Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Lokmen
3 Lut 2007, 14:12
s.w.a.p 1.3->2.0 16v+tuning mechaniczny
Autor Wiadomość
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 3 Lut 2007, 21:16   

Moze wniose pewna poprawke...heh...
tuning silnika 2.0l. Hmmmm...
moze zle to napisalem badz ujolem...mialem na mysli modywfikacje ktore podniosa jego sprawnosc do ok. 150km MAX...tyle mnie zadowala

doceniam porady i prosze o wypowiedzi gdyz laikiem jak narazie jestem ja ;p

turbinki i strojenia to juz high school wiec nie dla mnie:)

aczkolwiek 1.6t 168ps i 209nm(klasa!! i respect)

ale jak narazie zadowole sie jakas wolnossaca jednostka. 2.0l mam w zasiegu reki i to za grosiki...POZDRO :D :D :D

[ Dodano: Sob Lut 03, 2007 21:19 ]
p.s. koszt operacji tekiego swapa??chodzi o robocizne...orientacyjnie bo jak narazie znam jedna osobe ktora mi pomoze ;p
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 3 Lut 2007, 21:27   

Ad@mus napisał/a:
p.s. koszt operacji tekiego swapa??chodzi o robocizne...orientacyjnie bo jak narazie znam jedna osobe ktora mi pomoze ;p


czy to jest pytanie do mnie?? ja co prawda mówiłem o swapie na RS2000 :D ale jesli byłbyś powanie zainteresowany to zapraszam na PW.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 3 Lut 2007, 21:42   

oczowiscie ze pytanie do ciebie ;p

PW? a co to??

najwiekszy problem to odleglosc...ja jestem ze slaska i to z najdalszych stron...wiec pytam tylko orientacyjnie??

chociarz chcialbym choc raz byc w czyms pierwszy:D tylko ile kosztuja taka jednostka...na allegro swizdy gwizdu po takiej...
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
Ostatnio zmieniony przez Ad@mus 3 Lut 2007, 21:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 3 Lut 2007, 21:45   

Ad@mus napisał/a:
PW? a co to??


Prywatna Wiadomość = PW

masz na dole pod postem każdego lub w profilu każdej osoby.

Odległosc nie jest tak do końca problemem.

A jesli masz fieste sprzed cvhyba kwietnia 92 to jeszcze bedziesz musiał przerobić kostek łącząca obie instalacje
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 3 Lut 2007, 21:49   

mam fieste 94r wiec chyba nie czeka mnie przerabianie kostek...
ale zastanawiam sie czy dlubac ta FIESTKE czy mam kupic egzemlarz inny i zdemolowac go w stylu MONSTER GARAGE(oczywiscie bez przesady;p)
bo ta fiestka ktora mam jest w idealnym stanie(po moim dziadku wiec igielka)ino troche slaba ;/
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 3 Lut 2007, 21:52   

Ad@mus napisał/a:
mam fieste 94r wiec chyba nie czeka mnie przerabianie kostek...
ale zastanawiam sie czy dlubac ta FIESTKE czy mam kupic egzemlarz inny i zdemolowac go w stylu MONSTER GARAGE(oczywiscie bez przesady;p)
bo ta fiestka ktora mam jest w idealnym stanie(po moim dziadku wiec igielka)ino troche slaba ;/


jak masz pewne nadwozie to zostaw to co masz bo w MK3 to ciezki temat.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 3 Lut 2007, 21:57   

jesli chodzi o nadwozie to mozna znalesc tansza bude...np sprowadzic za grosze.
zagraniczne samochody jesli nie sa na szrocie powinny byc pewne bo inaczej nie maja TUV.
a nie chcialbym eksperymentowacna otwartym sercu tej fiesty bo jest dla mnie cenna;p KU...WA ciezko wytlumaczyc :D gdybym ta sprzedal i dolozyl 3000zl to mialbym inna fieste ze swapem a tak to musze liczyc ponad 4000zl + niespodzianki do tej budy...
a pozatym i tak lak bedzie nowy wiec powloka lakierowa innej budy mi lotto

trzeba poprostu przemyslec :-)

[ Dodano: Sob Lut 03, 2007 22:08 ]
Juz powoli mi zaczyna odbijac...
patrze na allegro na cenki i ...?
stwierdzilem ze jestem nawiedzony...
HALLO!! CZY KTOS MYSLAL O SWAPIE DO CURIERA?? BUDY SA TANIE ;P
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 3 Lut 2007, 22:10   

hmmmm a co by tak na to jagby gupic jakiegos RS 1.8 130 KM i jakos ja podkręcić albo RST i troszke ja przerobic nie lepiej by było?? Puma ma silnik od RST na sprzedaz moim zdaniem tak by było lepiej bo mniej roboty:)
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 3 Lut 2007, 22:22   

SILNIK RST JUZ PRZERABIALEM Z PUMA...
PROBLEM JEST TAKI ZE KUPIC DOBRA 1.8 ZETEC JEST RACZEJ CIEZKO...
NO NIE WIEM...A SWAP BRZMI DUMNIE :D

Kod:
Wszystko OK, ale nie pisz z włączonym capsem bo to oznacza krzyczenie. - trzeci
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Lut 2007, 22:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
trzeci 
Moderator





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 55
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 3 Lut 2007, 22:40   

Przy okazji tego topicu pojawiły się 3 obszerne wypowiedzi (Pieska i Pumy) które skopiowałem do WORD-a i w wolnej chwili postaram się z nich zrobić jednego gotowca odnośnie swapu na 2,0 16V Zetec.
No a Tobie Ad@mus - powodzenia, gdy sie w końcu zdecydujesz co i jak :)
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 3 Lut 2007, 23:19   

Artur napisze coś dla potomnych nie zajmuj sie tym :D wczoraj miałem weene twórczą i zrobie to też z 2,0 16v w fofi taki mały FAQ :lol:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 4 Lut 2007, 02:52   

silnik rs2000 komplet !! można kupić za 2tyś ze skrzynią i wszystkim, rozrusznikiem itd itp, więc sądzę że taniej od 2.0 zeteca można by to wsadzić... ale jest jedno ale, mówiłeś na gg że jak narazie nie chcesz turbo, ale potem może się coś smienić i rs2000 jest naprawdę drogie w dłubaniu jeśli chodzi o turbo....
PS. Puma góra silnika od rs1800 i 2.0 troszkę się różni rs1800 ma troszkę ostrzejsze wałki, a co do przelotu 2,5" ma to sens o ile będzie kolektor rurowy, a o tym z kolegą rozmawiałem na gg, co do samej przeróbki kolektora z rs2000 do zeteca do kolega ma znajomego co mu dorobi flansze, więc spoko, dlatego sądze że przelot będzie si.
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 4 Lut 2007, 06:35   

trzeci napisał/a:
Przy okazji tego topicu pojawiły się 3 obszerne wypowiedzi (Pieska i Pumy) które skopiowałem do WORD-a i w wolnej chwili postaram się z nich zrobić jednego gotowca odnośnie swapu na 2,0 16V Zetec.
No a Tobie Ad@mus - powodzenia, gdy sie w końcu zdecydujesz co i jak
Pozdro ...
Nie wiem tylko po co - każdy nowy ktory tu przyjdzie i tak bedzie sie pytał co i jak pomimo tego ze to bedzie podklejone
Z drugiej strony patrząc na ta dyskusje mam mieszane uczucia - napisze sie takiemu delikwentowi od h..ja postow co i jak i ile to kosztuje, a ten i tak tego nie zrealizuje. Inna sprawa ze niektóre wypowiedzi są z krainy bajki i mitów - np. kupno silnika RS2000 kompletnego (i pewnie zdrowego) za 2.0000 zł, czy też jak to łatwo i przyjemnie moża wszystko skompletować i wsadzić do silnika.....na tego typu sprawy nie wystaczy mieć tylko kasy - trzeba mieć przede wszystkim tez kupe czasu i cierpliwości
_________________
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Lut 2007, 09:22   

Piesek napisał/a:
PS. Puma góra silnika od rs1800 i 2.0 troszkę się różni rs1800 ma troszkę ostrzejsze wałki, a co do przelotu 2,5" ma to sens o ile będzie kolektor rurowy, a o tym z kolegą rozmawiałem na gg, co do samej przeróbki kolektora z rs2000 do zeteca do kolega ma znajomego co mu dorobi flansze, więc spoko, dlatego sądze że przelot będzie si.


Piesek wałki w 2,0 i 1,8 są praktycznie identyczne!! byc moze jest delikatna róznica ale wałki od RS1800 nie bedą wałkami ostrymi dla 2,0. Zreszą angole jako przeróbke z 1,8 105KM na RS1800 równiez podaja zeby stosować wałki z 2,0. hmmm kolebka tuningu Fiest sie myli?? Zreszta jak porównywałem wałki od 2,0 a rysunkiem technicznym wałków od 1,8 130KM to wyszły na to samo. Cóż moze sie myle...

Jaki wpływ ma kolektor wydechowy na zwiekszanie średnicy wydechu o 0,5 cala?? Co ma dodać predkości spaliną czy zwieksza ich ilość?? Na jakiej podstawie uważasz że 2,5" wolne czyli na 1 tłumiku przelotowym jest SI

Bo ja na poparcie mojej tezy ze 2,5" to za dużo do seryjnego N/A (nawet po wałkach i delikatnym retuszu moge przedstawić Astre GSI z c20xe w której z serii zrobiono 215KM a wydech był na poziomie 2 1/4 cala z 3 tłumikami, który był licozny na potrzeby poważnej przeróbki silnika.
Inny przykład Fiat SC 1,1 przygotowywany do mistrzostw polski w wyścigał cpłąskich. Chłopaki zwiekjszyli wydech o 1/2" i pojechali na hamownie i co?? dupa 5-7KM uciekło!!

W silnikach turbodoładowany faktycznie 2,5 - 3 cale to średnica optymalna ale w N/A trzeba podejść z głową do tego bo jedyne co sie stanie bedzie Warczy Rycy Ceszczy a KM jedynie uciekna.

No ale jesli choidzi włascicielowi o dźwiek to owszem 2,5" + 1 tłumi i bedzie git!!! Każżdy na światłach bedzie słyszał. :yes:

A jesli chodzi o porównanie Zeteców z RS2000 to pod kontem dalszego Tuningu w Kaczogrodzie jest to ten sam chu.....! Cześci z rynku wtórnego wzasadzie nei wystepują a nowe sa tak samo drogie. Uturbić N/A czy to bedzie Rs2000 czy 2,0 Zetec to ten sam koszt i problem. wiec jak dla mnei nei ma różnicy


Niestyty Łokmen masz racje 99% naklepiemy sie w tą klawiature jak głupi i bedzie ch.... wielki z takich palnów. Choc trzeba mieć nadzieje że akurat w tym przypadku ta regóła sie nei potwierdzi. I ta nadzieja jest wzasadzie przy każdokrotnym misaniu na ten temat :-/
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2813
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Lut 2007, 09:34   

PumaRST napisał/a:
zefir napisał/a:
Kolin luzior :) )
mocne wejscia to domena tego forum:)


każdego :hahaha: :hahaha:

Ad@mus chcesz zeby fiesta była mocna kup silnik z RST :ok:

chyba jeszcze musze napisać FAQ o 2,0 16v w naszych fofi :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:


nie tylko RST jest mocne ;-)
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
trzeci 
Moderator





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 55
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 4 Lut 2007, 09:35   

Łokmen napisał/a:
Nie wiem tylko po co - każdy nowy ktory tu przyjdzie i tak bedzie sie pytał co i jak pomimo tego ze to bedzie podklejone

Po to, że jesli się ktoś spyta o to samo to odeśle się go do FAQ a temat nawet będzie można zamknąć.
To po pierwsze, a po drugie to jesteśmy Ogólnopolskim Klubem Fiesty, co zobowiązuje nas do tego, żeby takie rzeczy były u nas spisane i podane w formie gotowców do zapoznania się.
I takich opracowań powinno być dużo, dużo więcej, nie tylko w tematyce tuningu mechanicznego.
Pozdro ....
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 4 Lut 2007, 10:04   

to z tym wydechem może się mylę... ale np. rover zastecowy ma przelot po całości, a jest mistrzem Polski w klasie mini... a mówię też o oparciu samochodów moich kumpli, inne przykłady rover 114 też wolny wydeszek, ale 2", teraz kumpel upycha tam 1,8 vvc i to też nie jest jego pierwszy, czy drugi swapowany silnik... kolejny projekt Honda Civic 1200 dopiero co jest składana, też przy pomocy chłopaczka od rovera i z tego co mi wiadomo ma też mieć wolny wydech przelotowy, a to auto będzie się ścigać na 1/4 mili na mistrzostwach Europy w Kamieniu Śląskim, więc myślę że chłopaczki mają na tyle wiedzę żeby nie pchać się w straty rzędą 7km żeby coś im tam mruczało, sorry Marcin ja nie mówię tu o golficach czy kaliberach i w środku 4 panów w białych czapeczkach i zależy im tylko aby było jak najgłośniej aby jak najbardziej można było się lansować 8 głośniki boschmana w bagażniku, radio pjoniera i lans pełną gębą. Kolejny przykład to nissan sunny GTR, całkowicie wybebeszona buda, łącznie z nagrzewnicą zamkami wszystko co się tylko dało i równierz ma wolny wydech 2,5" a zamiast tłumika rure 80mm i myślę że też to nie jest założone do lansu żeby tylko dudniło i włączało wszystkie alarmy na osiedlu, a uwierz że tak ryczy to auto że.... głowa kwadratowa :D :D ale nie wiem może się mylę, może Kielecka sfera street racerów w inny sposób podwyższa moc swoich autek, albo już sam nie wiem.
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Lut 2007, 10:58   

Mafios napisał/a:
nie tylko RST jest mocne ;-)


a czy ja powiedziałem że tylko?? jest jeszcze kilka racjonalnych i nie racjonalnych rozwiązań

Piesek nie chodzi o kielecka strefe czy jaką kolwie inną. to są proste załozenia ze na pałe nic sie nie zrobi sensownego. A mityczny wolny wydech 2,5" nie zawsze musi sie sprawdzic w N/A.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 4 Lut 2007, 11:15   

panowie...troche optymizmu :D
bylbym chyba debilem gdybym zaczol dlubac w aucie bez wczesniejszego wtajemniczenia...
najpierw przemyslec potem robic bo kase latwo wydac trudniej zarobic...
konspekt przebudowy musi byc dopiety na ostatni guzik!!

a jesli chodzi o tuning silnika wolnossacego to sposobow jest naprawde duzo...
wiec dyskusje na ten temat moga trwac godzinami...a opini moze byc milion piecstet sto dziewiecset...
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 4 Lut 2007, 16:29   

chicałbym zebyś jak nie za pół roku to przynajmniej za rok pochwalił sie swapem - ale jak znam życie to szybciej sie pozbędziesz samochodu jak zrobisz swap zresztą niejedni tu byli co chcieli wsadzać silniki od stara...
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - Tuning
Pierwsze informacje - zapraszam!!!!
PumaRST Tuning mechaniczny 0 20 Lis 2005, 12:40
PumaRST
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MK3] PROJEKT ŚLIWKA - Tuning wizualny, mechaniczny i rodzin
26.04.08 mały update - serducho do śliwki :)
Danio Archiwum 132 28 Maj 2008, 19:13
a1topgear
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MK4] Drobny tuning 1.25 16V
wwwojtek1 Tuning mechaniczny 4 17 Lut 2009, 21:09
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów [MK4] EGR mechaniczny czy elektryczny?
myslas Silniki diesla 2 13 Mar 2012, 18:44
myslas
Brak nowych postów [MK4] Prawa szyba elektrycza, problem mechaniczny
M_arcin Mechanika 11 16 Lis 2008, 23:59
cradleoffilth


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.