Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:55 |
PROJEKT: Mój swap z 1.1i/1991 na 1.6 16v i na 2,0 16v/1996r. |
Autor |
Wiadomość |
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Sie 2007, 09:39
|
|
|
PumaRST, mam nadzieję, że do miesiąca się wyrobię. Jak tylko znajdę trochę czasu, to porobię zdjęcia i wrzucę.
Ad@mus, a ty ich juz nie potrzebujesz??
Pozdrawiam chłopaki!
P.S> Wczoraj wyleciała cała zbędna elektryka. Dziś dalsze prace "rozbiórkowe" i zaczniemy myśleć nad klatką.
|
Ostatnio zmieniony przez gaszu 13 Sie 2007, 08:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 10 Sie 2007, 13:55
|
|
|
tobie sa bardziej potrzebne niz mi wiec je oddam:)
zadzwon do mnie na wieczor to sie dogadamy.pozdro |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Sie 2007, 08:47
|
|
|
Trochę zdjęć z "motania" blachy . Sorry za jakość, ale były robione komórką.
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 13 Sie 2007, 10:52
|
|
|
O to rozumiem... ladnie pokonserwowane glowne elementy i dany zestaw naprawczy... ile kosztowal ten caly przod?? |
_________________
|
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Sie 2007, 12:10
|
|
|
Fordon, 8 mies. temu za blachy dałem 250 Brutto, ale ze sporą zniżką Kupiłem cały pas przedni, oba błotniki oraz reperaturki tylnych błociarzy i wlewu. |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 20 Sie 2007, 14:10
|
|
|
gaszu napisał/a: | Sekwencja już działa, kolektor plastikowy ma się dobrze . Teraz robię blachę, ponieważ na niedzielnym rajdzie autko trochę ucierpiało (szutry) - prawy błotnik i prawe drzwi są do wymiany...
[url=http://img207.images....th.jpg]Obrazek[/URL]
[ Dodano: Czw Sie 09, 2007 09:18 ]
Wczoraj zapadła decyzja, że budujemy rajdówkę. Auto jest rozebrane do blachy i dziś zacznie się proces "wyspawywania" nadwozia.
Po rozebraniu okazało się, że moja fiesta jest całkiem "zdrowa" , dlatego nie będzie dużo pracy z nadwoziem - wymienimy pas przedni i błotniki. Z tyłu wstawki (pro forma), oczywiście reperaturka wlewu paliwa. Wywalimy, co trzeba i wspawiemy klatkę. |
odwrotną bym kolejność zaproponował, najpierw klatka, potem spawanie budy - tak będzie lepiej i auto na pewno zachowa swoją geometrię, no chyba, że pod hasłem spawanie masz na myśli jakieś poprawki blaharskie, a nie wzamacnianie fabrycznych łączeń blach w aucie |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 20 Sie 2007, 14:47
|
|
|
pomaluj ten gruntikor ..to nie jest lakier zawnetrzny ...znosny jako podkład ale beznadziejny na scieranie i warunki atmosferyczne |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Sie 2007, 21:30
|
|
|
KUI3A i LOY - auto jest robione przy współpracy z firmą Radecki Motorsport, która robi TYLKO rajdówki i robi to dobrze i dokładnie. Furę trza najpierw obspawać, potem wspawać podstawy pod klatkę, a na końcu sama klatka. Nie ukrywam, że dziennie robię z chłopakami ale nie relacjonuję na bieżąco tego, co się dzieje. Fiesta jest "odbudowywana" oraz obspawywana tam, gdzie tego potrzeba. Co do gruntówki, to używam jej tylko jako "zaprawki" będzie baran i konserwa - nie starajcie się - to nie jest pierwsza blacha,którą robię. Pozdrawiam! |
Ostatnio zmieniony przez gaszu 13 Kwi 2008, 17:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 23 Sie 2007, 21:43
|
|
|
gaszu napisał/a: | KUI3A i LOY - auto jest robione przez firmę Radecki Motorsport, która robi TYLKO rajdówki i robi to dobrze i dokładnie. Furę trza najpierw obspawać, potem wspawać podstawy pod klatkę, a na końcu sama klatka. Nie ukrywam, że dziennie robię z chłopakami ale nie relacjonuję na bieżąco tego, co się dzieje. Fiesta jest "odbudowywana" oraz obspawywana tam, gdzie tego potrzeba. Co do gruntówki, to używam jej tylko jako "zaprawki" będzie baran i konserwa - nie starajcie się - to nie jest pierwsza blacha,którą robię. Pozdrawiam! |
najwyraźniej różne szkoły są
u mnie Trela robił odwrotnie |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
tomekk58
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 01 Lip 2005 Posty: 246 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 23 Sie 2007, 22:22
|
|
|
gaszu napisał/a: | Radecki Motorsport | często widuje czarno srebrnego cieniasa i czerwonego malczana z ich stajni,
Adam kurcze podziwiam Twoj zapał i chęci i to co z tego wynika, nie bedzie mocnych w Rybniku na Twoja rajdówke
tak OT to w końcu musze Ci ten katalizator oddać, ale jakos caly czas zapominam |
_________________ Fiesta mk3 1,1i 50km 1990r.=> Orion mk2 1,6i16v 90km 1993r.=> Laguna II 1,9dCI 120km 2001r.=> BMW 530dA e39 Touring 193km 2001r.=> Fiesta mk4 1,3i 60km 1997r.=> Ford Mondeo Kombi 2.0TDCi 2008r. + Fiesta mk6 1.4 16v 2007r.
|
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sie 2007, 10:29
|
|
|
tomekk58, tak, tego cieniasa teraz przerabiamy. Silnik dostaje teraz ostatnie szlify mechaniczne - czekamy jeszcze na wałki i będzie zdrowo ponad 100KM. Potem muszę się trochę popałować z elektroniką... |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 26 Sie 2007, 10:43
|
|
|
Gaszu skoro budujesz rajdówke to mam na zbyciu płyn hamulcowy Mintexa jakbyś był zainteresowany to PW |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Wrz 2007, 00:34
|
|
|
No i przyszedł czas na mały update:
- auto jest po blacharce i kitowaniu - stoi na "podkładzie"
- wsadziłem serwo i pompę hamulcową z escorta '96 -> efekt piorunujący; hamuje o wiele lepiej,
- zrobiłem nową głowicę, czyli rozwiertałem kanały dol/wylot., polerowanie, zawory, odchudzanie wałków, rozwiercanie kolektora wydechowego. głowica jest z esiego 1,8 - czyli ma mniejsze komory spalania, co w efekcie daje "doprężenie" silnika,
- głowicę posadziłem na metalowej uszczelce - niższa od seryjnej, czyli dalsze doprężanie
- wymieniłem krokowy
- wywaliłem wszystkie wtyczki i przerobiłem instalację elektryczną
Teraz silnik chodzi jak malina. Pomiar przyspieszenia na g-techu 5,5s do setki na gołej blasze.
Planuję dalsze modyfikacje:
- tył tarczobębny z RS2000,
- klatka,
- zawias Bilstein B6,
- hydrauliczny rękaw,
- kierownica z odsadzeniem,
- szyby z poliwęglanu...
- dolot na czterech przepustnicach
- wystrojenie tego wszystkiego na SMT7,
... i wiele innych "pierdółek...
Zdjęcia wrzucę niebawem.
P.S. Silnik na kolektorze z focusa chodzi o niebo lepiej, niż na tradycyjnych "rogach" |
Ostatnio zmieniony przez gaszu 24 Wrz 2007, 22:46, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 23 Wrz 2007, 07:31
|
|
|
pokasz jakieś fotki |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Wrz 2007, 22:44
|
|
|
Fotki są powyżej |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 25 Wrz 2007, 07:20
|
|
|
gaszu napisał/a: | Fotki są powyżej |
to czekam na dalszy ciag prac.
Mam nadzieje że uda ci sie skończyć auto do przyszłorocznego zlotu. a przynajmniej ze bedzie w takim stanie że przyjedziesz nim na niego :lol:
Pozdrawiam |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 25 Wrz 2007, 12:45
|
|
|
PumaRST napisał/a: | gaszu napisał/a: | Fotki są powyżej |
to czekam na dalszy ciag prac.
Mam nadzieje że uda ci sie skończyć auto do przyszłorocznego zlotu. a przynajmniej ze bedzie w takim stanie że przyjedziesz nim na niego :lol:
Pozdrawiam |
znając tempo prac Adama to do przyszlorocznego zlotu ta fiesta bedzie jeszcze pare razy swapowana i nie z tego powodu ze cos srutututu w silniku ale dlatego ze ciagle bedzie malo mocy ,ja widzialem ta fieste w poprzedniej specyfikacji 2,0+bloss i juz zapierdalała wkoncu bylo ponad 140KM ,
Adam powodzenia w dalszych modach,ja do Ciebie sie wybiore w pazdzierniku a moze i wczesniej -zobacze co wyjdzie jak zaloze ta przepustnice bo narazie auto mi sie stawia i nie mam czasu tez
pozdro 3m sie
ps.Marcin mam sprawe i odezwe sie na dniach na gg pozdro tez
sory za OT |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 25 Wrz 2007, 13:01
|
|
|
a dla spotęgowania prac oraz chęci przyjazdu na zlot dodam ze mamy klubowicza który twierdzi że zadna fiest do 2,0 nie da rady jego Hondzie na zlocie. i wsumie przyznałem mu racje ale zaczynam podejzewać ze jak Adam poskałda na trąbkach to to może sie zdziwić |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Wrz 2007, 21:54
|
|
|
gaszu a w jakiej klasie bedziesz sie zgłaszał na KJSach itp?
PS. gratuluje wytrwałości ...tylko pozazdrościć |
|
|
|
|
|