  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
    
     
	
		Otwarty przez: trzeci 30 Maj 2011,  21:47		 | 
	
			[MK3] Duże spalanie LPG | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Pawełos666  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Ford BMW 
                  Wiek: 38  Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Cze 2011,  15:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a jakie masz tarcze? trzeba dobrac twardosc do tarcz
 
 
brembo
 
ate
 
lucas
 
bosch
 
oryginalne - motorcraft
 
delphi
 
ferodo
 
meyle
 
magneti marelli
 
breck
 
byle nie jakies no name
 
 
 
odradzam "maff" - rozpadly mi sie na zakrecie         odpadlo polowe klocka, ogolnie kruszylo sie, wloskie g****, porysowalem tarcze
 
 
obecnie jezdze na tarczach brembo litych + klocki fomar friction - polskie i zajebiscie tanie z 50zl w sklepie, takie mialem pod reka, jest bardzo ok, na przegladzie tez ladnie wyszlo, ale polecam nie oszczedzac na bezpieczenstwie i kupic drozsze niz 50zl, za 80zl mozesz miec ate tak jak masz system hamulcowy, czy motorcrafta, lepsza opcja niz wymieniac wczesniej tansze 
 
 
[ Dodano: Czw Cze 02, 2011 17:55 ]
 
http://allegro.pl/ate-klo...1597540519.html 88zł 
 
 
[ Dodano: Czw Cze 02, 2011 18:06 ]
 
lub brembo ----> http://allegro.pl/klocki-...1625988586.html za 80zl | 
             
						
				_________________ CVH 1.4 FU..'89
 
 
 
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Cze 2011,  21:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ja miałem kiedyś w escorcie za 22zł   
 
http://allegro.pl/klocki-...73.html#gallery
 
 
Hamowały dobrze   
 
pisków nie było, nie zużywały się za szybko.
 
Na przeglądzie nie było problemów. | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 kamil wolski  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Cze 2011,  22:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | "Klocek", bez elementu ciernego, sam metal też hamuje... Kwestia "jak"... | 
             
						
				_________________ było: 104KM 220Nm
 
jest: 133KM 186Nm | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Cze 2011,  05:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | drzeniow napisał/a: | 	 		  |  nie zużywały się za szybko.  | 	  
 
 
 	  | kamil wolski napisał/a: | 	 		  |  bez elementu ciernego, sam metal też hamuje...  | 	  
 
 
    
 
 
A producent prawie jak ATE   
 
 
 
 	  | Pawełos666 napisał/a: | 	 		  | trzeba dobrac twardosc do tarcz  | 	  
 
A czy twardość klocka i tarczy jest gdzieś publicznie podana ( tj na opakowaniu ) ? Czy trzeba tego szukać bo katalogach producentów? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Pawełos666  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Ford BMW 
                  Wiek: 38  Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Cze 2011,  08:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               chdzi o to zeby do lipnej tarczy ktora sie sciera nie ma sensu zakladac twardego klocka, tylko wymienic  tarcze i klocki jako komplet jednej firmy, albo zalozyc twarde tarcze (lepszej firmy) i sredniej jakosci klocki, nie odwrotnie... bo zedrze tarcze, takze wszystko zalezy od tarcz jakie ma, dajac np klocki ferodo do kiepskich tarcz zurzyja sie szybko. jesli tarcza jest wysluzona mozna raz zalozyc twarde klocki, podrowna tarcze, a potem wymienic na miekkie. mozna tez przetoczyć czy przeszlifować tarcze lub chociaż same krawędzie, do tego zaszlifowac fazkę na górnej i dolnej krawędzi roboczej klocka, zeby rant tarczy nie pilowal nowych i sie zle nie ukladaly, jak sa tarcze nie wiadomego pochodzenia to lepiej, wymienic rant sprawdza sie moneta do tego wchodzi minimalna grubosc tarczy, jesli tarcze sa porzadnej firmy ale juz troche przejechaly to mozesz uzyc sredniotwardego klocka, a jak bardzo chcesz je oszczedzac i jesli sa dobrej firmy masz do nich zaufanie, maja jeszcze odpowiednia grubosc i sa gladkie, to mozna miekkie klocki zastosowac w celu ochrony. jesli tarcza jest zjechana i nie wiadomo jakiej firmy lub wiadomo ze kiepskiej to wywalac nie zastanawiac sie, i kupic brembo albo ate, czy inne tym podobne. ale warto sie zastanowic 2x i przeczytac to (ostatni post) ---> http://www.fiestaklubpols...e00865d29ec808e 
 
 
[ Dodano: Nie Cze 05, 2011 10:17 ]
 
 	  | kamil wolski napisał/a: | 	 		  | "Klocek", bez elementu ciernego, sam metal też hamuje... Kwestia "jak"... | 	  
 
tarcza do wymiany | 
             
						
				_________________ CVH 1.4 FU..'89
 
 
 
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 burdzyk2  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 80 Skąd: Podkarpacie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Cze 2011,  14:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | U mnie seicento siostry jeździ od '99 na oryginalnych tarczach, nigdy nie wymieniane były, a klocki co rok może dwa Ferodo idą... Trzeba zaznaczyć że jako już prawie 12 letni samochód ma mniej niż 110 tyś przebiegu... | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 cxz3  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Darus 
                  Wiek: 37  Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 10 Skąd: wa-wa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Gru 2011,  12:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ile możliwości regulacji masz na parowniku ? jak tylko 2 pokrętła to na tym największym zakręć do końca i potem na przewodzie od parownika do mixera masz taka plastikową śrubę reguluj  wkręcając ja do środka i niech druga osoba patrzy dodając gazu kiedy silnik traci moc . Jak znacząco zacznie tracić to zakończ regulację . Ja tak miałem w 1.1 palił mi 16-17 gazu po takiej regulacji mieszanki i przepływu zeszedłem na 8-9 l.
 
 Teraz mam 1.3 fiestke i jak ktoś by miał mikser do niej to z chęcią kupię | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Pawełos666  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Ford BMW 
                  Wiek: 38  Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Gru 2011,  13:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | wszystko ok kolego tylko na parowniku nie zakreca sie do ubogiej na max, tylko ustawia na srodku granic palnosci gazu... robi sie to na sluch ustawiajac srubke pomiedzy min a max i obroty maja byc wtedy najwyzsze z mozliwych potem sie to sprawdza na goracym i zimnym silniku... a na koniec ustawia sie dawke gazu. zeby ustawic parownik trzeba podac tlen do silnika (czyli gaznik musi byc poprawnie ustawiony, lewe powietrza) inaczej ustawianie parownika bedzie trudne i malo wyczuwalne, nie znajdziesz min i max...potem ustawic tak jak napisales na oko duza srube po obrotach silnika i odkrecic o 1 obrot ale od tego ustawienia mozna jeszcze przykrecac i bawic sie powietrzem na gazniku, dolocie itd, sprawdzajac ile pali na 100 | 
             
						
				_________________ CVH 1.4 FU..'89
 
 
 
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
 
    | Podobne Tematy | 
  
 
  | Temat | 
  Autor | 
  Forum | 
  Odpowiedzi | 
  Ostatni post | 
  
 
    | 
  Przyklejony:  Pomocne materiały z LPG
		 Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
		 | 
  Blackknight88 | 
  LPG | 
  7 | 
  4 Sty 2017,  23:32   cargo | 
  
  
    | 
  Przyklejony:  LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
		 Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
		 | 
  diodalodz | 
  Mechanika ogólna | 
  5 | 
  31 Sty 2006,  09:10   Gość  | 
  
  
    | 
  Przyklejony:  [MK3] Fiesta MK3
		 Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
		 | 
  Freeman | 
  Nasze auta | 
  0 | 
  12 Lip 2011,  15:36   Freeman | 
  
  
    | 
  Przyklejony:  [MK3] FAQ - Shortshifter
		 Szybsza zmiana biegów
		 | 
  TomeX500 | 
  Tuning mechaniczny | 
  39 | 
  25 Cze 2013,  21:37   rybek121 | 
  
  
    | 
  Przyklejony:  Fiesta MK3 - 3D Project
		 
		 | 
  Longer_007 | 
  Hyde-Park | 
  205 | 
  2 Wrz 2015,  13:13   szagrad | 
  
  
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |