troche teorii, troche fot
Zawias:
podczas swapu zapomnialem napisac ze na przod wlecialy eibachy, morda zatem usiadla troszku-tak jak daily cara przystalo nie za bardzo i nie za slabo
Silnik:
hohoho, duzo pisac, sam juz nie wiem co porawilem a co zepsulem, jedno jest pewne, jedzie calkiem przyjemnie-na miarę docierania:)
Oliwa:
1500km na mobilu, troche sie zurek zrobil, zlalem i wlalem shela hx7, kolejny 1000km a oliwa czysta:)
Elektronika:
postanowiłem wstawić komputer z primery p10eGT, czyli fabryczne 150ps, po tym modzie zaczeło sie szaleństwo w partiach 3000rpm +. Dodatkowo zamontowałem ecuMastera ale nie ustroiłem bo nie wiem jak:) czekam na ziomala
Wydech:
niestety Low Cost tj ori 2l z wywalonym katem i środkowym a na końcu popierduje ori puszka z 1.8(zdławienie średnicy z fi55 na 50-trza zareagować)
Zawieszenie i koła:
w trakcie swapa auto stało jakiś czas bez półosi, co spowodowało że łożyska postanowiły powiedzieć papa, w tym tygodniu musze je wymienić (przy okazji zajmę się wydechem+slot na sonde AFR).
Na montaż czeka rozporka i alus 16" który skończyłem wczoraj lakierować ale niestety chyba w tym sezonie nie zostanie założony bo nie mam sensownej opony;/ kasa tez kiepsko stoi dlatego chyba poczekamy
LPG:
podłączone-czeka na strojenie
ogółem wojna z Nissanem trwa, co chwilę coś poprawiam i szukam lepszych rozwiązań, strojenie ecuM zapewne sporo wniesie do tematu ale muszę być cierpliwy-kasa leci narazie na coś innego, nie związanego z autami
trochę zaległości:
komp ze 115ps, zatkany wydech+uwalony aparat-docieranie
odetkany wydech, podmieniony aparat, mod dolotu-docieranie
to co w/w plus komp z eGT, na filmie nie widać ale nie kręcąc wysoko bo max 5500rpm robi sete ponizej 10s:) ambicje mam na okolice 8s
a tutaj żeby nie było, że mod bez fot:
w towarzystwie rozporki:
tutaj kontroler jakości:
i z bliska:
w planach na najbliże parę dni:
-koncowy wydech komorowy przelot-pewnie po taniosci z jakiegos diesla
-ogarniecie pary kabelkow+podłaczenie prawidłowego OBD (obecnie mam konfilkt wtyczek:))
-CAI low cost alu rura castorama
-podmiana stukowca bo nie bardzo mi się on podoba
-łożysko lub a na przedniej osi plus lokalizacja pewnego pukania przy ruszaniu(drążek kierowniczy lub omawiane łożystwo)
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.