[Inny] FORD ESCORT 1.8 RSTD |
Autor |
Wiadomość |
przemo_rsr

Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 34 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR)
|
Wysłany: 6 Mar 2011, 20:25
|
|
|
Peedro, jakbym miał kasę, |
_________________
 |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 6 Mar 2011, 20:55
|
|
|
przemo_rsr napisał/a: | szkoda że kupiłeś tę Fiestę by ją rozebrać, naprawdę, bo widzę, że to był niezły projekt,
według mnie źle robisz |
Mechanicznie może i ciekawy, ale stylistycznie wręcz przeciwnie... |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
rs_mlody

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 55 Skąd: Z Brzydgoszczy
|
Wysłany: 6 Mar 2011, 21:31
|
|
|
Właśnie, trzeba było kupować a nie gadać teraz, że źle robie itd... Potrzebuje szybkiego auta użytkowego i tyle. Niestety Fiesta jest małoużytkowa, a że trafiła się okazja to aż żal było nie skorzystać...
A poza tym to źle by było gdybym rozebrał na części oryginalna MK1 a nie połataną MK3. Silnik był zacny - racja, ale reszta.. Ehh.. Dlatego reszta idzie won. Historia silnika nadal trwa. To silnik tworzył historię tego auta. |
_________________ Dobrze Pan jeździ ?
Nie, ale szybko ! |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 6 Mar 2011, 22:18
|
|
|
To tak jak z narządami człowieka. Zgoda na pobranie ratuje komuś życie, a w tym przypadku serce fiesty uratowało życie jednego escorta. W sumie wszystko zostało w rodzinie (Forda). |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
 |
rs_mlody

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 55 Skąd: Z Brzydgoszczy
|
Wysłany: 17 Mar 2011, 00:37
|
|
|
Żeby nie zarzucono mi, że nic się nie dzieje, oto mała fotorelacja z małej transplantacji.
Niestety transplantacja najważniejszych organów jeszcze się nie odbyła, gdyż praca, uczelnia, zespół, praca i uczelnia wykorzystują mój czas do granic możliwości, ale...
To co również jest ważne w szybkim samochodzie jest już na miejscu.
Było tak:
Uploaded with ImageShack.us
A jest tak:
Uploaded with ImageShack.us
Rzecz jasna - tarcze są z Fiesty + klocki nowy świeżutki komplet TRW.
Po wymianie trochę pojeździłem, aż czas było sprawdzić jak to tak naprawdę hamuje...
Odp. Hamuje dobrze. Chyba aż za dobrze.. Taki kawałek sprężyny wyleciał po bardzo mocnym hamowaniu..
Uploaded with ImageShack.us
Sprężyna już wymieniona... I kolejna bzdura zabrała mi sporo cennego czasu.
W między czasie w escorcie porobiło się kilka małych stylistycznych rzeczy
1. Kopłaki won. Felgi czarne stalowe, odmalowane. Aluminiowych nie będzie bo są za ciężkie i za drogie
2. Licznik homemade. Pomalowane wskazówki, podświetlenie od spodu i dioda UV u góry. Dorzucona zielona kontrolka włączonych świateł. W rzeczywistości wygląda lepiej, ale nie chce mi się naładować akumulatorów do aparatu więc zdjęcia robione telefonem
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
3. Rzecz niemalże najważniejsza Naklejeczka
Uploaded with ImageShack.us
Pozostałe ogłoszenia parafialne:
Fiesta póki co stoi jeszcze w garażu, ale nie wychodzi z niego bo bardzo się wstydzi bo jest golutka...
Zdjęć nie będzie, bo są zbyt drastyczne. No dobra, kilka małych ujęć z tego co zostało.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Oczywiście nie obyło się bez przygód.
1. Zdejmując poszerzenia wykręciłem chyba wiadro wkrętów
Nie no żart, ale myślę, że ostatnią rzeczą jaka by odpadła od tej Fiesty to byłyby właśnie poszerzenia.
2. Wyjmując tylną kanapę nazbierałem paczkę Lentilków.
To narazie tyle
Po demontażu kluczowych organów, Fiesta jedzie na przetop. Także, uważajcie chłopaki i dziewczyny przy goleniu bo jak traficie na żyletkę z Fiesty to napewno się zatniecie
Mój wóz strażacki w pełnej gotowości czeka na kolejne operacje...
Uploaded with ImageShack.us
Tu bi kontinułed.
[ Dodano: Pon Mar 28, 2011 15:51 ]
Zrobiła się ladna pogoda, więc można było zrobić zdjęcia.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Został mi jeszcze tylko jeden ciężki weekend na uczelni i można będzie zacząć w końcu podnoszenie mocy
[ Dodano: Nie Maj 01, 2011 14:39 ]
Było
FILMIK
Jest
FILMIK
W końcu autem podróżuje się przyjemnie i wyprzedza bez stresu.
Trochę jeszcze trzeba podregulować i poprawić kilka rzeczy i jedziemy na hamownie, żeby się przekonać ile to tak naprawdę dało..
W ostatnim czasie zrobiony rozrząd i wymiana innych pasków, wymiana wszystkich płynów i filtrów, założony sprzęt z Fiesty 1.8TD czyli turbo, pompa wtryskowa i intercooler, wydech złożony z grubej rury i tylko tłumika końcowego..
A tu w trakcie prac.
Uploaded with ImageShack.us |
_________________ Dobrze Pan jeździ ?
Nie, ale szybko ! |
|
|
|
 |
elmek13

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 46 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 6 Maj 2011, 07:52
|
|
|
No i gites. Czekamy na dalsze mody. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
 |
kostek88wjcz

Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 37 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
|
|
|
 |
mefis_radom
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: 6 Maj 2011, 11:47
|
|
|
Zarzuć foto jak zrobiłeś orurowanie do IC jak możesz. |
|
|
|
 |
piotrek080292

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 26 Sty 2011 Posty: 55 Skąd: Kamienna Góra
|
Wysłany: 6 Maj 2011, 20:14
|
|
|
UP?
ciekawy projekt, jak tam prace nad fordzikiem?
moze zaprezentujesz jakies nowe zdjecia? |
|
|
|
 |
rs_mlody

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 55 Skąd: Z Brzydgoszczy
|
Wysłany: 9 Maj 2011, 20:57
|
|
|
Foto przewodów IC.
A tak się prezentuje auto po zdjęciu czarnych listewek z drzwi.
 |
_________________ Dobrze Pan jeździ ?
Nie, ale szybko ! |
|
|
|
 |
mefis_radom
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: 9 Maj 2011, 22:33
|
|
|
To dalej jeździ na 1,7 Bara? Bo jakoś patrząc na licznik odnoszę wrażenie, że albo nie wciskasz do końca gazu, albo mój escort po uturbieniu i nie ruszaniu niczego lepiej się zbierał. |
|
|
|
 |
rs_mlody

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 55 Skąd: Z Brzydgoszczy
|
Wysłany: 9 Maj 2011, 22:49
|
|
|
W Fieście jeździło na końcu na 1,5 bara. U mnie jeszcze nie zamontowałem wskaźnika (brakuje czasu na takie rzeczy a samochód musi pracować na siebie). Gazu nie wciskałem do końca - tak jak podpisalem pod filmikiem.. Były to pierwsze kilometry po przekładce, nie chciałem, żeby od razu coś yebuo. Start był lotny Muszę jeszcze popracować nad wyprzedzeniem kąta wtrysku. Wydaje mi się, że jeszcze powinnien być lekko wyprzedzony bo kręci mi silnik tylko 4 tys i dalej już nie ma mocy i nie chce iść wyżej. Trochę ciężko zapala na zimnym silniku. No i przez to też może mieć troche mniej mocy. Ale na to póki co nie mam czasu i czasami siły. No i też sprawdzić czy spreżara dmucha te 1,5 tak jak to miało być. |
_________________ Dobrze Pan jeździ ?
Nie, ale szybko ! |
|
|
|
 |
mefis_radom
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: 9 Maj 2011, 22:53
|
|
|
No to raczej kąt wtrysku, to samo u siebie przerabiałem. Jak ustawiłem na blokady to się odpalić prawie nie dało, trzeba było konkretnie kręcić. |
|
|
|
 |
rs_mlody

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 55 Skąd: Z Brzydgoszczy
|
Wysłany: 9 Maj 2011, 22:57
|
|
|
No właśnie też tak miałem. Na blokady to nawet odpalił, ale dymił na niebieskoszaro na jałowym i w ogóle nie wkręcał się na obroty. Przesuwałem po milimetrze aż przestał mi dymić na jałowym i już tak zaostawiłem. Wywalony mam korektor kąta wtrysku więc też przez to ciężko pali. Dalsze testy później bo teraz trzeba się zająć studiami i pracą...
Muszę jeszcze przełożyć kolektor ssący z innym kolankiem (już oryginalnym a nie tym pospawanym..) |
_________________ Dobrze Pan jeździ ?
Nie, ale szybko ! |
|
|
|
 |
Jaszczur

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1121 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 12 Maj 2011, 16:27
|
|
|
Widzę że masz tam oryginalną puchę z filtrem, jak i skąd jest brany do niej dolot powietrza? |
|
|
|
 |
rs_mlody

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 55 Skąd: Z Brzydgoszczy
|
Wysłany: 12 Maj 2011, 20:40
|
|
|
Mam pociągniętą plastikową rurę w dół i przyłożoną przy kratce zderzaka.. Chcę wrzucić jeszcze sportową wkładke K&N ale muszę nazbierać trochę funduszy bo za ten shit 200 zł wołają. Stożek ani grzybek nie wchodzi w grę bo jest poprostu za głośno... |
_________________ Dobrze Pan jeździ ?
Nie, ale szybko ! |
|
|
|
 |
Jaszczur

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1121 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 29 Lip 2011, 13:23
|
|
|
Koledzy z forum FETP wyczaili czerwonego escorta kombi TD na alledrogo, a ja skojarzyłem go z Twoim - i chyba mam rację, prawda? Szkoda maszynki, mam nadzieję że nie trafi do kogoś kto będzie nim ziemniaki wozić... |
|
|
|
 |
rs_mlody

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 55 Skąd: Z Brzydgoszczy
|
Wysłany: 29 Lip 2011, 15:22
|
|
|
Niestety to mój..
Też mi szkoda, też mi żal włożonej pracy itd. Ale życie bywa okrutne. Straciłem dość dobrze płatną pracę na rzecz słabo płatnej do której musze na dodatek dojeżdżać. Spalanie na poziomie 10 litrów ropy w mieście przy obecnych cenach mnie dobijało. Teraz pieniądze się kończą, zobowiązania mnożą a do tego padła turbina. Koszty spore. Musiałem kupić za 600 zł zajechane cinqecento z gazem, żeby dojeżdżać do pracy, ale dzięki temu koszty dojazdów do pracy zmniejszyły się o połowę. Wyprowadziłem się od rodziców, w końcu żyję na własny rachunek, więc na niewiele póki co mnie stać...
Wiem wiem. Urzekła Was moja historia |
_________________ Dobrze Pan jeździ ?
Nie, ale szybko ! |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
|
|
|
 |
|