Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:50 |
[MK2] Chcę być piękna i szybka |
Autor |
Wiadomość |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 24 Cze 2006, 13:04 [MK2] Chcę być piękna i szybka
|
|
|
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=15901
Powyżej opis mk2 xr2 w rękach Piotra (XR2Fun)
str. 1: Przejęcie mk2 xr2 od Piotra
str. 2: Sesja zdjęciowa Żabci (fota w kalendarzu FKP 2011)
str. 3: Kubełkowe fotele
str. 4: Renowacja tylnej półki
str. 4: Naprawa mocowania lewych przycisków w długiej desce
str. 5: 1.6 CVH efi(bez efi) insjad
str. 5: lampka oświetlenia wnętrza z mk3 w mk2
str. 9: Kiwający piesek z epoki YO
str. 10: Kolejna sportowa kiera i dopasowanie naby z mk3 do mk2 |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 16 Mar 2013, 17:50, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
 |
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 27 Cze 2006, 20:46
|
|
|
Trochę jest poślizgu bo projekt nr1 (bedzie gotowy opis zapodam)zaczął się robić i zamieszanie ogólne. Głowica się rzeźbi powoli trochę nowych gratów jest w GB i dojadą. Spokojnie na luzie projekt idzie do przodu.
Kto czyta moje wątki serdecznie pozdrawiam!
[ Dodano: Nie Lis 05, 2006 21:23 ]
Sprężyny SPAX już dojechały plus parę innych "gratów" - zima przede mną i mimo poślizgu prace trwają nadal. |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 18 Lut 2008, 12:04
|
|
|
W dziale mk1/2 były ostatnio zdjątka innych projektów czyli Mini . Ja z niecierpiwością czekam na opis każdego z nich . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 4 Mar 2008, 21:02
|
|
|
Tak w XR pasek pojechał. Co do MINI a jakże rzeźba niesamowita ze Swiftem.
Uwierzcie, że mnie naprawdę brakuje czasu bo przyplątał się po roku oczekiwania V8 i też go trzeba trochę dziabnąć aby z przyczepą trochę porobił. |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 4 Mar 2008, 21:07
|
|
|
Ehh - neistety czasu brakuje wszystkim :(
Dłub i pokazuj to co dasz radę - choćby szczątki informacji tak żeby można poczytać o profi rasowaniu |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 4 Mar 2008, 21:21
|
|
|
Jak skończę Mini przygotowane na ten sezon puszczę parę zdjęć ( zostało tylko tylne zawieszenie na "gwincie" do wymiany ). Auto jeździ ale jest mały problem-muszę zmienić lewarek od biegów bo tak szybko się wkręca, że jest problem ze zmianą biegów - za długi skok. Projekt Suzuki to jest naprawdę rzeźba i tego nie będę opisywał na tym Forum bo komplikacji na wejściu jest aż za wiele a w trakcie kompletowania całości wyjdą następne - np. półosie i problemy z przeniesieniem mocy ( czego już doswiadczam z tym pierwszym ). Czeka mnie zakup 2 szper a są to koszty ok. 1200funtów.
A na koniec trzeba wreszcie XR uruchomić - tzn. skończyć głowicę poskładać wszystko do kupy i jeździć. |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 4 Mar 2008, 21:44
|
|
|
Jak potrzebujesz zastępczego silnika do ikserki to odstąpię Ci mój czarny . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 5 Mar 2008, 19:26
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Jak potrzebujesz zastępczego silnika do ikserki to odstąpię Ci mój czarny . |
Dzięki z góry za ofertę ale nie skorzystam - już dwa lata mam dół, blok z tlokami po remoncie trzeba tylko skończyć głowicę ( w zasadzie wszytko leży na półce ). Ja również w tej chwili leżę finansowo na własne życzenie V8 żłopie niemiło a rozwiązaniem jest gaz chociaż będąc szczery go nie lubię. Ale powiem wam tak z 4,7 poj. 231km to żaden wynik, asfaltu zawinąć się nie da - jedyne co pozostaje to czysta przyjemność jeździć spokojnie aż do bólu. Niemniej jednak moment obrotowy i 4x4 robi swoje - plecy czują fotel.
[ Dodano: Wto Mar 10, 2009 20:58 ]
Wpadł mi do głowy pomysł aby ją sprzedać w lecie!
Ten pomysł został oprotestowany przez moją żonę (a tu nie należy dyskutować)
Więc trza działać ale po wakacjach bo jest kolejka wózków do zrobienia od roku i czasu brakuje. |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Maj 2009, 15:34
|
|
|
xr2fun napisał/a: | [ Dodano: Wto Mar 10, 2009 20:58 ]
Wpadł mi do głowy pomysł aby ją sprzedać w lecie!
Ten pomysł został oprotestowany przez moją żonę (a tu nie należy dyskutować)
Więc trza działać ale po wakacjach bo jest kolejka wózków do zrobienia od roku i czasu brakuje. | to ja podbije żeby nie było że temat umarł i wylądował na złomie, gdybyś jednak chciał sprzedać PW |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
hubi_2006

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 13 Maj 2009, 19:04
|
|
|
Ej żyleciarze odpuście... xr2fun, napisał:
Cytat: | Ten pomysł został oprotestowany przez moją żonę (a tu nie należy dyskutować)
Więc trza działać ale po wakacjach bo jest kolejka wózków do zrobienia od roku i czasu brakuje. |
Więc nie ma się co napalać chyba... |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
 |
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 25 Lip 2009, 20:28
|
|
|
Długo nie grzebałem w tym aucie - żona nalegała aby zmienić "kubełek" pasażera bo będzie wozić "puszystych" i mogą się nie zmieścić. Operacja przebiegła sprawnie - wymienione na przetarty fotel z serii.
Musiałem zmienić żarówkę w tylnej lampie, przy okazji bo 2 lata nie zaglądałem do schowków w bagażniku zrobiłem inspekcję a tu niemiła niespodzianka - ślady korozji na łączeniu nadkola z podłogą schowka. Potraktowałem jedynym słusznym narzędziem (młotek i przecinak) wyszła dziura - było to brutalne pociagnięcie.
W przyszłym tygodniu 10cm2 łatka do wspawania a przy okazji inspekcja na podnośniku.
Za mody na silniku zabieram się w październiku po sezonie "upalania". Kupiłem nowego Webera za 15 funtów - na docieranie wystarczy. |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 25 Lip 2009, 20:33
|
|
|
Piotrze - potraktowałeś rdzę w jedyny , moim zdaniem , sensowny sposób - nie było w tym nic brutalnego ( choć może sie to komuś w głowie nie mieścić )
Miło słyszeć że będziesz zimą robił silnik bliźniaczy do mojego - może uszczknę nieco z Twojej wiedzy
Pomyśl nad kompletnym wnętrzem do swojej mk2 - przypadkiem wiem gdzie lerzy jedno całkiem ładne
ps: Mam pewien plan na webera z policzonymi długościami rezonansowymi - zobaczymy jak wypali ( do tego mam wydech rurowy in progress - zobacz w moim projekcie ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 11 Wrz 2009, 20:15
|
|
|
WEBER za 15 funtów (przesyłka 55funtów :yyy: ) -ssanie automatyczne + jakieś elektryczne duperele, których nie podłączałem, zamontowany w dotychczasowym 1,4CVH.
Silnik dostał nowe życie. Wolne obroty, przyśpieszenie bajka - sam jestem zdziwiony, że niby ten sam motor a jednak całkiem inny
Stary gaźnik niby był dobry ale wychodzi na to że nie. |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 11 Wrz 2009, 20:27
|
|
|
To jest właśnie największa wada starych rzeczy . W sumie wszystko działa i jest ok , ale jak założysz " takie samo " tylko nowe to wszystko wygląda inaczej .
Patrzyłem dziś na mój " dobry " gaźnik - minimalny luz na przepustnicy , odrobinę zjechana prowadnica drugiego przelotu , itd itp . Czyli suma miliona małych zużyc dających ogólny efekt .
Cieszę się , że Twoja ikserka dostaje nowe taile Zasłużyła na to ( choć wiem że i tak Twoja największa motoryzacyjna miłość to MINI ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 11 Wrz 2009, 20:52
|
|
|
Zgadza się!
Mini wygrywa i trudno z nim wygrać konstrukcją dużo młodszym i mocniejszym. Ot takie diabelskie pudełko, małe ale piekielnie szybkie po drobnych modyfikacjach co strasznie wkurza na innych na imprezach np. SuperOes |
|
|
|
 |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 16 Wrz 2009, 18:37
|
|
|
xr2fun, spełniłeś marzenie mk2-ki, jest piekna a teraz bedzie jeszcze szybsza |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 7 Paź 2011, 10:09
|
|
|
Historia na trzynastocalowych RS-ach toczy się dalej .
Wczoraj auto zmieniło właściciela i po przejechaniu ponad pięciuset kilometrów zaparkowało wraz ze mną w podziemnym garażu w Poznaniu
Piotrowi zakręciła się w oku łezka , gdy żegnał się ze swoją jedenastoletnią utrzymanką , a ja obiecałem , że będę o nią nalezycie dbał .
Pare osób , które poznały tę historię już wcześniej , stwierdziło , że auto poszo w dobre ręce . Zrobię wszystko , aby nie zawieśc ich kredytu zaufania .
Z pierwszych wrażeń :
Auto kupiłem i dopiero po tym zacząłem je oglądać . I to tylko dlatego , że kontemplowanie prawie seryjnej mk2xr2 jest czymś co dzisiaj jest praktycznie nie do zrobienia .
Droga do domu ?
90 - 120 km/h za lawetą załadowaną drugą mk2 oraz kuuupą gratów ( za kółkiem Pucio )
Zaczynamy rozmawiać .
Ona do mnie mówi każdym małym piskiem , cykaniem silnika i szumem wiatru w szybrze .
Ja opowiadam jej o życiu , które teraz będzei wiodła .
Za to uwielbiam stare auta .
Nie są bezosobowe . Na karoseriach , silnikach i we wnętrzach można odczytać całą historię , które przeżyły .
Cóż tu więcej dodawać ?
27 godzin na nogach i krótki sen z nogami podkurczonymi na rozłożonym siedzeniu dwudziestoparoletniej ikserki . Są takie chwile dla których się żyje |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 7 Paź 2011, 10:26
|
|
|
Sie rozbrykali Pieknie pany... co dalej bedziecie z nia robic ??
Bo domyslam sie ze nie bedzie jezdzila na co dzien tylko jako dama tylko w weekendy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|