Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Otwarty przez: Żółwik Tuptuś
27 Cze 2009, 12:52
Zetec Turbo 1.8 problem z doładowaniem
Autor Wiadomość
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 19 Cze 2009, 17:15   

zdjąłem wogóle wąż (już wczoraj) i przejechałem się z zaslepionym efekt taki, że wskaxniczek doładowania pokazał coś koło 0,8 0,9 i odpuściłem gaz
zresztą itak silnik zdychał bo po minięciu 0,6 ( tak był strojony mniej więcej ) to gdy doładowanie przkroczyło tą wartość przestał ciągnąć,i tylko psyku na pół wioski i nic pozatym.

jak jest z przepływomierzem ? gość który storił auto kolegi speedo87 mówił że przy 0,4 bara się zamknął, mój (od RQB) ponoć robi cały czas, jakto jest z przepływkami

aktuator WG zakupiłem na allegro nowy i czekam na przesyłke w tym czasie buduje nowe orurowanie
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 19 Cze 2009, 21:10   

Nadal nie odpisales jakie sa tam wtryski, jaka wydajnosc.
Grand napisał/a:
przestał ciągnąć,i tylko psyku na pół wioski i nic pozatym.

Swist slychac tylko ?? jesli ten boost nie idzie nigdzie bokiem to masz tam naprawde cieplo na garach...
_________________

 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 19 Cze 2009, 23:03   

no piszcie piszcie :) ciekawy temat <8>
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 19 Cze 2009, 23:32   

Grand napisał/a:
i tylko psyku na pół wioski i nic pozatym.


Czy to był psyk z zaworu upustowego ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Cze 2009, 04:52   

psyk zasysanego powietrza przez stożek, a po chwili psyk zaworu upustowego bo się wystrzaszyłem że będzie " blow engine "
mam wtryski z nissana sr20det 370cc i ciśnienie na listwie wtrysków 1.8 bara i pompe walbro 255hp, przewody paliwowe też wymieniane.

boost raczej nigdzie nie ucieka no nie sprawdze tego na wolnych borotach ale sprawdzałem kompresorem i wmiare znośnie.


zakupiłem aktutator WG gdyby nie to że od dwóch dni leje to bym se wsiadł na motocykl i pojechał po niego bo wycieczke tak ze 100km po to.
z silnika który fabrycznie pompuje 0,7 bara przy pojemności 1.8 i jeździ na bęzynie :yes:


nie podoba mi się praca tego mojego obecnego aktutatora bo jak podpinam do niego mój kompresorek to widze, że wychodzi wmiare liniowo ale nie wraca płynnie tylko ma jakiś przeskok dziś będe demontował chłodnice zderzaki itd to jego też zdemontuje i może coś uda się organoleptycznie stwierdzić.
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 20 Cze 2009, 09:27   

Grand napisał/a:
i wmiare znośnie.


Co to znaczy? Czyli jest szczelnie czy znośnie ze szczelnością, czyli nie do końca?

Grand napisał/a:
z silnika który fabrycznie pompuje 0,7 bara przy pojemności 1.8 i jeździ na bęzynie :yes:


O co chodzi? Do czego mam to zdanie przylepić? ;) Do motocykla ze zdania poprzedniego?

Grand napisał/a:
nie podoba mi się praca tego mojego obecnego aktutatora bo jak podpinam do niego mój kompresorek to widze, że wychodzi wmiare liniowo ale nie wraca płynnie tylko ma jakiś przeskok dziś będe demontował chłodnice zderzaki itd to jego też zdemontuje i może coś uda się organoleptycznie stwierdzić.


U mnie też pojawiły się takie problemy. Trzyma, trzyma, sru 1.0b... Pomogło wylanie puszki WD 40 pod maskę i rozruszanie cięgna i tej blaszki ;) :hihihi:
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Cze 2009, 10:46   

w znaczeniu że jest 1 bar ale " psss " no przez zawory do silnika i toszeczke przez silniczek krokowy wolnych obrotów, znaczy tak było bo obecnie rozmontowałem wszystko w cholere i robie nowe orurowanie aktuator też zamontuje nowy i pobaiwmy się storjeniem znowu
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Cze 2009, 13:51   

to rób qarwa to orurowanie a nie siedź przed kompem...

jak Ci bedzie dalej spadać zrób testa który poddał a1topgear i wykluczysz już pare usterek. IMO to własnie wina tego interheatera bo Kisiel raczej nie spapra roboty. TUNINGUJ I ZAGINAJ CZASOPRZESTRZEŃ
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Cze 2009, 13:55   

wogóle ten IC od rst jest szczelny ?
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Cze 2009, 15:16   

Krawiec napisał/a:
wogóle ten IC od rst jest szczelny ?



ty dresie jeden jak mi go reklamowałeś do zakupu to mówiłeś
" ty zadżebisty jest szczelny i panienki na to lecą "

a teraz mnie pytasz czy jest szczelny... :łoś: no raczej szczelny bo nic na około niego nie syczało

i prosze uprzejmie nie mnie nie poganiać a składać to swoje pudło do kupy
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 20 Cze 2009, 20:51   

kwestia minimalnej nieszczelności jest bardzo ważna . Mnie przez otwór po śrubce 6 ginęło całe sprężanie jakie mogła dać T2 .

Co do IC - to sprawdź go ciśnieniowo tak jak sie sprawdza koła ( i załóż go w jakimś normalnym miejscu )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Cze 2009, 23:24   

jaki opór powinien stawiać aktuator z WG z T3 z kolektora od RST ?
zdemontowałem i stwierdzam, że dość lekko to chodzi rękami bez problemu wychylam ile chce.
mysle że waga 30 kg wystarczyłaby aby się wychylił gdyby na nim taką mase podczepić.
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 20 Cze 2009, 23:29   

złóż to w końcu do kupy wg wskazówek z tego wątku i przestań mysleć bo ci to nie wychodzi .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Cze 2009, 23:42   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
złóż to w końcu do kupy wg wskazówek z tego wątku i przestań mysleć bo ci to nie wychodzi .


Ty, ale teraz mam to porozkładane i mam łatwy dostep do aktutatora wymienić go teraz to pikuś a wymieniać go z poskładanym przodem to jest znowu cała nocka więc pytam czy jest sens montowac czy poczekać na nowy.


wole starać się myśleć nawet z mizernym skutkiem, niż zaprzestać tego procederu jak Ty.
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 20 Cze 2009, 23:56   

Grand napisał/a:


wole starać się myśleć nawet z mizernym skutkiem, niż zaprzestać tego procederu jak Ty.


rozwijasz się , ale to nadal za mało żeby mi ubliżyć . Kontynuuj .

Olej kreskę , ziomów , wyniki i respekt na dzielni .

Usiądź i na spokojnie posprawdzaj wszystko .
Uszczelki mają być szczelne a nie " prawie szczelne " .
IC ma być szczelny i sprawdzony a nie "bo ktoś powiedział "
Poza tym ma być założony tak żeby był IC a nie grzałką ( pośmialiśmy się już z tego i wystarczy - nie rób z siebie głupszego niż jesteś nadal tak trzymając IC )
załóż WG żeby pompował bez MBC 0.4 bara ( tak jak radzi Puma )

Przeanalizuj cały wątek pod kątem rad a nie ludzi , którzy się do biednego małego grancika przypierdalają .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:05   

Grand, wyraźnie napisał - skręć.
A i tak ode mnie, proponuje trochę pokory, bo moim zdaniem za bardzo się unosisz, tym bardziej, że sami spece Ci tu pomagają...warsztatu z takimi w swojej okolicy nie znajdziesz, a co dopiero portfela aby im za to potem zapłacić. Więc grzecznie proś i chwal Pana Boga za to, że oni tu są!
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:11   

Zuf zbastuj :) ja tu sie czegoś ciekawego chce dowiedzieć a ty mi radoche psujesz :sad:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:18   

Laskosz, - radochę Ci psuję czy dostęp do rozwiązania problemu?

ps :wiem że wolisz wysadzić czyjegoś zeteca , a nie swojego , podczas uturbiania , ale bez przesady .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:23   

a Co ty nie piłeś od 2 dni czy coś że masz złości? a co do problemu to ciekaw jestem co jest nie tak bo zbieram info a i wiedza jest bardzo ważna :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 39
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:25   

Laskosz, Przyznaj się, że znowusz coś kombinujesz...



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.