Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:55
PROJEKT: Mój swap z 1.1i/1991 na 1.6 16v i na 2,0 16v/1996r.
Autor Wiadomość
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 10 Sie 2007, 09:39   

PumaRST, :) mam nadzieję, że do miesiąca się wyrobię. Jak tylko znajdę trochę czasu, to porobię zdjęcia i wrzucę.
Ad@mus, a ty ich juz nie potrzebujesz??
Pozdrawiam chłopaki!

P.S> Wczoraj wyleciała cała zbędna elektryka. Dziś dalsze prace "rozbiórkowe" i zaczniemy myśleć nad klatką.



Ostatnio zmieniony przez gaszu 13 Sie 2007, 08:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 10 Sie 2007, 13:55   

tobie sa bardziej potrzebne niz mi wiec je oddam:)
zadzwon do mnie na wieczor to sie dogadamy.pozdro
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 13 Sie 2007, 08:47   

Trochę zdjęć z "motania" blachy :) . Sorry za jakość, ale były robione komórką.









 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Sie 2007, 10:52   

O to rozumiem... ladnie pokonserwowane glowne elementy i dany zestaw naprawczy... ile kosztowal ten caly przod??
_________________

 
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 13 Sie 2007, 12:10   

Fordon, 8 mies. temu za blachy dałem 250 Brutto, ale ze sporą zniżką :) Kupiłem cały pas przedni, oba błotniki oraz reperaturki tylnych błociarzy i wlewu.
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 20 Sie 2007, 14:10   

gaszu napisał/a:
Sekwencja już działa, kolektor plastikowy ma się dobrze :) . Teraz robię blachę, ponieważ na niedzielnym rajdzie autko trochę ucierpiało (szutry) - prawy błotnik i prawe drzwi są do wymiany...

[url=http://img207.images....th.jpg]Obrazek[/URL]

[ Dodano: Czw Sie 09, 2007 09:18 ]
Wczoraj zapadła decyzja, że budujemy rajdówkę. Auto jest rozebrane do blachy i dziś zacznie się proces "wyspawywania" nadwozia.
Po rozebraniu okazało się, że moja fiesta jest całkiem "zdrowa" :) , dlatego nie będzie dużo pracy z nadwoziem - wymienimy pas przedni i błotniki. Z tyłu wstawki (pro forma), oczywiście reperaturka wlewu paliwa. Wywalimy, co trzeba i wspawiemy klatkę.


odwrotną bym kolejność zaproponował, najpierw klatka, potem spawanie budy - tak będzie lepiej i auto na pewno zachowa swoją geometrię, no chyba, że pod hasłem spawanie masz na myśli jakieś poprawki blaharskie, a nie wzamacnianie fabrycznych łączeń blach w aucie
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 20 Sie 2007, 14:47   

pomaluj ten gruntikor :he: ..to nie jest lakier zawnetrzny ...znosny jako podkład ale beznadziejny na scieranie i warunki atmosferyczne
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 23 Sie 2007, 21:30   

KUI3A i LOY - auto jest robione przy współpracy z firmą Radecki Motorsport, która robi TYLKO rajdówki i robi to dobrze i dokładnie. Furę trza najpierw obspawać, potem wspawać podstawy pod klatkę, a na końcu sama klatka. Nie ukrywam, że dziennie robię z chłopakami ale nie relacjonuję na bieżąco tego, co się dzieje. Fiesta jest "odbudowywana" oraz obspawywana tam, gdzie tego potrzeba. Co do gruntówki, to używam jej tylko jako "zaprawki" będzie baran i konserwa - nie starajcie się - to nie jest pierwsza blacha,którą robię. Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony przez gaszu 13 Kwi 2008, 17:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 23 Sie 2007, 21:43   

gaszu napisał/a:
KUI3A i LOY - auto jest robione przez firmę Radecki Motorsport, która robi TYLKO rajdówki i robi to dobrze i dokładnie. Furę trza najpierw obspawać, potem wspawać podstawy pod klatkę, a na końcu sama klatka. Nie ukrywam, że dziennie robię z chłopakami ale nie relacjonuję na bieżąco tego, co się dzieje. Fiesta jest "odbudowywana" oraz obspawywana tam, gdzie tego potrzeba. Co do gruntówki, to używam jej tylko jako "zaprawki" będzie baran i konserwa - nie starajcie się - to nie jest pierwsza blacha,którą robię. Pozdrawiam!


najwyraźniej różne szkoły są

u mnie Trela robił odwrotnie
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
tomekk58 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lip 2005
Posty: 246
Skąd: Rybnik
Wysłany: 23 Sie 2007, 22:22   

gaszu napisał/a:
Radecki Motorsport
często widuje czarno srebrnego cieniasa i czerwonego malczana z ich stajni,

Adam kurcze podziwiam Twoj zapał i chęci i to co z tego wynika, nie bedzie mocnych w Rybniku na Twoja rajdówke

tak OT to w końcu musze Ci ten katalizator oddać, ale jakos caly czas zapominam :ups:
_________________
Fiesta mk3 1,1i 50km 1990r.=> Orion mk2 1,6i16v 90km 1993r.=> Laguna II 1,9dCI 120km 2001r.=> BMW 530dA e39 Touring 193km 2001r.=> Fiesta mk4 1,3i 60km 1997r.=> Ford Mondeo Kombi 2.0TDCi 2008r. + Fiesta mk6 1.4 16v 2007r.
 
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 26 Sie 2007, 10:29   

tomekk58, tak, tego cieniasa teraz przerabiamy. Silnik dostaje teraz ostatnie szlify mechaniczne - czekamy jeszcze na wałki i będzie zdrowo ponad 100KM. Potem muszę się trochę popałować z elektroniką...
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 26 Sie 2007, 10:43   

Gaszu skoro budujesz rajdówke to mam na zbyciu płyn hamulcowy Mintexa jakbyś był zainteresowany to PW
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 23 Wrz 2007, 00:34   

No i przyszedł czas na mały update:
- auto jest po blacharce i kitowaniu - stoi na "podkładzie"





- wsadziłem serwo i pompę hamulcową z escorta '96 -> efekt piorunujący; hamuje o wiele lepiej,



- zrobiłem nową głowicę, czyli rozwiertałem kanały dol/wylot., polerowanie, zawory, odchudzanie wałków, rozwiercanie kolektora wydechowego. głowica jest z esiego 1,8 - czyli ma mniejsze komory spalania, co w efekcie daje "doprężenie" silnika,
- głowicę posadziłem na metalowej uszczelce - niższa od seryjnej, czyli dalsze doprężanie :)
- wymieniłem krokowy :)
- wywaliłem wszystkie wtyczki i przerobiłem instalację elektryczną :)

Teraz silnik chodzi jak malina. Pomiar przyspieszenia na g-techu 5,5s do setki na gołej blasze.

Planuję dalsze modyfikacje:
- tył tarczobębny z RS2000,
- klatka,
- zawias Bilstein B6,
- hydrauliczny rękaw,
- kierownica z odsadzeniem,
- szyby z poliwęglanu...
- dolot na czterech przepustnicach
- wystrojenie tego wszystkiego na SMT7,
... i wiele innych "pierdółek...

Zdjęcia wrzucę niebawem.

P.S. Silnik na kolektorze z focusa chodzi o niebo lepiej, niż na tradycyjnych "rogach"
Ostatnio zmieniony przez gaszu 24 Wrz 2007, 22:46, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 23 Wrz 2007, 07:31   

:brawo: pokasz jakieś fotki :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 24 Wrz 2007, 11:44   

no to ładnie Adam niezpaomnij o hamowni :)

co tartczo bebnow to Ci moge te moje bardzo tanio pusic;) bo wiesz co znimi jets ;)

pozdro


:)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 24 Wrz 2007, 22:44   

Fotki są powyżej :)
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 25 Wrz 2007, 07:20   

gaszu napisał/a:
Fotki są powyżej :)


to czekam na dalszy ciag prac.

Mam nadzieje że uda ci sie skończyć auto do przyszłorocznego zlotu. :D a przynajmniej ze bedzie w takim stanie że przyjedziesz nim na niego :lol:

Pozdrawiam
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 25 Wrz 2007, 12:45   

PumaRST napisał/a:
gaszu napisał/a:
Fotki są powyżej :)


to czekam na dalszy ciag prac.

Mam nadzieje że uda ci sie skończyć auto do przyszłorocznego zlotu. :D a przynajmniej ze bedzie w takim stanie że przyjedziesz nim na niego :lol:

Pozdrawiam

znając tempo prac Adama to do przyszlorocznego zlotu ta fiesta bedzie jeszcze pare razy swapowana i nie z tego powodu ze cos srutututu w silniku ale dlatego ze ciagle bedzie malo mocy :) ,ja widzialem ta fieste w poprzedniej specyfikacji 2,0+bloss i juz zapierdalała wkoncu bylo ponad 140KM ;) ,
Adam powodzenia w dalszych modach,ja do Ciebie sie wybiore w pazdzierniku a moze i wczesniej -zobacze co wyjdzie jak zaloze ta przepustnice bo narazie auto mi sie stawia i nie mam czasu tez ;)

pozdro 3m sie :)

ps.Marcin mam sprawe i odezwe sie na dniach na gg pozdro tez :)

sory za OT
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 25 Wrz 2007, 13:01   

a dla spotęgowania prac oraz chęci przyjazdu na zlot dodam ze mamy klubowicza który twierdzi że zadna fiest do 2,0 nie da rady jego Hondzie na zlocie. i wsumie przyznałem mu racje ale zaczynam podejzewać ze jak Adam poskałda na trąbkach to to może sie zdziwić :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 27 Wrz 2007, 21:54   

gaszu a w jakiej klasie bedziesz sie zgłaszał na KJSach itp?

PS. gratuluje wytrwałości ...tylko pozazdrościć :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Swap z 1.6 16V klima na 1.8 16V 115 KM lub 130 KM
Midi_art Tuning mechaniczny 32 26 Maj 2011, 02:34
Midi_art
Brak nowych postów [Mk6] Swap 1.4 16V => 1.6 16V Zetec-SE (Duratec)
Gość Tuning mechaniczny 15 21 Lip 2009, 22:09
MARIUSZ.B
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Fiesta Projekt Kafar&Damian 1.6 DOHC 16V
Kafar777 Archiwum 20 30 Maj 2007, 20:35
Ad@mus
Brak nowych postów [MK3] Swap na 1.6 16v
gilong Tuning mechaniczny 34 23 Wrz 2013, 12:59
gilong


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.