Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK6] Podniesienie mocy w 1.6 16V
Autor Wiadomość
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 24 Sie 2011, 21:32   

Grześ to jak będę lepił to zawsze mogę zrobić dwa :-P chyba, że byś chciał ten co mam teraz.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 50
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Sie 2011, 06:44   

a jaki znaczy sie masz???
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 25 Sie 2011, 08:15   

2 albo 3 strona śliwkowego tematu
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
kamilowski 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 43
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 48
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 12 Maj 2012, 02:08   

Przepraszam ale nie rozumiem co to znaczy " ulepić rurowy kolektor wydechowy i postroić coś świnią"?
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12 Maj 2012, 03:00   

kamilowski, zamowic/zrobic wydech dedykowany/policzony pod silnik i zmienic mapy paliwowe poprzez zastosowanie komputera typu piggyback ( potocznie - swinia, takie cudo co wpina sie w kable pomiedzy orginalnym sterownikiem a elektronika na silniku. ). Np ecumaster badz det3.
 
 
kamilowski 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 43
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 48
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 14 Maj 2012, 19:28   

Ok kumam. Dzięki za odpowiedź.
Sorry że tu to piszę, ale nie chcę nowego tematu odpalać.
Mam od dzisiaj inny problem! W piątek wymieniono mi rozrząd(mechanik zaufany juz robił mi kilka rzeczy), oraz w piątak wyjąłem oryginalny filtr bo miałem dwa - stożek i oryginał - bo taką miał fantazję poprzedni właściciel. Auto zrobiło się bardziej elastyczne i jakby nieco lepiej się zbiera, ale dzisiaj na autostradzie nie pojechałem więcej niz 170 km/h a wcześniej jechał bez problemu 200 z wskazań licznika. Jest tak jakby 170 to była absolutna granica. Czy źle ustawione zawory mogły zabić Vmax?
Powiedzcie mi proszę co o tym sądzicie?
Przyszło mi do głowy, że może przy dużej prędkości jest za dużo powietrza zasysanego i komputer głupieje?
 
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 50
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Maj 2012, 16:14   

Odpowiedz jest banalna, poprzednio było z wiatrem, a teraz pod wiatr :rotfl: bo 1,6 bez zmian 200 nie pojedzie :ok:
A wydech i filtr powietrza to za mało by ten silnik wydusił tyle
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 15 Maj 2012, 16:33   

ElGrey, może i 200 nie pojedzie, ale nie przesadzaj że 170 to max dla 1.6, my 1.25 jechaliśmy 174 w/g GPSa... 1.6 na kolektorach z 1.25 (i w laminatach) jechaliśmy 180 i poszłaby więcej, tylko warunków nie było...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
kamilowski 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 43
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 48
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 15 Maj 2012, 16:45   

Panowie! Nie było z wiatrem. Nie ważnei le jedzie taka fiesta.
Wczesniej licznik pokazał prawie 200. A teraz zatrzymał sie na 170, idealnie na tej liczbie i ani drgnął. Gaz w podłodze. Instrukcja podaje ze tam jest 186 Vmax więc coś tu jest nie tak.
Zazwyczaj licznik przekłamuje i w tym modelu jest ok 5 km/h do przodu zatem prędkośc jaką osiągnałem była o 20 km/h niższa niż ta z książki.
Zapnę stary filtr i zrobię pomiar z gps oraz wyświetlacem w trybie testowym. Może padł sam licznik prędkości.
 
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 50
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Maj 2012, 16:46   

Tylko chodzi o wartość max, 170 to za mało bo seria w teorii 184 powinna polecieć :ok:
Tylko nieprzeliczony wydech wlasnie daje takie efekty, nie podnosi mocy, a wręcz przeciwnie, a nie widziałem dedykowanego Remusa do foficy, choć możne i robią :-P
kamilowski i to jest dobry pomysł, możne większe dławienie na dolocie daje lepsze efekty... choć to dziwne...
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
 
kamilowski 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 43
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 48
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 15 Maj 2012, 17:11   

tyle ze ten cały wydech jest odkąd auto kupiłem i wcześniej leciałem nim wg licznika 190 z groszami. Jedyna zmiana ostatnio to wyjęty oryginalny filtr powietrza z puszki. Jak już pisałem miałem dwa. Jest też nowy pasek i napinacz w rozrządzie. Martwiłbym się bardziej gdyby auto straciło na dynamice a jest wręcz lepiej niz z 2 filtrami(zauważyła tę dynamikę nawet moja żona która jechała ze mną po wyjęciu filtra a o tym nie wiedziała). Jest jeszcze jedno co mi chodzi po głowie. Przytkany katalizator. Na przeglądzie diagnosta mówił, że spaliny są na granicy normy. Porobię testy i nawet pojadę do mojego machera na komputer i dam znać co to za diabelstwo.
 
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 50
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Maj 2012, 17:31   

No to wynika z tego ze pasek jest nieprawidłowo zamatowany, ale takich błędów mechanik nie powinien popełniać... ale to przeca polska ;-(
Daj znać co z tego wynikło :)
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
 
kamilowski 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 43
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 48
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 15 Maj 2012, 17:54   

pasek z tego co udało mi się zajrzeć pod kopułkę(strasznie tam ciasno i ją tylko uchyliłem) był zębami do góry, ale nie wiem czy ma tak być czy nie. Nie ma jeszcze "Sam naprawiam" do tego modelu więc nie mam jak sprawdzić:)
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 15 Maj 2012, 18:48   

kamilowski napisał/a:
pasek z tego co udało mi się zajrzeć pod kopułkę(strasznie tam ciasno i ją tylko uchyliłem) był zębami do góry, ale nie wiem czy ma tak być czy nie.
Czyli nie był zębami na kołach <???> Jeśli tak to został założony odwrotnie (co wydaje się niemożliwe)... :9:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
AccessX 

Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: Classic
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Radek
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Maj 2012, 23:06   

W Sumie pasek z zębami do góry.... hmmm

Powinien być na 1000% na dół.

Może Ci przez to ślizga a nie zaczepia zębami o zęby i dlatego brakuje km/h.
Chyba że mechanik był po "głębszym".... :)
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 50
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Maj 2012, 06:48   

Chyba głębszym wiaderku :9:
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16 Maj 2012, 07:06   

kamilowski, zrób zdjęcie, bo aż się wierzyć nie chce :9:
 
 
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 16 Maj 2012, 11:51   

ElGrey napisał/a:
bo 1,6 bez zmian 200 nie pojedzie


to moja chyba o tym nie wiedziała, albo licznik był s.... bo 200 zobaczyłem parę razy na nim :twisted:
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 50
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Maj 2012, 16:13   

I możne jeszcze seryjnym autem bez żadnej modyfikacji... sory ale uwiężę jak zobaczę :twisted:
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 16 Maj 2012, 18:02   

ElGrey napisał/a:
sory ale uwiężę jak zobaczę :twisted:
To pewnie nie uwierzysz, dawno temu Fiesta sprzedana...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 12:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 15:24
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: Ustawienia centralnego zamka w MK6 - FAQ
Parzych Porady eksploatacyjne 1 25 Kwi 2016, 23:19
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.