Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 23:28 |
[MK2] "pytam o błotnik" |
Autor |
Wiadomość |
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 8 Mar 2009, 19:53 [MK2] "pytam o błotnik"
|
|
|
hej zboczency ...szybkie pytanie jak te wasze obrzydlistwa miały fabrycznie rozwiazane szczeliny przedniego błotnika na styku słupek A i podszybie ? ..Xr która męcze miała tam jakies marne resztki starego szczeliwa ..ale poniewaz ..błotnikom daleko do orginału ..nie wiem czy to ori czy wymysł któregos ołnera .. w duzych fiatach n.p szczelina była szczeliwowana ..chciałbym tutaj postapic zgodnie z rozwiazaniem fabrycznym ...
poradzcie ..bo na fotkach w necie fige widac ...
po otrzymaniu odpowiedzi dioda skasuj temat proszę ..... |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 8 Mar 2009, 20:56
|
|
|
Jacy zboczeńcy? W tej chwili kochać można inaczej jest w modzie
Nie ma uszczelnienia - szpara musi pozostać |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 8 Mar 2009, 21:19
|
|
|
xr2fun napisał/a: | Nie ma uszczelnienia - szpara musi pozostać |
wg mnie ładniej by było jakoś to własnie jakimś szczeliwem wypełnić byle nie szpachlować i malować bo pęknie |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 8 Mar 2009, 21:41
|
|
|
dioda mi napisał ze ori jest wypełnienie masa uszczelniajacą ...
panowie zdecydujcie się ...bo za pare dni zaczynam szykowac bude ..a zaczynam od szczeliwek ,chce zrobic ori..więc decydujcie ...oczywiscie szczeliwko bedzie najlepsze ,lakierowalne (wurth),lekko wklesłe i lakierowane
..a zboczency jestescie straszni bo zeby wchodzic w te brzydactwa MK1/2 to trzeba miec totalnie niepokoleji w głowie |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 8 Mar 2009, 22:00
|
|
|
LOY napisał/a: | dioda mi napisał ze ori jest wypełnienie masa uszczelniajacą ...
|
Nie jest - bo ja jaszcze mam dwie cnoty nieskundlone KAPISTO Loy |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 8 Mar 2009, 22:13
|
|
|
xr2fun napisał/a: | LOY napisał/a: | dioda mi napisał ze ori jest wypełnienie masa uszczelniajacą ...
|
Nie jest - bo ja jaszcze mam dwie cnoty nieskundlone KAPISTO Loy |
kapisto ...dzieki wielkie ..robie więc ori ..chyba ze sugerujesz ..uszczelnic ...ale chyba nie sugerujesz ...
PS ..Xr2fun badzże wreszcie na zlocie ..poznałem twojego mini .ale chciałbym poznac XR-kę |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
Ostatnio zmieniony przez LOY 8 Mar 2009, 23:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kostek88wjcz
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 8 Mar 2009, 23:58
|
|
|
czasami były jeszcze gumowe uszczelki . połączenie słupek błotnik z tego co mi się wydaje jest niewypełnioną szparą . a podszybie błotnik ma mase chyba . zapytam jeszcze jednego pacjenta co miał cnote z niemiec. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 9 Mar 2009, 09:06
|
|
|
Było wypełnienie. Jak jest ten Y na łączeniu to od maski do rozwidlania była wciśnięta uszczelka. W przekroju miała 0 - takie spłaszczone lekko O, na ramionach rozwidlenia nie było już uszczelnienia i rowek nie był taki głęboki.
|
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 9 Mar 2009, 12:37
|
|
|
nie trzeba było was pytac teraz mi zamotaliscie ...to co szczeliwowac błotnik-podszybie ..a szpare błotnik-słupek zostawiac ...kurde tez sobie wymysliłem ori .... |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 9 Mar 2009, 13:01
|
|
|
LOY napisał/a: | to co szczeliwowac błotnik-podszybie ..a szpare błotnik-słupek zostawiac ...kurde tez sobie wymysliłem ori |
tak bym zrobił
lakierowana spoina dużo lepiej wygląda a ori to ori to nie W108 . Ford nie udostępnia danych więc ... |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 9 Mar 2009, 13:08
|
|
|
dobra połowiczne rozwiazanie i kazdy bedzie pogodzony
dioda wywalaj temat ..juz wiem wszystko
DZIEKUJE ...zboki |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 9 Mar 2009, 13:21
|
|
|
Jak zaszczelinujesz i będziesz jeździł w zimie to...... szybciej wyjdą parchy tudzież dziura. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Mar 2009, 00:21
|
|
|
xr2fun napisał/a: | Jak zaszczelinujesz i będziesz jeździł w zimie to...... szybciej wyjdą parchy tudzież dziura. |
ok 2-3 lata jak nie ma nadkoli z przodu . |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 10 Mar 2009, 12:16
|
|
|
jak nie skasowałes panie to was jeszcze podręczę ..sa gdzies jakies tjunerskie nadkola do MK2 ..czy jedynie opcja wciskac nadkole od MK3 ...warto przesadzac / ..Xr2 kuby niema zadnych nadkoli a o dziwo w nadkolach zupełnie nie poleciała |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 10 Mar 2009, 12:44
|
|
|
Ja też nie mam nadkoli i błotnik lewy musiałem wymienić bo miał kiedyś kolizję i już nie oparł się rudej (koło kierunkowskazu).
Nadkole w tym przypadku w niczym nie pomoże. Chodzi o to, że takie uszczelnienie powoduje trwały brak odparowania wody i brak ewentualnej możliwości późniejszej konserwacji bez użycia ostrych narzędzi. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Mar 2009, 19:03
|
|
|
ale mi np po założeniu nadkoli przestały gnić już zjedzone narożniki błotników . Także trzeba je zakładać . |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 10 Mar 2009, 19:29
|
|
|
DIODA - czytasz dokładnie wątki? Potrafisz chyba odróżnić przód od tyłu! :yyy:
Ja nigdzie nie napisałem, że nie warto zakładać nadkoli.
Przeczytaj jeszcze raz co w tym temacie napisałem i chyba zrozumiesz o co chodzi |
|
|
|
|
kostek88wjcz
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
|
|
|
|
|