Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:32
[MK3] PROJEKT ŚLIWKA - Tuning wizualny, mechaniczny i rodzin
Autor Wiadomość
Cichy16
[Usunięty]

Wysłany: 13 Sty 2008, 22:11   

Fiesta bardzo ładna widać ze wszystko robione z głową i starannie. Oby tak dalej :)
 
 
tajmus 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 621
Skąd: KGR
Wysłany: 18 Sty 2008, 23:14   

podoba mi sie ten projekcik.... a to tym bardziej ze sam juz jestem wtrakcie tworzenia takiego... tez mammoja fifi z 95 (miesiac to nie wiem...) roznica taka ze mam 5d... wiec juz samym tym bedzie odbiegala od xrki ;/ (wizualnie wiadomo) kolorek to granatowy... co wiecej... mysle ze za okolo 2 miesiace pojawi sie moj temacik z moja 2 kobieta :) a co wiecej to sie dowiecie... odezwe sie kiedy na gadulca... pare pytanek czeka. papa
 
 
 
mikolaj_r 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 397
Skąd: Tychy
Wysłany: 24 Sty 2008, 15:58   

A wiecie ze Danio ma z tyłu dymione lampy? :) Dzisiaj w drodze na uczelnie je dojrzałem. Od razu fiesta jakby szybsza się zrobiła :P
 
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 24 Sty 2008, 16:51   

mikolaj_r napisał/a:
A wiecie ze Danio ma z tyłu dymione lampy? :) Dzisiaj w drodze na uczelnie je dojrzałem. Od razu fiesta jakby szybsza się zrobiła :P



hehe peploła jesteś :P

fajnie było sie dzisiaj spotkać z Klubowiczem na trasie :) ale ta nasza droga to istny busz jest :( nie ma gdzie pojeździć i dziura na dziurze :( ja zawisłem na parkingu pod uczelnią i mnie śmignąłeś pięknie :D - FUTURA zwyciężyła - gratki :)


no oki oki mam lampki dymione z tyłu i powiem że sie pięknie wkomponowały w autko bo mają kolorek taki jakby fioletowawy :)

dzisiaj przyszedł długooczekiwany przeze mnie element projektu family-car : bagażnik bazowy....musze przyznać że w dużo lepszym stanie niż sie spodziewałem. Po sesji odświeżam go i montuje łącznie z boxem...wtedy też cykne jakieś fotki bo brudnemu autu nie bedę robić





pozazdrościłem też pasażerom tylnej kanapy i zadbałem o atermiki z przodu :) dodatkowo zmieniłem wszystkie wkładki na nowe ( z bagażnikiem mam przejściowe problemy) ....niedługo kilka nowości w temacie będzie

[ Dodano: Sob Mar 22, 2008 22:11 ]
no i pomimo tego że sie zarzekałem że muszę mieć czyste autko do fotek to jednak ostatnio śmigam kilosy setkami i niestety niezbyt długo mam czyste auto(a myję w nocy wiec z fotkami krucho)

pierwsza sprawa bagażnik plus box na aucie - zdały egzamin (fofi przewiozła spory ładunek) sprawdzone w ciężkich warunkach (akurat wtedy szalała emma) wrażenia bardzo pozytywne, nie było mocno odczuwalnych szarpnięć, jedynie prędkość maksymalna spadła do około 130, jeżeli chodzi o spalanie to 6,5 l wiec jestem zadowolony z zakupu :)

druga sprawa to upragnione lampki na aucie...kiedyś chorowałem na białe, później nate z wersji chanti, ale obecnie jestem zadużonych w tych co mam :)

kolejna rzecz to dekielki do felg stalowych - myślę żę miły czysty akcent na zimę, postaram sie wygospodarować trochę czasu w wakacje i odświeżyć stalówki

no i z racji zlotu a także moich wojażowych planów postanowiłem sprawić sobie cb... póki co w domu już zagościła antena (długa cholera jak ja wiec fiesta będzie udawać trolejbus)

na śliwkę wróciły miśki i od razu zakręty stały sie przyjemniejsze (fotki w swoim czasie jak sie zdjęcia nauczę robić :P )








mam pewne pytanko bo może ktośto montował - zamierzam zrobić szybki zielone folią lustro (nie wiem czy są różne rodzaje bo chciałbym coś takiego refleksyjnego) ze względu na malucha mojego - ma ktoś może fotki jak to wygląda oraz może polecicie jakiegoś producenta...


to tyle na dziś...niedługo muszę zajrzeć pod maskę bo trzebaby tam na wiosnę posprzątać:)
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
Longer_007 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Daniel
Wiek: 37
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 22 Mar 2008, 22:23   

Swoja droga te dekielki bardzo ciekawe, gdzie je dorwałes ? :)
_________________


Ostatnio zmieniony przez Longer_007 23 Mar 2008, 13:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 22 Mar 2008, 22:59   

Longer_007, niezawodni klubowicze :) dzięki pawwol :D
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
tajmus 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 621
Skąd: KGR
Wysłany: 23 Mar 2008, 22:06   

folia lustro?? masz na mysli lustro weneckie?? z tego co ja wiem to jest w polsce to zabronione, a czy tak jest naprawde to nie wiem dokladnie....
a co do przyciemniania czy luster to zostaw tak jak jest... moje zdanie
_________________
Ballada

and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności>
 
 
 
yarbin 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 154
Skąd: Tychy
Wysłany: 24 Mar 2008, 15:44   

Danio, pogadaj z Tomkiem z naszej frakcji, on się ostatnio chwalił, że ma jakieś wtyki w zakładzie oklejania szyb, na forum squadu były namiary
 
 
tomekk58 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lip 2005
Posty: 246
Skąd: Rybnik
Wysłany: 6 Kwi 2008, 22:59   

Danio, jesli chcesz to zagadaj na gg, ja w ciagu tego tyg. bede ściemniać szybki to pogadam ile by wział za ściemnienie fiesty :) www.maxfol.pl to jest link do tego zakładu. pozdroo i składaj to co masz do poskładania :D
_________________
Fiesta mk3 1,1i 50km 1990r.=> Orion mk2 1,6i16v 90km 1993r.=> Laguna II 1,9dCI 120km 2001r.=> BMW 530dA e39 Touring 193km 2001r.=> Fiesta mk4 1,3i 60km 1997r.=> Ford Mondeo Kombi 2.0TDCi 2008r. + Fiesta mk6 1.4 16v 2007r.
 
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 7 Kwi 2008, 09:03   

no pomyślimy bo w tym miesiącu już mnie śliwka wyssała a gdzie tam do końca...

nie wiedziałem że przywracanie zdechłych kuniów mojej padlince zajmie tyle czasu i mamony...łatwiej byłoby chyba włożyć zarżnietego ziutka (byłoby wiecej kuniów)
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
yarbin 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 154
Skąd: Tychy
Wysłany: 7 Kwi 2008, 09:07   

Zetec :?: A fe :patyk:
 
 
lee-sec 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 36
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 15
Skąd: Brwinów
Wysłany: 9 Kwi 2008, 12:01   

siema widzie ze tu fajny tuning robicie ja tez sie troche bawie juz pare rzeczy zrobilem a teraz padlo na usuniecie znaczkow i zaspawanie tylnej klapy tylko w sumie nie pomyslalem o tym ze jak ja zamontuje na zderzaku standardowym(brak funduszy na jakis fajny narazie) to nie bedzie ona podswietlona prosze o pomoc
_________________
lee-sec fiesta clx mk3
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 9 Kwi 2008, 12:28   

lee-sec napisał/a:
siema widzie ze tu fajny tuning robicie ja tez sie troche bawie juz pare rzeczy zrobilem a teraz padlo na usuniecie znaczkow i zaspawanie tylnej klapy tylko w sumie nie pomyslalem o tym ze jak ja zamontuje na zderzaku standardowym(brak funduszy na jakis fajny narazie) to nie bedzie ona podswietlona prosze o pomoc

jesssssuuuuuuu :głowąwmur: :głowąwmur: ..nie nadazam z usuwaniem . Ja na elektryce sie nieznam ale na chłopski rozum to musisz najpierw zrobic podswietlenie schowka a potem grubymi kablami pociaganac prad do bagaznika jakas zaróweczka koło tablicy i bedzie podswietlenie ..probelem tylko ze swiecic bedzie tylko przy otwartym schowku ....
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14 Kwi 2008, 13:33   

No i się poplułem :hahaha:
LOY, oddajesz mi śniadanie :twisted:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 15 Kwi 2008, 01:42   

czemu akurat w moim temacie skromnym ;(


ale żeby nie być gołosłownym dodaję fotkę gadżetu stylistycznego do fofki - myślę że będzie ładniej :)

_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 26 Kwi 2008, 11:48   

Czekamy na aktualizacje :-)
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 26 Kwi 2008, 11:49   

No i nastąpił kolejny etap modyfikacji mojej śliwki a właściwie to nastąpi ale dopiero po powrocie z Poznania. A wszystko zaczęło się tak : od dawna chciałem mieć XR2i i to chyba nikogo nie dziwi, z wyglądu już miałem - natomiast serducho wciąż nadawało się do kosiarki niż do wycieczek mocno horyzoncie pojawiła się XR – na czarnych blachach, właściciel twierdził że dbał o nią i na niej nie oszczędzał, że sprzedaje bo ma nowe auto, że tam coś klapa do zmiany itd. Itd.
No i stało się – pewnej nocy wraz z kolegami (Adamem i Mariuszem) ruszyliśmy po maszynę.
Cały czas się łudziłem że będzie do odratowania, jednak po przyjeździe na miejsce już mieliśmy obawy. Tylna część karoserii była mocno naruszona (pozostałość po dzwonie), auto nie cofało (brak wstecznego) zdarzało mu się gasnąć – ale mimo wszystko jak się mu dało pary to darło ładnie. Postanowiliśmy zaryzykować i po załatwieniu kwestii formalnych wyruszyliśmy (jak się okazało w podróż życia). Autko traciło nam średnio 1 bieg /100km, wiec zbliżając się do Łodzi ugadaliśmy się z Zefirem na obiad w mac’u. Mając do dyspozycji tylko 3 biegi postanowiliśmy że dalej już nie będziemy męczyć staruszki i pojedziemy lawetą. Tutaj ostatnia fotka małej na kołach. Dodam tylko jeszcze że trafiła nam się 110KM :D

Po otwarciu maski w świetle dziennym (bo auto było kupowane w kompletnej ciemnicy) naszym oczom ukazał się „piękny” widok

Po dokładnych oględzinach nadwozia doszliśmy niestety do wniosku że nieopłacalna będzie naprawa budy (przedni zderzak wisiał na piance do okien, tylna belka i pas mało co a nogi by mi potłukły, tylna podłużnica miała wyrwane mocowanie belki i masę innych). W związku z tym postanowiliśmy wyjąć cvh i szczepić je do mojej śliwy. Po 3 dniach walki xrki już nie było wśród nas a w warsztacie Adiego kanał zawalała następująca bryła :

I tutaj fotka dobrego stanu technicznego :

Początkowo chcieliśmy powymieniać uszczelki, filtry, itd. Jednak później zdecydowaliśmy że skoro auto ma służyć niezawodnie to warto zaglądnąć do ser ducha głębiej. Po rozbiórce nie mogłem się powstrzymać żeby tych poszczególnych elementów nie wyczyścić i tak nocka w nockę w wolnych chwilach trwało „daniowanie”, (będę pokazywał już fotki po czyszczeniu bo po co psuć Wam weekend majowy :P )




Adi zajął się głowicą (pasowanie gniazd zaworowych, dopieszczenie kanałów, planowanie) wiec aby uprzyjemnić mu pracę wygrzebałem gdzieś z magazynów w Polsce , po atrakcyjnej cenie : nowy wałek i popychacze:


Okazało się że był to dobry krok bo stary wałek już stał krucho z krzywkami.
Wtryski udały się na kąpiel w ultradźwiękach

W poszukiwaniu tajli do cvh wynalazłem nówki tłoki z pierścieniami i tłokami– oryginał Mahle z logo Motorcrafta i po konsultacji z Pumą stałem się ich szczęśliwym posiadaczem:

W międzyczasie Adi poskładał głowicę :


Teraz przyszedł czas na dół silnika :
Prawda że zachęcał do pracy ?


Zostały podjęte następujące decyzje : tulejowanie i planowanie bloku, pomiar stopek korb (przy okazji montaż na gorąco w zakładzie), szlif i polerowanie wału (na szczęście wystarczył 1 szlif) , nowe panewki


W oczekiwaniu na wykonanie powyższych usług zaczęło się czyszczenie wszystkiego co się da:





Okazało się że fofka miała nówkę wydech, wiec wystarczyło go oczyścić i polakierować jak trzeba :)



Wężom i przewodom też się nie upiekło (środek po czyszczenia styków i układów chłodzenia – masa brudu wyleciała)


No i zaczęło się poszukiwanie uszczelek, uszczelniaczy itd… no i oczywiście negocjacje cenowe bo marża 30 % w polskim sklepie to norma….(tutaj również Pumę molestowałem co warto a czego nie)




Gdy udało się już skompletować to co trzeba i wzbogaciliśmy się o książkę obsługi zaczęła się układanka (warunki niczym w szpitalu, kompresor zastępował ssak, waciki – ręczniki papierowe, kroplówkę – mobil1, a seksowną siostrę – Danio z nadwagą :P , asystował również kolega Mariusz o zatrważającej ksywce ŚLUSARZ )





I tak na chwilę obecną brakuje nam do szczęścia : puszki z czujnikiem przepływu, potencjometru składu mieszanki (ten jest chyba ukręcony), jakichś tam przewodów , no i musimy ogarnąć wiązkę. Wiem że nie prezentuje się niedokończonych projektów ale zrobiłem to licząc na Wasze uwagi – chcąc uniknąć jak największej ilości chorób wieku dziecięcego.
Wczoraj a właściwie dzisiaj około 2 nad ranem naszym oczom ukazał się następujący widok :





Może to jeszcze za wcześnie na podziękowania ale zaryzykuje i chciałem podziękować
- Pumie – za to że chciało mu się odpowiadać na moje głupie pytania i zawsze służył pomocą,
- Wujkowi za pomoc w zbieraniu danych i gromadzenie tajli,
-Yarbinowi – za pomoc w gromadzeniu elementów układanki
- wszystkim Klubowiczom których o coś nudziłem
No i na samym końcu najserdeczniej moim dzielnym towarzyszom walki : Adiemu i Mariuszowi – za trwanie ze mną w bólach narodzin tej zabawki

DZIĘKI WIELKIE

Na chwilę obecną to tyle …jak wrócimy z Poznania będziemy się bawić dalej 
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 26 Kwi 2008, 12:02   

no i pięknie :yes:

przechodzisz najdłuższą z mozłiwych dróg do posiadanai xr2i ale w końcu cie sie to uda :jupi: :jupi:

gratuluje i szkoda że nei chcesz wsadzać silnika przed poznaniem, to jest szybki swapik i akurat autko bys w trasie docierał. Pomyśl nad tym masz jeszcze 2 tygodnie a we 2 robi sie to góra 2 dni.

Gratuluje postępów i jakbyś miał jakieś pytania, to pytaj :yes: :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 26 Kwi 2008, 12:13   

Danio jak sobie przypomne to czerwone zlotko ;D

hehe

swietny projekt i genialna robota przy tajlach szacun :)
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
yarbin 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 154
Skąd: Tychy
Wysłany: 26 Kwi 2008, 12:33   

Pogratulować projektu, jak to poskładasz to mam nadzieję, że mi pokażesz jak jeździ nówka XRka, a swoimi doświadczeniami podzielisz się ze mną jak przyjdzie pora na reanimację serducha w moim padle :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - Tuning
Pierwsze informacje - zapraszam!!!!
PumaRST Tuning mechaniczny 0 20 Lis 2005, 12:40
PumaRST
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.