Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:32 |
[MK3] PROJEKT ŚLIWKA - Tuning wizualny, mechaniczny i rodzin |
Autor |
Wiadomość |
Cichy16 [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Sty 2008, 22:11
|
|
|
Fiesta bardzo ładna widać ze wszystko robione z głową i starannie. Oby tak dalej |
|
|
|
|
tajmus
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 18 Sty 2008, 23:14
|
|
|
podoba mi sie ten projekcik.... a to tym bardziej ze sam juz jestem wtrakcie tworzenia takiego... tez mammoja fifi z 95 (miesiac to nie wiem...) roznica taka ze mam 5d... wiec juz samym tym bedzie odbiegala od xrki (wizualnie wiadomo) kolorek to granatowy... co wiecej... mysle ze za okolo 2 miesiace pojawi sie moj temacik z moja 2 kobieta a co wiecej to sie dowiecie... odezwe sie kiedy na gadulca... pare pytanek czeka. papa |
|
|
|
|
mikolaj_r
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 37 Dołączył: 25 Paź 2005 Posty: 397 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 24 Sty 2008, 15:58
|
|
|
A wiecie ze Danio ma z tyłu dymione lampy? Dzisiaj w drodze na uczelnie je dojrzałem. Od razu fiesta jakby szybsza się zrobiła |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 24 Sty 2008, 16:51
|
|
|
mikolaj_r napisał/a: | A wiecie ze Danio ma z tyłu dymione lampy? Dzisiaj w drodze na uczelnie je dojrzałem. Od razu fiesta jakby szybsza się zrobiła |
hehe peploła jesteś
fajnie było sie dzisiaj spotkać z Klubowiczem na trasie ale ta nasza droga to istny busz jest :( nie ma gdzie pojeździć i dziura na dziurze :( ja zawisłem na parkingu pod uczelnią i mnie śmignąłeś pięknie - FUTURA zwyciężyła - gratki
no oki oki mam lampki dymione z tyłu i powiem że sie pięknie wkomponowały w autko bo mają kolorek taki jakby fioletowawy
dzisiaj przyszedł długooczekiwany przeze mnie element projektu family-car : bagażnik bazowy....musze przyznać że w dużo lepszym stanie niż sie spodziewałem. Po sesji odświeżam go i montuje łącznie z boxem...wtedy też cykne jakieś fotki bo brudnemu autu nie bedę robić
pozazdrościłem też pasażerom tylnej kanapy i zadbałem o atermiki z przodu dodatkowo zmieniłem wszystkie wkładki na nowe ( z bagażnikiem mam przejściowe problemy) ....niedługo kilka nowości w temacie będzie
[ Dodano: Sob Mar 22, 2008 22:11 ]
no i pomimo tego że sie zarzekałem że muszę mieć czyste autko do fotek to jednak ostatnio śmigam kilosy setkami i niestety niezbyt długo mam czyste auto(a myję w nocy wiec z fotkami krucho)
pierwsza sprawa bagażnik plus box na aucie - zdały egzamin (fofi przewiozła spory ładunek) sprawdzone w ciężkich warunkach (akurat wtedy szalała emma) wrażenia bardzo pozytywne, nie było mocno odczuwalnych szarpnięć, jedynie prędkość maksymalna spadła do około 130, jeżeli chodzi o spalanie to 6,5 l wiec jestem zadowolony z zakupu
druga sprawa to upragnione lampki na aucie...kiedyś chorowałem na białe, później nate z wersji chanti, ale obecnie jestem zadużonych w tych co mam
kolejna rzecz to dekielki do felg stalowych - myślę żę miły czysty akcent na zimę, postaram sie wygospodarować trochę czasu w wakacje i odświeżyć stalówki
no i z racji zlotu a także moich wojażowych planów postanowiłem sprawić sobie cb... póki co w domu już zagościła antena (długa cholera jak ja wiec fiesta będzie udawać trolejbus)
na śliwkę wróciły miśki i od razu zakręty stały sie przyjemniejsze (fotki w swoim czasie jak sie zdjęcia nauczę robić )
mam pewne pytanko bo może ktośto montował - zamierzam zrobić szybki zielone folią lustro (nie wiem czy są różne rodzaje bo chciałbym coś takiego refleksyjnego) ze względu na malucha mojego - ma ktoś może fotki jak to wygląda oraz może polecicie jakiegoś producenta...
to tyle na dziś...niedługo muszę zajrzeć pod maskę bo trzebaby tam na wiosnę posprzątać:) |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
Longer_007
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Daniel
Wiek: 37 Dołączył: 16 Gru 2006 Posty: 145 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 22 Mar 2008, 22:23
|
|
|
Swoja droga te dekielki bardzo ciekawe, gdzie je dorwałes ? |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Longer_007 23 Mar 2008, 13:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 22 Mar 2008, 22:59
|
|
|
Longer_007, niezawodni klubowicze dzięki pawwol |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
tajmus
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 23 Mar 2008, 22:06
|
|
|
folia lustro?? masz na mysli lustro weneckie?? z tego co ja wiem to jest w polsce to zabronione, a czy tak jest naprawde to nie wiem dokladnie....
a co do przyciemniania czy luster to zostaw tak jak jest... moje zdanie |
_________________ Ballada
and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> |
|
|
|
|
yarbin
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 154 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 24 Mar 2008, 15:44
|
|
|
Danio, pogadaj z Tomkiem z naszej frakcji, on się ostatnio chwalił, że ma jakieś wtyki w zakładzie oklejania szyb, na forum squadu były namiary |
|
|
|
|
tomekk58
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 01 Lip 2005 Posty: 246 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 6 Kwi 2008, 22:59
|
|
|
Danio, jesli chcesz to zagadaj na gg, ja w ciagu tego tyg. bede ściemniać szybki to pogadam ile by wział za ściemnienie fiesty www.maxfol.pl to jest link do tego zakładu. pozdroo i składaj to co masz do poskładania |
_________________ Fiesta mk3 1,1i 50km 1990r.=> Orion mk2 1,6i16v 90km 1993r.=> Laguna II 1,9dCI 120km 2001r.=> BMW 530dA e39 Touring 193km 2001r.=> Fiesta mk4 1,3i 60km 1997r.=> Ford Mondeo Kombi 2.0TDCi 2008r. + Fiesta mk6 1.4 16v 2007r.
|
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 7 Kwi 2008, 09:03
|
|
|
no pomyślimy bo w tym miesiącu już mnie śliwka wyssała a gdzie tam do końca...
nie wiedziałem że przywracanie zdechłych kuniów mojej padlince zajmie tyle czasu i mamony...łatwiej byłoby chyba włożyć zarżnietego ziutka (byłoby wiecej kuniów) |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
yarbin
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 154 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 7 Kwi 2008, 09:07
|
|
|
Zetec A fe :patyk: |
|
|
|
|
lee-sec
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 36 Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 15 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: 9 Kwi 2008, 12:01
|
|
|
siema widzie ze tu fajny tuning robicie ja tez sie troche bawie juz pare rzeczy zrobilem a teraz padlo na usuniecie znaczkow i zaspawanie tylnej klapy tylko w sumie nie pomyslalem o tym ze jak ja zamontuje na zderzaku standardowym(brak funduszy na jakis fajny narazie) to nie bedzie ona podswietlona prosze o pomoc |
_________________ lee-sec fiesta clx mk3 |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 9 Kwi 2008, 12:28
|
|
|
lee-sec napisał/a: | siema widzie ze tu fajny tuning robicie ja tez sie troche bawie juz pare rzeczy zrobilem a teraz padlo na usuniecie znaczkow i zaspawanie tylnej klapy tylko w sumie nie pomyslalem o tym ze jak ja zamontuje na zderzaku standardowym(brak funduszy na jakis fajny narazie) to nie bedzie ona podswietlona prosze o pomoc |
jesssssuuuuuuu ..nie nadazam z usuwaniem . Ja na elektryce sie nieznam ale na chłopski rozum to musisz najpierw zrobic podswietlenie schowka a potem grubymi kablami pociaganac prad do bagaznika jakas zaróweczka koło tablicy i bedzie podswietlenie ..probelem tylko ze swiecic bedzie tylko przy otwartym schowku .... |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14 Kwi 2008, 13:33
|
|
|
No i się poplułem
LOY, oddajesz mi śniadanie |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 15 Kwi 2008, 01:42
|
|
|
czemu akurat w moim temacie skromnym ;(
ale żeby nie być gołosłownym dodaję fotkę gadżetu stylistycznego do fofki - myślę że będzie ładniej
|
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
Bit1
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 506 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 11:48
|
|
|
Czekamy na aktualizacje |
_________________
Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012 |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 11:49
|
|
|
No i nastąpił kolejny etap modyfikacji mojej śliwki a właściwie to nastąpi ale dopiero po powrocie z Poznania. A wszystko zaczęło się tak : od dawna chciałem mieć XR2i i to chyba nikogo nie dziwi, z wyglądu już miałem - natomiast serducho wciąż nadawało się do kosiarki niż do wycieczek mocno horyzoncie pojawiła się XR – na czarnych blachach, właściciel twierdził że dbał o nią i na niej nie oszczędzał, że sprzedaje bo ma nowe auto, że tam coś klapa do zmiany itd. Itd.
No i stało się – pewnej nocy wraz z kolegami (Adamem i Mariuszem) ruszyliśmy po maszynę.
Cały czas się łudziłem że będzie do odratowania, jednak po przyjeździe na miejsce już mieliśmy obawy. Tylna część karoserii była mocno naruszona (pozostałość po dzwonie), auto nie cofało (brak wstecznego) zdarzało mu się gasnąć – ale mimo wszystko jak się mu dało pary to darło ładnie. Postanowiliśmy zaryzykować i po załatwieniu kwestii formalnych wyruszyliśmy (jak się okazało w podróż życia). Autko traciło nam średnio 1 bieg /100km, wiec zbliżając się do Łodzi ugadaliśmy się z Zefirem na obiad w mac’u. Mając do dyspozycji tylko 3 biegi postanowiliśmy że dalej już nie będziemy męczyć staruszki i pojedziemy lawetą. Tutaj ostatnia fotka małej na kołach. Dodam tylko jeszcze że trafiła nam się 110KM
Po otwarciu maski w świetle dziennym (bo auto było kupowane w kompletnej ciemnicy) naszym oczom ukazał się „piękny” widok
Po dokładnych oględzinach nadwozia doszliśmy niestety do wniosku że nieopłacalna będzie naprawa budy (przedni zderzak wisiał na piance do okien, tylna belka i pas mało co a nogi by mi potłukły, tylna podłużnica miała wyrwane mocowanie belki i masę innych). W związku z tym postanowiliśmy wyjąć cvh i szczepić je do mojej śliwy. Po 3 dniach walki xrki już nie było wśród nas a w warsztacie Adiego kanał zawalała następująca bryła :
I tutaj fotka dobrego stanu technicznego :
Początkowo chcieliśmy powymieniać uszczelki, filtry, itd. Jednak później zdecydowaliśmy że skoro auto ma służyć niezawodnie to warto zaglądnąć do ser ducha głębiej. Po rozbiórce nie mogłem się powstrzymać żeby tych poszczególnych elementów nie wyczyścić i tak nocka w nockę w wolnych chwilach trwało „daniowanie”, (będę pokazywał już fotki po czyszczeniu bo po co psuć Wam weekend majowy )
Adi zajął się głowicą (pasowanie gniazd zaworowych, dopieszczenie kanałów, planowanie) wiec aby uprzyjemnić mu pracę wygrzebałem gdzieś z magazynów w Polsce , po atrakcyjnej cenie : nowy wałek i popychacze:
Okazało się że był to dobry krok bo stary wałek już stał krucho z krzywkami.
Wtryski udały się na kąpiel w ultradźwiękach
W poszukiwaniu tajli do cvh wynalazłem nówki tłoki z pierścieniami i tłokami– oryginał Mahle z logo Motorcrafta i po konsultacji z Pumą stałem się ich szczęśliwym posiadaczem:
W międzyczasie Adi poskładał głowicę :
Teraz przyszedł czas na dół silnika :
Prawda że zachęcał do pracy ?
Zostały podjęte następujące decyzje : tulejowanie i planowanie bloku, pomiar stopek korb (przy okazji montaż na gorąco w zakładzie), szlif i polerowanie wału (na szczęście wystarczył 1 szlif) , nowe panewki
W oczekiwaniu na wykonanie powyższych usług zaczęło się czyszczenie wszystkiego co się da:
Okazało się że fofka miała nówkę wydech, wiec wystarczyło go oczyścić i polakierować jak trzeba
Wężom i przewodom też się nie upiekło (środek po czyszczenia styków i układów chłodzenia – masa brudu wyleciała)
No i zaczęło się poszukiwanie uszczelek, uszczelniaczy itd… no i oczywiście negocjacje cenowe bo marża 30 % w polskim sklepie to norma….(tutaj również Pumę molestowałem co warto a czego nie)
Gdy udało się już skompletować to co trzeba i wzbogaciliśmy się o książkę obsługi zaczęła się układanka (warunki niczym w szpitalu, kompresor zastępował ssak, waciki – ręczniki papierowe, kroplówkę – mobil1, a seksowną siostrę – Danio z nadwagą , asystował również kolega Mariusz o zatrważającej ksywce ŚLUSARZ )
I tak na chwilę obecną brakuje nam do szczęścia : puszki z czujnikiem przepływu, potencjometru składu mieszanki (ten jest chyba ukręcony), jakichś tam przewodów , no i musimy ogarnąć wiązkę. Wiem że nie prezentuje się niedokończonych projektów ale zrobiłem to licząc na Wasze uwagi – chcąc uniknąć jak największej ilości chorób wieku dziecięcego.
Wczoraj a właściwie dzisiaj około 2 nad ranem naszym oczom ukazał się następujący widok :
Może to jeszcze za wcześnie na podziękowania ale zaryzykuje i chciałem podziękować
- Pumie – za to że chciało mu się odpowiadać na moje głupie pytania i zawsze służył pomocą,
- Wujkowi za pomoc w zbieraniu danych i gromadzenie tajli,
-Yarbinowi – za pomoc w gromadzeniu elementów układanki
- wszystkim Klubowiczom których o coś nudziłem
No i na samym końcu najserdeczniej moim dzielnym towarzyszom walki : Adiemu i Mariuszowi – za trwanie ze mną w bólach narodzin tej zabawki
DZIĘKI WIELKIE
Na chwilę obecną to tyle …jak wrócimy z Poznania będziemy się bawić dalej |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 12:02
|
|
|
no i pięknie
przechodzisz najdłuższą z mozłiwych dróg do posiadanai xr2i ale w końcu cie sie to uda
gratuluje i szkoda że nei chcesz wsadzać silnika przed poznaniem, to jest szybki swapik i akurat autko bys w trasie docierał. Pomyśl nad tym masz jeszcze 2 tygodnie a we 2 robi sie to góra 2 dni.
Gratuluje postępów i jakbyś miał jakieś pytania, to pytaj |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 12:13
|
|
|
Danio jak sobie przypomne to czerwone zlotko ;D
hehe
swietny projekt i genialna robota przy tajlach szacun |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
yarbin
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 154 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 12:33
|
|
|
Pogratulować projektu, jak to poskładasz to mam nadzieję, że mi pokażesz jak jeździ nówka XRka, a swoimi doświadczeniami podzielisz się ze mną jak przyjdzie pora na reanimację serducha w moim padle |
|
|
|
|
|