Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 23:11 |
Wydech mk2 diesel |
Autor |
Wiadomość |
lucyna
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Classic
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 37 Dołączyła: 01 Sty 2014 Posty: 18 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 00:11 pomocy!!!!!!
|
|
|
Mam fiestunie mk2 z roku 85 staram sie jak moge o nia dbac i jak tylko moge tak wkladam w nia kasy. Niestety ja moge ale nie wszyscy mi pozwalaja:( moja przyjaciolka (fiesta) potrzebuje dwururki do ukladu wydechowego. Niestety jedyna jaka znalazlam to ze starej fiesty i to za taka kase ze masakra. Czy ktos moze mi pomoc? |
_________________ Lucyna i jej Fiesciunia |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
lucyna
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Classic
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 37 Dołączyła: 01 Sty 2014 Posty: 18 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 09:32
|
|
|
Dzieki ci bardzo, ale niestety to nie jest to moja dwurura jest w polowie zlaczona w jedna a ta wlasnie jest do konca podwojna to jest chyba z innego modelu:gale dziekuje jeszcze raz i probuje dalej |
_________________ Lucyna i jej Fiesciunia |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 09:44
|
|
|
lucyna, ta dwururka będzie pasować |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
lucyna
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Classic
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 37 Dołączyła: 01 Sty 2014 Posty: 18 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 14:35
|
|
|
Chlopaki wzzystko fajnie i doceniam wasza pomoc ale niestety na zdjeciu nizej jest puszka a ja tej puszki nie mam, no chyba ze ja o czyms nie wiem, np. Co dzialo sie z tym autem przed tym jak przyszlo do mnie. |
_________________ Lucyna i jej Fiesciunia |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 14:37
|
|
|
lucyna, cięzko wywróżyć, bo może jakiś magik robił wydech na patencie |
|
|
|
 |
lucyna
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Classic
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 37 Dołączyła: 01 Sty 2014 Posty: 18 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 14:47
|
|
|
Nawet nie mowcie bo ja robie wszystko zeby w tym acie czesci byly orginalne i nowe a tu takie rzeczy i to bez mojej wiedz ale w sumie jak zadzwonilam do jednego miejsca z czesciami to kobieta powiedziala ze sa dwie wersje tego ukladu wydechowego i w zaleznosci jak jest wpisane w DR tak jest pod maska. A ja jak zwykle trafilam na wyjatkowe autko ja mam takie szczescie jak nie przejsciowki to cos innego i tak zawsze hehe. |
_________________ Lucyna i jej Fiesciunia |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 14:50
|
|
|
W ogóle jak patrze na tą fotkę, to ta dolna raczej jest przypadkowa. Przecież ten tłumik wypada idealnie w miske olejową Musiałabyś poprosić gościa z aukcji o real foto.
Edit: chociaż nie... Te diesle mają tak dziwnie
 |
|
|
|
 |
lucyna
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Classic
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 37 Dołączyła: 01 Sty 2014 Posty: 18 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 17:33
|
|
|
no wlasnie mechanik mi powiedzial ze u mnie nie ma w ogole tej puszki....i tak mam szukac i szczerze to tak znalazlam ale to z fiesty na szrocie w dodatku w takim prawie stanie jak moja i ...100zł... |
_________________ Lucyna i jej Fiesciunia |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 18:10
|
|
|
Bez puszki były chyba od benzyniaków.
Nie jest to pocięte i pospawane, bo komuś tłumik się rozleciał? Zrób jakąś sensowną fotke |
|
|
|
 |
lucyna
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Classic
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 37 Dołączyła: 01 Sty 2014 Posty: 18 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 20:46
|
|
|
Sensownej to mnie sie chwilowo nie da zrobic ale sa trzy rodzaje tych ukladow wydechowych w fiestach z mojego rocznika. Ja akurat mam ten bez katalizatora. Moj jest diesel i i wszystko ma orginalnie. No teraz oprocz pewnych lat na rurach z wydechu. Tata byl odwazny i sie tego podjal no a teraz zostala mi wlasnie ta jedna rzecz wlasciwie do wymiany bo tego tak sie juz nie polata niestety;( |
_________________ Lucyna i jej Fiesciunia |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 20:54
|
|
|
hmm, mi microcat pokazuje tylko taki do diesla (to jest bez kata):
Aż ciekaw jestem, co tam konkretnie siedzi |
|
|
|
 |
markos2101

Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Marek
Wiek: 38 Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 106 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 21:19
|
|
|
Dokładni taki kupiłem do mojego diesla rok temu (zamiast przelotowej samoróbki)
Pasował bez problemów i chodzi ciszej. |
_________________
 |
|
|
|
 |
lucyna
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Classic
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 37 Dołączyła: 01 Sty 2014 Posty: 18 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 21:41
|
|
|
Mowisz ze interesujaca wersja no pewnie bo moje, jak bede umiala to tylko zrobie dla was zdjecie |
_________________ Lucyna i jej Fiesciunia |
|
|
|
 |
lucyna
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Classic
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 37 Dołączyła: 01 Sty 2014 Posty: 18 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 21:52
|
|
|
Pierwszy to diesel, drugi benzyna, trzeci to xr2. Brakuje do tego przynajmniej dwóch układów z katalizatorem (ohv i cvh):
 |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 21:56
|
|
|
No to masz ten NIEWŁAŚCIWY, ktoś chciał być mądrzejszy od Microcata i wsadził co mu się pod rękę nawinęło... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
Ostatnio zmieniony przez Parzych 2 Sty 2014, 21:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 21:57
|
|
|
Od marca 1984 zawsze był ten sam wydech . Ktoś ci zrobił rzeźnię i teraz mechanik Cię wkręca. W miskę tłumik nie wejdzie, bo w 1.6 D kolektor wydechowy jest z tego co pamiętam za silnikiem, więc puszka chowa się w podwozie. Strasznie nie lubię tego silnika
Z resztą, jaki to problem. Pojedziesz do gości od tłumików i oni temat ogarną. Wstawią złącze jak ktoś je powycinał i tyle. Do całej operacji najwyżej doliczą 70 zł za złącze .
 |
|
|
|
 |
lucyna
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Classic
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 37 Dołączyła: 01 Sty 2014 Posty: 18 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 22:19
|
|
|
Dzieki wam bardzo za pomoc. Mam lekkie zamieszanie w glowie ale zobacze jeszcze co sie da zrobic ze zdjeciem |
_________________ Lucyna i jej Fiesciunia |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 22:44
|
|
|
Najcenniejsza jest część która jest od razu za kolektorem i wisi na sprężynach. To 90% problemów z wydechem w 1.6D ponieważ połączenia kołnierzowe z biegiem lat się wycierają i tracą szczelność. Przerabiałem temat w aucie jednego z naszych byłych klubowiczów A generalnie połączenie 2 rur pod autem, dla tłumikarza jest to robota na 20-30 minut. Problem będzie jeśli nakrętki na kolektorze nie będą chciały się odkręcić. Wtedy trzeba wyjąć kolektor z auta i nakrętki wygrzać palnikiem tlen/acetylen. Dlatego moim zdaniem jeśli mechanik nie ma "gazów" to lepiej by tego nie robił, bo ukręci szpilki. Niestety nie znam twojego mechanika i nie jestem w stanie ocenić jego kompetencji. |
|
|
|
 |
|