Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] LPG - bardzo duże spalanie.
Autor Wiadomość
iru 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 34
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 25 Gru 2007, 21:21   [MK3] LPG - bardzo duże spalanie.

a wieć panowie kto mi moze powiedzieć mam fiest xr2i rs1800 i pali mi gazu od 22-25l
nqa pełnej butli gazu prawie 29 l zrobiłem 130km


i dlaczego ona tyle pali wina reduktora czy czego
moze mi ktoś cos podpowiedzieć z góry dzieki
_________________
był maluszek
było daihatsu 1.0 td 58km
teraz jest fiesta xr2i 1,8 16v 130
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012, 18:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Gru 2007, 01:28   

najpierw sprawdź czy kilka min po odpaleniu robi się ciepły parownik .
czy jest właściwe ogrzewanie w środku co pokazuje miernik temperatury na desce podczas jazdy .
 
 
 
iru 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 34
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 26 Gru 2007, 10:06   

redukror ogrzewa a tem jest w normie
_________________
był maluszek
było daihatsu 1.0 td 58km
teraz jest fiesta xr2i 1,8 16v 130
 
 
rajtar
[Usunięty]

Wysłany: 26 Gru 2007, 12:14   

iru, Jeśli instalacja ma duży przebieg, a odpalanie silnika było od razu na gazie, to na bank masz do wymiany membrany w reduktorze; są "zdrewniałe" i i nie zamykają zaworków gazu wewnątrz reduktora. Można wykonać wymianę przy pomocy zestawu naprawczego np z Allegro, lub - jeśli stary model reduktora - zafudować nowy model, ale to już przynajmniej 3 stówki... :yes:
 
 
stahoojedyn 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 314
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 26 Gru 2007, 12:56   

a ile ci pali na PB
_________________
siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD :!:
:D
http://inprl.pl/relikt/2986/
 
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Gru 2007, 13:00   

Na Pb w ogóle nie pali :devil:
 
 
iru 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 34
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 26 Gru 2007, 14:30   

auto jak odpalam to tylko na benzynie i jade jakieś 2-3 km i dopiero przezucam na gaz
_________________
był maluszek
było daihatsu 1.0 td 58km
teraz jest fiesta xr2i 1,8 16v 130
 
 
rajtar
[Usunięty]

Wysłany: 26 Gru 2007, 16:07   

iru, :czatownik: Za odpalanie na benzynie masz pochwałę! Tak daleko, jak piszesz, nie musisz na niej jechać, bo to już lekka przesada. Moja efka (patrz profil) przełącza się teraz po ok 0,5km; może po prostu lubisz zrywną jazdę i masz ciut za bardzo "odkręcony" parownik? Nadal obstawiam membrany... <8>
 
 
iru 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 34
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 26 Gru 2007, 22:37   

teraz właśnie mysle zainwestować w nowy reduktor (wydatek 195zł)albo w gaz sekwencyjny
_________________
był maluszek
było daihatsu 1.0 td 58km
teraz jest fiesta xr2i 1,8 16v 130
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Gru 2007, 02:55   

jeśli masz komputer gazowy z silniczkiem krokowym to zmień parownik .
Jeśli jessteś kumaty a instalacja nie ma wiecej niż 100 tyś km to można pokusić się o zmianę membranek o ile nie jest to lovato zofoli albo AC .
 
 
 
iru 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 34
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 28 Gru 2007, 15:45   

gaz był zakładany w 2003 roku lovato a przebieg auta to 119 tyś
_________________
był maluszek
było daihatsu 1.0 td 58km
teraz jest fiesta xr2i 1,8 16v 130
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 28 Gru 2007, 15:59   

sprawdź sondę lambda po mi jak padła to też palił dużo gazu
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Gru 2007, 20:17   

jak ma lovato i to z 2003 roku to wątpie żeby ktoś komputer tam wstawił .
Przyszedł czas na parownik i tyle .Lovato może uda ci się naprawić a może nie . Wszystko zależy czy urwą sie sruby od płaszcza wodnego czy nie . Zazwyczaj się urywają .
 
 
 
Tyczol
[Usunięty]

Wysłany: 31 Gru 2007, 15:23   

Tez mam lotato, i podobny mialem problem. Silnik niedogrzany wypluwal mi przez gaznik mieszanke oleju z czymstam, co zapychalo filtr powietrza. Wymienilem filtr, "dokrecili" mi gaz fachowcy i smiga :)
 
 
iru 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 34
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2 Sty 2008, 11:14   




moze palic tyle przez ze tam co gaz wlatuje i silnik pobiera to jest podłaczony do tego plastiku z filtrem powietrza a on czasami wypada i nie jest czczelny a mógłby być podłączony do tego efi
_________________
był maluszek
było daihatsu 1.0 td 58km
teraz jest fiesta xr2i 1,8 16v 130
Ostatnio zmieniony przez iru 2 Sty 2008, 11:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Sty 2008, 11:15   

Czy mi się wydaje, czy widzę tam rozcięcie?
 
 
iru 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 34
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2 Sty 2008, 11:19   

wydaje ci sie
_________________
był maluszek
było daihatsu 1.0 td 58km
teraz jest fiesta xr2i 1,8 16v 130
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 4 Sty 2008, 11:01   

iru napisał/a:
[url=http://img293.images...gd8.jpg]Obrazek[/URL]


moze palic tyle przez ze tam co gaz wlatuje i silnik pobiera to jest podłaczony do tego plastiku z filtrem powietrza a on czasami wypada i nie jest czczelny a mógłby być podłączony do tego efi


w futurze mam taki sam styl montarzu-poprostu 2gen polega na montniecuy zwezki w uklad dolotowy (ingerencja w uklad dolotowy,zwezenie dolotu=mniejsza moc ztłumiona zwęzką)duze spalanie moze tez byc spowodowane tym ze zamiast typowej drugiej gen z kompem i silniczkiem krokowym zastosowano śrube ktora moze byc za bardzo odkrecona dla poprawienia osiągow,ja sie nie spotkalem jeszcze z tym zeby ktos wwiercal sie ze zwezka w kolektor metalowy zamiast tych plastikowych rogow:),to chyba ze sie ma sekwencje ale to juz inny montaz i calkowicie co innego :)

pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
NOWITEK 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 188
Skąd: Małopolska
Wysłany: 4 Sty 2008, 11:17   

iru napisał/a:
[url=http://img293.images...gd8.jpg]Obrazek[/URL]


moze palic tyle przez ze tam co gaz wlatuje i silnik pobiera to jest podłaczony do tego plastiku z filtrem powietrza a on czasami wypada i nie jest czczelny a mógłby być podłączony do tego efi


Musi być podłączony tam gdzie jest bo jak byś podpioł do "EFI" to by było już za przepustnicą. A co do dolotu/plastiku to zamocuj go tak żeby "czasami nie wypadał" .
_________________
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 4 Sty 2008, 11:19   

NOWITEK napisał/a:
iru napisał/a:
[url=http://img293.images...gd8.jpg]Obrazek[/URL]


moze palic tyle przez ze tam co gaz wlatuje i silnik pobiera to jest podłaczony do tego plastiku z filtrem powietrza a on czasami wypada i nie jest czczelny a mógłby być podłączony do tego efi


Musi być podłączony tam gdzie jest bo jak byś podpioł do "EFI" to by było już za przepustnicą. A co do dolotu/plastiku to zamocuj go tak żeby "czasami nie wypadał" .

no dokladnie :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.