Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

dane 1.6 cvh i ziutka
Autor Wiadomość
czarny 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Arek
Wiek: 48
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 53
Skąd: mikołajki
Wysłany: 21 Paź 2006, 23:07   

witam!! dowiedziałem sie ze wały w silnikach 1.8 i 1.9 są takie same.różnica jest w tłokach, w 1.8 mają średnice 81 mm co daje pojemność 1812 a w 1.9 82.4 co daje 1876 wiec przyrost nie jest wielki. pozdrawiam!!!
_________________
Jestem w trakcie przeróbek. Silnik juz jest 1.8 CVH, zawieszenie tez, zostaje karoseria
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 21 Paź 2006, 23:51   

czyli wychodzi na to ze silnik z sierry też by był dobry ;)
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
czarny 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Arek
Wiek: 48
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 53
Skąd: mikołajki
Wysłany: 23 Paź 2006, 22:47   

witam!! silnik od sierry z głowicą od xr2i byłby idealny pod turbo bo 1.8 ma płaskie tłoki i byłby mały stopień sprężania. pomyśl nad tym puma. pozdrawiam!!
_________________
Jestem w trakcie przeróbek. Silnik juz jest 1.8 CVH, zawieszenie tez, zostaje karoseria
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 23 Paź 2006, 23:02   

czarny napisał/a:
witam!! silnik od sierry z głowicą od xr2i byłby idealny pod turbo bo 1.8 ma płaskie tłoki i byłby mały stopień sprężania. pomyśl nad tym puma. pozdrawiam!!


ta sam historia jest z blokiem 1,9
ja już nie pomyśle o tym bo posżły inne plany :D ale myśle ze jeszcze ktoś to zrobi w naszym klubie.

POZDRAWIAM
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24 Paź 2006, 14:14   

po odpaleniu mojej padaczki zobacze jak dół silnika się sprawuje... jak będzie w stanie do remontu to będę myśleć nad czymś takim o rozwieje wszelkie wątpliwości... ale w moim wykonaniu to raczej 1.8 gdyż potem łatwiej będzie z zakupem...

[ Dodano: Pią Lis 10, 2006 17:59 ]
mam kolejne nowe przydatne rzeczy :) Tym razem fotki:
http://cgi.ebay.co.uk/FOR...1QQcmdZViewItem
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Gaźniki - dane techniczne i regulacja
Laskosz Mechanika silnika 2 13 Paź 2011, 18:50
diodalodz
Brak nowych postów Przyklejony: Dane techniczne silników mk1/2 - benzynowych i diesla
Laskosz Mechanika silnika 1 5 Sty 2007, 11:04
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.