[MK3] 1.8 Zetec Swap |
Autor |
Wiadomość |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 31 Lip 2009, 08:00
|
|
|
Lui napisał/a: | Auto nie jest dla mnie i zależy na tym żeby było zrobionę to szybko, żeby zrobić to dobrze to potrzebowałbym jeszcze z 3 miesiące, a kto mi za to zapłaci |
Czy jest szansa zeby Twoj klient to przeczytal? Bo proponowalbym mu ta lekture, to raz.
Dwa - robisz swapy dla klientow a nie masz mozliwosci wlozenia i wyjecia silnika do przymiarki??? Wolne zarty....
Po trzecie jak wieszasz skrzynie na starych kiepskich poduchach to zaraz klient wroci z urwana jedna z nich...
Wybacz ale to ze musisz wlozyc silnik i przymierzyc otwory nie przedluzy ci prac o 3 miesiace - Twoj argument nie jest przekonujacy.
No i ostatnie - wlasnie u gory napisales ze mamy ci pomoc zrobic prowizorke, liczysz ze ktos sie na to zdecyduje? Jak chcesz odwalic taką kiepściznę dla kogoś to co za problem, nie kaz komus mierzyc odleglosci miedzy otworami w byc moze calkiem innej karoseri (tak jak inni napisali dzwony, rozne prostowania itd...) Ale przykrec sobie lapy do silnika, ustaw go poziomo i pomierz sobie odleglosci miedzy otworami.
Basta |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 31 Lip 2009, 08:50
|
|
|
Lui, ale skoro Ci tlumacze, ze nie jeden ten szlak przetarl a ty nie bedziesz takim geniuszem, co co nowego wymysli to o co chodzi? |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
Wysłany: 31 Lip 2009, 10:35
|
|
|
Lui napisał/a: | Przykręcę silnik, właściciel nazbiera kasy kupi nową poduszkę i okaże sie że już nie pasuje. |
Lui napisał/a: | Co to ma za znaczenie przecież otwory w łapach są większe niż śruby i jest możliwość regulacji tego jednago cm. |
|
_________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 |
|
|
|
 |
kamil wolski

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 31 Lip 2009, 10:37
|
|
|
Właściciel nie ma kasy jeszcze na poduszki więc po co sie spieszysz, i tak tego nie złożysz zanim ci nie przyniesie części |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
 |
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 31 Lip 2009, 10:51
|
|
|
chłopaki szkoda brnąć...nie jesteśmy tu po to (forum nie jest po to) żeby wyciągąć informację od kogoś, odwalić szybko robotę, zgarnąć siano i zmyć się z forum....a poźniejszy właściciel tego auta, który trafi na forum będzie miał zagrychę...
proponuje zamknąć temat... |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 |
|
|
|
 |
Lui
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 13 Skąd: Opole
|
Wysłany: 31 Lip 2009, 11:06
|
|
|
Proszę nie zamykać ja się nigdzie nie zmyje, mam jeszcze jedno pytanie tylko muszę zdjęcie zrobić. Później napiszę jeszcze raz jednego posta bo ktoś mi przeglądarkę wyłączył, a sporo napisałem |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 31 Lip 2009, 20:21
|
|
|
Tak jak słusznie zauważyliście temat został wyczerpany .
Nie zamykam go tylko na prośbę autora , jeżlei do jutra nie pojawią się jakieś pytania lub konkrety z jego strony to temat leci .
ps: Proszę uznać Wątek poruszany wyżej za wyczerpany i nei komentować go już . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 31 Lip 2009, 21:34
|
|
|
Lui napisał/a: | odyniec napisał/a: | Lui, ale tu już nie jeden wkładał jednostkę 1.8 do fiesty i nikt nie pytał o wymiary, więc na siłe nie brnij uparcie w nowe pomysły skoro inni tę drogę już przebrnęli....rozumiesz? |
chcę przetestować nową, prostszą drogę, dla następnych, będą mieli może łatwiej....
Narazie i tak silnik poczeka jeszcze trochę bo sporo blacharki wyszło do roboty
Auto nie jest dla mnie i zależy na tym żeby było zrobionę to szybko, żeby zrobić to dobrze to potrzebowałbym jeszcze z 3 miesiące, a kto mi za to zapłaci |
Jak do "dupy" wyceniasz robotę to Twój problem. Swap kosztuje i albo się nauczysz albo dopłacisz. Wielu na tym Forum przepłaciło nie raz więc o pieniądzach nie pisz. |
|
|
|
 |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 31 Lip 2009, 21:52
|
|
|
w Opolu mamy kolege, nazywa sie scooter
wiem ze ma rozbita rs1800 na placu
umow sie z nim pomierz i bedzie gucio:) |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
Lui
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 13 Skąd: Opole
|
Wysłany: 1 Sie 2009, 12:50
|
|
|
Ad@mus napisał/a: | w Opolu mamy kolege, nazywa sie scooter
wiem ze ma rozbita rs1800 na placu
umow sie z nim pomierz i bedzie gucio:) |
Tylko że to właśnie chyba dla niego jest ten swap, buda poszła na złom bo nie było jej gdzie trzymać, a że była po wypadku to robiłem na niej pomiarów.
Ze samym swapem problemów dużych nie ma, fatalna jest niestety w tym aucie blacharka. Napewno trzeba robić prawy wewnętrzny próg bo nie ma do czego spawać podłogi która z przodu musiała zostać cała wycięta Lewy się jeszcze trzyma , pytanie ile jeszcze
Nie chce tego robić na szybko bo podłogę mogę przyłapać, wszystko zasmarować pastą uszczelniającą, bitexem i przez rok nic nie będzie widać, a później ktoś wyleci z fotelem.
Czekam na kołyski żeby sobie fajnie auto obrócić bo z ziemi tego dobrze nie zrobię.
Tu brakuje tych z 3 miesięcy żeby zrobić to naprawdę fajnie. Dlatego też chce oszczędzać czasu gdzie się da, a nie wkładać silnik 2 razy.
Wracając do pytań do swapa:
1. Hamulce, jest różnica w serwie i pompie 1.4 / 1.8 ?
Dodatkowo są jeszcze te reduktory siły hamowania na tył. Pewnie musi to być ?
2. EGR , jak wiele rzeczy w tym aucie, jedna śruba przy kolektorze sie urwała, druga siedzi i nie ma zamiaru wyjśc. Najprościej i najtaniej będzie to usunąć, niż kompletować nowe elementy. Wystarczy zaspawać te nakrętki w kolektorze i usunąć resztę elementów ?
3. Jak się dostać do nakrętki od skrajnej lewej , tylniej śruby od przedniego wózka. Ona jest pod nadkolem ? Nie chciałbym ciąć na oślep , a oczywiście musiała się urwać
Później będę miał jeszcze jakieś pytania o elektrykę napewno ale to jak już silnik włożę. |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 1 Sie 2009, 17:37
|
|
|
Lui napisał/a: |
Nie chce tego robić na szybko bo podłogę mogę przyłapać, wszystko zasmarować pastą uszczelniającą, bitexem i przez rok nic nie będzie widać, a później ktoś wyleci z fotelem. | .... n/c |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
Lui
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 13 Skąd: Opole
|
Wysłany: 1 Sie 2009, 19:06
|
|
|
Po bardzo nierównej walce ze piekielnym słońcem no i fordem oczywiście, włożyłem ten silnik
Wychodzi na to, że tylnia krawędź łapy pokrywa się z krawędzią małego kwadratowego otworu na podłużnicy, a przednia z otworem w kształcie 6cio kąta .
Też tak u Was wyszło czy ford zadał sobie tyle trudu żeby zrobić różne warianty samej karoserii
Pierwsza sprawa elektryczna:
Z prawej strony przy lampie mam taki dłuższy kabel który może sięgnąć na dół do podłużnicy.
Są tam 4 przewody 2 brązowe, 1 czarny, 1 biały wtyczka jest urwana. Do czego to było ? Tam był filtr węglowy może z jakimiś zaworami ? Fiesta-dawca była akurat z tej strony walnięta i mogło czegoś brakować. |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 1 Sie 2009, 21:08
|
|
|
na moje to wtyczka z sondy |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
Lui
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 13 Skąd: Opole
|
Wysłany: 27 Wrz 2009, 11:52
|
|
|
Silnik odpalony, chodzi na 3 gary. Diagnoza wtryskiwacz się zawiesił i leje cały czas, paliwo wypływa aż z wydechu. Jak się wyjmie świece i zakręci rozrusznikiem to tryska fontanna z cylindra....
Może ktoś ma takowe wtryski na sprzedaż, lub wie gdzie szukać, przedewszystkim z jakich silników mogą być zamienne ? |
|
|
|
 |
eCo^
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 169 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 27 Wrz 2009, 18:35
|
|
|
jak cos to mam wtryski pewne z 1.8 130 km |
_________________
Było 1.6 104 KM
Było 1.8 16v 130 KM
Było 2.0 16v 136 KM
>>Grupa Wrocław<< |
|
|
|
 |
Lui
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 13 Skąd: Opole
|
Wysłany: 16 Paź 2009, 13:57
|
|
|
Nad tym autem wisi jakaś klątwa
Wtryski założone inne a dalej pierwszy leje, i zawsze pierwszy mimo że wcześniej przy świadku nawet przekładałem wtryski i jak z pierwszego dałem na trzeci to lał trzeci
Napięcie jest stałe 12v na wtyczce od wtrysku. Zwarcia do masy nie ma, wychodzi na to że komputer....
Teraz wielka prośba, czy jest ktoś w opolskim lub dolnośląskim z taką fiestą żeby mógł sprawdzić niepewny komputer u siebie ?? Ewentualnie czy komuś można podesłać...
Może ktoś ma jeszcze jakiś inny pomysł ?? |
|
|
|
 |
chudy [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Paź 2009, 22:53
|
|
|
pomysl jest jeden, odpusc sobie bo to i tak za dlugo nie pojezdzi, albo splonie od lejacej sie benzyny albo silnik dolem wyleci. |
|
|
|
 |
Lui
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 13 Skąd: Opole
|
Wysłany: 18 Paź 2009, 23:21
|
|
|
taaa.... bardzo pomocna odpowiedź... |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 19 Paź 2009, 18:45
|
|
|
Lui, - przepraszam Cię za tego typu "podpowiedzi" .
Sprobuj szczęścia w dziale elektryka - tam zagląda więcej naszych klubowych drucikó - może któyś coś poradzi .
chudy, - umowa jest taka że to było ostatni raz oki |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
krzysieks_mc

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 135 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 22 Paź 2009, 21:06
|
|
|
Lui napisał/a: | jak z pierwszego dałem na trzeci to lał trzeci |
wychodzi na to że to wtryskiwacz skoro lał na pierwszym i po włożeniu na trzeci cylinder lał trzeci |
|
|
|
 |
|