[MK3] Hamulce Escort RS TURBO |
Autor |
Wiadomość |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 12 Kwi 2012, 23:51
|
|
|
f1@hawaj.cba.pl, podstawa to silnik i moc jaka generuje, jak korzystamy z auta, jaki mamy plyn hamulcowy, jak utrzymana jest pompa hamulcowac, przewody itd itd... wybacz ale na KJS ani na super sprint nie krecisz wozu do 200+ i hebel w zero na nawrotke bo czeka nastepny woz na objazd... Ja na streecie spalilem 260mm a byly to nawiercane brembo + ferrodo premier + plyn Ferrodo Racing 5.1... Wiec skoro przy wychamowanych nie calych 130KM spalilem taki zestaw (plyn nie zawrzal) to wybacz ale przy 200KM z ST no nie ma opcji 3 starty na 200km/h i masz 260 swiecace tarcze na czerwono-pomaranczowo...
Bongo troche pod gore bedziesz mial z tymi heblami... odpowiadajac na twoje pytania najprosciej jest osadzic taki zacisk ze starymi klockami na 239mm tarcz fiesty i bedziesz widzial ile brakuje ci do osadzenia zacisku kontra tarcz... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 13 Kwi 2012, 06:15
|
|
|
Przekonaliście mnie - ta dyskusja nie ma sensu i zeszliśmy z tematu. |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
f1@hawaj.cba.pl

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 24 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: 13 Kwi 2012, 10:35
|
|
|
No i właśnie doszliśmy do tego co mówiłem wszystko zależy od techniki, jeżeli hamujesz auto do 0 z 200km/h to nie ma opcji - tylko ceramika :D:D @Fordon całkowicie się z Tobą zgadzam i to co napisałeś nie jest sprzeczne z tym co ja ubranie musi być szyte na miarę, jednak zawsze trzeba pamiętać że z fizycznego punktu widzenia hamowanie to zmiana tarcia w ciepło, i od efektywności odprowadzenia tego ciepła w duże mierze zależy skuteczność hamulców. |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 13 Kwi 2012, 11:10
|
|
|
f1@hawaj.cba.pl, dokladnie wszystko sie zgadza... |
_________________
 |
|
|
|
 |
a1topgear

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 13 Kwi 2012, 12:28
|
|
|
A ja twierdze że dobra tarcza 240mm z odpowiednim klockiem, plus dobry płyn i przewody w stali i nie ma problemów z wyhamowaniem MK3. Na Torze Poznań na SJS nie miałem żadnych problemów ze skutecznością hamulcy. Prędzej miałem problem z chłodzeniem silnika i wysoką temperaturą powietrza doładowującego niż z hamulcem.
A zestaw to EBC Turbo Groove, klocek EBC Green Stuff, płyn Mintex, przewody BF Goodrich. |
_________________ HyHy:)
 |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 13 Kwi 2012, 18:41
|
|
|
Hyhy - swoją drogą ciekawy podział.
Ci którzy jeździli kiedyś na streecie i przeszli na wszelakiej maści tory , wyścigi, rajdy itp twierdzą, że 240 wystarcza.
Ci którzy jeżdżą na streecie twierdzą, że nie wystarcza
Wracając do tematu.
Gadałem dzisiaj z jednym takim co to miał zacisk od essiego RST w ręku i mówił On, że średnica tłoczka jest jak w tłoczkach z FRST, czyli jak w ikserce. Tylko tarcza była większa.
Mówił też, że wsadzenie tego do fiesty mk3 to sztuka dla sztuki, bo będzie rzeźba a 240 wystarczą, a jak już się chce większe, to jest wiele zestawów P&P i to bez sensu. |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.