Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

ToM&My FiEsTa (LoS 2 FieStoS cOmPaDReS! :)
Autor Wiadomość
gRuHa 


Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 46
Skąd: WuWuAaa!
Wysłany: 11 Mar 2008, 11:16   

Tommy, ty lepiej powiedz jak wyciągnąłeś silnik bez skrzyni :!:
dużo kombinowania z tym jest :?:
_________________
 
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 38
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 11 Mar 2008, 11:21   

Nie dużo.. Mnie cały swap zająl jakies 4,5 godziny. Jak co to pisz na pw to ci temat dokładniej wyjasnie ;)
_________________
Profil Facebook
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 11 Mar 2008, 13:52   

Gratuluje "swapa" :ok:

Tommy napisał/a:
Fiestka już jeździ i muszę powiedzieć że różnica pomiędzy 1100 a 1300 jest znacznie większa niż myślałem.

Zgadza sie, niby nic a jednak jakos lzej sie furka toczy :) Co nie znaczy ze staje sie szybka oczywiscie :twisted:

Z ktorego roku jest to 1.3 ? Moje jest z 1996 i nie pasowało mi sprzęgło z 1.1 92r. (oryginalne z reszta), wiec chyba cos kombinowali z kołem zamachowym po 94 roku. Ale i tak musialem kupic nowe bo w tamtym konczył sie docisk :)

A tak to w sumie nie ma zadnej filozofii jak piszesz. U siebie musialem jeszcze zmieniac caly wspornik alternatora bo bylo pod mocowanie pompy wspomagania. Wszystko inne zostało z 1.1, oprocz obudowy filtra oczywiscie (wtrysk tez zostal bo niczym sie nie rozni z tego co porownywalem).
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 38
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 11 Mar 2008, 14:05   

Silnik pochodzi z roku 92 roku (tak przynajmiej ma nabite na bloku) ale co dziwne wykazuje znacznie mniejsze zużycie niż moje 1.1 z 95.. Komprecha wyszła równiutko, nie klepie, nie dzwoni (po wyregulowaniu oczywiście)...

Sprzęgło wsadziłem od 1.1 na kolo zamachowe z 1.3 - podeszlo bez problemu, natomiast problem mam z rozrusznikiem - tak jakby się lekko ślizgał po zębach, głośno chodzi, prawie że gwizda. Zastanawiam się czy koło zamachowe nie miało min. mniejszej średnicy > 94.. Cala reszta podeszła bez najmniejszego problemu.

Jedyna różnica jaka jeszcze zauważyelm to ze w wtrysku z 1.3 jest z tyłu dodatkowe wyjscie (zapewne na wężyk od recyrkulacji spalin)

Teraz mam zalożony wtrysk od 1.1 ale wtryskiwacz założyłem z 1.3. Skoro mówisz, ze u Ciebie chodzi na tym z 1.1 to spróbuje załozyc ten który miałem (wiem że chodził dobrze - moze ten z 1.3 jest uszkodzony)
_________________
Profil Facebook
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 11 Mar 2008, 14:20   

Tommy napisał/a:
Teraz mam zalożony wtrysk od 1.1 ale wtryskiwacz założyłem z 1.3. Skoro mówisz, ze u Ciebie chodzi na tym z 1.1 to spróbuje załozyc ten który miałem (wiem że chodził dobrze - moze ten z 1.3 jest uszkodzony)

A wtryskiwacz sie w ogole czyms rozni?
Ja poczatkowo odpalalem silnik na calym wtrysku ktory byl przy 1.3 ale strasznie sie dławił i szarpał, wiec sprzedalem go w cholere a zalozylem od 1.1 bo mialem wszystko przy nim porobione i chodzi ok. Mialem w łapie obydwa i zero roznic chociaz specjalnie sie nie przygladalem. Moje 1.3 jest bez recyrkulacji spalin wiec tym bardziej bylo identyko.
Zastanawialem sie nad kupnem kompa od 1.3, tylko czy to ma najmniejszy sens :fox:
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 38
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 11 Mar 2008, 14:25   

Info, ze różni sie wtryskiwacz wygrzebałem własnie na fkp.. Co do kompa to jedni mówią ze zmieniac, inni że da rade obsłużyć 1.3... Ja tam narazie go oleje - skupie sie nad tym wtryskiem a potem bede myślał co dalej ;)

Trzeba w końcu temat takiego swapa wyjaśnić na 100% i zrobić jakieś faq o takiej przekladce, bo póki co to same sprzeczności się w postach trafiają i na dobrą sprawą i tak trzeba na oślep walić.. :)

[ Dodano: Czw Mar 27, 2008 08:19 ]
Korzystając z nagłego napadu chęci do robótek ręcznych postanowilem odwiedzić wczoraj sklep z zaopatrzeniem elektronicznym i zrobić sobie nowe podświetlenie we wnętrzu.. W sumie zajęło mi to prawie 5 godzin, ale chyba bylo warto.. Na zdjęciac wygląda to strasznie mocno, ale gwarantuje że normalnie światło jest zdecydowanie bardziej delikutaśne (Trzeba sie bedzie w koncu nauczyc cyfrówke ustawiac) Światlo jest bardzo delikatne i przyjemne, nie meczy oczu i nie odwraca uwagi od tego co sie dzieje na drodze. Jeszcze na dzisiaj zostal mi do zrobienia zegarek i przycisk od otwierania bagażnika..







Szczególnie dumny jestem z pokrętła regulacji wysokości świateł ;)



[ Dodano: Sob Mar 29, 2008 14:26 ]
Kolejny dzień i kolejny mały update:
Na dzień dzisiejszy miałem zaplanowaną walkę z kilkoma pozimowymi wgnieceniami, ale że pogoda spłatała figla to zabrałem zabawki do domu gdzie pobawilem sie w tapicera... A że mi nieźle to szło to przy okazji postanowiłem wykorzystać leżący pod łóżkiem głośniczek i zrobiłem sobie małą skrzynkę basową (co prawda wymiary dobrane pod bagażnik, a nie głośnik ale gra całkiem przyzwoicie - jeszcze bez wzmacniacza, ale narazie portfel pernamentnie odmawia współpracy) W bagażniku w końcu zrobił sie porządek, a dźwięki płynace ze sprzętu grającego przestały przypominać niedzielną mszę na radyjku mojej babci... ;)





Na dzisiaj tyle. To byłem ja - Tommy :)

[ Dodano: Nie Kwi 06, 2008 11:52 ]
Wczorajszy dzień przyniósł kolejne zmiany - raczej techniczne ale jednak.

Silnik został uzbrojony w nową miskę olejową w rasowym czerwonym kolorze (+10KM i 50 Nm :hahaha: ) A tak na powaznie to jest czerwona z tego względu że od znajomego właściciela wypożyczalni maszyn budowlanych dostałem genialny ponoć lakier przeznaczony do malowania elementów zawieszenia w koparkach właśnie w tym kolorze. Ponoć jest on niezwykle trwały, odporny na uderzenia, oleje i smary oraz temperaturę. Czy tak rzeczywiście jest okaże się za jakiś czas. Miska została oczyszczona do gołego metalu i zabezpieczona tym zacnym preparatem. Micha pod autem więc niewidoczna wiochy raczej nie robi. Co najwyżej przy przeglądzie się chłopaki trochę pośmieją ;)

A więc nowa miska:



W miejsce przeżartej starej:



Jutro powinny do mnie dotrzeć nowe amortyzatory na tył oraz nowiutkie weberowskie cpp...
Na odrobinę czułości czekają także samotnie leżące w garażu niedoszlifowane aluski...
Także jutro znów zapowiada się pracowity dzionek ;)

Na dzisiaj to tyle.. :)

[ Dodano: Nie Kwi 06, 2008 13:39 ]
Wykorzystując siestę po niedzielnym obiadku wysyliłem się i zamontowalem sobie jeszcze gwizdki :)

Zestaw z serii "no name - made in china" za 40 zeta w komplecie ze zwrotnicami - furory nie robi ale nie oczekuję od audio cudów. Ma grać i gra ;)





[ Dodano: Pon Kwi 07, 2008 13:31 ]
I zgodnie z zapowiedziami dotarły do mnie kolejne części :)

Nowe amorki na tył:



I to z czego się najbardziej cieszę czyli pachnące nowością orgianlne weberowskie cpp:





Kosztował prawie 200zł, ale przynajmniej mam pewność, że jest sprawny i trochę pożyje.. :)

Czas na montaż ;) Może przy okazji zrobię faq o wymienie amortyzatorów...

[ Dodano: Pon Kwi 07, 2008 18:55 ]
I sprzęt już on board :) Zdjęcia kiepskie bo z telefonu, ale widac o co chodzi.



I małe porównanie:



i jeszcze jedno:



Na dziś tyle. Jutro walka z felgami i jeśli starczy czasu z przednim zawiasem :)

[ Dodano: Nie Kwi 27, 2008 13:48 ]
I kolejne małe zmiany:



Felgi zostały w końcu odnowione (stracielm prawie 2 tygodnie na drapaniu starego lakieru)
Kolor nieco "inny" niż zwykle (czerpałem inspiracje z zimówek w puencie i alusków Arkadiusa;) ale chyba wygląda całkiem ciekawie.. Przynajmiej nie jest nudno :) Fajny efekt jest kiedy koło się kręci :D Przy okazji odnowilem śruby, pisty i bębny... Odczyszczenie bębnow pod lakier to była masakra... ;)
Tak to wygląda na samochodzie:



Zdjęć póki co niewiele, ale mam w końcu zamiar wybrać się w plener na jakies porządne cykanie.

Na dzisiaj tyle :)
_________________
Profil Facebook
 
 
-adi- 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.4 16V/90KM
Imię: Adrian
Wiek: 35
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Kwi 2008, 20:48   

Tommy coraz piękniej wszystko wygląda ;] ja swoją fieste mam około tydzień i już troche zrobiłem ale to jest minimum bo dużo ją czeka :D
Mam pytanie odnośnie filtru stożka powietrza, szukałem na aukcjach wszędzie są filtry i dużo ich jest sam filtr w sobie drogi nie jest ale jak z resztą, gdzie dostałeś wszystkie części do podłączenia wszystkiego, ile całkowity koszt ze wszystkimi rurkami i puszkami wynosi ?:) tak mniejwięcej.
pozdrawia !:) 3maj tak dalej :ok:
_________________

Ford Fiesta mk3 1.1
Ford Fiesta mk4 1.25 Zetec S :)
Ford Fiesta mk4 1.4 Zetec S ^^
 
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 27 Kwi 2008, 20:56   

felunie fajnie wyszły... początkowo też celowałem w taki kolor tylko kupiłem dużo ciemniejszy a na feldze wyszedł w sumie czarny :P

P.S. nakręć sobie nakrętki na wentyle normalne :P bo tą ktoś może wykorzystać przeciwko tobie ;)
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 27 Kwi 2008, 22:47   

Tommy-s-ka czeka w garazy az ja zdecydujesz sie przygarnac:)
ladnie pomyslane te fele :ok:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 38
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 28 Kwi 2008, 08:01   

-Adi- uiwerz mi , zakladanie tego stożka nie ma najmniejszego sensu.. Jedyne na co możesz liczyć to poprawa estetyki pod maską (choć w przypadku klekota słowo "estetyka" jest raczej umowne...) Koszt zrobienia tego to ok 200zł (nie licząc ceny stożka)
A robi się to tak: Kopułka z astry 1.6 mono - do ostrej obróbki.. (żywica do łatania starych dziur na śruby, wiercenie nowych, ścinanie pierścienia nachodzącego na wtryski, adaptacja końcówek do podlączenia odmy i podciśnienia itd.. itd..) Następnie bezszwowa rura aluminiowa (fi już nie pamiętam) i złączki gumowe o odpowiedniej średnicy (ja dostałem od znajomego nieco inne złącza - zaciskowe, które nie wymagały opasek). Potem musisz jeszcze zmierzyć mw. pojemność seryjnego dolotu i na jej podstawie dobrac wymiary nowego. Kolejnym problemem jest miejsce montażu.. Masz do wyboru:

a) prawe nadkole za reflektorem (tuż obok gorących węży chlodnicy)
b) nad skrzynia biegów (tuż za dmuchającym gorącym powietrzem wentylatorem chłodnicy)


Krótko - kup sobie sportową wkładkę, albo całą patelnię z 1.3 (większa jest)
Efekt będzie o niebo lepszy... ;)

Arkadius muszę przyznać, że zainspirowały mnie przedewszsytkim Twoje fele :) Miałem cicha nadzieję, że uda mi się spolerować w moich rant (środek poszedłby w czarny połysk) ale jak zobaczyłem pod warstwą lakieru wżery i rysy to dałem sobie spokój ;)
W każdym razie efekt jest bardzo ciekawy i trochę ożywia smutną granatową budę. Kolor dobrany na szybko, miał wyjść ciut ciemniej ale nawet taki jest chyba lepszy...
Znalazłem jeszcze jedno foto z przodu:



Pozdro
_________________
Profil Facebook
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 28 Kwi 2008, 13:44   

Wyglada spoko :)

Btw. zainspirowales mnie do pomalowania miski bo zawsze jak zagladam pod spod to mnie odstrasza ta rdza ;)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 38
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 28 Kwi 2008, 13:51   

Też mnie wkurzała :D
_________________
Profil Facebook
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 28 Kwi 2008, 20:08   

Miednica najładniejsza... :P :D HEHE, ja myślę, że powinieneś iść drogą w kierunku swapa... jak ja... ja robię teraz zawias, jak skończę to się zacznę rozglądać za silnikiem...
 
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 38
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 29 Kwi 2008, 07:57   

Już się pajaczku Ty mój malutki nic nie bój :D Plan działania dot operacji swap mam powieszony na ścianie (tuż obok plakatu Britney) i codziennie rano się w niego wpatruję... :yes:
_________________
Profil Facebook
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 38
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 29 Kwi 2008, 08:39   

Obecnie nad pewnym silnikiem z ski ;)
Analizuje budżet, zebym sie nie zaj** własną ręką..
_________________
Profil Facebook
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 38
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 29 Kwi 2008, 09:35   

Od adiego. Tylko musze sobie narazie jakos budzet przekalkulowac bo jeszcze szkola mnie cisnie i za wczasy musze wplate zrobic :) Szkoda zamrazac pieniadze w serducho ktore bedzie potem lezec x czasu bo pieniondzorów nie bedzie na reszte badziewia pod swapa..

[ Dodano: Czw Maj 15, 2008 11:56 ]
Kolejny mały update :)

Granatnik od wczoraj ma siostrzyczkę, z którą będzie dzielił garaż:







_________________
Profil Facebook
 
 
essien
[Usunięty]

Wysłany: 16 Maj 2008, 10:37   

ładniutka :) powiedz coś więcej o niej :)
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 16 Maj 2008, 13:27   

[url=http://img137.images.../111uk7.th.jpg]



faaajna fiescina.
mialem 1,3i i bylem zadowolony bo byl w miare zwawy a palil niewiele.

po xrce widac ze jednak brakowalo ci mocy :)

planujesz juz cos z nia czy seria?
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 16 Maj 2008, 13:35   

fajny egzemplarz :) powodzenia w walce z fiescinka (chyba ze jest ideał) :)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 16 Maj 2008, 14:01   

Ta XRka to nie wyglada na dawce, ladnie sie prezentuje.
Co dalej? na zyletki? Czy bedziesz ja przebudowywal?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta - ciekawe montaże Car Audio
Linki i fotki
molu Car Audio i CB 4 17 Wrz 2018, 12:19
Lukasz341


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.