[MK3] LPG - bardzo duże spalanie. |
Autor |
Wiadomość |
iru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 34 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 25 Gru 2007, 21:21 [MK3] LPG - bardzo duże spalanie.
|
|
|
a wieć panowie kto mi moze powiedzieć mam fiest xr2i rs1800 i pali mi gazu od 22-25l
nqa pełnej butli gazu prawie 29 l zrobiłem 130km
i dlaczego ona tyle pali wina reduktora czy czego
moze mi ktoś cos podpowiedzieć z góry dzieki |
_________________ był maluszek
było daihatsu 1.0 td 58km
teraz jest fiesta xr2i 1,8 16v 130 |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012, 18:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Gru 2007, 01:28
|
|
|
najpierw sprawdź czy kilka min po odpaleniu robi się ciepły parownik .
czy jest właściwe ogrzewanie w środku co pokazuje miernik temperatury na desce podczas jazdy . |
|
|
|
|
iru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 34 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 26 Gru 2007, 10:06
|
|
|
redukror ogrzewa a tem jest w normie |
_________________ był maluszek
było daihatsu 1.0 td 58km
teraz jest fiesta xr2i 1,8 16v 130 |
|
|
|
|
rajtar [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Gru 2007, 12:14
|
|
|
iru, Jeśli instalacja ma duży przebieg, a odpalanie silnika było od razu na gazie, to na bank masz do wymiany membrany w reduktorze; są "zdrewniałe" i i nie zamykają zaworków gazu wewnątrz reduktora. Można wykonać wymianę przy pomocy zestawu naprawczego np z Allegro, lub - jeśli stary model reduktora - zafudować nowy model, ale to już przynajmniej 3 stówki... |
|
|
|
|
stahoojedyn
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 314 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 26 Gru 2007, 12:56
|
|
|
a ile ci pali na PB |
_________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD
http://inprl.pl/relikt/2986/ |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Gru 2007, 13:00
|
|
|
Na Pb w ogóle nie pali |
|
|
|
|
iru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 34 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 26 Gru 2007, 14:30
|
|
|
auto jak odpalam to tylko na benzynie i jade jakieś 2-3 km i dopiero przezucam na gaz |
_________________ był maluszek
było daihatsu 1.0 td 58km
teraz jest fiesta xr2i 1,8 16v 130 |
|
|
|
|
rajtar [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Gru 2007, 16:07
|
|
|
iru, Za odpalanie na benzynie masz pochwałę! Tak daleko, jak piszesz, nie musisz na niej jechać, bo to już lekka przesada. Moja efka (patrz profil) przełącza się teraz po ok 0,5km; może po prostu lubisz zrywną jazdę i masz ciut za bardzo "odkręcony" parownik? Nadal obstawiam membrany... |
|
|
|
|
iru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 34 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 26 Gru 2007, 22:37
|
|
|
teraz właśnie mysle zainwestować w nowy reduktor (wydatek 195zł)albo w gaz sekwencyjny |
_________________ był maluszek
było daihatsu 1.0 td 58km
teraz jest fiesta xr2i 1,8 16v 130 |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27 Gru 2007, 02:55
|
|
|
jeśli masz komputer gazowy z silniczkiem krokowym to zmień parownik .
Jeśli jessteś kumaty a instalacja nie ma wiecej niż 100 tyś km to można pokusić się o zmianę membranek o ile nie jest to lovato zofoli albo AC . |
|
|
|
|
iru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 34 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 28 Gru 2007, 15:45
|
|
|
gaz był zakładany w 2003 roku lovato a przebieg auta to 119 tyś |
_________________ był maluszek
było daihatsu 1.0 td 58km
teraz jest fiesta xr2i 1,8 16v 130 |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 28 Gru 2007, 15:59
|
|
|
sprawdź sondę lambda po mi jak padła to też palił dużo gazu |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Gru 2007, 20:17
|
|
|
jak ma lovato i to z 2003 roku to wątpie żeby ktoś komputer tam wstawił .
Przyszedł czas na parownik i tyle .Lovato może uda ci się naprawić a może nie . Wszystko zależy czy urwą sie sruby od płaszcza wodnego czy nie . Zazwyczaj się urywają . |
|
|
|
|
Tyczol [Usunięty]
|
Wysłany: 31 Gru 2007, 15:23
|
|
|
Tez mam lotato, i podobny mialem problem. Silnik niedogrzany wypluwal mi przez gaznik mieszanke oleju z czymstam, co zapychalo filtr powietrza. Wymienilem filtr, "dokrecili" mi gaz fachowcy i smiga |
|
|
|
|
iru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 34 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2 Sty 2008, 11:14
|
|
|
moze palic tyle przez ze tam co gaz wlatuje i silnik pobiera to jest podłaczony do tego plastiku z filtrem powietrza a on czasami wypada i nie jest czczelny a mógłby być podłączony do tego efi |
_________________ był maluszek
było daihatsu 1.0 td 58km
teraz jest fiesta xr2i 1,8 16v 130 |
Ostatnio zmieniony przez iru 2 Sty 2008, 11:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2 Sty 2008, 11:15
|
|
|
Czy mi się wydaje, czy widzę tam rozcięcie? |
|
|
|
|
iru
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 34 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2 Sty 2008, 11:19
|
|
|
wydaje ci sie |
_________________ był maluszek
było daihatsu 1.0 td 58km
teraz jest fiesta xr2i 1,8 16v 130 |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 4 Sty 2008, 11:01
|
|
|
iru napisał/a: | [url=http://img293.images...gd8.jpg]Obrazek[/URL]
moze palic tyle przez ze tam co gaz wlatuje i silnik pobiera to jest podłaczony do tego plastiku z filtrem powietrza a on czasami wypada i nie jest czczelny a mógłby być podłączony do tego efi |
w futurze mam taki sam styl montarzu-poprostu 2gen polega na montniecuy zwezki w uklad dolotowy (ingerencja w uklad dolotowy,zwezenie dolotu=mniejsza moc ztłumiona zwęzką)duze spalanie moze tez byc spowodowane tym ze zamiast typowej drugiej gen z kompem i silniczkiem krokowym zastosowano śrube ktora moze byc za bardzo odkrecona dla poprawienia osiągow,ja sie nie spotkalem jeszcze z tym zeby ktos wwiercal sie ze zwezka w kolektor metalowy zamiast tych plastikowych rogow:),to chyba ze sie ma sekwencje ale to juz inny montaz i calkowicie co innego
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
NOWITEK
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 4 Sty 2008, 11:17
|
|
|
iru napisał/a: | [url=http://img293.images...gd8.jpg]Obrazek[/URL]
moze palic tyle przez ze tam co gaz wlatuje i silnik pobiera to jest podłaczony do tego plastiku z filtrem powietrza a on czasami wypada i nie jest czczelny a mógłby być podłączony do tego efi |
Musi być podłączony tam gdzie jest bo jak byś podpioł do "EFI" to by było już za przepustnicą. A co do dolotu/plastiku to zamocuj go tak żeby "czasami nie wypadał" . |
_________________
|
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 4 Sty 2008, 11:19
|
|
|
NOWITEK napisał/a: | iru napisał/a: | [url=http://img293.images...gd8.jpg]Obrazek[/URL]
moze palic tyle przez ze tam co gaz wlatuje i silnik pobiera to jest podłaczony do tego plastiku z filtrem powietrza a on czasami wypada i nie jest czczelny a mógłby być podłączony do tego efi |
Musi być podłączony tam gdzie jest bo jak byś podpioł do "EFI" to by było już za przepustnicą. A co do dolotu/plastiku to zamocuj go tak żeby "czasami nie wypadał" . |
no dokladnie |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
|