Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] swap 1.25 -> 1.7
Autor Wiadomość
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 30 Gru 2011, 01:17   

Cieszę się że pomogłem podjąć decyzję :ok:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Blackchart 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Sebastian
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 21
Skąd: kraków
Wysłany: 30 Gru 2011, 01:23   

Parzych, cała przyjemność po mojej stronie :)
A tak czysto teoretycznie ren cały RS to dużo większa rzeźba? :P
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 30 Gru 2011, 01:38   

Inna konstrukcja silnika (chyba na pewno), inne kolektory, poduszki/łapy silnika i chyba skrzyni, inny komputer sterujący, skrzyni biegów nie jestem pewien, może jeszcze jakieś inne pierdoły typu półosie... Ale to niektórzy wiedzą lepiej niż ja... :yes:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Blackchart 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Sebastian
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 21
Skąd: kraków
Wysłany: 30 Gru 2011, 01:42   

Ok czyli wszystko to czego się w sumie spodziewałem. Zostaje jednak 1.6.
Dzięki Parzych! Jak wpadniesz do Krakowa upomnij się o piwo :)
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 30 Gru 2011, 10:11   

Blackchart, Jeszcze z gamy zetec SE byly 1.8 16V 115KM :) ten sam blok ta sama zabawa.
RS2000 dasz rade upchac tyle ze bedziesz mial wiecej pracy przy nim no i jego waga zawsze mnie odstraszala... bo o ile silnik z kolektorami tzn 1.6,1.8 to 72kg i da sie go ruszyc samemu bez problemow o tyle do RS2000 oraz 2.3 ze scorpio juz mozna spuchnac podnoszac go w 2 osoby.
_________________

 
 
 
Blackchart 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Sebastian
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 21
Skąd: kraków
Wysłany: 30 Gru 2011, 16:26   

Fordon czy chcesz mi powiedzieć że ten 1.8 16V Zetec SE wejdzie na takich samych zasadach jak wspomniany wcześniej 1.6 16V? Czyli wystarczy przeprogramować komputer, zmienić skrzynie i tyle?
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 30 Gru 2011, 16:33   

Fordon napisał/a:
Jeszcze z gamy zetec SE byly 1.8 16V 115KM ten sam blok ta sama zabawa.

tego to jeszcze nie widziałem
jestem zaskoczony
 
 
Blackchart 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Sebastian
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 21
Skąd: kraków
Wysłany: 30 Gru 2011, 17:17   

Fordon przeglądając te silniki i zasięgając troszkę wiedzy w wikipedii muszę stwierdzić iz chyba się mylisz nie było Zeteca SE o poj. 1.8
Link: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ford_Zetec
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 30 Gru 2011, 17:54   

Sorry pojebawszy mi sie z 1.6 :ups:
_________________

 
 
 
Blackchart 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Sebastian
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 21
Skąd: kraków
Wysłany: 30 Gru 2011, 19:32   

Spx natomiast ciekawi mnie jeszcze jedno pytanie ... Czy były jakieś różnice pomiędzy 1.25 a 1.6z jeżeli chodzi o średnice dolotów? Bo z tego co rozumiem mocowania dolotów są takie same ewentualne już różnice są w przepustowości ich czy to jedno i to samo dopiero różnice są przy 1.7?
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 30 Gru 2011, 20:36   

Ja póki co mam poskładane na wszystkim z 1,25 i przez 10kkm zero problemów, jednak chcę wywalić kata i dać kolektor wydechowy z Foki 1,6, może większą przepustnicę...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 50
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Gru 2011, 20:53   

Parzych napisał/a:
jednak chcę wywalić kata i dać kolektor wydechowy z Foki 1,6, może większą przepustnicę...

Jesli chcesz miec auto ktore przechodzi przeglad tylko w polsce, to wywalaj kata, ale nie zapominaj ze do niemiec i dalej juz takim autem nie pojedziesz bo wrocisz na lawecie do granicy i z poteznym mandaten, nie jestem zwolenikiem likwidacji kata,ale wymiany na sportowy o wiekszym przeplywie. Wiem to kosztuje, ale zaraz bedziemy w naszym dziwnym kraju zwiekszac katrole stacji diagnostycznych, a auto bez kata nie przejdzie przegladu (oczywiscie mowie o autach wyprodukowanych od 1996) choc i teraz w NORMALNYCH stacjach katroli pojazdow auta bez kata nie przechodza :)
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 30 Gru 2011, 21:03   

ElGrey napisał/a:
choc i teraz w NORMALNYCH stacjach katroli pojazdow auta bez kata nie przechodza

Naprawdę? ;/
 
 
Blackchart 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Sebastian
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 21
Skąd: kraków
Wysłany: 30 Gru 2011, 21:05   

ok :) dzięki chłopaki za pomoc jeszcze raz decyzja zapadła :)
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 50
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Gru 2011, 21:12   

xr2fun napisał/a:
ElGrey napisał/a:
choc i teraz w NORMALNYCH stacjach katroli pojazdow auta bez kata nie przechodza

Naprawdę? ;/


Naprawde :2xf: ja mam obok siebie takie 2 stacje, powiem wiecej nie przepuszcza auta ze zgnilymi czesciami podwozia, a jesli masz wyciek sredni z silnika to juz zapomnij. Mnie to nie przeszkadza i zawsze tam jezdze (sprawdzali nawet moja na pierwszym technicznym na spaliny :9: )
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 30 Gru 2011, 21:27   

a co to jest?
ElGrey napisał/a:
wyciek sredni z silnika
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 50
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Gru 2011, 21:36   

Tlumacze :-P
dla diagnostow
spocenie informuja o miejscu
maly wyciek (widac ze sie saczy, ale jeszcze nie robia sie krople) zwracaja uwage i informuja ze to trzeba natychmiast usunac
sredni wyciek widac tworzace sie krople, przeglad pf....
DUZY wiciek auto stoi i zostawia na postoju plamy przeglad jak wyzej
Ktoregos roku mi to taki dziadek diagnosta wyluszczyl, jak mi sie polalo przy wymianie oleju i musial mnie zaprosic pod auto :rotfl:
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 42
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 15 Lut 2013, 21:06   

Parzych Odświerzę temat :) czyli kupuje nawet sam silnik z osprzętemz łapą silnika i zamieniam ? Gdzieś jakiś opis masz tej zmiany slnika jakieś fotki ??

p.s. zbulwersowałem się bo dzisiaj do 130 byłem łeb w łeb z almerą miała naklejkę 1,8 a chciałbym by troszkę lepiej się moja fiestka odpychała :D
_________________
Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej.....
Profil Facebook
 
 
 
STax 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Szczepan
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 118
Skąd: Opole
Wysłany: 15 Lut 2013, 21:16   

Grax napisał/a:
p.s. zbulwersowałem się bo dzisiaj do 130 byłem łeb w łeb z almerą miała naklejkę 1,8 a chciałbym by troszkę lepiej się moja fiestka odpychała

Znajomy mierzył sobie kiedyś almerę 1.8 115KM to mu 11s do 100km/h wychodziło.
W fieście 1.8 jedzie spoooro lepiej ;)
_________________
staxomoto.blogspot.com - zapraszam
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 15 Lut 2013, 21:31   

Grax napisał/a:
kupuje nawet sam silnik z osprzętemz łapą silnika i zamieniam ? Gdzieś jakiś opis masz tej zmiany slnika jakieś fotki ?
Kupujesz silnik z kolektorami i wiązkę, altek chyba może zostać z 1,25 (ja tak mam) tak jak i pompa wspomagania (chyba)... Poza tym TUTAJ jest świeższy temat o swapie na 1.7 z Pumy...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] Swap silnika 1.8 d z mk3 do mk4
prośba o pomoc i informacje
philippe Mechanika 4 12 Sty 2011, 11:29
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.