Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] 1.8 Zetec Swap
Autor Wiadomość
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 31 Lip 2009, 08:00   

Lui napisał/a:
Auto nie jest dla mnie i zależy na tym żeby było zrobionę to szybko, żeby zrobić to dobrze to potrzebowałbym jeszcze z 3 miesiące, a kto mi za to zapłaci


Czy jest szansa zeby Twoj klient to przeczytal? Bo proponowalbym mu ta lekture, to raz.
Dwa - robisz swapy dla klientow a nie masz mozliwosci wlozenia i wyjecia silnika do przymiarki??? Wolne zarty....
Po trzecie jak wieszasz skrzynie na starych kiepskich poduchach to zaraz klient wroci z urwana jedna z nich...
Wybacz ale to ze musisz wlozyc silnik i przymierzyc otwory nie przedluzy ci prac o 3 miesiace - Twoj argument nie jest przekonujacy.
No i ostatnie - wlasnie u gory napisales ze mamy ci pomoc zrobic prowizorke, liczysz ze ktos sie na to zdecyduje? Jak chcesz odwalic taką kiepściznę dla kogoś to co za problem, nie kaz komus mierzyc odleglosci miedzy otworami w byc moze calkiem innej karoseri (tak jak inni napisali dzwony, rozne prostowania itd...) Ale przykrec sobie lapy do silnika, ustaw go poziomo i pomierz sobie odleglosci miedzy otworami.
Basta
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 31 Lip 2009, 08:50   

Lui, ale skoro Ci tlumacze, ze nie jeden ten szlak przetarl a ty nie bedziesz takim geniuszem, co co nowego wymysli to o co chodzi?
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Radkalkin 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: EL
Wysłany: 31 Lip 2009, 10:35   

Lui napisał/a:
Przykręcę silnik, właściciel nazbiera kasy kupi nową poduszkę i okaże sie że już nie pasuje.

Lui napisał/a:
Co to ma za znaczenie przecież otwory w łapach są większe niż śruby i jest możliwość regulacji tego jednago cm.
_________________
PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 31 Lip 2009, 10:37   

Właściciel nie ma kasy jeszcze na poduszki więc po co sie spieszysz, i tak tego nie złożysz zanim ci nie przyniesie części :devil:
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 31 Lip 2009, 10:51   

chłopaki szkoda brnąć...nie jesteśmy tu po to (forum nie jest po to) żeby wyciągąć informację od kogoś, odwalić szybko robotę, zgarnąć siano i zmyć się z forum....a poźniejszy właściciel tego auta, który trafi na forum będzie miał zagrychę...
proponuje zamknąć temat...
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Lui 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 13
Skąd: Opole
Wysłany: 31 Lip 2009, 11:06   

Proszę nie zamykać ja się nigdzie nie zmyje, mam jeszcze jedno pytanie tylko muszę zdjęcie zrobić. Później napiszę jeszcze raz jednego posta bo ktoś mi przeglądarkę wyłączył, a sporo napisałem ;/
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 31 Lip 2009, 20:21   

Tak jak słusznie zauważyliście temat został wyczerpany .

Nie zamykam go tylko na prośbę autora , jeżlei do jutra nie pojawią się jakieś pytania lub konkrety z jego strony to temat leci .

ps: Proszę uznać Wątek poruszany wyżej za wyczerpany i nei komentować go już .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 31 Lip 2009, 21:34   

Lui napisał/a:
odyniec napisał/a:
Lui, ale tu już nie jeden wkładał jednostkę 1.8 do fiesty i nikt nie pytał o wymiary, więc na siłe nie brnij uparcie w nowe pomysły skoro inni tę drogę już przebrnęli....rozumiesz?


chcę przetestować nową, prostszą drogę, dla następnych, będą mieli może łatwiej....

Narazie i tak silnik poczeka jeszcze trochę bo sporo blacharki wyszło do roboty :|

Auto nie jest dla mnie i zależy na tym żeby było zrobionę to szybko, żeby zrobić to dobrze to potrzebowałbym jeszcze z 3 miesiące, a kto mi za to zapłaci :9:

Jak do "dupy" wyceniasz robotę to Twój problem. Swap kosztuje i albo się nauczysz albo dopłacisz. Wielu na tym Forum przepłaciło nie raz więc o pieniądzach nie pisz. :-P
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 31 Lip 2009, 21:52   

w Opolu mamy kolege, nazywa sie scooter
wiem ze ma rozbita rs1800 na placu
umow sie z nim pomierz i bedzie gucio:)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Lui 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 13
Skąd: Opole
Wysłany: 1 Sie 2009, 12:50   

Ad@mus napisał/a:
w Opolu mamy kolege, nazywa sie scooter
wiem ze ma rozbita rs1800 na placu
umow sie z nim pomierz i bedzie gucio:)


Tylko że to właśnie chyba dla niego jest ten swap, buda poszła na złom bo nie było jej gdzie trzymać, a że była po wypadku to robiłem na niej pomiarów.

Ze samym swapem problemów dużych nie ma, fatalna jest niestety w tym aucie blacharka. Napewno trzeba robić prawy wewnętrzny próg bo nie ma do czego spawać podłogi która z przodu musiała zostać cała wycięta :| Lewy się jeszcze trzyma , pytanie ile jeszcze :|

Nie chce tego robić na szybko bo podłogę mogę przyłapać, wszystko zasmarować pastą uszczelniającą, bitexem i przez rok nic nie będzie widać, a później ktoś wyleci z fotelem.
Czekam na kołyski żeby sobie fajnie auto obrócić bo z ziemi tego dobrze nie zrobię.
Tu brakuje tych z 3 miesięcy żeby zrobić to naprawdę fajnie. Dlatego też chce oszczędzać czasu gdzie się da, a nie wkładać silnik 2 razy.

Wracając do pytań do swapa:
1. Hamulce, jest różnica w serwie i pompie 1.4 / 1.8 ?
Dodatkowo są jeszcze te reduktory siły hamowania na tył. Pewnie musi to być ?

2. EGR , jak wiele rzeczy w tym aucie, jedna śruba przy kolektorze sie urwała, druga siedzi i nie ma zamiaru wyjśc. Najprościej i najtaniej będzie to usunąć, niż kompletować nowe elementy. Wystarczy zaspawać te nakrętki w kolektorze i usunąć resztę elementów ?

3. Jak się dostać do nakrętki od skrajnej lewej , tylniej śruby od przedniego wózka. Ona jest pod nadkolem ? Nie chciałbym ciąć na oślep , a oczywiście musiała się urwać :|

Później będę miał jeszcze jakieś pytania o elektrykę napewno ale to jak już silnik włożę.
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 1 Sie 2009, 17:37   

Lui napisał/a:

Nie chce tego robić na szybko bo podłogę mogę przyłapać, wszystko zasmarować pastą uszczelniającą, bitexem i przez rok nic nie będzie widać, a później ktoś wyleci z fotelem.
.... n/c
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Lui 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 13
Skąd: Opole
Wysłany: 1 Sie 2009, 19:06   

Po bardzo nierównej walce ze piekielnym słońcem :fajka: no i fordem oczywiście, włożyłem ten silnik



Wychodzi na to, że tylnia krawędź łapy pokrywa się z krawędzią małego kwadratowego otworu na podłużnicy, a przednia z otworem w kształcie 6cio kąta .

Też tak u Was wyszło czy ford zadał sobie tyle trudu żeby zrobić różne warianty samej karoserii <???>

Pierwsza sprawa elektryczna:
Z prawej strony przy lampie mam taki dłuższy kabel który może sięgnąć na dół do podłużnicy.
Są tam 4 przewody 2 brązowe, 1 czarny, 1 biały wtyczka jest urwana. Do czego to było ? Tam był filtr węglowy może z jakimiś zaworami ? Fiesta-dawca była akurat z tej strony walnięta i mogło czegoś brakować.
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 1 Sie 2009, 21:08   

na moje to wtyczka z sondy ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Lui 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 13
Skąd: Opole
Wysłany: 27 Wrz 2009, 11:52   

Silnik odpalony, chodzi na 3 gary. Diagnoza wtryskiwacz się zawiesił i leje cały czas, paliwo wypływa aż z wydechu. Jak się wyjmie świece i zakręci rozrusznikiem to tryska fontanna z cylindra....

Może ktoś ma takowe wtryski na sprzedaż, lub wie gdzie szukać, przedewszystkim z jakich silników mogą być zamienne ?
 
 
eCo^ 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 169
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 27 Wrz 2009, 18:35   

jak cos to mam wtryski pewne z 1.8 130 km
_________________


Było 1.6 104 KM
Było 1.8 16v 130 KM
Było 2.0 16v 136 KM

>>Grupa Wrocław<<
 
 
 
Lui 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 13
Skąd: Opole
Wysłany: 16 Paź 2009, 13:57   

Nad tym autem wisi jakaś klątwa :|

Wtryski założone inne a dalej pierwszy leje, i zawsze pierwszy mimo że wcześniej przy świadku nawet przekładałem wtryski i jak z pierwszego dałem na trzeci to lał trzeci :|

Napięcie jest stałe 12v na wtyczce od wtrysku. Zwarcia do masy nie ma, wychodzi na to że komputer....

Teraz wielka prośba, czy jest ktoś w opolskim lub dolnośląskim z taką fiestą żeby mógł sprawdzić niepewny komputer u siebie ?? Ewentualnie czy komuś można podesłać...

Może ktoś ma jeszcze jakiś inny pomysł ??
 
 
chudy
[Usunięty]

Wysłany: 18 Paź 2009, 22:53   

pomysl jest jeden, odpusc sobie bo to i tak za dlugo nie pojezdzi, albo splonie od lejacej sie benzyny albo silnik dolem wyleci.
 
 
Lui 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 13
Skąd: Opole
Wysłany: 18 Paź 2009, 23:21   

taaa.... bardzo pomocna odpowiedź...
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 19 Paź 2009, 18:45   

Lui, - przepraszam Cię za tego typu "podpowiedzi" .
Sprobuj szczęścia w dziale elektryka - tam zagląda więcej naszych klubowych drucikó - może któyś coś poradzi .

chudy, - umowa jest taka że to było ostatni raz oki :fox:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
krzysieks_mc 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 135
Skąd: Białystok
Wysłany: 22 Paź 2009, 21:06   

Lui napisał/a:
jak z pierwszego dałem na trzeci to lał trzeci

wychodzi na to że to wtryskiwacz skoro lał na pierwszym i po włożeniu na trzeci cylinder lał trzeci
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Kolektor plastikowy do naszych Zetec'ów
pytania, odpowiedzi, realcja z montażu kolekotra plastikowego do zeteca
luk-90 Tuning mechaniczny 28 10 Maj 2016, 07:35
Nesor
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.