Popychacze hydrauliczne -> popychacze mechaniczne |
Autor |
Wiadomość |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 21 Gru 2007, 17:13
|
|
|
PumaRST napisał/a: | Wracajac do tematu mechaniki do CVH, nie widziałem ori z RS1600i ale widziałem mechanike robioną przez NEWMAN CAMS i powiem jednoznacznei że jest kontra!! co wiecej zrobie skan w Poniedziałęk i sami zobaczycie, zresztą po fotkach uważam że jest to proste do zrobienia dal dobrego śluzarza/tokarza. |
Skoro tak - wraca moja pierwsza teoria .
I podtrzymuje to że głównym problemem może byc dobór materiałów . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21 Gru 2007, 20:48
|
|
|
co do doboru materiałów do myślę że gdybym wysłał swój popychacz mechaniczny do świątka jako wzór to zrobił by takowe z hydraulicznych, tylko że może pojawić się wtedy problem ceny, dlatego mówię że jak coś będzie wydumka... tzn rozkręcam mechaniczny popychacz kupuje komplet nowych hydraulicznycych oddaje do frezera zeby zrobil na taka identycznie taka sama srobe jak jest w mechanicznym popychaczu i dazymy do kopii mechaniki... wsumie to szkoda że pracuje od pewnego czasu po 12h dziennie i nie mial bym czasu ogarnac tematu, bo wtedy z czystej ciekawosci sprobowal bym to zrobic, a tak pojde na proscizne i sproboje to dac do zregenerowania... jak nie pojdzie to bedzie wydumka ktora bedzie niestety trwala bardzo dlugo gdyz tak jak pisalem brak czasu...
foto ktore robilem do swojego tematu: (jak chcecie wiecej moge porobic ale w 2 dzien swiat)
http://img146.imageshack....=img0011oq7.jpg |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
 |
szałass [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Gru 2007, 10:55
|
|
|
Pewnie z tego samego materiału co sam wałek, też sie zastanawiałem nad zrobieniem
mechanicznych popychaczy i były 3 problemy takowego popychacza nigdy nie widziałem na oczy i brak rysunku technicznego z nad wymiarem bo ktos jeszcze musi to oszlifować no i materiał ale jak zrobimy buze mozgow to wszyscy coś w koncu wykombinujemy
Pozdro od nowego na forum |
|
|
|
 |
PYJO
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 20 Gru 2007 Posty: 10 Skąd: łaziska
|
Wysłany: 22 Gru 2007, 11:36
|
|
|
ciezko mam to sobie wyobrazic jak tylko raz na oczy to widziałem! a co do materialu musi byc odpowiedni bo jak bedzie za bardzo puch pod wplywem temperatury to bedzie kapa bo zawory bedą cały czas otwarte |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 22 Gru 2007, 17:22
|
|
|
Sprawe materiału w pewien sposób załatwiło by obrobienie kasowaczy z innego auta , a po wszystkim poddanie gotowego mechanicznego kasowacza azotowaniu .
ps : Te które pokazał piesek są inne niż kentowskie czyli tuningowe . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 22 Gru 2007, 17:34
|
|
|
ja mam oryginalne z RSI... i jestem zdania że seryjne z RSI też są tuningowe jak chcesz tuningowe kasowacze Żółw to Tasior ma do sprzedania kenta ale sa to hydrauliki... Tasior sam zamienił na takie z RSI |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 22 Gru 2007, 17:37
|
|
|
Kenty hydrauliczne mam . ale dzięki za cynk .
Te od rsi są tuningowe ale chciałem jej jakoś odróżnić w nazwie od tych kenta . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 22 Gru 2007, 23:01
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | ps : Te które pokazał piesek są inne niż kentowskie czyli tuningowe . |
i nie twierdze ze mam racje ale mogą sie okazajć Kenta czy czegokolwiek innego lepsze nizseryjne bo te jakos dziwneie szybko wyszły z produkcji. Ale mam nadzieje że sie myle |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
a1topgear

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 23 Gru 2007, 02:40
|
|
|
mam kenty mechaniczne-> poszukam zdjec i wstawie... |
_________________ HyHy:)
 |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 23 Gru 2007, 09:15
|
|
|
a1topgear napisał/a: | mam kenty mechaniczne-> poszukam zdjec i wstawie... |
|
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
szałass [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Gru 2007, 13:00
|
|
|
A ja poprostu poszukam po swiętach popychaczy od dolnozaworowca, ze zdjęć wyglądają podobnie, może da się je przerobić albo chociaz regulatory wykozystac |
|
|
|
 |
a1topgear

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 23 Gru 2007, 14:06
|
|
|
tyle w temacie:) |
_________________ HyHy:)
 |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 23 Gru 2007, 14:28
|
|
|
wiec majakontre |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 23 Gru 2007, 23:54
|
|
|
Ale sie temat slicznie rozwija Jak widac jedne maja kontre drugie nie maja... Bedziemyu dumac. Co do materialu to dalbym go sobie do badania ale nie mam wzornika n ktorym bym mogl wykonac proby twardosci itd. Wiec zobacze co zrobie... |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 24 Gru 2007, 00:04
|
|
|
Kurde - jakby mi to ktos rozebrał i podesłał foty ( nawet bez wymiarowania ) to tez bym pomyslał nad zrobieniem tego . ( Qzyn - jakby zdało to egzamin to nawet zaazotowanie później by sie opłaciło )
Z drugiej strony na produkcję masową nie ma co liczyć - ile będzie osób zainteresowanych zakupem ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
PYJO
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 20 Gru 2007 Posty: 10 Skąd: łaziska
|
Wysłany: 24 Gru 2007, 07:54
|
|
|
kontra to dobre rozwiązanie nie mam problemu jak zrobic gwint zeby sie nie odkrecał |
|
|
|
 |
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Gru 2007, 12:04
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: |
Z drugiej strony na produkcję masową nie ma co liczyć - ile będzie osób zainteresowanych zakupem ? |
JA |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 24 Gru 2007, 12:06
|
|
|
kilka by sie znalazło |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 24 Gru 2007, 22:07
|
|
|
ja też myśle że paru chetnych by było |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 28 Gru 2007, 00:35
|
|
|
zobaczcie jak kapitalnie rozwiązał sprawę hydrauliki ford w 4.0 V6 koeln :
zdjecia z Capri.pl ale myślę że to załatwia sprawę wytartych wałków ( ciekawe co pompa oleju w CVH na to ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
|