Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: hamulce

[MK3] Hamulce Escort RS TURBO
Autor Wiadomość
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 12 Kwi 2012, 23:51   

f1@hawaj.cba.pl, podstawa to silnik i moc jaka generuje, jak korzystamy z auta, jaki mamy plyn hamulcowy, jak utrzymana jest pompa hamulcowac, przewody itd itd... wybacz ale na KJS ani na super sprint nie krecisz wozu do 200+ i hebel w zero na nawrotke bo czeka nastepny woz na objazd... Ja na streecie spalilem 260mm a byly to nawiercane brembo + ferrodo premier + plyn Ferrodo Racing 5.1... Wiec skoro przy wychamowanych nie calych 130KM spalilem taki zestaw (plyn nie zawrzal) to wybacz ale przy 200KM z ST no nie ma opcji 3 starty na 200km/h i masz 260 swiecace tarcze na czerwono-pomaranczowo...
Bongo troche pod gore bedziesz mial z tymi heblami... odpowiadajac na twoje pytania najprosciej jest osadzic taki zacisk ze starymi klockami na 239mm tarcz fiesty i bedziesz widzial ile brakuje ci do osadzenia zacisku kontra tarcz...
_________________

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 13 Kwi 2012, 06:15   

Przekonaliście mnie - ta dyskusja nie ma sensu i zeszliśmy z tematu.
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
f1@hawaj.cba.pl 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 24
Skąd: Ostrów
Wysłany: 13 Kwi 2012, 10:35   

No i właśnie doszliśmy do tego co mówiłem :) wszystko zależy od techniki, jeżeli hamujesz auto do 0 z 200km/h to nie ma opcji - tylko ceramika :D :D:D @Fordon całkowicie się z Tobą zgadzam i to co napisałeś nie jest sprzeczne z tym co ja :) ubranie musi być szyte na miarę, jednak zawsze trzeba pamiętać że z fizycznego punktu widzenia hamowanie to zmiana tarcia w ciepło, i od efektywności odprowadzenia tego ciepła w duże mierze zależy skuteczność hamulców.
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Kwi 2012, 11:10   

f1@hawaj.cba.pl, dokladnie :) wszystko sie zgadza...
_________________

 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 13 Kwi 2012, 12:28   

A ja twierdze że dobra tarcza 240mm z odpowiednim klockiem, plus dobry płyn i przewody w stali i nie ma problemów z wyhamowaniem MK3. Na Torze Poznań na SJS nie miałem żadnych problemów ze skutecznością hamulcy. Prędzej miałem problem z chłodzeniem silnika i wysoką temperaturą powietrza doładowującego niż z hamulcem.
A zestaw to EBC Turbo Groove, klocek EBC Green Stuff, płyn Mintex, przewody BF Goodrich.
_________________
HyHy:)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 13 Kwi 2012, 18:41   

Hyhy - swoją drogą ciekawy podział.

Ci którzy jeździli kiedyś na streecie i przeszli na wszelakiej maści tory , wyścigi, rajdy itp twierdzą, że 240 wystarcza.
Ci którzy jeżdżą na streecie twierdzą, że nie wystarcza :)

Wracając do tematu.

Gadałem dzisiaj z jednym takim co to miał zacisk od essiego RST w ręku i mówił On, że średnica tłoczka jest jak w tłoczkach z FRST, czyli jak w ikserce. Tylko tarcza była większa.
Mówił też, że wsadzenie tego do fiesty mk3 to sztuka dla sztuki, bo będzie rzeźba a 240 wystarczą, a jak już się chce większe, to jest wiele zestawów P&P i to bez sensu.
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.