[MK3] Rajdówka XR2i |
Autor |
Wiadomość |
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 9 Wrz 2012, 22:27
|
|
|
Qzyn napisał/a: | Ja nie majac nigdy kasy na r888 nie narzekam na maxsporty |
Nie rozumiem chłopaki, czemu zapomiancie o Federalach RSR, nie wspominajac o FZ201.
Cena RSRa to katalogowo 375 zl a R888 to ponad 500zł (bez mozliwości rabatu), a opony porównywalne bardzo.
FZ 201 lepsza od r888 a cena trochę wyższa bo 600zł (- rabat), wyjdzie podobnie.
Toyo R1R to fajna uniwersalna oponka, nie ginie tak jak R888, ale na suchym ulega i Federalowi i R888.
Na mokro wg mnie to najlepiej jednak zakupic nalewanego slicka (maxxsport lub Profil) i go dociąć.
To opinia wielu moich znajmych. |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 9 Wrz 2012, 22:35
|
|
|
z tym silnikiem 13" full slick medium bez homologacji drogowej i jazda na tor poznan lub upalanie na semi max 14" bo zabijesz osiagi...
Przy zmierzonych 150KM 14" R888 kleka na kolana przy rozgrzaniu... ale dla 1.6 bedzie to idealne rozwiazanie... nie zaduszisz jej do tego szukaj szpery bo daje mega wymierne korzysci...
Fajnie tu sie robi, bo co raz wiecej rajdowych, KJS-owych wozow... na YTP 2013 bedzie wesolo.... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10 Wrz 2012, 10:05
|
|
|
tommi, to prawda, Federal ma dobrą cenę ale nie ma go w 14"
więc albo przesiadka na 15" lub R888
Ja się chyba skuszę na Maxsporty 185/55/14 |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 10 Wrz 2012, 10:10
|
|
|
tylko co do federala nie zapominajcie o tym że twardość boków jest dość słaba w porównaniu do R888. mnie zajeło 3-4 elimionacje za nim znalazłem ciśnienie co by opona się nie składała. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
KamilK
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Dołączył: 17 Cze 2012 Posty: 8 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 6 Lis 2012, 23:51
|
|
|
Długo mnie tu nie było, czas odświeżyć temat.
Niestety Fiesta zaczyna już powoli zimowanie... A przez zimę zaczynam remont silnika. Pojawiły się dość spore problemy z nim. Po nagrzaniu nie trzyma ciśnienia oleju tj. spada nawet poniżej 1 bara na wolnych obrotach, przy wysokich wzrasta maksymalnie do 2 barów. Do tego po paru kilometrach ciągłej jazdy po torze zaczyna klepać jak cholera. Wniosek - pewnie panewki. Do tego strasznie się grzeje. Po paru kółkach na torze łapie nawet 110 stopni... Teraz, gdy temp. spadły bliżej zera jest troszkę lepiej ale i tak nie jest kolorowo
Orientujecie się, czy w tym silniku da się dobrać do panewek po zdjęciu samej miski?
Aktualnie myślę też czy jest sens pakować kasę w ten silnik, czy może od razu zabrać się za swapa na 2.0 16v.
Na szczęście fundusz remontowy już zebrałem, także myślę, że uda mi się doprowadzić Fiestę do stanu używalności mniej więcej na wiosnę, bez pośpiechu. |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.